Dit item is al veel eerder opgenomen,quote:Op zondag 21 juli 2013 21:51 schreef qu63 het volgende:
Ik denk dat dit item ze best wel veel brieven op gaat leveren...
3 weken geleden?quote:Op maandag 22 juli 2013 00:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit item is al veel eerder opgenomen,
OP het moment dat ze zeiden dat ze heel snel gingen, wel 120knopen (138mijl) dag je trouwens iemand naast de hovercraft rennen (aan wal)
Zuurpruim, dit is juist het leukste item.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:28 schreef VacaLoca het volgende:
Hovervan item had van mij ipv ruim half uur wel kwartiertje mogen zijn, na 5 minuten was de grap wel overgekomen, en dan wat meer items zoals met de elektrische Mercedes supercar.
En het deel met de eerste Hovervan was eind maart, duurde dus nog even voor ze 'm opgepimpt haddenquote:Op maandag 22 juli 2013 10:18 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
3 weken geleden?
Maar n hoovercraft gaat in het echt ook geen 120 knopen.
Net een meisje, vegetarisch en punk,quote:
Denk dat jij beter een autoprogramma als fifth gear kan kijken.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:28 schreef VacaLoca het volgende:
Hovervan item had van mij ipv ruim half uur wel kwartiertje mogen zijn, na 5 minuten was de grap wel overgekomen, en dan wat meer items zoals met de elektrische Mercedes supercar.
Toch bestaat Penistone echtquote:Op maandag 22 juli 2013 21:03 schreef Iemand91 het volgende:
Wel tof wat de engineering team van Top Gear kan maken. Van hovercrafts tot spaceshuttles. Petje af hoor.
Was al de namen/verwijzingen wel aardig opgevallen; maar deze zag ik gisteren toch over het hoofd:
[ afbeelding ]
![]()
Op dat moment had ik het ook over het hoofd gezien maar bij het eerste beeld van het (nog gesloten) hek viel het me wel op en had ik het even op pauze gezet.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:03 schreef Iemand91 het volgende:
Wel tof wat de engineering team van Top Gear kan maken. Van hovercrafts tot spaceshuttles. Petje af hoor.
Was al de namen/verwijzingen wel aardig opgevallen; maar deze zag ik gisteren toch over het hoofd:
[ afbeelding ]
![]()
Daartussenin waren ze roze?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Op dat moment had ik het ook over het hoofd gezien maar bij het eerste beeld van het (nog gesloten) hek viel het me wel op en had ik het even op pauze gezet.
Altijd humor die teksten, ook de teksten die ze op de autodeuren schrijven als ze in het buitenland zijn.
Ik vraag me nog steeds af of die aflevering in Redneck-county nou wel of niet in scene was gezet.
Ze hadden wel pro-homo teksten op de wagens gezet en daar worden de Rednecks nóg roder van.. bijna witheet zelfs.
Zou kunnen. Ik had nooit problemen met dergelijke specials in Top Gear, vond het vroeger hilarisch, tranen in de ogen van het lachen... maar het doet het niet meer voor me en zie liever het rubber over asfalt gaan dan al de volledig in scene gezette avonturen.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat jij beter een autoprogramma als fifth gear kan kijken.
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:29 schreef Guard het volgende:
Ik vond het weer prima entertainment, dat het af en toe in scene is gezet, nou en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |