beter laat dan nooitquote:Op maandag 1 juli 2013 08:11 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
wat een goede tip, voor je het weet krijg je namelijk een torenhoge telefoonrekening! Goed dat je TS daarvan wil behoeden!
Dit is zo'n figuur dat het nog een keer gebeurt omdat ie geen idee heeft hoe het allemaal werkt blijkbaar. Al leert ie nu alleen maar even het verschil tussen het wifi en 3g tekentje.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:11 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
wat een goede tip, voor je het weet krijg je namelijk een torenhoge telefoonrekening! Goed dat je TS daarvan wil behoeden!
daarom is prepaid nog steeds handigquote:Op maandag 1 juli 2013 08:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is zo'n figuur dat het nog een keer gebeurt omdat ie geen idee heeft hoe het allemaal werkt blijkbaar. Al leert ie nu alleen maar even het verschil tussen het wifi en 3g tekentje.
Dat is waarquote:Op maandag 1 juli 2013 08:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
daarom is prepaid nog steeds handigdan verspil je max een tientje of zo
ik denk niet dat het TS nog een keer overkomt, zeikwijfquote:Op maandag 1 juli 2013 08:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is zo'n figuur dat het nog een keer gebeurt omdat ie geen idee heeft hoe het allemaal werkt blijkbaar. Al leert ie nu alleen maar even het verschil tussen het wifi en 3g tekentje.
Meteen schelden, in andere topics laat je ook al zien wat voor onbenul je bent maar nu bewijs je het voor eens en altijd. Geweldigquote:Op maandag 1 juli 2013 08:26 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik denk niet dat het TS nog een keer overkomt, zeikwijf
nou nou nouquote:Op maandag 1 juli 2013 08:26 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik niet zomaar vanuitgaan.... aan de TT en OP te zien denkt TS dat het voldoende is om roaming uit te zetten.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:26 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Denk ook als ik aan de smartphone ga (dat zal toch een keer moeten zelfs m'n nokia heeft niet het eeuwige levenquote:Op maandag 1 juli 2013 08:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
daarom is prepaid nog steeds handigdan verspil je max een tientje of zo
Ho ho, de eerste die een fout gemaakt heeft ben jij natuurlijk pannekoek. Je kunt het wel afschuiven op Ben dat zij moeten bellen bij hoge kosten, maar jij bent degene die gewoon heeft opgekloot. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:20 schreef rednitro het volgende:
Hoe groot de kans is dat het vergoed wordt? Heel groot zei ze want we hadden je moeten waarschuwen. Wel fijn, ze erkennen hun fout.
Heb je dat gesprek ook opgenomen? Anders zullen ze het morgen ontkennenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:20 schreef rednitro het volgende:
Zo even gebeld, mevrouw aan de telefoon zei dat het is doorgestuurd naar onderzoeks team.
Hoe groot de kans is dat het vergoed wordt? Heel groot zei ze want we hadden je moeten waarschuwen. Wel fijn, ze erkennen hun fout.
http://www.opzij.nl/Forum.htmquote:Op maandag 1 juli 2013 10:27 schreef zwarteweduwe het volgende:
Sorry TS, ik had graag je verhaal willen lezen, maar je vreselijke filmpje onder je nick vraagt nogal wat negatieve aandacht. Ik kan je moeilijk serieus nemen.
Zo niet teveel uitgaan van wat een callcenter miep je heeft verteld.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:20 schreef rednitro het volgende:
Zo even gebeld, mevrouw aan de telefoon zei dat het is doorgestuurd naar onderzoeks team.
welk topic?quote:Op maandag 1 juli 2013 08:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meteen schelden, in andere topics laat je ook al zien wat voor onbenul je bent maar nu bewijs je het voor eens en altijd. Geweldig
Als je gewoon thuis zit mag je er toch vanuit gaan dat je gebruik maakt van je wifi ...?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:22 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ho ho, de eerste die een fout gemaakt heeft ben jij natuurlijk pannekoek. Je kunt het wel afschuiven op Ben dat zij moeten bellen bij hoge kosten, maar jij bent degene die gewoon heeft opgekloot. Laat dat duidelijk zijn.
Je wifi was toch uitgevallen? Je hebt toch zelf bewust dataverbinden aangezet?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:48 schreef rednitro het volgende:
[..]
Als je gewoon thuis zit mag je er toch vanuit gaan dat je gebruik maakt van je wifi ...?
Bovendien, ik heb niet gevraagd om een internet abbo, waarom krijg ik wel toegang dan tot dat internet? Vind dat een verraderlijke manier van zakendoen. En zo lopen mensen / klanten vanzelf in de val. Maar gelukkig erkende ze de fout. Dus ik ga er van uit dat het uiteindelijk goed komt.
Nee ik gaf aan dat ik vermoede dat m'n wifi eruit heeft gelegen. Waarom zou ik anders gebruik hebben gemaakt van het providers netwerk?.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je wifi was toch uitgevallen? Je hebt toch zelf bewust dataverbinden aangezet?
Maar je bent dus ook niet buiten geweest? Je apps verbruiken ook internet.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:52 schreef rednitro het volgende:
[..]
Nee ik gaf aan dat ik vermoede dat m'n wifi eruit heeft gelegen. Waarom zou ik anders gebruik hebben gemaakt van het providers netwerk?.
M'n internet deed het niet denk ik, het filmpje wou niet uploaden. daarom ging ik in mijn telefoon kijken wat er loos was. Toen ik mobiele netwerken aangezet had werkte het internet weer.
Tja we zijn niet allemaal smartphone techneuten die precies weten waar alles voor dient. Ik niet in iedergeval. Het belt, sms, whatsup, het neemt foto's, verder doe ik er niets mee.
Ik vind buiten de bundel niet kloppen.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je wifi was toch uitgevallen? Je hebt toch zelf bewust dataverbinden aangezet?
In je contract staat de prijs per MB buiten de bundel. Dit zou er niet hoeven staan als je niet op internet kon.
Jij noemt het in de val lopen, maar je bent gewoon zelf dom geweest.
Als ik in die week een Email buiten de deur had gekregen had er een lampje gaan branden wellicht.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Maar je bent dus ook niet buiten geweest? Je apps verbruiken ook internet.
Bovendien had je zelf kunnen zien of je met wifi verbonden was of niet.
SmartphonetechneutenIk weet er ook weinig van, maar DIT is algemeen bekend
Dude. Je tekent een contract waar instaat dat jij gebruik kan maken van internet tegen die kosten. Feitelijk heb jij een 0Mb abo, alles erboven is dus buiten je bundel. Je bent nu aan het goedpraten om het goedpraten, niet omdat je rationeel nadenkt.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:57 schreef rednitro het volgende:
[..]
Ik vind buiten de bundel niet kloppen.
Ik heb 500 belminuten, alles daarboven is buiten de bundel.
500 sms'jes, alles daarboven is buiten de bundel.
Ik heb geen internet abbo, dus waarom wel toegang?
Als ik geen sport 1 abbo heb maar er wel naar kan kijken, mag de kabelmaatschappij mij daar dan ook geld voor vragen omdat ik heb gekeken?
We weten allemaal dat de kosten van dat internet buitensporig hoog zijn.
[..]
Als ik in die week een Email buiten de deur had gekregen had er een lampje gaan branden wellicht.
Maar dat is niet gebeurt.
Dat hebben ze toch gedaan bij 128 euro? Ik denk dat je een beetje te snel gerust gesteld bent.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:20 schreef rednitro het volgende:
Nee, bij het eerste telefoontje werd er verteld dat de extra kosten toen 128¤ was. Nu plots 1050¤quote:Op maandag 1 juli 2013 11:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch gedaan bij 128 euro? Ik denk dat je een beetje te snel gerust gesteld bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |