abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:49:54 #51
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128881886
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
De vraag is vast al heel vaak gesteld, maar wat is een beetje een leuke wijk om te gaan zitten als je een paar dagen de toerist komt uithangen? Iemand nog tips toevallig? Alvast bedankt :)
Greenwich :)
reset
pi_128881959
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:48 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Wat zijn je wensen van de wijk?
Goede vraag..Metrostation in de buurt is een pré zodat je vanuit daar alle kanten op kan. Verder bij voorkeur een beetje betaalbaar, maar wel met wat gezelligheid in de buurt als het even kan..dat je evt in de buurt van het hotel 's avonds nog iets kan drinken o.i.d.

Lekker standaard wensen allemaal, I know :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:49 schreef Individual het volgende:

[..]

Greenwich :)
Thanks, zo even naar kijken :)

[ Bericht 27% gewijzigd door Tim86 op 12-07-2013 19:00:23 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_128884058
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
De vraag is vast al heel vaak gesteld, maar wat is een beetje een leuke wijk om te gaan zitten als je een paar dagen de toerist komt uithangen? Iemand nog tips toevallig? Alvast bedankt :)
Als je ook echt op loopafstand van alles zijn SoHo, Covent Garden & Mayfair het beste.
  maandag 15 juli 2013 @ 10:09:10 #54
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_128963392
Yay! Heel vroeger wel eens in Londen geweest maar daar kan ik me nauwelijks meer iets van herinneren. Dus het is een stad waar ik echt al super lang weer eens naartoe zou willen gaan. Nu is m'n vriend klaar met z'n bachelor, en heb ook een eigen schooljaar goed doorstaan dus we gaan eind Augustus naar Londen voor 3 dagen. Kijk er echt enorm naar uit. We gaan zitten in het Thistle Kensington Gardens hotel bij Hyde Park. Iemand daar ervaringen bij? De recensies zijn uitstekend te noemen. Alleen nog even de reis boeken vanmiddag. Ik neem aan dat ze ook gewoon een 3V card / officiele Visa card accepteren? Is gewoon een CC, maar dan prepaid. Werkt uitstekend bij Amazon, etc, maar weet niet of ze ook worden goedgekeurd bij Ebookers?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 10:32:54 #55
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_128998361
quote:
19s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 14:08 schreef Fuszy het volgende:
Wat kost een gatwick express kaartje op het vliegveld?

Een retour kaartje kost 31 pond online. Zo heel veel duurder kan het toch ook weer niet zijn? Ze zeggen 35% off als je met zijn tweeën gaat, maar de prijs is hetzelfde als je online voor 1 persoon boekt (per persoon dan)
Waarom neem je niet de First Capital Connect train naar London Victoria?
Het bespaart je zo gauw 25 pond op de Gatwick Express. Het verbaast me dat het meerendeel voor de Gatwick Express kiest, het is asociaal duur.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_128998674
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:32 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Waarom neem je niet de First Capital Connect train naar London Victoria?
Het bespaart je zo gauw 25 pond op de Gatwick Express. Het verbaast me dat het meerendeel voor de Gatwick Express kiest, het is asociaal duur.
Ik was er al naar aan het kijken, maar snap het niet helemaal :'). Moet je nou gewoon een kaartje kopen voor een bepaalde dag of ook echt voor een bepaalde rit?

Daarnaast heb je allemaal verschillende treinen (althans toen ik naar de bridge wilde reizen).

Gatwick express neem je omdat je niet beter weet blijkbaar. Ik wist niet eens af van die andere en het is vrij simpel. Op Gatwick wordt je ook doodgegooid met de Gatwick express :P
Feyenoord Rotterdam
pi_128998686
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:32 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Waarom neem je niet de First Capital Connect train naar London Victoria?
Het bespaart je zo gauw 25 pond op de Gatwick Express. Het verbaast me dat het meerendeel voor de Gatwick Express kiest, het is asociaal duur.
Dat is niet zo heel verbazingwekkend. Net achter de douane bij aankomst op lgw staat er al een stand van de gatwick express. Men zoekt toch vaak al van te voren op het internet met als zoekopdracht 'trein london gatwick naar bridge' o.i.d. en dan kom je al gauw uit bij websites die de express service flink promoten. Als ze dan aankomen bij die stand net achter de douane zijn ze gelijk verkocht.

Toen ik een keer met easyjet vloog werden de tickets al in het vliegtuig aangeboden en verkocht.
pi_128998941
Ik ga lekker met de auto. 50 euro tank, boot 46 euro... Heerlijk relaxed... Geen gedoe met vliegen en nog een duur treinkaartje.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_128999124
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:58 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga lekker met de auto. 50 euro tank, boot 46 euro... Heerlijk relaxed... Geen gedoe met vliegen en nog een duur treinkaartje.
Dit plan had ik ook zo'n beetje... Vanaf waar ga je vertrekken met de boot, en waar ga je de auto parkeren?
pi_128999365
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:58 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga lekker met de auto. 50 euro tank, boot 46 euro... Heerlijk relaxed... Geen gedoe met vliegen en nog een duur treinkaartje.
Duurt lang, is zelden echt goedkoop (vaak een stuk duurder dan 46 euro), gedoe met parkeren, etc...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_128999701
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:08 schreef Newjersey_nl het volgende:

[..]

Dit plan had ik ook zo'n beetje... Vanaf waar ga je vertrekken met de boot, en waar ga je de auto parkeren?
Auto parkeer ik bij hotel of bij vrienden.
Boot vanaf calais of Duinkerken.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_128999740
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:30 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Auto parkeer ik bij hotel of bij vrienden.
Boot vanaf calais of Duinkerken.
Hotels mét parkeerplek in Londen? Ik denk dan wel vrij ver van de City af of niet?
pi_128999769
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:18 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Duurt lang, is zelden echt goedkoop (vaak een stuk duurder dan 46 euro), gedoe met parkeren, etc...
Duurt lang? Van deur tot deur is de reis bijna net zo lang als met het vliegtuig.
En prijzen overdag zijn rond de 80 euro. Deel dat nog eens door 2 of meer personen en vergelijk het dan nog eens met een ticket.

Let wel, treinkaartje is ook per persoon. En ben je ook 45 - 70 minuten onderweg. Lekker met je koffers slepen.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_128999784
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:32 schreef Newjersey_nl het volgende:

[..]

Hotels mét parkeerplek in Londen? Ik denk dan wel vrij ver van de City af of niet?
Niet echt. Gewoon goed zoeken. :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_128999801
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:33 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Niet echt. Gewoon goed zoeken. :)
Ik ga eens even Googlen :)
pi_129000004
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:48 schreef Opaas het volgende:

[..]

Dat is niet zo heel verbazingwekkend. Net achter de douane bij aankomst op lgw staat er al een stand van de gatwick express. Men zoekt toch vaak al van te voren op het internet met als zoekopdracht 'trein london gatwick naar bridge' o.i.d. en dan kom je al gauw uit bij websites die de express service flink promoten. Als ze dan aankomen bij die stand net achter de douane zijn ze gelijk verkocht.

Toen ik een keer met easyjet vloog werden de tickets al in het vliegtuig aangeboden en verkocht.
En op de site van Gatwick airport staat het als advies.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129003290
Laatste keer met de auto geweest, hotel van Premier inn in Hampstead:
215 Haverstock Hill, Hampstead, London. Check Google Maps.
Je kunt vanuit Dover rechtsom London (to)l-tunnel of iets binnendoor zonder tol (is wel drukker).
Parkeren GRATIS bij het hotel. En super dichtbij Camden en zo. Zou het zo weer doen.
Kamerprijzen zijn niet duur voor de geboden kwaliteit.
GRAAG VERWIJDEREN
pi_129003334
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:32 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Duurt lang? Van deur tot deur is de reis bijna net zo lang als met het vliegtuig.
En prijzen overdag zijn rond de 80 euro. Deel dat nog eens door 2 of meer personen en vergelijk het dan nog eens met een ticket.

Let wel, treinkaartje is ook per persoon. En ben je ook 45 - 70 minuten onderweg. Lekker met je koffers slepen.
Welke boot neem je dan in hemelsnaam en in welke uithoek van Nederland woon je? Ik doe wekelijks tripjes naar Nederland en dat kost me 3.5-4.0 uur deur tot deur gemiddeld (Amsterdam centrum). Daarnaast heb ik nooit een trein nodig, ik vlieg gewoon op Heathrow of City en gebruik dus de metro.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_129006401
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:18 schreef div-er het volgende:
Laatste keer met de auto geweest, hotel van Premier inn in Hampstead:
215 Haverstock Hill, Hampstead, London. Check Google Maps.
Je kunt vanuit Dover rechtsom London (to)l-tunnel of iets binnendoor zonder tol (is wel drukker).
Parkeren GRATIS bij het hotel. En super dichtbij Camden en zo. Zou het zo weer doen.
Kamerprijzen zijn niet duur voor de geboden kwaliteit.
Nam je dan de ferry naar Dover? Waarom niet de Eurotunnel?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:48:16 #70
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_129008817
Nou, bij ons is de reis geboekt. Was even gedoe met de naam van een van ons, gezien ze die telkens omgooiden ( een ö in de achternaam werd ''oe'', en later toen ik daar over belde werd ook mijn voornaam helemaal verkeerd ingetypt..maar het is gefixed. Blijkbaar accepteren ze de ö niet in het systeem ).

We zitten in het hotel genaamd : Thistle Kensington Gardens bij Hyde Park. Iemand die daar wel eens heeft gezeten? We landen op Southend. Iemand die me kan zeggen hoe/wat we daar het beste kunnen doen? Ik las dat een metro dagkaart handig is, maar hoe kom je bij het metro netwerk vanaf Southend? Of moet je eerst een trein pakken? Nooit in Londen geweest, en dus geen idee hoe het daar zit met vervoer. We willen wel veel gebruik maken van de metro...veel dingen willen we zien namelijk. Wat is dan het handigste? En hoe moet je betalen in de trein daar / of die tram dag kaart? Sorry als het domme vragen zijn maar ik ben graag goed voorbereid :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_129009067
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nou, bij ons is de reis geboekt. Was even gedoe met de naam van een van ons, gezien ze die telkens omgooiden ( een ö in de achternaam werd ''oe'', en later toen ik daar over belde werd ook mijn voornaam helemaal verkeerd ingetypt..maar het is gefixed. Blijkbaar accepteren ze de ö niet in het systeem ).

We zitten in het hotel genaamd : Thistle Kensington Gardens bij Hyde Park. Iemand die daar wel eens heeft gezeten? We landen op Southend. Iemand die me kan zeggen hoe/wat we daar het beste kunnen doen? Ik las dat een metro dagkaart handig is, maar hoe kom je bij het metro netwerk vanaf Southend? Of moet je eerst een trein pakken? Nooit in Londen geweest, en dus geen idee hoe het daar zit met vervoer. We willen wel veel gebruik maken van de metro...veel dingen willen we zien namelijk. Wat is dan het handigste? En hoe moet je betalen in de trein daar / of die tram dag kaart? Sorry als het domme vragen zijn maar ik ben graag goed voorbereid :P
Je kunt via internet of in de kaartautomaten ter plekke dag- of weekkaarten per zone kopen. Dus voor zonde 1<>2, 1/2/3 t/m 1<>6. Zone 1 is het "centrum". Met een dagkaart kun je onbeperkt gebruik maken van bus en metro die dag(en) binnen de zones.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129009081
Waarom Southend? Kon je zo veel besparen op je ticket? Lijkt me zo ver, maar goed. Nooit in enig hotel in Londen gezeten, maar de lokatie lijkt me fijn. Qua OV in Londen gewoon een Oystercard nemen, dan hoef je niet teveel na te denken over dagkaarten enzo (doet ie allemaal vanzelf). Vanaf Southend volgens mij de trein nemen naar Liverpool St, daar een Oystercard kopen aan het loket en overstappen op de Central Line. Treinkaartje indien mogelijk even van tevoren online kopen (is goedkoper) via http://www.thetrainline.com. Zoals ik al zei Oystercard gewoon aan het loket op Liverpool St en daar wat tegoed op laden, kan je meteen gebruiken.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_129009100
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je kunt via internet of in de kaartautomaten ter plekke dag- of weekkaarten per zone kopen. Dus voor zonde 1<>2, 1/2/3 t/m 1<>6. Zone 1 is het "centrum". Met een dagkaart kun je onbeperkt gebruik maken van bus en metro die dag(en) binnen de zones.
Neem gewoon een Oystercard. Makkelijker, en bijna altijd goedkoper.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_129009584
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:56 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Neem gewoon een Oystercard. Makkelijker, en bijna altijd goedkoper.
Maar als ik het goed begrepen heb is het dan toch zo dat je geen dagkaart erop hebt staan, maar per rit betaald? Of het nou 1 station verder is, of 6?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129009701
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar als ik het goed begrepen heb is het dan toch zo dat je geen dagkaart erop hebt staan, maar per rit betaald? Of het nou 1 station verder is, of 6?
Je betaalt nooit meer dan een dagkaart, het zgn plafond.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')