Tavistock Hotel dan? Zelfde keten maar kleinschaliger en in de buurt van datzelfde metrostation met die kutte lift.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil waarschijnlijk over een paar weken weer naar Londen gaan, maar ik zoek eigenlijk een leuk hotel om te overnachten. Er hoeft in principe weinig te doen te zijn. Als je maar een beetje kan slapen. De vorige keer heb ik in het Royal National hotel gezeten en dat was best een prima hotel. Rond die prijs zou fijn zijn.
Liefste dichtbij een metrostation. De vorige keer moesten we 2 minuten lopen en waren we er. Alleen de lift was kut, maar goed.
Dat wordt de metro aangezien we binnen spitsuur aankomen. Hotel ligt vlakbij the tower bridge dus datbedoelde ik een beetje met t centrumquote:Op maandag 1 juli 2013 18:47
hreef Individual het volgende:
Makkelijkste buiten spitsuur is een taxi. Makkelijkste binnen spitsuur is de ondergrondse. Snelste binnen spitsuur is de Heathrow Express. Wat is 'het centrum' eigenlijk?
Aan de noordkant bij South Kensington overstappen voor Tower Hill en voor de zuidkant bij Green Park overstappen voor London Bridge. Ik weet niet hoe snel naar Tower Hill is, maar naar het laatste eindje naar London Bridge is vrij snel.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:59 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dat wordt de metro aangezien we binnen spitsuur aankomen. Hotel ligt vlakbij the tower bridge dus datbedoelde ik een beetje met t centrum
Zo slaapwekkend zijn die kroonjuwelen toch niet? Zolang ze je niet aan de rivierwand hangen zit je wel goed.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:26 schreef Danielle83 het volgende:
Kijk er zijn kenners hierThanks! Iemand ervaring met The Tower als slaapplek?
The Tower hotel? Heb daar in 2009, 4 dagen overnacht. Ik vond het een prima hotel, schone en ruime kamer. Het is 10 min lopen naar Tower Hill station en vanaf daar ongeveer 20 min naar Piccadilly Circus. Geboekt via Arke.nlquote:Op maandag 1 juli 2013 20:26 schreef Danielle83 het volgende:
Kijk er zijn kenners hierThanks! Iemand ervaring met The Tower als slaapplek?
Gelukkig heb ik ook een bed gereserveerdquote:Op maandag 1 juli 2013 20:31 schreef Individual het volgende:
[..]
Zo slaapwekkend zijn die kroonjuwelen toch niet? Zolang ze je niet aan de rivierwand hangen zit je wel goed.
Is "The Tower" een hostel of hotel?
En welk uitzicht had je? Lijkt me wel een mooie plek daarquote:Op maandag 1 juli 2013 20:43 schreef kniebuigen het volgende:
[..]
The Tower hotel? Heb daar in 2009, 4 dagen overnacht. Ik vond het een prima hotel, schone en ruime kamer. Het is 10 min lopen naar Tower Hill station en vanaf daar ongeveer 20 min naar Piccadilly Circus. Geboekt via Arke.nl
Als ik het me nog goed herinner, volgens mij hadden we twee ramen. Eentje richting het oosten van de Thames en eentje met een beetje uitzicht op St. Katharine's dock.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
En welk uitzicht had je? Lijkt me wel een mooie plek daar
Het zou leuk zijn een mooi uitzicht, maar belangrijkste is toch shoppen, eten, toeristische dingen bezoeken en hopelijk mooi weerquote:Op maandag 1 juli 2013 21:18 schreef kniebuigen het volgende:
[..]
Als ik het me nog goed herinner, volgens mij hadden we twee ramen. Eentje richting het oosten van de Thames en eentje met een beetje uitzicht op St. Katharine's dock.
Het is niet eens 10 minuten lopenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:43 schreef kniebuigen het volgende:
[..]
The Tower hotel? Heb daar in 2009, 4 dagen overnacht. Ik vond het een prima hotel, schone en ruime kamer. Het is 10 min lopen naar Tower Hill station en vanaf daar ongeveer 20 min naar Piccadilly Circus. Geboekt via Arke.nl
quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:35 schreef cadanspost het volgende:
hmm oke. Ik zag ergens dat zone 1-3, 11 pond is max. Maar als iemand zeker weet dat het ALTIJD 7 pond max is, dan heb ik niks gezegd.
SPOILER: Kaartje zone's OysterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zie hier dat de maximale dagprijs binnen zones 1 t/m 3 £11 is.Tics van je petten.
Ja, kan met cash. Ongeacht hoeveel je cash bij je hebt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:00 schreef cadanspost het volgende:
Dus 5 pond borg en 20 pond op je Oyster kaart = 25 pond betalen aan kiosk. En kun je bij oplaad automaten met cash opwaarderen?
De enige goede club van Londen is The Venue in New Cross ver van het toeristische centrum.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef De_Fietser het volgende:
Oyster Card werkt inderdaad heel erg goed.
Ben zelf net terug van een aantal dagen Londen, hele mooie, prettige stad.
Heb wel het gevoel dat ik de leuke kroegen nog een beetje ben misgelopen. De clubs in het centrum waren in ieder geval niet echt je-van-het.
Tja als je in A'dam gaat stappen op leidseplein zal je 't zelfde denken. Beetje research doen en je hebt top weekend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef De_Fietser het volgende:
Oyster Card werkt inderdaad heel erg goed.
Ben zelf net terug van een aantal dagen Londen, hele mooie, prettige stad.
Heb wel het gevoel dat ik de leuke kroegen nog een beetje ben misgelopen. De clubs in het centrum waren in ieder geval niet echt je-van-het.
Timeout.com/londonquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:21 schreef nattermann het volgende:
Is er trouwens een website waar een duidelijk overzicht te zien is wat waar/wanneer te doen is? Zeg maar een soort partyflock, alleen dan op z'n brits/specifiek voor London?
Dat zal wel kloppen, ik was er echter niet hoofdzakelijk om te feesten, maar op de bonnefooi de stad in gaan bleek niet altijd een succes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 05:31 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Tja als je in A'dam gaat stappen op leidseplein zal je 't zelfde denken. Beetje research doen en je hebt top weekend.
Retourtje naar London Bridge is goedkoper en duurt niet veel langer. £10pp.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:08 schreef Fuszy het volgende:
Wat kost een gatwick express kaartje op het vliegveld?
Een retour kaartje kost 31 pond online. Zo heel veel duurder kan het toch ook weer niet zijn? Ze zeggen 35% off als je met zijn tweeën gaat, maar de prijs is hetzelfde als je online voor 1 persoon boekt (per persoon dan)
Voor een dag onbeperkt reizen toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
Afgelopen weekend weer eens een keer in London... Pffff. wat zijn die travelcards duur geworden zeg....
7.30 pond voor 2 zones
Heb je dit overzicht gezien met de ticket office prijzen en de online prijzen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:08 schreef Fuszy het volgende:
Een retour kaartje kost 31 pond online. Zo heel veel duurder kan het toch ook weer niet zijn? Ze zeggen 35% off als je met zijn tweeën gaat, maar de prijs is hetzelfde als je online voor 1 persoon boekt (per persoon dan)
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je dit overzicht gezien met de ticket office prijzen en de online prijzen?
http://www.gatwickexpress(...)buy-online-and-save/
Daar ga ik eens naar kijkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:31 schreef Individual het volgende:
[..]
Retourtje naar London Bridge is goedkoper en duurt niet veel langer. £10pp.
Yup..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor een dag onbeperkt reizen toch?
Vind ik nog wel meevallen eigenlijk.quote:
Wat zijn je wensen van de wijk?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
De vraag is vast al heel vaak gesteld, maar wat is een beetje een leuke wijk om te gaan zitten als je een paar dagen de toerist komt uithangen? Iemand nog tips toevallig? Alvast bedankt
Greenwichquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
De vraag is vast al heel vaak gesteld, maar wat is een beetje een leuke wijk om te gaan zitten als je een paar dagen de toerist komt uithangen? Iemand nog tips toevallig? Alvast bedankt
Goede vraag..Metrostation in de buurt is een pré zodat je vanuit daar alle kanten op kan. Verder bij voorkeur een beetje betaalbaar, maar wel met wat gezelligheid in de buurt als het even kan..dat je evt in de buurt van het hotel 's avonds nog iets kan drinken o.i.d.quote:
Thanks, zo even naar kijkenquote:
Als je ook echt op loopafstand van alles zijn SoHo, Covent Garden & Mayfair het beste.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
Waarom neem je niet de First Capital Connect train naar London Victoria?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik was er al naar aan het kijken, maar snap het niet helemaalquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarom neem je niet de First Capital Connect train naar London Victoria?
Het bespaart je zo gauw 25 pond op de Gatwick Express. Het verbaast me dat het meerendeel voor de Gatwick Express kiest, het is asociaal duur.
Dat is niet zo heel verbazingwekkend. Net achter de douane bij aankomst op lgw staat er al een stand van de gatwick express. Men zoekt toch vaak al van te voren op het internet met als zoekopdracht 'trein london gatwick naar bridge' o.i.d. en dan kom je al gauw uit bij websites die de express service flink promoten. Als ze dan aankomen bij die stand net achter de douane zijn ze gelijk verkocht.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarom neem je niet de First Capital Connect train naar London Victoria?
Het bespaart je zo gauw 25 pond op de Gatwick Express. Het verbaast me dat het meerendeel voor de Gatwick Express kiest, het is asociaal duur.
Dit plan had ik ook zo'n beetje... Vanaf waar ga je vertrekken met de boot, en waar ga je de auto parkeren?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:58 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga lekker met de auto. 50 euro tank, boot 46 euro... Heerlijk relaxed... Geen gedoe met vliegen en nog een duur treinkaartje.
Duurt lang, is zelden echt goedkoop (vaak een stuk duurder dan 46 euro), gedoe met parkeren, etc...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:58 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga lekker met de auto. 50 euro tank, boot 46 euro... Heerlijk relaxed... Geen gedoe met vliegen en nog een duur treinkaartje.
Auto parkeer ik bij hotel of bij vrienden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:08 schreef Newjersey_nl het volgende:
[..]
Dit plan had ik ook zo'n beetje... Vanaf waar ga je vertrekken met de boot, en waar ga je de auto parkeren?
Hotels mét parkeerplek in Londen? Ik denk dan wel vrij ver van de City af of niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Auto parkeer ik bij hotel of bij vrienden.
Boot vanaf calais of Duinkerken.
Duurt lang? Van deur tot deur is de reis bijna net zo lang als met het vliegtuig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:18 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Duurt lang, is zelden echt goedkoop (vaak een stuk duurder dan 46 euro), gedoe met parkeren, etc...
Niet echt. Gewoon goed zoeken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:32 schreef Newjersey_nl het volgende:
[..]
Hotels mét parkeerplek in Londen? Ik denk dan wel vrij ver van de City af of niet?
En op de site van Gatwick airport staat het als advies.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:48 schreef Opaas het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel verbazingwekkend. Net achter de douane bij aankomst op lgw staat er al een stand van de gatwick express. Men zoekt toch vaak al van te voren op het internet met als zoekopdracht 'trein london gatwick naar bridge' o.i.d. en dan kom je al gauw uit bij websites die de express service flink promoten. Als ze dan aankomen bij die stand net achter de douane zijn ze gelijk verkocht.
Toen ik een keer met easyjet vloog werden de tickets al in het vliegtuig aangeboden en verkocht.
Welke boot neem je dan in hemelsnaam en in welke uithoek van Nederland woon je? Ik doe wekelijks tripjes naar Nederland en dat kost me 3.5-4.0 uur deur tot deur gemiddeld (Amsterdam centrum). Daarnaast heb ik nooit een trein nodig, ik vlieg gewoon op Heathrow of City en gebruik dus de metro.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Duurt lang? Van deur tot deur is de reis bijna net zo lang als met het vliegtuig.
En prijzen overdag zijn rond de 80 euro. Deel dat nog eens door 2 of meer personen en vergelijk het dan nog eens met een ticket.
Let wel, treinkaartje is ook per persoon. En ben je ook 45 - 70 minuten onderweg. Lekker met je koffers slepen.
Nam je dan de ferry naar Dover? Waarom niet de Eurotunnel?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:18 schreef div-er het volgende:
Laatste keer met de auto geweest, hotel van Premier inn in Hampstead:
215 Haverstock Hill, Hampstead, London. Check Google Maps.
Je kunt vanuit Dover rechtsom London (to)l-tunnel of iets binnendoor zonder tol (is wel drukker).
Parkeren GRATIS bij het hotel. En super dichtbij Camden en zo. Zou het zo weer doen.
Kamerprijzen zijn niet duur voor de geboden kwaliteit.
Je kunt via internet of in de kaartautomaten ter plekke dag- of weekkaarten per zone kopen. Dus voor zonde 1<>2, 1/2/3 t/m 1<>6. Zone 1 is het "centrum". Met een dagkaart kun je onbeperkt gebruik maken van bus en metro die dag(en) binnen de zones.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nou, bij ons is de reis geboekt. Was even gedoe met de naam van een van ons, gezien ze die telkens omgooiden ( een ö in de achternaam werd ''oe'', en later toen ik daar over belde werd ook mijn voornaam helemaal verkeerd ingetypt..maar het is gefixed. Blijkbaar accepteren ze de ö niet in het systeem ).
We zitten in het hotel genaamd : Thistle Kensington Gardens bij Hyde Park. Iemand die daar wel eens heeft gezeten? We landen op Southend. Iemand die me kan zeggen hoe/wat we daar het beste kunnen doen? Ik las dat een metro dagkaart handig is, maar hoe kom je bij het metro netwerk vanaf Southend? Of moet je eerst een trein pakken? Nooit in Londen geweest, en dus geen idee hoe het daar zit met vervoer. We willen wel veel gebruik maken van de metro...veel dingen willen we zien namelijk. Wat is dan het handigste? En hoe moet je betalen in de trein daar / of die tram dag kaart? Sorry als het domme vragen zijn maar ik ben graag goed voorbereid
Neem gewoon een Oystercard. Makkelijker, en bijna altijd goedkoper.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt via internet of in de kaartautomaten ter plekke dag- of weekkaarten per zone kopen. Dus voor zonde 1<>2, 1/2/3 t/m 1<>6. Zone 1 is het "centrum". Met een dagkaart kun je onbeperkt gebruik maken van bus en metro die dag(en) binnen de zones.
Maar als ik het goed begrepen heb is het dan toch zo dat je geen dagkaart erop hebt staan, maar per rit betaald? Of het nou 1 station verder is, of 6?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:56 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Neem gewoon een Oystercard. Makkelijker, en bijna altijd goedkoper.
Je betaalt nooit meer dan een dagkaart, het zgn plafond.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrepen heb is het dan toch zo dat je geen dagkaart erop hebt staan, maar per rit betaald? Of het nou 1 station verder is, of 6?
Ohquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je betaalt nooit meer dan een dagkaart, het zgn plafond.
Google op naar Price capquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
OhDat heb ik dan weer nergens gelezen
Edit: oh wacht... gevonden
Dat klopt, maar de vraag is of je elke dag je "cap" haalt. Als je die cap niet haalt, bespaar je snel veel geld met je Oyster.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ga je echter meer dan 5 dagen dan is een papieren 7-dagen goedkoper.
7 dagen, een maand, een jaar.. die zij allemaal op de Oyster te laden voor dezelfde prijs en dan ben je minder een plonker dan met papieren kaartjes klooien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
OhDat heb ik dan weer nergens gelezen
Edit: oh wacht... gevondenDat is per dag zelfs 30ct lager dan een dagkaart.
Ga je echter meer dan 5 dagen dan is een papieren 7-dagen goedkoper.
Hij werkt niet in de treinen buiten Londen, dus daar moet je (lees mijn post) gewoon een kaartje voor kopen. Zet er gewoon £10 op en zie hoever je daar mee komt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dus zo'n Oysterkaart is goedkoper dan een dagkaart? En je kan er gebruik mee maken zowel in de metro/bus als trein? En wat moet je er minstens op hebben staan om goed te kunnen reizen in Londen? Weet niet hoe hij die zones berekent namelijk..
Dus jouw metro heeft geen reistijd? En ja, Amsterdam is wat korter.. Maar niet iedereen woont in het centrum van Amsterdam...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:19 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Welke boot neem je dan in hemelsnaam en in welke uithoek van Nederland woon je? Ik doe wekelijks tripjes naar Nederland en dat kost me 3.5-4.0 uur deur tot deur gemiddeld (Amsterdam centrum). Daarnaast heb ik nooit een trein nodig, ik vlieg gewoon op Heathrow of City en gebruik dus de metro.
Maar wat als je niet zeker weet of alle bezienswaardigheden wel in zone 1 zitten? Is er sowieso een handig overzicht als waar/etc je moet overstappen als je druk aan het reizen bent met de tram? En wat is handiger op een oystercard, pay as you go, of ''travelcard''. Weet niet wat ik moet selecterenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:09 schreef Individual het volgende:
https://oyster.tfl.gov.uk/oyster/entry.do
Ga naar 'tickets' voor de prijzen. Blijf je in zone 1?
Geldig in bus, trein, metro, kabelbaan, boot, tram
Wat een complete onzin. Centrum Londen naar City/Heathrow is 1 uur met de metro. Dan moet je 1 uur wachten op het vliegveld en ben je 1 uur daarna weer op Schiphol. Al met al dus 3 uur. Vervolgens nog ergens naar Nederland toen, dus misschien wordt het 5 uur max als je in Maastricht woont?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus jouw metro heeft geen reistijd? En ja, Amsterdam is wat korter.. Maar niet iedereen woont in het centrum van Amsterdam...
Ik ga uit van de gemiddelde Nederlander zijn reistijd en dan ben je met de auto net zo lang onderweg als met het vliegtuig van deur tot deur.
Gewoon Oystercard! Lees anders de site eens ofzo, als je mensen hier niet gelooft of het niet snapt. Pay as you go is ok als je 5 dagen in Londen bent, met een langere periode kan je een travelcard overwegen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar wat als je niet zeker weet of alle bezienswaardigheden wel in zone 1 zitten? Is er sowieso een handig overzicht als waar/etc je moet overstappen als je druk aan het reizen bent met de tram? En wat is handiger op een oystercard, pay as you go, of ''travelcard''. Weet niet wat ik moet selecteren
Alle stations (incl zones) zijn te zien op de tfl website. Zones samen 1&2 is hetzelfde als alleen 1 en alles daarboven is een single tot weer een pricecap 2-3 bv. http://www.tfl.gov.uk/tickets/14416.aspxquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar wat als je niet zeker weet of alle bezienswaardigheden wel in zone 1 zitten? Is er sowieso een handig overzicht als waar/etc je moet overstappen als je druk aan het reizen bent met de tram?
Ik geloof jullie ook wel hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Gewoon Oystercard! Lees anders de site eens ofzo, als je mensen hier niet gelooft of het niet snapt. Pay as you go is ok als je 5 dagen in Londen bent, met een langere periode kan je een travelcard overwegen.
Ah ja, ik bedoelde idd de metroquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:24 schreef Individual het volgende:
[..]
Alle stations (incl zones) zijn te zien op de tfl website. Zones samen 1&2 is hetzelfde als alleen 1 en alles daarboven is een single tot weer een pricecap 2-3 bv. http://www.tfl.gov.uk/tickets/14416.aspx
De tram neem je hoop ik niet, die zit in Croydon en daar is weinig toeristisch. Metro=tube
Je betaalt wat borg (paar pond ofzo), die kun je weer terug krijgen. Verder doet de Oyster alles voor je, dus je hoeft je qua zones geen zorgen te maken als je voor de Oystercard gaat, die werkt in alle zones, etc.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik geloof jullie ook wel hoorZat al op die site te kijken, om een card te bestellen, maar ik zie niks over zones. En ik wil het niet kopen om er dan later achter te komen dat je hem blijkbaar niet in elke metro/zone kunt gebruiken. En als ik het zo lees betaal je niks voor de card zelf, enkel voor wat je erop zet? Ik ben gewoon niks gewend met Engels OV, dus ja, vragen zijn misschien dom, maar dan heb ik wel zekerheid
Oke, thanks, nu snap ik hetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:28 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Je betaalt wat borg (paar pond ofzo), die kun je weer terug krijgen. Verder doet de Oyster alles voor je, dus je hoeft je qua zones geen zorgen te maken als je voor de Oystercard gaat, die werkt in alle zones, etc.
Gewoon ter plekke regelen is net zo makkelijk toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oke, thanks, nu snap ik hetDan bestel ik er daar op den duur gewoon 2 van, een per persoon. Wat is de levertijd van die cards over het algemeen?
Koop ze gewoon aan het loket, is in 30 seconden geregeld...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oke, thanks, nu snap ik hetDan bestel ik er daar op den duur gewoon 2 van, een per persoon. Wat is de levertijd van die cards over het algemeen?
Ach, als je ook buiten Londen wat wilt zien is het best prima. Ik woon in Londen, en rij ook af en toe naar Nederland. Maar ik neem wel meestal de tunnel, da's sneller en wel zo makkelijk. Af en toe de nachtboot, als het toevallig zo uitkomt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:28 schreef MCH het volgende:
Maar een bezoekje Londen met de auto is echt 1000x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |