Clarke lijkt me de beste uit dit groepje.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:18 schreef TheArt het volgende:
Herbert onderschat de rest van de vluchters even enorm
Check.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ze zullen zo wel opmerken dat het Monfort is
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Te voorspelbaar zijn die mannen ookquote:Op maandag 1 juli 2013 13:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Langste renners
1. Marcel Sieberg (Lotto-Belisol) 1.98m
2. Michael Schär (BMC) 1.96m
3. Lars Boom (Belkin) 1.91m
TDF / Het grote Tour de France 2013 statistiekentopic
Geen wonder dat er geen Nederlander meer wint, hij zit gewoon constant te jinxenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:19 schreef Wespensteek het volgende:
Westra heeft al gewonnen als ik Dijkstra zo mag geloven.
Samuel in dit geval jaquote:Op maandag 1 juli 2013 13:20 schreef Lutte het volgende:
[..]Stuur 'm ook ff naar Herbert en Maarten, hebben ze weer drie slechte feitjes
DuMoulin trouw de kortste?
Voor een leek lijken alle mannen op een fiets met een helm en een bril op elkaar, als je er je geld mee verdient zou je er een beetje in moeten kunnen differentiëren lijkt mequote:Op maandag 1 juli 2013 13:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu is het wel zo dat Monfort en Irizar met helm en bril op daadwerkelijk een beetje op elkaar lijken.
Toch zouden ze met een beetje normaal verstand wel tot de conclusie moeten komen dat Monfort op 130km van de finish nog niet op kop van het peloton gaat rijden.
Klopt, alleen is het dus wel zo dat Monfort en Irizar echt een beetje op elkaar lijken. Dat je Bakelants en Irizar door elkaar haalt vind ik erger dan Monfort en Irizar. Met die twee zit ik soms ook een beetje te twijfelen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor een leek lijken alle mannen op een fiets met een helm en een bril op elkaar, als je er je geld mee verdient zou je er een beetje in moeten kunnen differentiëren lijkt me
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Verzoek van Belkin aan Herbert was om zijn naam niet te vaak te noemen, dat verhoogt de druk
Het gaat gewoon in dit geval om je gezonde verstand te gebruiken. Ze hebben bij RadioShack 3 helpers, Voigt, Irizar en Didier. Het bestaat gewoon niet dat Monfort nu al op kop van het peloton rijdt.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, alleen is het dus wel zo dat Monfort en Irizar echt een beetje op elkaar lijken. Dat je Bakelants en Irizar door elkaar haalt vind ik erger dan Monfort en Irizar. Met die twee zit ik soms ook een beetje te twijfelen.
Ze lijken inderdaad wel een beetjequote:Op maandag 1 juli 2013 13:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, alleen is het dus wel zo dat Monfort en Irizar echt een beetje op elkaar lijken. Dat je Bakelants en Irizar door elkaar haalt vind ik erger dan Monfort en Irizar. Met die twee zit ik soms ook een beetje te twijfelen.
Dat zei ik een post eerder al.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het gaat gewoon in dit geval om je gezonde verstand te gebruiken. Ze hebben bij RadioShack 3 helpers, Voigt, Irizar en Didier. Het bestaat gewoon niet dat Monfort nu al op kop van het peloton rijdt.
niemand met een twitter account die hem er op kan wijzen?twitter:maduc twitterde op maandag 01-07-2013 om 07:15:54Zo eens kijken of we vandaag met super- slomo's én - close ups én wedstrijdradio Irizar wél kunnen vinden #tourdefrance reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |