Waarom vraag je dat? Heb je een vermoeden in die richting?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:35 schreef Chokeme het volgende:
Weet iemand hoe je kunt nachecken of je motor in het verleden schade heeft gehad? Ik kan alleen autoverleden.nl vinden, maar dat schijnt niet betrouwbaar te zijn.
Banden, frame en balhoofdspeling gecontroleerd. Dat word dan 20 euroquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
Nou, ik ben benieuwd wat die eisen worden
Wel gratis kopje koffie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:23 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Banden, frame en balhoofdspeling gecontroleerd. Dat word dan 20 euro![]()
![]()
Stelletje pennenlikkers
Nou, dat duppie is dan weer makkelijk terugverdiendquote:
Dat zal ik morgen es ff proberen.quote:
Ja, er is nogal onhandig in het frame geslepen waar het subframe op het frame aansluit. Ben net bij een dealer geweest en bij andere SRADs is dit niet zo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat? Heb je een vermoeden in die richting?
Dat is een garage die niet al te best bekend staat in ieder gevalquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:29 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Dat zal ik morgen es ff proberen.
[..]
Ja, er is nogal onhandig in het frame geslepen waar het subframe op het frame aansluit. Ben net bij een dealer geweest en bij andere SRADs is dit niet zo.
En op de kentekenhouder staat 'jager motoren', hier heb ik hem niet weg maar daar is hij dus ooit wel weggekomen. Volgens een lokale monteur is dat iemand die nogal eens schademotoren oppoetst en verkoopt.
Bah.. miskoop gedaan :/ Morgen de dealer bellen of hij hem terugneemt.
Omdat het dan verplicht is?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef klawie het volgende:
lol vandaag zeikt iedereen er over en volgend jaar brengt iedereen hem gwn braaf naar de keuring
nou als niemand hem gwn brengt voor de keuring en elk bedrijf weigert te keuren is het binnen 3 maanden weer wegquote:
Yea right als motorzaak zoiets weigeren?? Denk je dat dat pand zich zelf betaald?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:54 schreef klawie het volgende:
[..]
nou als niemand hem gwn brengt voor de keuring en elk bedrijf weigert te keuren is het binnen 3 maanden weer weg
nu redden ze het toch ook maar dan moet elke rijder en bedrijf et weigerenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Yea right als motorzaak zoiets weigeren?? Denk je dat dat pand zich zelf betaald?
Krijg je niet voor elkaar hier.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:58 schreef klawie het volgende:
effe offtopic las een keer dat ze in amerika de accijns op benzine wouden verhogen in heel amerika is een dag lang bijna door niemand getankt uit protest en uiteindelijk is het terug gedraaid als we hier ook zoiets doen
quote:
idd een dag alle wegen naar het binnehof afsluiten met motorenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef Dekatria het volgende:
Protestrit, even een ringweg platweggen en zulks
Is dat lang geleden? Ik betwijfel of dat ook daadwerkelijk gaat werken namelijk aangezien mensen toch wel moeten tanken. Enig alternatief is het ov en dat werkt niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:58 schreef klawie het volgende:
effe offtopic las een keer dat ze in amerika de accijns op benzine wouden verhogen in heel amerika is een dag lang bijna door niemand getankt uit protest en uiteindelijk is het terug gedraaid als we hier ook zoiets doen
tis al een tijdje terug je zal naar verloop van tijd wel moeten tanken maar zo toont toch iedereen zijn onvredequote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat lang geleden? Ik betwijfel of dat ook daadwerkelijk gaat werken namelijk aangezien mensen toch wel moeten tanken. Enig alternatief is het ov en dat werkt niet voor iedereen.
minimaal 100 stuks per straatquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:03 schreef Geerd het volgende:
Zie het al voor me fok met 5 brommers midden op de weg![]()
Vorige keer Antwerpen platgelegd met een paar duuzend manquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:03 schreef Geerd het volgende:
Dan kun je beter naar Den Haag gaan met z'n allen ...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:06 schreef klawie het volgende:
[..]
tis al een tijdje terug je zal naar verloop van tijd wel moeten tanken maar zo toont toch iedereen zijn onvrede
kan ook op een dinsdag effe heel den haag plat leggenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar Den Haag gaan met z'n allen ...
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:14 schreef Tankiej het volgende:
Het enige negatieve puntje was dat er twee motoren in de showroom stonden die vloeistoffen lekken, de verkoper bleef volhouden dat dat kwam omdat de koelvloeistof net was bijgevuld bij beide motoren.
Het was dan wel erg donkere koelvloeistof, zeker bij een luchtgekoelde motor in het ene geval..
In Brussel stonden we met een paar 1000quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:03 schreef Geerd het volgende:
Kloptquote:
Ziet er wel netjes uitquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:13 schreef KneusTeun het volgende:
Morgen motor voor vriendin bekijken
http://www.speurders.nl/o(...)l-distance_value=25#
Geen idee of het wat is..
Het is wel echt kijken.quote:
Dat soort banden liggen er hier ook onder.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:13 schreef KneusTeun het volgende:
Morgen motor voor vriendin bekijken
http://www.speurders.nl/o(...)l-distance_value=25#
Geen idee of het wat is..
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat soort banden liggen er hier ook onder.
Het gaat niet om gemiste inkomsten of accijns, want iedereen tankt gewoon de dag erna, dus die inkomsten komen wel...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:06 schreef klawie het volgende:
[..]
tis al een tijdje terug je zal naar verloop van tijd wel moeten tanken maar zo toont toch iedereen zijn onvrede
Alles voor het zwaartepunt he.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
rare manier van koffers monteren als ze eronder liggen
Dat zorgt er wel voor dat de machtige olielobby de regering onder druk zal zetten als een van de grotere overslagpunten in de wereld verstopt raaktquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:59 schreef Leotseddap het volgende:
[..]
Het gaat niet om gemiste inkomsten of accijns, want iedereen tankt gewoon de dag erna, dus die inkomsten komen wel...
Waar het om gaat is dat de aanvoer, opslag en vervoer van brandstof naar de pompstations gebaseerd is op een bepaald aantal getankte liters per dag/week/maand. Een dag niet getankt betekent dat de olietankers niet kunnen worden gelost, omdat er geen ruimte in opslag zit. Een stagnatie van een dag in dit logistiek systeem zou de bedrijfstak heel veel geld kosten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |