Vanochtend.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:28 schreef Drebbelman het volgende:
Dit zei Ducrot gisteren nog:twitter:maduc twitterde op maandag 01-07-2013 om 07:15:54Zo eens kijken of we vandaag met super- slomo's én - close ups én wedstrijdradio Irizar wél kunnen vinden #tourdefrance reageer retweet
Ik heb lange tijd gedacht dat dat aan mijn computer lag, maar dat is dus gewoon het gefaal van de NOS. Goed om te weten.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:28 schreef Bluurgh het volgende:
Tering, die NOS stream1x van tabblad wisselen en weer terug en je zit naar pixels te staren
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:28 schreef Drebbelman het volgende:
Dit zei Ducrot gisteren nog:niemand met een twitter account die hem er op kan wijzen?twitter:maduc twitterde op maandag 01-07-2013 om 07:15:54Zo eens kijken of we vandaag met super- slomo's én - close ups én wedstrijdradio Irizar wél kunnen vinden #tourdefrance reageer retweet
Donequote:Op maandag 1 juli 2013 13:30 schreef Chiappucci het volgende:
Aub, kan iemand ff Ducrot op deze tweet wijzen.
Ah, het ligt dus niet aan mijn laptop.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb lange tijd gedacht dat dat aan mijn computer lag, maar dat is dus gewoon het gefaal van de NOS. Goed om te weten.
Heb het gedaan, maar hij heeft mij gebloktquote:Op maandag 1 juli 2013 13:28 schreef Drebbelman het volgende:
Dit zei Ducrot gisteren nog:niemand met een twitter account die hem er op kan wijzen?twitter:maduc twitterde op maandag 01-07-2013 om 07:15:54Zo eens kijken of we vandaag met super- slomo's én - close ups én wedstrijdradio Irizar wél kunnen vinden #tourdefrance reageer retweet
Nee dat is 'nieuwe techniek'. Stream past zich aan aan je verbinding oid.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb lange tijd gedacht dat dat aan mijn computer lag, maar dat is dus gewoon het gefaal van de NOS. Goed om te weten.
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb het gedaan, maar hij heeft mij geblokt
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee dat is 'nieuwe techniek'. Stream past zich aan aan je verbinding oid.
Ik kan me niet herinneren dat ik iets verkeerds tegen hem of over hem heb gezegd, maar dat zal hij wel zo gezien hebbenquote:
Wat ontzettend zwak en hypocriet van die gasten.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik iets verkeerds tegen hem of over hem heb gezegd, maar dat zal hij wel zo gezien hebben
Had ook een tijd terug een redelijk normale discussie met die dikke pad van een Kerckhoffs, heeft ie me daarna wel geblokt
Dat gedeelte van 8-9% is toch een paar kilometer lang?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Cavendish gaat winnen denk ik. De kopgroep wordt voor de col ingereden en op de col zelf zal niemand meer weg kunnen rijden, tot dat hele kleine gedeelte van 9%, maar met de afdaling daarna wordt daar het verschil niet gemaakt.
Art is natuurlijk ook wel een ontzettend irritante gastquote:Op maandag 1 juli 2013 13:36 schreef Keauning het volgende:
[..]
Wat ontzettend zwak en hypocriet van die gasten.
Dit krijgen de renners vandaag nog voor de kiezen:quote:Op maandag 1 juli 2013 13:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat gedeelte van 8-9% is toch een paar kilometer lang?
dat hele kleine gedeelte van 2 kilometer.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Cavendish gaat winnen denk ik. De kopgroep wordt voor de col ingereden en op de col zelf zal niemand meer weg kunnen rijden, tot dat hele kleine gedeelte van 9%, maar met de afdaling daarna wordt daar het verschil niet gemaakt.
Dat zal het zijn ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Art is natuurlijk ook wel een ontzettend irritante gast
Ja, maar nog steeds niet lang genoeg.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat gedeelte van 8-9% is toch een paar kilometer lang?
Dat gaat buiten Sagan en eventueel Hagen geen sprinter overleven. En ik hoop eigenlijk dat iemand als Rodriguez er zin in heeft en er dus maar een heel klein groepje over blijft.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:38 schreef Ereinion het volgende:
[..]
dat hele kleine gedeelte van 2 kilometer.
Om Cavendish eraf te rijden? Lijkt me wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar nog steeds niet lang genoeg.
Cavendish gaat dat niet overleven.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tuurlijk welquote:Op maandag 1 juli 2013 13:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Cavendish gaat keihard lossen, net als driekwart van het peloton. Denk dat er maar max. 50 man zullen overblijven.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hesjedal zal mogelijk ook wel zijn tactiek (voor zijn fysieke problemen) proberen te herhalen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat gaat buiten Sagan en eventueel Hagen geen sprinter overleven. En ik hoop eigenlijk dat iemand als Rodriguez er zin in heeft en er dus maar een heel klein groepje over blijft.
Ik reken er niet op, maar het zou wel tof zijn als een paar klassementsrenners wat proberen. Dus hup Mollema.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat gaat buiten Sagan en eventueel Hagen geen sprinter overleven. En ik hoop eigenlijk dat iemand als Rodriguez er zin in heeft en er dus maar een heel klein groepje over blijft.
quote:1. FRAMINARD Sébastien 88 AG2R LA MONDIALE 20 pts
2. NEDWESTRA Lieuwe 209 VACANSOLEIL-DCM 17 pts
3. FRAGAUTIER Cyril 54 TEAM EUROPCAR 15 pts
4. FRAVUILLERMOZ Alexis 219 SOJASUN 13 pts
5. AUSCLARKE Simon 183 ORICA GREENEDGE 11 pts
6. GERKITTEL Marcel 197 TEAM ARGOS-SHIMANO 10 pts
7. GERGREIPEL André 24 LOTTO-BELISOL 9 pts
8. GBRCAVENDISH Mark 151 OMEGA PHARMA-QUICK STEP 8 pts
9. NORKRISTOFF Alexander 103 KATUSHA TEAM 7 pts
10. SVKSAGAN Peter 11 CANNONDALE 6 pts
11. BELBOECKMANS Kris 202 VACANSOLEIL-DCM 5 pts
12. NEDVEELERS Tom 199 TEAM ARGOS-SHIMANO 4 pts
13. ITASABATINI Fabio 18 CANNONDALE 3 pts
14. ITAMARANGONI Alan 16 CANNONDALE 2 pts
15. POLBODNAR Maciej 12 CANNONDALE 1 pts
Er zijn ook genoeg renners die willen rijden, types als Gilbert/Albasini/Gerrans (al is het misschien te zwaar voor hem), Evans misschien.quote:
Ja, dat wordt dus niet groter dan 1.30. Dan de afdaling waarin de sprinters meer risico nemen en het gat is ongeveer 300m voor de finish dicht.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:38 schreef Ereinion het volgende:
[..]
dat hele kleine gedeelte van 2 kilometer.
Wie in de kopgroep heeft dan een beter palmares?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:42 schreef Syntix het volgende:
Maarten en Herbert die denken dat NLers constant de baas zijn in ontsnappingen en kopgroepen
echt wij stellen geen fuck voor Maarten en Herbert, get real.
Uiteraard..quote:Op maandag 1 juli 2013 13:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt dus niet groter dan 1.30. Dan de afdaling waarin de sprinters meer risico nemen en het gat is ongeveer 300m voor de finish dicht.
Vorig jaar was Cavendish ijzersterk op de klimmetjes en het gat wat daarna valt is niet al te groot.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Om Cavendish eraf te rijden? Lijkt me wel.
God wat heb jij er weinig verstand vanquote:Op maandag 1 juli 2013 13:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt dus niet groter dan 1.30. Dan de afdaling waarin de sprinters meer risico nemen en het gat is ongeveer 300m voor de finish dicht.
Dat gaat de gewone sprinters echt niet lukken.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uh nee.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vorig jaar was Cavendish ijzersterk op de klimmetjes en het gat wat daarna valt is niet al te groot.
Blijf er vooral zelf in gelovenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vorig jaar was Cavendish ijzersterk op de klimmetjes en het gat wat daarna valt is niet al te groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |