Die waren beter. Wagendorp kan leuk vertellen, thijs vind ik niks. Edwin is redelijk.quote:
heerlijke prijzen iddquote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Criterium van Maastricht en Boxmeer volgens mij?
Verbaast me dat Mart vanavond opeens Kittel zei ipv Kietel.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef Felagund het volgende:
Mart blijft Bakelant zeggen, ook nadat Miserus het goed uit sprak.
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Waar is die te vinden?
Dat dus.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporz(...)VLV_Bakelmans_Smeets
Misschien zijn ze helemaal niet zo goed als we denken...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef De_Fietser het volgende:
Als die Nederlanders een etappe willen winnen, moeten ze gewoon een keer meezitten in de ontsnappingen. Fransen en Spanjaarden zijn bijna altijd mee, dat moeten de Nederlanders toch ook kunnen?
Dank je.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Waar zit Gesinkquote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef De_Fietser het volgende:
Als die Nederlanders een etappe willen winnen, moeten ze gewoon een keer meezitten in de ontsnappingen. Fransen en Spanjaarden zijn bijna altijd mee, dat moeten de Nederlanders toch ook kunnen?
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien zijn ze is hun doping helemaal niet zo goed als we denken...
user defietser doet daar ook aan meequote:Op zondag 30 juni 2013 23:18 schreef Pedroso het volgende:
Saaie gasten. Allemaal leken en braken louter cliche's uit.
Gisteren was een goede aflevering. Maar mijn opmerking was juist om aan te geven dat journalisten niet saai hoeven te zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die waren beter. Wagendorp kan leuk vertellen, thijs vind ik niks. Edwin is redelijk.
dat brandt iig lekker langquote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef OProg het volgende:
Kunnen we niet gewoon heel Kerckhoffs in het vuur steken?
Neem de zoutoplossing mee, aub.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb zin om die tandjes naar binnen te slaan.
1/5e van het deelnemersveld is Frans, logisch dat er veel Fransen in ontsnappingen zittenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef De_Fietser het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb zin om die tandjes naar binnen te slaan.
Insinueer je nu dat Mart naar swingersfeestjes gaat?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef De_Fietser het volgende:
Worden Ria Visser en Dione de Graaff hier niet door elkaar gehaald?
Klopt.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef De_Fietser het volgende:
Worden Ria Visser en Dione de Graaff hier niet door elkaar gehaald?
Is Mart sexverslaafd?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Mart naar swingersfeestjes gaat?
Er zijn dit jaar anders ook heel veel Nederlanders in de tour.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
1/5e van het deelnemersveld is Frans, logisch dat er veel Fransen in ontsnappingen zitten
vind het nogal een uitspraak inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Mart naar swingersfeestjes gaat?
Volgens mij is Ray K a seksueel.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef Pino112 het volgende:
Verbaast me niks als die Kerckhofs homo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |