SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fc Bayernquote:
quote:
-20quote:
Daar gaat het misquote:Op maandag 1 juli 2013 01:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik goed begrijp zou Brazilië moeten winnen met 13-0 als ze tegen Tahiti zouden spelen?
Ja want als je vroeger goed bent, ben je nu ook goed.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Overschat, ze zijn wereld en europees kampioen en straks ook nog de confederations cup
Sharika is best lekker jaquote:Op maandag 1 juli 2013 01:23 schreef Zipportal het volgende:
De Bel Chinezen.Heel Brazilie krijgt straks een beurt van Sharika. In bad met een kutscheet erbij.
neequote:Op maandag 1 juli 2013 01:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Overschat, ze zijn wereld en europees kampioen en straks ook nog de confederations cup
Zucht.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:23 schreef Zipportal het volgende:
De Bel Chinezen.Heel Brazilie krijgt straks een beurt van Sharika. In bad met een kutscheet erbij.
Ondanks het je vriend is had ik minstens een 8,9 verwachtquote:
#teamjohannesquote:Op maandag 1 juli 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het is het meesterwerk van KingRoland, ik ben slechts schipper naast god
Vroeger...quote:Op maandag 1 juli 2013 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want als je vroeger goed bent, ben je nu ook goed.
Heb je best kans op ja. Wat dat betreft hebben Brazilianen dezelfde vervelende trekjes als Nederlanders. Volgend jaar zijn ze dan zo overtuigd van zichzelf dat ze vergeten te winnen.quote:
Vrienden hebben we niet in dit vakquote:Op maandag 1 juli 2013 01:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ondanks het je vriend is had ik minstens een 8,9 verwacht
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ondanks dat het je vriend is had ik minstens een 8,9 verwacht
och heb een woordje vergeten , komt omdat ik te snel wil typenquote:
wat rook jij nu?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Overschat, ze zijn wereld en europees kampioen [b]en straks ook nog de confederations cup
Of omdat je gewoon een achterlijke Belg bent.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
och heb een woordje vergeten , komt omdat ik te snel wil typen
Heb jij een verjaardag dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kopsterk is niet uitgenodigd op mijn verjaardag.
en ik?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is zeker zelfs nog nooit bij je thuis geweest?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens niet zo racistisch joh.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Of omdat je gewoon een achterlijke Belg bent.
Die liggen er echt niet wakker van, vanavond is het weer strippoker in het hotelquote:Op maandag 1 juli 2013 01:25 schreef heloef het volgende:
4-0 graag weten die Spanjaarden ook hoe het is om totaal onder de voet te worden gelopen in een finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |