Ik heb afgelopen zondag net zo zitten kijken, met tranen in de ogen van het lachen.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik had nooit problemen met dergelijke specials in Top Gear, vond het vroeger hilarisch, tranen in de ogen van het lachen... maar het doet het niet meer voor me en zie liever het rubber over asfalt gaan dan al de volledig in scene gezette avonturen.
Dat hele item was in scene gezet, dat was na 5 minuten gewoon niet leuk meer. Just my two cents.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:29 schreef Guard het volgende:
Ik vond het weer prima entertainment, dat het af en toe in scene is gezet, nou en?
Dat was juist de hele grap ervanquote:Op maandag 22 juli 2013 00:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit item is al veel eerder opgenomen,
OP het moment dat ze zeiden dat ze heel snel gingen, wel 120knopen (138mijl) dag je trouwens iemand naast de hovercraft rennen (aan wal)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
1 augustus, BBC 3: http://www.bbc.co.uk/programmes/b006mj59/broadcasts/upcomingquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
Zondag gemist, zag gisteren 58 minuten te laat dat er een herhaling was. Komt er toevallig nog een herhaling?
Fifth Gear is erger. Top Gear probeert het geen eens, daar waar Fifth Gear de schijn wil ophoudenquote:Op zondag 28 juli 2013 16:53 schreef tijdelijk_hier het volgende:
Het is geen consumentenprogramma ofzo, gewoon entertainment en meer niet.
Als ik wil weten of de nieuwe renault laguna of volvo wat is kijk ik wel fifth gear, maar elk topic weer hetzelfde gejank dat het zo nep is en er geen "gewone" auto's in top gear zitten wordt nu gewoon zielig, ga lekker naar omroep max of hang je op ofzo
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:09 schreef qu63 het volgende:
Ah, eindelijk eens een preview die online komt vóór dat de show op tv is geweest
Spoileralert dus!Volgens mij is dit vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond:quote:Op zondag 28 juli 2013 17:32 schreef Breaker.Faker het volgende:
Weet iemand waar het vanavond over gaat?
Dat vind ik nog wel het minste van Top Gear. Zoveelste programma dat niets anders doet dan product placement. Dat vond ik 'vroeger' toch wel beter toen ze het met de gasten gewoon vooral over auto's hadden (en wat product placement 'on the side'). Dat was afgelopen week met Hugh Jackman wel weer puinlijk duidelijk...quote:We zijn benieuwd wat hij te promoten heeft op de beroemde product placement couch van Jezza.
Zolang het geen Amerikaanse hollywood ster betreft waar Clarkson 100 veren in de reet ramt vind ik het nog wel wat hebben.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vanavond:
Cars: Lamborghini Aventador Roadster • Lamborghini Sesto Elemento
Guest: Steven Tyler
Features and challenges: Jeremy and James test different crossover SUVs and their caravan towing capabilities • Richard is in Italy testing two Lamborghinis • James is on the track testing a modern recreation of the classic Porsche 911
[ afbeelding ]
Op Autoblog staat dit:
[..]
Dat vindt ik nog wel het minste van Top Gear. Zoveelste programma dat niets anders doet dan product placement. Dat vond ik 'vroeger' toch wel beter toen ze het met de gasten gewoon vooral over auto's hadden (en wat product placement 'on the side'). Dat was afgelopen week met Hugh Jackman wel weer puinlijk duidelijk...
Dude looks like a lady..,quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:35 schreef vuvuzela het volgende:
die gast zondag, dat is dus geen vrouw
En ff naar de plee om plaats te maken voor meer bier voor deel 2 van whaterverdefuck ze doenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij de SIARPC ga ik altijd wat te drinken halen en zet ik de versterker uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |