Tja,als de aannemer die het bouwde voor de projectontwikkelaar failliet is, en als de projectontwikkelaar failliet is, de schuldeiser van de projectontwikkelaar dat ook is, en de bank die geld leende aan de investeerder dat ook is...quote:Op maandag 15 juli 2013 14:51 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een appartementje in zo'n spookdorpje.
Geen idee of kraken legaal is in spanje maar als er 13 duizend appartementen leegstaan in 1 wijk denk ik niet dat je de bak in gaat als je een paar nachtjes in zo'n huisje slaapt
Ik durf te wedden dan als Spanje de olympische spelen in 2018 zou krijgen ze nieuw gaan bouwen ipv deze infra te gebruikenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:52 schreef SiGNe het volgende:
Ik weleens eerder beelden van een verlaten vliegveld in Spanje gezien: net klaar maar nog nooit in gebruik genomen.
Daar was 24 uur per dag bewaking aanwezig, ook in het spookdorp verderop reed bewaking rond om kraken te voorkomen.
Weet niet of het om dezelfde plaats ging maar je hebt behoorlijk wat van dit soort projecten in Spanje.
Hoop wordt vanuit Europa gesubsidieerd ook en elke regio vind zichzelf belangrijk genoeg voor een grote luchthaven, olympisch sportcomplex, gigantische hotels en apartementencomplexen maar er is alleen geen noodzaak voor.
Het wordt betaalt en er worden een aantal mensen behoorlijk rijk van, meer reden heb je niet nodig toch?
Dat zou mij ook totaal niet verbazen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dan als Spanje de olympische spelen in 2018 zou krijgen ze nieuw gaan bouwen ipv deze infra te gebruiken
Dat dus.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja,als de aannemer die het bouwde voor de projectontwikkelaar failliet is, en als de projectontwikkelaar failliet is, de schuldeiser van de projectontwikkelaar dat ook is, en de bank die geld leende aan de investeerder dat ook is...
Wie huurt dan een rentacop in om die pandjes te bewaken?
Touchéquote:Op maandag 15 juli 2013 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
HSL? Betuwelijk? Eemshaven? Containerhaven Amsterdam?
Eye's gonnah cahwl tha Boy's!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:44 schreef Guard het volgende:
Vanavond op Canvas nog eens een keer de US east-coast supercar roadtrip.
Iedereen wint.quote:
Top Gear en Dr Who leveren de BBC een 50 Miljoen op afaikquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:54 schreef Tsurany het volgende:
Die paar miljoen zijn een schijntje vergeleken met de international revenue die Top Gear genereert.
Ze hebben de britse belastingbetalers verkochtquote:
en voor een "schrijntje" nog wel...quote:Sterker nog, de Britse belastingbetaler is voor een schrijntje in handen gekomen van een lucratieve joint venture.
Ze zullen de relevantie van dit item wel lekker op de hak nemen denk ikquote:Op zondag 21 juli 2013 18:47 schreef Iemand91 het volgende:
Vanavond:
Features and challenges: The trio transform a Ford Transit Van into a hovercraft to bring relief to the areas of Britain that are flood-stricken
Ik zou dan geen eens meer tv kijkenquote:Op zondag 21 juli 2013 19:31 schreef SiGNe het volgende:
Ik zal 'm weer moeten downloaden ben ik bang..
Klote kwaliteit kabel hier in de flat en de verhuurder ondersteunt niet officieel digitale TV (kabel en internet zitten bij de huur inbegrepen)
Maar goed, gelukkig is de HD versie altijd redelijk snel online te vinden en is de kwaliteit van het internet wel weer super (Surfnet 1Gbit met 10Gbit backbone)
21:00, BBC2: http://www.nu.nl/tvgids/2902713/top-gearquote:
Dit item is al veel eerder opgenomen,quote:Op zondag 21 juli 2013 21:51 schreef qu63 het volgende:
Ik denk dat dit item ze best wel veel brieven op gaat leveren...
3 weken geleden?quote:Op maandag 22 juli 2013 00:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit item is al veel eerder opgenomen,
OP het moment dat ze zeiden dat ze heel snel gingen, wel 120knopen (138mijl) dag je trouwens iemand naast de hovercraft rennen (aan wal)
Zuurpruim, dit is juist het leukste item.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:28 schreef VacaLoca het volgende:
Hovervan item had van mij ipv ruim half uur wel kwartiertje mogen zijn, na 5 minuten was de grap wel overgekomen, en dan wat meer items zoals met de elektrische Mercedes supercar.
En het deel met de eerste Hovervan was eind maart, duurde dus nog even voor ze 'm opgepimpt haddenquote:Op maandag 22 juli 2013 10:18 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
3 weken geleden?
Maar n hoovercraft gaat in het echt ook geen 120 knopen.
Net een meisje, vegetarisch en punk,quote:
Denk dat jij beter een autoprogramma als fifth gear kan kijken.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:28 schreef VacaLoca het volgende:
Hovervan item had van mij ipv ruim half uur wel kwartiertje mogen zijn, na 5 minuten was de grap wel overgekomen, en dan wat meer items zoals met de elektrische Mercedes supercar.
Toch bestaat Penistone echtquote:Op maandag 22 juli 2013 21:03 schreef Iemand91 het volgende:
Wel tof wat de engineering team van Top Gear kan maken. Van hovercrafts tot spaceshuttles. Petje af hoor.
Was al de namen/verwijzingen wel aardig opgevallen; maar deze zag ik gisteren toch over het hoofd:
[ afbeelding ]
![]()
Op dat moment had ik het ook over het hoofd gezien maar bij het eerste beeld van het (nog gesloten) hek viel het me wel op en had ik het even op pauze gezet.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:03 schreef Iemand91 het volgende:
Wel tof wat de engineering team van Top Gear kan maken. Van hovercrafts tot spaceshuttles. Petje af hoor.
Was al de namen/verwijzingen wel aardig opgevallen; maar deze zag ik gisteren toch over het hoofd:
[ afbeelding ]
![]()
Daartussenin waren ze roze?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Op dat moment had ik het ook over het hoofd gezien maar bij het eerste beeld van het (nog gesloten) hek viel het me wel op en had ik het even op pauze gezet.
Altijd humor die teksten, ook de teksten die ze op de autodeuren schrijven als ze in het buitenland zijn.
Ik vraag me nog steeds af of die aflevering in Redneck-county nou wel of niet in scene was gezet.
Ze hadden wel pro-homo teksten op de wagens gezet en daar worden de Rednecks nóg roder van.. bijna witheet zelfs.
Zou kunnen. Ik had nooit problemen met dergelijke specials in Top Gear, vond het vroeger hilarisch, tranen in de ogen van het lachen... maar het doet het niet meer voor me en zie liever het rubber over asfalt gaan dan al de volledig in scene gezette avonturen.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat jij beter een autoprogramma als fifth gear kan kijken.
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:29 schreef Guard het volgende:
Ik vond het weer prima entertainment, dat het af en toe in scene is gezet, nou en?
Ik heb afgelopen zondag net zo zitten kijken, met tranen in de ogen van het lachen.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik had nooit problemen met dergelijke specials in Top Gear, vond het vroeger hilarisch, tranen in de ogen van het lachen... maar het doet het niet meer voor me en zie liever het rubber over asfalt gaan dan al de volledig in scene gezette avonturen.
Dat hele item was in scene gezet, dat was na 5 minuten gewoon niet leuk meer. Just my two cents.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:29 schreef Guard het volgende:
Ik vond het weer prima entertainment, dat het af en toe in scene is gezet, nou en?
Dat was juist de hele grap ervanquote:Op maandag 22 juli 2013 00:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit item is al veel eerder opgenomen,
OP het moment dat ze zeiden dat ze heel snel gingen, wel 120knopen (138mijl) dag je trouwens iemand naast de hovercraft rennen (aan wal)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
1 augustus, BBC 3: http://www.bbc.co.uk/programmes/b006mj59/broadcasts/upcomingquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
Zondag gemist, zag gisteren 58 minuten te laat dat er een herhaling was. Komt er toevallig nog een herhaling?
Fifth Gear is erger. Top Gear probeert het geen eens, daar waar Fifth Gear de schijn wil ophoudenquote:Op zondag 28 juli 2013 16:53 schreef tijdelijk_hier het volgende:
Het is geen consumentenprogramma ofzo, gewoon entertainment en meer niet.
Als ik wil weten of de nieuwe renault laguna of volvo wat is kijk ik wel fifth gear, maar elk topic weer hetzelfde gejank dat het zo nep is en er geen "gewone" auto's in top gear zitten wordt nu gewoon zielig, ga lekker naar omroep max of hang je op ofzo
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:09 schreef qu63 het volgende:
Ah, eindelijk eens een preview die online komt vóór dat de show op tv is geweest
Spoileralert dus!Volgens mij is dit vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond:quote:Op zondag 28 juli 2013 17:32 schreef Breaker.Faker het volgende:
Weet iemand waar het vanavond over gaat?
Dat vind ik nog wel het minste van Top Gear. Zoveelste programma dat niets anders doet dan product placement. Dat vond ik 'vroeger' toch wel beter toen ze het met de gasten gewoon vooral over auto's hadden (en wat product placement 'on the side'). Dat was afgelopen week met Hugh Jackman wel weer puinlijk duidelijk...quote:We zijn benieuwd wat hij te promoten heeft op de beroemde product placement couch van Jezza.
Zolang het geen Amerikaanse hollywood ster betreft waar Clarkson 100 veren in de reet ramt vind ik het nog wel wat hebben.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vanavond:
Cars: Lamborghini Aventador Roadster • Lamborghini Sesto Elemento
Guest: Steven Tyler
Features and challenges: Jeremy and James test different crossover SUVs and their caravan towing capabilities • Richard is in Italy testing two Lamborghinis • James is on the track testing a modern recreation of the classic Porsche 911
[ afbeelding ]
Op Autoblog staat dit:
[..]
Dat vindt ik nog wel het minste van Top Gear. Zoveelste programma dat niets anders doet dan product placement. Dat vond ik 'vroeger' toch wel beter toen ze het met de gasten gewoon vooral over auto's hadden (en wat product placement 'on the side'). Dat was afgelopen week met Hugh Jackman wel weer puinlijk duidelijk...
Dude looks like a lady..,quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:35 schreef vuvuzela het volgende:
die gast zondag, dat is dus geen vrouw
En ff naar de plee om plaats te maken voor meer bier voor deel 2 van whaterverdefuck ze doenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij de SIARPC ga ik altijd wat te drinken halen en zet ik de versterker uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |