tja die 5 minuten telegraafquote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik luister liever naar Boogerd en Dekker dan naar zo'n Telegraaf "journalist"
Ja. Eikeltje.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Wat een pedante kwal is die Kerckhoffs toch
Bedoel je de reeks over het avondprogramma tijdens de OS?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef Karelnoord het volgende:
Wie herinnert zich nog de Mart Smeets reeks tijdens de olympische spelen? Die was fantastisch.
liet zich gewoon gebruiken door bruyneelquote:Op zondag 30 juni 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
Wat Maijer is voor de televisie is Kerckhoffs voor de kranten. Het enige verschil is dat hij af en toe een scoopje heeft.
Treffende vergelijking...van beiden krijg ik jeuk.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
Wat Maijer is voor de televisie is Kerckhoffs voor de kranten. Het enige verschil is dat hij af en toe een scoopje heeft.
Ik weet geen antwoord op je vraag.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand die Bert Wagendorp mist, schandelijk.
Hij bedoelt Ajakkio.quote:
Ja, die bedoel ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bedoel je de reeks over het avondprogramma tijdens de OS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |