SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mensen haten op internet. Van sommige users heb ik een minder hoge pet op. Jij bent er daar absoluut een van. Maar haat, dat is een beetje te sterk.
Zo kinderachtig ben ik nou ook weer niet hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat weet ik. Zal het bier zijn.
Ik sluit me aan bij jouw niveau.
Ja sorry. Drank maakt meer kapot dan je lief is. Ik geef jou het recht om een nieuwe te bedenken, mag een mod dat wijzigen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje jammer, kan normaliter je bijdragen wel waarderen
Alcoholistquote:Op zondag 30 juni 2013 17:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja sorry. Drank maakt meer kapot dan je lief is. Ik geef jou het recht om een nieuwe te bedenken, mag een mod dat wijzigen.
Excuus, nogmaals.
Nou nou.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Beter tyf jij een keer op uit dit topic
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje jammer, kan normaliter je bijdragen wel waarderen
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Beter tyf jij een keer op uit dit topic
Thanks voor de infoquote:Op zondag 30 juni 2013 18:29 schreef DeTolk het volgende:
gisteren bij SDC Putten-Ajax geweest.
Lekker weertje, matige wedstrijd. Stonden achter de dug out.
dit bericht had ik niet willen missenquote:Op zondag 30 juni 2013 18:29 schreef DeTolk het volgende:
Waarom niet ernaast dan kan je het beter zien.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:29 schreef DeTolk het volgende:
Bij PSV zijn er al 3 keyplayers verkochtquote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef wolferl het volgende:
Dat gekanker van sommige supporters, dat er nog geen 'grote' namen zijn gehaald. Er is toch nog niemand verkocht?
Een rechtsbuiten is toch wel nodig hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef wolferl het volgende:
Dat gekanker van sommige supporters, dat er nog geen 'grote' namen zijn gehaald. Er is toch nog niemand verkocht?
Als je nu iemand koopt kun je ook weer de ontwikkeling van Sana en Meleg tegen gaan werkenquote:Op zondag 30 juni 2013 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een rechtsbuiten is toch wel nodig hoor.
Sana is toch beter op links dan op rechts. En om Meleg nou het hele seizoen op rechts te zetten gaat wat ver.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je nu iemand koopt kun je ook weer de ontwikkeling van Sana en Meleg tegen gaan werken
Precies gewoon lekker met die twee werken. Ze kunnen nooit slechter zijn dan Lukoki en Cuenca.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je nu iemand koopt kun je ook weer de ontwikkeling van Sana en Meleg tegen gaan werken
Waarom gaat dat ver? Je hebt ook nog Schöne en Sana die daar kunnen spelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sana is toch beter op links dan op rechts. En om Meleg nou het hele seizoen op rechts te zetten gaat wat ver.
Schöne is ook al backup voor VM en de twee aanvallende middenveld posities. En Sana deed het niet echt geweldig op rechts, kan niet echt een mannetje passeren. Is dus echt een kwaliteitsaankoop nodig.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom gaat dat ver? Je hebt ook nog Schöne en Sana die daar kunnen spelen.
Volgens mij snap je mijn post niet helemaal.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne is ook al backup voor VM en de twee aanvallende middenveld posities. En Sana deed het niet echt geweldig op rechts, kan niet echt een mannetje passeren. Is dus echt een kwaliteitsaankoop nodig.
Jawel die snap ik prima. Maar wil je stappen maken moet er rechts wat bij, desnoods huur je een goede speler. En dan kan je Meleg als backup gebruiken.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mijn post niet helemaal.
Ik ben ook benieuwd of hij weer terugkomt. Hij heeft wel prima techniek.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:40 schreef Catch22- het volgende:
Sana heeft wel een halfjaar krachttraining en de nodige preken achter de rug he. Ik heb hem nog niet afgeschreven
Dus dan Meleg een speler die je al hebt maar op het tweede plan schuiven? Dat zou pas een teken van wanbeleid zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel die snap ik prima. Maar wil je stappen maken moet er rechts wat bij, desnoods huur je een goede speler. En dan kan je Meleg als backup gebruiken.
Hij kan genoeg wedstrijden spelen anders hoor. En als hij echt beter is, speelt hij gewoon.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus dan Meleg een speler die je al hebt maar op het tweede plan schuiven? Dat zou pas een teken van wanbeleid zijn.
Zullen ook vrijwel nooit meer komen, dit is het beleid.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef wolferl het volgende:
En trouwens, zoveel echte rechtsbuitens zijn er niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus dan Meleg een speler die je al hebt maar op het tweede plan schuiven? Dat zou pas een teken van wanbeleid zijn.
Dus dan gaan we weer terug naar geld over de brug gooien?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan genoeg wedstrijden spelen anders hoor. En als hij echt beter is, speelt hij gewoon.
Mooi toch. Ik zit niet meer te wachten op de Sulejmani's, Gabri's en ander gespuis. Al was Gabri nog ok.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zullen ook vrijwel nooit meer komen, dit is het beleid.
Het was ideaal geweest als Cuenca westrijdfit was en nog een jaar bij ons wou komen spelen bedoel je denk ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:46 schreef Kopsterk het volgende:
Goede, haalbare rechtsbuitens die er meteen staan zijn bijna niet te vinden. Het was ideaal geweest om Cuenca nog een jaar te huren, Meleg rustig te brengen en het jaar daarna met Meleg als basisspeler verder te gaan.
Daarom denk ik dat huur beter is bij nader inzien. Kleine huursom en deel salaris betalen.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus dan gaan we weer terug naar geld over de brug gooien?
En welke club is er zo gek om dat te doen dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat huur beter is bij nader inzien. Kleine huursom en deel salaris betalen.
Barca.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En welke club is er zo gek om dat te doen dan?
Uiteindelijk per wedstrijd wel jaquote:Op zondag 30 juni 2013 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuenca heeft namelijk echt flink wat gekost
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:54 schreef wolferl het volgende:
Cuenca moet je ook niet meer terug willen. Zal gerust een lieve jongen zijn, maar kwalitatief niet meer potentie dan Meleg bijvoorbeeld.
Is dat zo? Als Meleg die potentie heeft moet je hem niet terughalen, maar sowieso is huren een noodoplossing en een geblesseerde speler huren nutteloos, tenzij Barca hem gratis uitleentquote:Op zondag 30 juni 2013 18:54 schreef wolferl het volgende:
Cuenca moet je ook niet meer terug willen. Zal gerust een lieve jongen zijn, maar kwalitatief niet meer potentie dan Meleg bijvoorbeeld.
lastig te zeggen hoeveel potentie Meleg heeft. Heb hem anderhalve wedstrijd pas zien voetballen.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:54 schreef wolferl het volgende:
Het merendeel van de wedstrijden? Zijn wedstrijden bij Ajax zijn op 1 hand te tellen.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:08 schreef ibri het volgende:
Beide hebben uitstekende techniek. Meleg is niet de snelste en heeft ook het merendeel van de wedstrijden niet rechtsbuiten gestaan. Cuenca daarentegen wel. De rechtsbuiten is altijd dun bezet. Dus het is te hopen dat Kishna weer snel terug komt op zijn oude niveau (top rechtsbuiten in spé)
Bij zijn oude club, niet dat ik de wedstrijden live heb gezien (wat momenten op youtube). Ik dacht eerst dat dit de vervanger van Bouy zou zijn beide goede trap en linksbenig en middenvelder.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het merendeel van de wedstrijden? Zijn wedstrijden bij Ajax zijn op 1 hand te tellen.
Waar baseer je dat nu weer op?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:54 schreef wolferl het volgende:
Wel dan Cuenca, niet dan Lukokiquote:Op zondag 30 juni 2013 18:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Precies gewoon lekker met die twee werken. Ze kunnen nooit slechter zijn dan Lukoki en Cuenca.
Inderdaad. Vind het maar raar. Supporters die Cruijff 'steunen' maar nu aan het janken zijn omdat er niks gekocht wordt. Dan snap je het niet en heb je er nooit iets van gesnapt.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef wolferl het volgende:
Heb ik een aankoop gemist?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:03 schreef Adames het volgende:
Schone kan prima als rechtsbuiten, zeker omdat de verdedigende middenvelder niet meer bezet hoeft te worden door Schone.
De zwakke plekken mogen gewoon versterkt worden hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het maar raar. Supporters die Cruijff 'steunen' maar nu aan het janken zijn omdat er niks gekocht wordt. Dan snap je het niet en heb je er nooit iets van gesnapt.
Mag allemaal inderdaad. Messi mag ook wel naar Ajax komen.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De zwakke plekken mogen gewoon versterkt worden hoor.
Ajax mag ook wel weer eens de CL winnen. Duurt allemaal veel te lang. Paniek!quote:Op zondag 30 juni 2013 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mag allemaal inderdaad. Messi mag ook wel naar Ajax komen.
Dat mag inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook niet. Maar de meeste zullen er wel van uitgegaan zijn dat de Jong en Eriksen, of in elk geval één van die twee, zouden vertrekken. En dan had er wel gewoon iemand bij gemoeten.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad.Maar Maher willen voor 8 miljoen terwijl je De Jong en Eriksen hebt, nee.
Een speler op het oog hebben voor het geval dat De Jong of/en Eriksen vertrekt is normaal. Maar er zijn genoeg supporters die aan het janken waren omdat Ajax niet verder inging op Maher/AZ.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook niet. Maar de meeste zullen er wel van uitgegaan zijn dat de Jong en Eriksen, of in elk geval één van die twee, zouden vertrekken. En dan had er wel gewoon iemand bij gemoeten.
Niet geheel waar. Ik ben volledig pro-Cruijff. Daarentegen vind ik wel dat je soms een investering moet willen maken, zeker als het je sportief en financieel al jaren voor de wind gaat.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het maar raar. Supporters die Cruijff 'steunen' maar nu aan het janken zijn omdat er niks gekocht wordt. Dan snap je het niet en heb je er nooit iets van gesnapt.
Een investering moet mogelijk zijn, zeker. Maar met miljoenen gaan smijten, terwijl het helemaal niet nodig is, moet je niet willen. Ten opzichte van vorig seizoen is Ajax qua niveau stabiel gebleven. Een leuk spelertje is altijd welkom, maar het heeft totaal geen haast.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Ik ben volledig pro-Cruijff. Daarentegen vind ik wel dat je soms een investering moet willen maken, zeker als het je sportief en financieel al jaren voor de wind gaat.
Een investering die nodig is ja. Op dit moment is die investering onder de naam Maher nog niet nodig.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Ik ben volledig pro-Cruijff. Daarentegen vind ik wel dat je soms een investering moet willen maken, zeker als het je sportief en financieel al jaren voor de wind gaat.
Laat ik het zo stellen. Ieder jaar wil je een bepaalde progressie zien. Die progressie zal je hebben wanneer het huidige elftal intact blijft. In principe heb je dus geen versterkingen nodig dit seizoen, mits iedereen blijft en buiten de rechtsbuitenpositie om.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een investering moet mogelijk zijn, zeker. Maar met miljoenen gaan smijten, terwijl het helemaal niet nodig is, moet je niet willen. Ten opzichte van vorig seizoen is Ajax qua niveau stabiel gebleven. Een leuk spelertje is altijd welkom, maar het heeft totaal geen haast.
Eens.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen. Ieder jaar wil je een bepaalde progressie zien. Die progressie zal je hebben wanneer het huidige elftal intact blijft. In principe heb je dus geen versterkingen nodig dit seizoen, mits iedereen blijft en buiten de rechtsbuitenpositie om.
Ook eens. Maar dat Ajax tegenwoordig een lijn zet en niet verder gaat met onderhandelen na een bepaald bedrag juich ik alleen maar toe. Ajax geeft uit wat ze denken dat een speler waard is, meer niet, en helemaal terecht.quote:Daarentegen weet iedereen dat er zaken gaan veranderen dit seizoen. En dan kijk ik niet naar andere teams maar juist binnen Ajax. Er wordt niet voor niets op Van Ginkel geboden. Soms moet je bepaalde zaken voor zijn. De kans dat een Eriksen of een De Jong vertrekt is zeer groot. Daar kan je prima op inspelen door een speler als Maher binnen te halen. Zeker omdat je, zelfs wanneer Eriksen of De Jong niet vertrekt, je een complementair middenveld hebt met die drie spelers.
Klopt. Maar ook dan geldt weer, haasten is nergens voor nodig. Komt er een speler in beeld die bij Ajax zou passen en waarvan de prijs reeël is, dan zal Ajax dat echt niet laten liggen.quote:Ik stel nergens dat je weer een aantal aankopen moet doen van in totaal tientallen miljoen euro's. Maar een diepte-investering op één positie is echt zo gek nog niet.
Juist een investering onder die naam toont je ambities. Verantwoord beleid, gebruikmakend van jonge talenten met veel potentie voor een positie die zeker wat opvulling gebruiken kan.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een investering die nodig is ja. Op dit moment is die investering onder de naam Maher nog niet nodig.
Daar is Ajax juist mee gestopt, kopen om het kopen (lees fans tevreden houden).quote:Op zondag 30 juni 2013 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een zwakke plek in je team versterken is niet kopen om het kopen. Dat is gewoon je team beter maken. Kopen om het kopen is als je allemaal breedtespelers haalt die geen ene reet toevoegen.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar is Ajax juist mee gestopt, kopen om het kopen (lees fans tevreden houden).
Eerst de zwakke punten opvullen. We zijn geen PSV die een nummer 10 halen terwijl er al een nummer 10 onder contract staat. En dat tot twee maal toe. Niet gezond voor je salarishuishouding.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Juist een investering onder die naam toont je ambities. Verantwoord beleid, gebruikmakend van jonge talenten met veel potentie voor een positie die zeker wat opvulling gebruiken kan.
Ik vind zeker dat je geen onbezonnen gedrag op de markt moet vertonen. Iets wat Ajax en Feyenoord jaren geleden deden (legio voorbeelden) en wat PSV momenteel doet.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Ook eens. Maar dat Ajax tegenwoordig een lijn zet en niet verder gaat met onderhandelen na een bepaald bedrag juich ik alleen maar toe. Ajax geeft uit wat ze denken dat een speler waard is, meer niet, en helemaal terecht.
[..]
Klopt. Maar ook dan geldt weer, haasten is nergens voor nodig. Komt er een speler in beeld die bij Ajax zou passen en waarvan de prijs reeël is, dan zal Ajax dat echt niet laten liggen.
We hoeven pas spelers aan te trekken als spelers verkocht worden. Nu is er nog geen grote naam weg toch?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een zwakke plek in je team versterken is niet kopen om het kopen. Dat is gewoon je team beter maken. Kopen om het kopen is als je allemaal breedtespelers haalt die geen ene reet toevoegen.
De rechtsbuiten positie is gewoon nog steeds een zorgenkindje hoor. Cuenca is weer terug. Babel is weg. Lukoki kan er niks van. Dus daar moet wat bij.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hoeven pas spelers aan te trekken als spelers verkocht worden. Nu is er nog geen grote naam weg toch?
Ik geloof ook niet dat ik ergens geopteerd heb om maar spelers te kopen zonder een zwakke plek in te vullen.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eerst de zwakke punten opvullen. We zijn geen PSV die een nummer 10 halen terwijl er al een nummer 10 onder contract staat. En dat tot twee maal toe. Niet gezond voor je salarishuishouding.
Klopt, maar het was natuurlijk een voorbeeld. Ajax moet toch ook geen nieuwe linksback kopen omdat die positie al goed bezet is.quote:
We mogen inderdaad nog wel een rechtsbuiten aantrekken.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De rechtsbuiten positie is gewoon nog steeds een zorgenkindje hoor. Cuenca is weer terug. Babel is weg. Lukoki kan er niks van. Dus daar moet wat bij.
Rechtsbuiten heeft gewoon aanvulling nodig, en niet zo'n klein beetje ook. Het is niet des Ajax' dat je aanval zo ongeveer de minst presterende linie is. Daarbij kan je sowieso een vertrek van 1 van de 3 middenvelders verwachten en kan de centrale middenvelder ook wel een upgrade gebruiken.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hoeven pas spelers aan te trekken als spelers verkocht worden. Nu is er nog geen grote naam weg toch?
Gabri was een fucking held manquote:Op zondag 30 juni 2013 18:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mooi toch. Ik zit niet meer te wachten op de Sulejmani's, Gabri's en ander gespuis. Al was Gabri nog ok.
Het is nog wachten tot de B jeugd er klaar voor is. Want bij Jong Ajax loopt niet gek veel rond inderdaad. Maar toch moet je heel voorzichtig zijn met spelers kopen.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Rechtsbuiten heeft gewoon aanvulling nodig, en niet zo'n klein beetje ook. Het is niet des Ajax' dat je aanval zo ongeveer de minst presterende linie is. Daarbij kan je sowieso een vertrek van 1 van de 3 middenvelders verwachten en kan de centrale middenvelder ook wel een upgrade gebruiken.
Ik ben het er mee eens dat je niet zomaar lukraak in de rondte moet gaan kopen om alleen maar even een positie snel in te vullen.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is nog wachten tot de B jeugd er klaar voor is. Want bij Jong Ajax loopt niet gek veel rond inderdaad. Maar toch moet je heel voorzichtig zijn met spelers kopen.
Koopclubquote:Op zondag 30 juni 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.astrencin.sk/spravy/index.php?clanok=3607
Officieel.
Ach als Eriksen blijft is het niet erg hoor. Maar als Eriksen alsnog vertrekt en alleen Duarte komt, dan zou ik het wel zonde vinden.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:08 schreef Dven het volgende:
Ergens vind ik het vooral sneu voor Ajax-liefhebbers en voor Maher zelf. Omdat die twee voor elkaar gemaakt zijn.
Maher duidelijk Ajacied, Ajacied duidelijk verliefd op Maher. Maar Overmars heeft andere plannen. Zo heeft hij ook Go Ahead financieel gezond gekregen maar zonder dat er ook maar enige prestaties van formaat daar tegenover stonden.
Eriksen is er gewoon nog en Maher is duur.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:08 schreef Dven het volgende:
Ergens vind ik het vooral sneu voor Ajax-liefhebbers en voor Maher zelf. Omdat die twee voor elkaar gemaakt zijn.
Maher duidelijk Ajacied, Ajacied duidelijk verliefd op Maher. Maar Overmars heeft andere plannen. Zo heeft hij ook Go Ahead financieel gezond gekregen maar zonder dat er ook maar enige prestaties van formaat daar tegenover stonden.
Naja, als ruim vijf miljoen (laten we het bescheiden noteren) uitgegeven kan worden aan Van Ginkel, dan kan je ook wat meer kwijt aan Maher. Zeker omdat die gemaakt is voor het spel dat Ajax spelen wil. Vijfjarig contract voor 8 miljoen voor het grootste talent in Nederland.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:10 schreef Olep het volgende:
[..]
Eriksen is er gewoon nog en Maher is duur.
Hoe vaak moet dat nog gezegd worden?
Go Ahead is gepromoveerd naar de Eredivisie hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 21:08 schreef Dven het volgende:
Toen was Overmars al geruime tijd weg. Nu is de vraag, is de promotie een gevolg van Overmars zijn beleid of zijn vertrek?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
Go Ahead is gepromoveerd naar de Eredivisie hoor
Volgens mij kon het Maher totaal niet schelen of hij naar PSV of naar Ajax ging.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:08 schreef Dven het volgende:
En gelijk heeft hij.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Volgens mij kon het Maher totaal niet schelen of hij naar PSV of naar Ajax ging.
1 jaar is toch niet zo lang?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Toen was Overmars al geruime tijd weg. Nu is de vraag, is de promotie een gevolg van Overmars zijn beleid of zijn vertrek?
Vraag me af of die 'liefde' van beide kanten komt. Narsingh was ook al zo graag naar Ajax gegaan. Raar dat het dan toch steeds niet doorgaat.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:08 schreef Dven het volgende:
Ik las op AN dat Ajax afzag van Maher door zijn salariseisen en niet door het transferbedrag. Dus als hij dan liever naar PSV wil voor zo'n salaris moet hij dat zelf weten.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Volgens mij kon het Maher totaal niet schelen of hij naar PSV of naar Ajax ging.
Daarbij kan een club pas groeien als ze weer financieel op de rails staan. Iets wat Overmars met saneringen heeft proberen/weten te bewerkstelligen.quote:
Of ze vinden van Ginkel een groter talent dan Maher.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vraag me af of die 'liefde' van beide kanten komt. Narsingh was ook al zo graag naar Ajax gegaan. Raar dat het dan toch steeds niet doorgaat.
Apart trouwens dat Ajax wel 7mio over had voor vGinkel, maar 8 te veel vindt voor Maher. /Buiten het feit dat het ook te veel is.
Nou, dat zien we inderdaad aan een groot aantal van de topclubs in Europa hequote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij kan een club pas groeien als ze weer financieel op de rails staan. Iets wat Overmars met saneringen heeft proberen/weten te bewerkstelligen.
Zal dat niet te maken hebben met hoe lang een speler nog onder contract staat ?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vraag me af of die 'liefde' van beide kanten komt. Narsingh was ook al zo graag naar Ajax gegaan. Raar dat het dan toch steeds niet doorgaat.
Apart trouwens dat Ajax wel 7mio over had voor vGinkel, maar 8 te veel vindt voor Maher. /Buiten het feit dat het ook te veel is.
Als jij dat soort clubs wil vergelijken met een club welke tegen al jaren tegen een faillissement aanhikt en al 15 jaar in de Jupiler League speelt dan moet je dat vooral doenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, dat zien we inderdaad aan een groot aantal van de topclubs in Europa he
knipknip, plakplak, hihi,hohoquote:
Lijkt me niet, maar wie weet.. Maher had ook perfect in het spel van Ajax gepast.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ze vinden van Ginkel een groter talent dan Maher.
Volgens mij beide een contract tot 2015quote:Op zondag 30 juni 2013 21:25 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zal dat niet te maken hebben met hoe lang een speler nog onder contract staat ?
Ach als hij die voorkeur had uitgesproken had hij nu een probleem gehad.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef Syntix het volgende:
Toch wel grappig. Maher wilde kiezen tussen psv of Ajax en zei zelf dat hij wel voor 1 van de twee en voorkeur had. Ik weet eigenlijk wel zkr dat, dat Ajax was. En nu speelt ie bij dat kut psv![]()
Syntix is los, come onquote:Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef Syntix het volgende:
Toch wel grappig. Maher wilde kiezen tussen psv of Ajax en zei zelf dat hij wel voor 1 van de twee en voorkeur had. Ik weet eigenlijk wel zkr dat, dat Ajax was. En nu speelt ie bij dat kut psv![]()
Ik vind Maher ook beter dan van Ginkel. Maar misschien zag het TH het anders.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar wie weet.. Maher had ook perfect in het spel van Ajax gepast.
Dat had toch leuk geweest.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als hij die voorkeur had uitgesproken had hij nu een probleem gehad.
Ik pakte hen er als voorbeeld bij maar zo zijn er legio. Daarbij bleef Go Ahead middenmoot in Jupiler League alleen hebben ze dit jaar toevallig leuk gepresteerd in de nacompetitie.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij dat soort clubs wil vergelijken met een club welke tegen al jaren tegen een faillissement aanhikt en al 15 jaar in de Jupiler League speelt dan moet je dat vooral doen
Oh ik dacht dat Maher nog een 1 jarig contract had , my badquote:Op zondag 30 juni 2013 21:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij beide een contract tot 2015
Ach ik baal er ook gewoon van hoor. Dat mag toch.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, morgen komt TIM ook stressen hier omdat hij niet komt. Heerlijk deze dagen.
Nah, dat ik ik niet en jij ook nietquote:Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef Dven het volgende:
[..]
knipknip, plakplak, hihi,hoho
Je weet zelf ook maar al te goed dat Maher naar PSV en Ajax wilde en dat hij in principe 1 voorkeur heeft en dat die voorkeur niet PSV maar Ajax was. Als Ajax afhaakt, tsja, dan blijft er weinig meer over he
Constant blijven presteren terwijl je minder geld uitgeeft is toch een groot verschil?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik pakte hen er als voorbeeld bij maar zo zijn er legio. Daarbij bleef Go Ahead middenmoot in Jupiler League alleen hebben ze dit jaar toevallig leuk gepresteerd in de nacompetitie.
Ze presteren substantieel niet beter dan in de afgelopen zes jaar dus het valt zeer te betwijfelen of enige promotie te wijten valt aan het beleid ingezet door Overmars. Maar goed, in Ajax' geval zal de toekomst het uitwijzen. Ik denk zelf alleen dat ze doordraaien in bepaald beleid. Vroeger deden ze het de ene kant op, nu de andere kant op. In plaats van gewoon een keertje de gulden middenweg te kiezen.
Amsterdamse jongen die aangeeft dat er een club is die zijn eerste voorkeur heeft. Zijn type spel past perfect bij een bepaalde club die toevallig uit dezelfde stad komt als hijzelf. Ajax maakt bekend geen interesse te hebben in Maher en opeens begint het balletje PSV weer te lopen.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nah, dat ik ik niet en jij ook nietJe moet niet op je gevoel afgaan.
Ik hoop dit jaar een keer iets minder spanningquote:Op zondag 30 juni 2013 21:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Amsterdamse jongen die aangeeft dat er een club is die zijn eerste voorkeur heeft. Zijn type spel past perfect bij een bepaalde club die toevallig uit dezelfde stad komt als hijzelf. Ajax maakt bekend geen interesse te hebben in Maher en opeens begint het balletje PSV weer te lopen.
We weten het geen van beide zeker maar we weten beide wel zeker wie van ons twee dichter bij de waarheid zit
Geen probleem verder, jullie hebben Maher, van harte ermee en ik hoop dat het dit seizoen weer een hoop spanning oplevert!
Ik ook maar ik geloof dat we beide op iets anders hopen in dat gevalquote:Op zondag 30 juni 2013 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar een keer iets minder spanning
Preciesquote:Op zondag 30 juni 2013 21:57 schreef Againzender het volgende:
Ajax betaalt dit soort transferbedragen niet zo snel meer, en wat al eerder genoemd werd: wat zijn de salariseisen. Maher heeft dit prima gedaan, die zal er financieel flink op vooruit gaan, en dat neem ik hem totaal niet kwalijk.
Is hij ook.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ze vinden van Ginkel een groter talent dan Maher.
Spelen wel met een nummer 10, meestal.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:04 schreef Lemsterr het volgende:
En wat moet Maher met een club die geen nummer tien heeft.
Ik denk dat hij doelt op ons aller Ajax.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spelen wel met een nummer 10, meestal.
x-x-x
---x--
x----x
ohquote:Op zondag 30 juni 2013 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op ons aller Ajax.
Ik vind Maher beter. Maarja Ajax heeft ze allebei niet. Maher naar PSV en van Ginkel naar Chelsea. Jammer, maar dan maar de jeugd de kans. En hopen dat Eriksen blijft.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is hij ook.
Al dat maher=god gepraat hier. Boeien dat hij niet komt, voor hem 10 anderen.
Sereroquote:
Van Ginkel is nog steeds neit officieel hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Maher beter. Maarja Ajax heeft ze allebei niet. Maher naar PSV en van Ginkel naar Chelsea. Jammer, maar dan maar de jeugd de kans. En hopen dat Eriksen blijft.
In de 1/8e finalequote:Op zondag 30 juni 2013 22:13 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon lekker de jong en eriksen behouden en dan nu van real madrid winnen in CL
Zie jij nog kansen dat van Ginkel naar Ajax komt? Vitesse wil niet eens met Ajax praten. Dus ik denk wel dat hij of naar Chelsea moet of bij Vitesse blijft.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Ginkel is nog steeds neit officieel hoor
6,5 miljoen, best mee te levenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
PSV gaat lekker cashen voor Maher, geweldige aankoop.
Zie het niet 1/2/3 gebeuren, eerder een constructie dat Chelsea 'm koopt en nog 'n jaar stalt bij Vitesse, doen ze wel vaker.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie jij nog kansen dat van Ginkel naar Ajax komt? Vitesse wil niet eens met Ajax praten. Dus ik denk wel dat hij of naar Chelsea moet of bij Vitesse blijft.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:16 schreef Syntix het volgende:
Zolang Eriksen en De jong niet weg zijn hebben we heel geen nieuwe middenvelder nodig. Wel een goede rechtsbuiten. Prioriteit dus.
Hoe weet je dat zo zeker? Die jongen heeft nog vrij weinig bewezen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
PSV gaat lekker cashen voor Maher, geweldige aankoop.
Naar de 8.5 miljoen ermee.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar kan dus nog wat bijkomen met bonussen.
Ja denk als PSV CL haalt en genoeg miljoenen binnen krijgt.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar kan dus nog wat bijkomen met bonussen.
Ja en waarschijnlijk ook nog doorverkoop percentage.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja denk als PSV CL haalt en genoeg miljoenen binnen krijgt.
De vraag is natuurlijk of dat inclusief het geld voor Maher/Lens is of exclusief.quote:
Moet nog veel gebeuren wil PSV de CL halen. Maar dat geldt dus ook voor eventuele kampioenschappen et cetera?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja denk als PSV CL haalt en genoeg miljoenen binnen krijgt.
Is exclusief. Meldt Elfrink via twitter.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of dat inclusief het geld voor Maher/Lens is of exclusief.
Ik dacht gelezen te hebben dat PSV het betaalt heeft met behulp van een investeringsmaatschappij. 50/50.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of dat inclusief het geld voor Maher/Lens is of exclusief.
Eriksen moet je gewoon verkopen. Hij gaat toch niet bijtekenenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Maher beter. Maarja Ajax heeft ze allebei niet. Maher naar PSV en van Ginkel naar Chelsea. Jammer, maar dan maar de jeugd de kans. En hopen dat Eriksen blijft.
Eh, jawel hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:36 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Eriksen moet je gewoon verkopen. Hij gaat toch niet bijtekenen
Ajax showtime is een site voor mongooltjes die alles goed praten wat met Ajax te maken heeftquote:
april 2013quote:Christian Eriksen is nog niet bezig met een vertrek uit Amsterdam. De spelmaker van Ajax wordt steeds vaker in verband gebracht met clubs uit de grote Europese competities, maar de jonge Deen ziet geen aanleiding om nu al zijn blik op de toekomst te richten. Kampioen worden met zijn huidige werkgever, daarvoor alles wijken, zo vertelt hij in het Algemeen Dagblad.
De vermeende interesse van Borussia Dortmund, dat een vervanger zoekt voor de naar Bayern München vertrekkende Mario Götze, laat hij dan ook van zich afglijden. Wel is Eriksen gevleid dat de Duitse grootmacht hem in smiezen heeft. “Het is mooi dat ze mij met zo'n goede club in verband brengen. Maar ik ben nu echt maar met een ding bezig. Ik wil kampioen worden en daarna kijken we wel.”
Mocht er komende zomer niks op zijn pad komen, dan zal Eriksen zijn contract in de hoofdstad verlengen. Zijn huidige verbintenis loopt nog door tot de zomer van 2014. “Ik heb zo veel aan Ajax te danken. Ik wil hier niet transfervrij weg”, zegt hij. Naar verluidt verlangt Ajax minimaal twintig miljoen euro voor de 33-voudig international.
Dus?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eriksen: 'Ik heb veel aan Ajax te danken, wil hier niet transfervrij weg'
en toen werd je wakkerquote:Op zondag 30 juni 2013 23:40 schreef wieisboos het volgende:
Eriksen gaat gewoon bijtekenen als er geen goede club voor hem komt
Zal wel met transferclausule zijn dan.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:40 schreef wieisboos het volgende:
Eriksen gaat gewoon bijtekenen als er geen goede club voor hem komt
bijtekenen met een gelimiteerde transfersom van 10 miljoen per 1/7/2014 lijkt me primaquote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel met transferclausule zijn dan.
10 miljoen is wel weinig, denk eerder 15quote:Op zondag 30 juni 2013 23:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
bijtekenen met een gelimiteerde transfersom van 10 miljoen per 1/7/2014 lijkt me prima
10 miljoen is wel weinig. Maar als je hem nog een jaartje kan houden zou het echt top zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
bijtekenen met een gelimiteerde transfersom van 10 miljoen per 1/7/2014 lijkt me prima
Natuurlijk denk je dat, je bent voor Ajax. Bij een transfer naar Liverpool speelt hij volgend seizoen echter ook elke wedstrijd, en kan hij later alsnog de stap naar de top maken (als hij daar goed genoeg voor blijkt te zijn).quote:Op maandag 1 juli 2013 00:58 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk dat een jaar ajax beter is voor hem. Hij kan dan vol spelen en dan een transfer maken naar een grote club. Voor de top 5 van europa komt hij nu toch te kort
Liverpool heeft toch al een andere gehaald? En Dortmund schijnt ook geen interesse meer te hebbenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Natuurlijk denk je dat, je bent voor Ajax. Bij een transfer naar Liverpool speelt hij volgend seizoen echter ook elke wedstrijd, en kan hij later alsnog de stap naar de top maken (als hij daar goed genoeg voor blijkt te zijn).
Die zijn allebei in de race voor die Armeen van Shaktar.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Liverpool heeft toch al een andere gehaald? En Dortmund schijnt ook geen interesse meer te hebben
mikthiryanquote:Op maandag 1 juli 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn allebei in de race voor die Armeen van Shaktar.
ik vraag me af of hij elke wedstrijd speelt. Ik zie in hem zeker potentie, maar hij moet echt wel constanter en bepalender worden.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Natuurlijk denk je dat, je bent voor Ajax. Bij een transfer naar Liverpool speelt hij volgend seizoen echter ook elke wedstrijd, en kan hij later alsnog de stap naar de top maken (als hij daar goed genoeg voor blijkt te zijn).
Eriksen kan nog bepalender zijn voor Ajax. Echt weggaan dat hij hier uitgeleerd is.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik vraag me af of hij elke wedstrijd speelt. Ik zie in hem zeker potentie, maar hij moet echt wel constanter en bepalender worden.
Als je bij ajax het team op sleeptouw kan nemen en kan dicteren, kan je leuk meekomen bij een club als liverpool denk ik
Eriksen is al heel erg bepalend hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik vraag me af of hij elke wedstrijd speelt. Ik zie in hem zeker potentie, maar hij moet echt wel constanter en bepalender worden.
Als je bij ajax het team op sleeptouw kan nemen en kan dicteren, kan je leuk meekomen bij een club als liverpool denk ik
ben ik t niet mee eens. Hij neemt het team niet altijd op sleeptouw ofzo. Maargoed, vertonghen was zijn laatste jaar ook niet super en pakte het wel geweldig op bij tottenham.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eriksen is al heel erg bepalend hoor.
Kijk de belangrijkste wedstrijd van het seizoen PSV - Ajax maar terug inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
twitter:BvdPloegg twitterde op zondag 30-06-2013 om 21:09:26#Lobotka en zijn zaakwaarnemer vliegen vanaf 21.00 uur vanuit Vienna naar Rotterdam, om morgenvroeg af te reizen naar Amsterdam. reageer retweet
twitter:BvdPloegg twitterde op zondag 30-06-2013 om 21:28:33Lobotka zal volgens zijn zaakwaarnemer beginnen bij de eerste selectie van #Ajax. Of hij ook afreist naar Oostenrijk, dat is nog afwachten. reageer retweet
Zag net wat beelden van hem en lijkt me een technisch prima spelertje. Nieuwe VM misschienquote:Op maandag 1 juli 2013 01:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk de belangrijkste wedstrijd van het seizoen PSV - Ajax maar terug inderdaad.twitter:BvdPloegg twitterde op zondag 30-06-2013 om 21:09:26#Lobotka en zijn zaakwaarnemer vliegen vanaf 21.00 uur vanuit Vienna naar Rotterdam, om morgenvroeg af te reizen naar Amsterdam. reageer retweet
twitter:BvdPloegg twitterde op zondag 30-06-2013 om 21:28:33Lobotka zal volgens zijn zaakwaarnemer beginnen bij de eerste selectie van #Ajax. Of hij ook afreist naar Oostenrijk, dat is nog afwachten. reageer retweet
quote:Oorverdovend stil bij Ajax
In tegenstelling tot in Eindhoven is het bij Ajax tot dusver oorverdovend stil op de transfermarkt. Het uitblijven van interesse voor Toby Alderweireld, Siem de Jong en Christian Eriksen en de daardoor ontbrekende noodzaak vervangers te halen, maakt Frank de Boer – zo betoogde hij na de oefenzege bij SDC Putten (1-4) – allerminst nerveus. „Ik vind het eigenlijk wel prettig”, zei hij op sportpark Putter Eng. „Van mij mag het tot 3 september zo blijven.”
De Ajax-fans moeten zichtbaar nog wennen aan de nieuwe, behoudende koers die de clubleiding vaart. Lerin Duarte (Heracles Almelo) wordt als versterking op het middenveld gezien en De Boer benadrukte vorige week nog maar eens dat een rechtsbuiten topprioriteit heeft.
In Putten bleek daarnaast dat een extra linksbuiten – achter Viktor Fischer – geen overbodige luxe zou zijn. Hoewel directeur Marc Overmars voorspelde dat Derk Boerrigter dit seizoen nog van ‘grote waarde’ is voor Ajax.
De hoop groeit dat aanvoerder De Jong met het oog op het WK niet de sprong in het duister naar een Europese subtopper zal maken. Met een vertrek van Alderweireld – op te vangen door Joël Veltman en eventueel Mike van der Hoorn (FC Utrecht) – en Christian Eriksen wordt wél rekening gehouden.
„Maar blijven en hun tot 2014 lopende contract met één jaar verlengen, is wat ons betreft ook een optie”, aldus De Boer, die vandaag zijn internationals begroet en met 20 veldspelers en drie keepers naar Oostenrijk reist voor een trainingskamp.
Dat valt best mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook zonder bal is hij geweldig, maakt enorm veel meters om gaten te trekken voor andere spelers.quote:
quote:De Boer geeft toe: 'Blijven en hun contract verlengen is ook een optie'
Toby Alderweireld, Siem de Jong en Christian Eriksen waren wekenlang alom begeerde voetballers in het buitenland, maar het is de laatste tijd opvallend stil rond het drietal van Ajax. De topclub uit Amsterdam ziet zich zodoende niet genoodzaakt om in actie te komen op de zomerse transfermarkt en dat kan hoofdtrainer Frank de Boer wel bekoren.
"Ik vind het eigenlijk wel prettig", vertelt de oefenmeester van Ajax maandag in De Telegraaf. "Van mij mag het tot 3 september zo blijven." De Boer sluit niet uit dat Ajax later deze zomer met contractnieuws komt. "Blijven en hun tot 2014 lopende contract met één jaar verlengen, is wat ons betreft ook een optie", verwees hij naar de contractsituatie van Alderweireld en Eriksen.
Volgens het dagblad zou het voor De Boer 'een droombeeld' zijn om met vrijwel dezelfde groep de competitie en Champions League in te gaan. Maar wel aangevuld met Lerin Duarte van Heracles Almelo en een rechtsbuiten. Davy Klaassen en Nicolai Boilesen worden door De Boer al als twee 'versterkingen' gezien. Het tweetal was afgelopen seizoen langdurig geblesseerd.
Het zijn mensen zonder objectiviteit, kijk op het voetbal kan het niet zijn. Hier lopen handenvol mensen rond die niet objectief zijn, maar dat wel kúnnen.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:28 schreef Dven het volgende:
mensen die roepen dat Eriksen niet bepalend is hebben simpelweg geen kijk op voetbal. Iets anders kan je er niet van maken. Dat soort volk kan ook beter supporter worden van de lokale voetbalvereniging of een Feyenoord/PSV
Voorlopig ben jij de enige die er constant over jankt.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat het ochtendgejank maar beginnen dat die gozer Maher niet is gekomen. Ik vier stiekem al de #33e landstitel.
hij is wel bepalend, maar niet constant.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:28 schreef Dven het volgende:
mensen die roepen dat Eriksen niet bepalend is hebben simpelweg geen kijk op voetbal. Iets anders kan je er niet van maken. Dat soort volk kan ook beter supporter worden van de lokale voetbalvereniging of een Feyenoord/PSV
Dat inderdaad, hij speelt net zo vaak bagger als dat hij excelleert en zou inmiddels verder moeten zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij is wel bepalend, maar niet constant.
Ik had hem liever bij Ajax gezien ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat het ochtendgejank maar beginnen dat die gozer Maher niet is gekomen. Ik vier stiekem al de #33e landstitel.
Datquote:Op maandag 1 juli 2013 08:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voorlopig ben jij de enige die er constant over jankt.
Klopt wel zijn slechte wedstrijden zijn minder dan de slechte van De Jong, zijn beste weer beter dan de beste van De Jong, ik kan bijna niet geloven dat hij blijft maar kan het alleen maar toejuichen.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij is wel bepalend, maar niet constant.
Ik zie bij PSV nog geen selectie die kampioen kan worden, tot nu toe iig.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, Maher had ik alleen maar naar Ajax willen zien komen omdat ie dan niet naar PSV gaat.
Het is echt wel een aanwinst voor dat soepzooitje qua voetbal,maar nu maar eens kijken of ie om kan gaan met de druk van het kampioen moeten worden... Ik gok dat ie halverwege al loopt te janken dat ie niet genoeg speelt.
Hij lijkt een beetje overbodig. We hebben blind en boilesenquote:Op maandag 1 juli 2013 07:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Omroep West heeft ADO Den Haag weer een bod gedaan op Dico Koppers.
quote:Op maandag 1 juli 2013 07:28 schreef Dven het volgende:
Accepteren die handel.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Omroep West heeft ADO Den Haag weer een bod gedaan op Dico Koppers.
Ajax is sinds een aantal jaar toch ook een koopclub?quote:Op maandag 1 juli 2013 09:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ben dr niet zo rouwig om. Laat Maher maar naar die koopclub gaan. Vooralsnog hebben ze geen echt team alleen een bij elkaar geraapt groepje.
Over het uitblijven van versterkingen:
Je koopt ook geen nieuwe auto als je oude het nog doet.
Zolang er niets zal vertrekken, zal er ook niets bij komen, tenzij het een jeugd-instroom betreft. Al met al krijgt Jong Ajax zo ook best een aardig elftal... We zullen ze gaan kijken naar een rechtsbuiten, zoals ze al jaren gekeken hebben naar een linksback en die intern hebben kunnen opvullen. Als je maar lang genoeg wacht komt er vanzelf wel wat door...
Dit dus. Daarentegen zal hij wel wat meer kosten als hij wel bevaltquote:Op maandag 1 juli 2013 10:46 schreef Catch22- het volgende:
Prima constructie. Als hij tegenvalt kan hij kostenloos weer weg. Proeftijd van een jaar eigenlijk.
quote:Ajax wil poging wagen voor Bojan Krkic’
Bojan Krkic zou volgens Mundo Deportivo in de belangstelling staan van Ajax en PSV. De nog altijd jonge aanvaller brak bij FC Barcelona niet door en werd de afgelopen jaren telkens verhuurd. Ajax is op zijn beurt nog op zoek naar een aanvaller op rechts en Frank de Boer heeft contacten in Spanje.
Bojan (22) speelde de afgelopen seizoenen voor AS Roma en AC Milan, maar in Italië kon hij zijn belofte nog steeds niet volledig inlossen. Een terugkeer naar Barcelona lijkt geen optie nu de Spanjaarden zich hebben versterkt met Neymar en verder beschikken over Tello, Messi en Pedro. Andere Spaanse clubs toonden interesse, maar Mundo Deportivo claimt dat Real Sociedad en Betis Sevilla nul op het rekest kregen.
Ben ik met je eens. Maar ik vind de huidige selectie meer in balans dan die van vorig jaar en ik dacht van Ajax de afgelopen twee seizoenen bij aanvang ook dat ze geen kampioen zouden worden. En met mij velen.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie bij PSV nog geen selectie die kampioen kan worden, tot nu toe iig.
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:58 schreef Reemi het volgende:
Wordt Stam nou assistent trainer ook (oftewel: komt hij naast Frank te zitten tijdens wedstrijden)?
http://www.ajaxshowtime.c(...)bij-wedstrijden.htmlquote:Stam niet op de bank bij wedstrijden
Jaap Stam wordt over twee weken aan de staf van Ajax toegevoegd. Hij zal assistent worden van Frank de Boer en heeft al een contract voor drie jaar getekend. Het betekent niet dat Stam naast De Boer, Dennis Bergkamp en Hennie Spijkerman op de bank gaat plaatsnemen.
Dank.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)bij-wedstrijden.html
quote:Alderweireld: 'We kunnen geschiedenis schrijven door voor de vierde keer op jaar kampioen te worden'
Ajax-verdediger Toby Alderweireld heeft nog geen serieuze aanbiedingen gekregen van andere clubs.
'Ik heb altijd gezegd dat ik graag nog een jaar zou blijven. Alleen als er echt iets moois komt. Tot nu toe is er nog niets gekomen dus we wachten rustig af. (...) We kunnen misschien wel geschiedenis schrijven door hier voor de vierde keer op jaar kampioen te worden. Ik denk dat ik hier nog genoeg kan leren', zei Alderweireld vlak voor vertrek naar Oostenrijk. Bij Ajax blijven is dus zeker een optie voor de Belg.
Christian Eriksen, die in de nadrukkelijke belangstelling staat van buitenlandse clubs, had niet zo'n zin om te wat zeggen. Hij leek vooral te balen van het vroege tijdstip...
Team- en landgenoot Lasse Schöne was wat opgewekter en beloofde zijn best te gaan doen om Eriksen te overtuigen voor een langer verblijf bij Ajax.
Moet je die nog wel willen? Eeuwige talentjes.. Buiten het feit dat Spanjaarden moeilijk aarden in Nederland, zullen ze ook niet een al te hoge pet op hebben van de competitie.quote:
Oleguer,Gabri en Cuenca aarden inderdaad moeilijk in Nederlandquote:Op maandag 1 juli 2013 11:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet je die nog wel willen? Eeuwige talentjes.. Buiten het feit dat Spanjaarden moeilijk aarden in Nederland, zullen ze ook niet een al te hoge pet op hebben van de competitie.
Gebruik even een PIquote:Op maandag 1 juli 2013 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oleguer,Gabri en Cuenca aarden inderdaad moeilijk in Nederland
ik niet weet of je serieus of sarcastisch bent nu. Daaromquote:
Ga ergens anders onzin verkopen.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
ik niet weet of je serieus of sarcastisch bent nu. Daarom
quote:
Dat ze geen hoge pet op hebben van de competitie dat kan ik me voorstellen maar de rest van je post is 100% onzin.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Goed gebruik van je PI deze keer iniedergeval.
Veel succesvolle Spanjaarden in Nederland geweest inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ze geen hoge pet op hebben van de competitie dat kan ik me voorstellen maar de rest van je post is 100% onzin.
Dat is weer een ander verhaalquote:Op maandag 1 juli 2013 12:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Veel succesvolle Spanjaarden in Nederland geweest inderdaad.
Nog veel gezopen met Deppi?
Gewoon Bojan en Cuenca halen dan, hebben ze iig elkaar. Het voordeel van die Barca-spelers is dat je iig weet dat ze in het systeem passen en het ook snappen.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet je die nog wel willen? Eeuwige talentjes.. Buiten het feit dat Spanjaarden moeilijk aarden in Nederland, zullen ze ook niet een al te hoge pet op hebben van de competitie.
quote:Ajacied Kenny Tete: 'Mannetje uitschakelen doe ik eigenlijk altijd'
Ajax is voor een trainingskamp vertrokken naar Oostenrijk voor een trainingskamp. De 17-jarige nieuwkomer Kenny Tete is één van de jeugdige spelers die mee mag met de selectie van Frank de Boer.
De vastberaden Tete is dolblij met zijn selectie in het eerste van Ajax. 'Heel mooi. Ik ga gewoon mijn best doen, laten zien wat ik in huis heb. Meer dan m'n best doen kan ik niet doen. (...) Ik hoop mijn debuut te maken maar moet niet te hard van stapel lopen.'
Verdediger Tete, die een profcontract tot 2015 heeft getekend bij Ajax, stelt zich even voor: 'Ik ben een rechtsback. Mannetje uitschakelen doe ik eigenlijk bijna altijd. Dat is het belangrijkste denk ik. Ik ben niet langzaam en kan goed meevoetballen.'
Als we Tete mogen geloven zit het met zijn kwaliteiten dus wel snor. De huidige rechtsbank van Ajax 1, Ricardo van Rhijn, kan zijn borst nat maken.
En met moeilijk aarden bedoel ik trouwens dat ze meer (dan gemiddeld) tijd nodig hebben, om aan Nederland te wennen. Die staan er meestal nog niet binnen 6(-12) maanden.quote:
Gabri en Cuenca waren anders snel gewend aan de club en hier erg gelukkigquote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En met moeilijk aarden bedoel ik trouwens dat ze meer (dan gemiddeld) tijd nodig hebben, om aan Nederland te wennen. Die staan er meestal nog niet binnen 6(-12) maanden.
Maar je begon over onzin, dus vond het wel rullevant
Dan is een beetje druk achter hem alleen maar goed.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hopelijk zet ricardo stappen dit seizoen
Heeft 'ie net nog zeker aan je verteld?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gabri en Cuenca waren anders snel gewend aan de club en hier erg gelukkig
Jij hebt het over wennen aan een competitie en land ik zeg dat is niet zo en nu begin jij weer ineens over dat ze hier niet succesvol waren. Wat wil je nouquote:Op maandag 1 juli 2013 12:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heeft 'ie net nog zeker aan je verteld?
Cuenca is ook een groot succes, ja. Vreemd dat Oleguer opeens al uit je lijstje verdwenen is.
Gabri heeft het wel aardig gedaan ja
Zal ook wel niks met elkaar te maken hebben verder.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt het over wennen aan een competitie en land ik zeg dat is niet zo en nu begin jij weer ineens over dat ze hier niet succesvol waren. Wat wil je nou
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:20 schreef Godtje het volgende:
Vergeet de geweldenaar Ismael Urzaiz niet![]()
[ afbeelding ]
Cuenca was niet echt succesvol bij Ajax maar was wel laaiend enthousiast over de club en stafquote:Op maandag 1 juli 2013 12:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zal ook wel niks met elkaar te maken hebben verder.
Bojan lijkt me een goeie speler voor Ajax maar die verdient al veel te veel, die komt echt niet voor 1 miljoen in NL voetballenquote:
Dat gerucht komt ook elk jaar opzetten. Die komt echt niet hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bojan lijkt me een goeie speler voor Ajax maar die verdient al veel te veel, die komt echt niet voor 1 miljoen in NL voetballen
Ik waag me niet aan voorspellingen zolang dat transferwindow nog open is, vandaag ziet het er zeer goed uit voor Ajax maar dat kan morgen weer totaal anders zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:59 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar ik vind de huidige selectie meer in balans dan die van vorig jaar en ik dacht van Ajax de afgelopen twee seizoenen bij aanvang ook dat ze geen kampioen zouden worden. En met mij velen.
Ik denk dat het weer spannend wordt tot het einde tussen 3 of 4 clubs en daar horen PSV en Ajax gewoon bij. Juist topclubs waarvan iedereen zegt dat ze in een overgangsfase zitten doen het vaak verrassend goed de afgelopen jaren.
Ik kan me gewoon bijna niet voorstellen dat er niemand weggaat van het basisteam.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik waag me niet aan voorspellingen zolang dat transferwindow nog open is, vandaag ziet het er zeer goed uit voor Ajax maar dat kan morgen weer totaal anders zijn.
Ik ook niet, dat is te mooi om waar te zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon bijna niet voorstellen dat er niemand weggaat van het basisteam.
En dan kan je geen vervangers meer halen. Dan moet je maar jeugd op die positie zetten.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat zal wel weer 1 dag voor de sluiting allemaal komen dat er een zooi weggaan.
Als ze op de laatste dag weggaan zijn de onderhandelingen wel eerder begonnen dus dan kan je meteen met eventuele vervangers aan de slag.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan kan je geen vervangers meer halen. Dan moet je maar jeugd op die positie zetten.
Ja maar tegen het einde wordt dat steeds lastiger natuurlijk. Maar misschien dat ze Duarte al eerder halen, en dat daarna als Eriksen weggaat er niks meer bijkomt.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze op de laatste dag weggaan zijn de onderhandelingen wel eerder begonnen dus dan kan je meteen met eventuele vervangers aan de slag.
Kwestie van tijd voordat er ooit een keer een heel voetbalelftal weer de lucht uitvalt.twitter:AFCAjax twitterde op maandag 01-07-2013 om 12:55:03De selectie van Ajax is zojuist op de luchthaven van Innsbruck aangekomen. #trainingskamp reageer retweet
Barcelona en JC willen Messi in zetten als ruilmiddel voor Eriksen dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar tegen het einde wordt dat steeds lastiger natuurlijk. Maar misschien dat ze Duarte al eerder halen, en dat daarna als Eriksen weggaat er niks meer bijkomt.
Messi past niet in ons systeem.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Barcelona en JC willen Messi in zetten als ruilmiddel voor Eriksen dus dat komt wel goed.
Daar is Manchester United populair door gewordenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef Godtje het volgende:
Veilig op de grond!Kwestie van tijd voordat er ooit een keer een heel voetbalelftal weer de lucht uitvalt.twitter:AFCAjax twitterde op maandag 01-07-2013 om 12:55:03De selectie van Ajax is zojuist op de luchthaven van Innsbruck aangekomen. #trainingskamp reageer retweet
Klopt ja die vliegtuigen worden ook steeds meer onbetrouwbaar.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef Godtje het volgende:
Veilig op de grond!Kwestie van tijd voordat er ooit een keer een heel voetbalelftal weer de lucht uitvalt.twitter:AFCAjax twitterde op maandag 01-07-2013 om 12:55:03De selectie van Ajax is zojuist op de luchthaven van Innsbruck aangekomen. #trainingskamp reageer retweet
Ach, met onze geweldige jeugd vangen we dat zo weer op.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef Godtje het volgende:
Ach boven Rotterdam deden ze gewoon hun werkquote:Op maandag 1 juli 2013 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja die vliegtuigen worden ook steeds meer onbetrouwbaar.
Heel erg, maar ik moest toch lachen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ach boven Rotterdam deden ze gewoon hun werk
Als Ajax wel meer had geboden had hij dit gezegdquote:Maher: 'Baalde niet van afhaken Ajax'
Adam Maher tekende woensdagmiddag op de Herdgang een contract voor vijf jaar bij PSV. De negentienjarige middenvelder gaf aan dat hij nooit heeft getwijfeld over de stap naar PSV.
''Het was een kwestie van de clubs, die moesten eruit komen. Ik wilde naar PSV'', zei Maher terwijl hij het shirt van de Eindhovenaren aan had.
Ajax was ook lange tijd geïnteresseerd in de speler van AZ, maar haakte af omdat het de vraagprijs te hoog vond.
''Ik baalde niet toen Ajax afhaakte. Ik wilde naar PSV en PSV is het verst voor me gegaan. Ze hebben voor me gevochten.''
''Nu wil ik voor PSV vechten. Anderhalf jaar geleden wilde ik al naar deze club. Ik wil in de top in Nederland spelen en PSV biedt me de beste mogelijkheid daartoe.''
Maher benadrukte nogmaals dat een buitenlandse club nooit een optie voor hem is geweest. Hij wilde niet te vroeg die stap zetten. ''Als ik eerst in Nederland heb gespeeld, prijzen heb gewonnen, kom ik anders binnen bij een buitenlandse club.''
Van Gaal
Daarnaast had Maher het Nederlands elftal in zijn achterhoofd. ''Ik heb ook met bondscoach Louis van Gaal gesproken over een transfer. Hij gaf aan dat het goed is voor mijn kansen bij Oranje als ik speel in de top van Nederland.''
Maher gaat bij PSV spelen met rugnummer zes. Vooraf belde hij daar nog over met Mark van Bommel, die jarenlang met rugnummer zes speelde bij PSV. ''Maar ik ga voor de 'tien-positie', waar ik bij AZ ook speelde. Al kan ik op alle posities op het middenveld uit de voeten.''
quote:''Ik baalde niet toen PSV afhaakte. Ik wilde naar Ajax en Ajax is het verst voor me gegaan. Ze hebben voor me gevochten.''
Als hij naar Ajax was vertrokken, dan had je de namen Ajax en PSV in dit nieuwsberichtje kunnen omkeren.quote:
Dat stukje klopt natuurlijk al niet. Welke interpretatie je er ook op los laat. Of hij is helderziend en weet dat PSV alles gaat winnen de komende jaren?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:24 schreef TIM-846 het volgende:
Ik wil in de top in Nederland spelen en PSV biedt me de beste mogelijkheid daartoe.''
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als Ajax wel meer had geboden had hij dit gezegd
[..]
Verkeerde club ben je dan heen gegaan Adam.quote:''Als ik eerst in Nederland heb gespeeld, prijzen heb gewonnen, kom ik anders binnen bij een buitenlandse club.''
In 5 jaar zullen ze wel een keer kampioen worden maar dat is denk ik niet zijn insteekquote:Op maandag 1 juli 2013 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Verkeerde club ben je dan heen gegaan Adam.
Hij blijft er ook geen 5 jaar. Misschien 2 jaar ofzo.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
In 5 jaar zullen ze wel een keer kampioen worden maar dat is denk ik niet zijn insteek
Lijkt mij dat hij 4 jaar blijft en dan verkocht wordtquote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij blijft er ook geen 5 jaar. Misschien 2 jaar ofzo.
Zo lang? Hij zit nu al te praten over de club na PSV. Hij wil 2 tot 3 jaar bij PSV spelen, en dan weg.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt mij dat hij 4 jaar blijft en dan verkocht wordt
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij blijft er ook geen 5 jaar. Misschien 2 jaar ofzo.
Wel mooi zo'n contract. Krijgen ze dus geen gezeik zoals met Sulejbami of eventueel Eriksen/Alderweireld.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt mij dat hij 4 jaar blijft en dan verkocht wordt
Sulejmani had ook een vijfjarig contract. Dus als hij mislukt zitten ze er lang aan vast net als met Dikke Mickey.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wel mooi zo'n contract. Krijgen ze dus geen gezeik zoals met Sulejbami of eventueel Eriksen/Alderweireld.
Dat kan hij wel zeggen maar PSV kan als hij het goed doet natuurlijk ook jaren lang belachelijk veel geld vragen voor hemquote:Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo lang? Hij zit nu al te praten over de club na PSV. Hij wil 2 tot 3 jaar bij PSV spelen, en dan weg.
Bang om te vliegen?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef Godtje het volgende:
twitter:siemdejong twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:40:37Mooi uitzicht.. Mooi weer.. Maar jammer van chriseriksen8
#trainingskamp http://t.co/mpElzOnRbO reageer retweet
twitter:siemdejong twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:40:37Mooi uitzicht.. Mooi weer.. Maar jammer van chriseriksen8
Het geld moet op het veld staan hequote:Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ze willen er nog 3 bij hebben bij PSV, dat heeft de afgelopen seizoenen ook zo lekker gewerkt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:siemdejong twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:40:37Mooi uitzicht.. Mooi weer.. Maar jammer van chriseriksen8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |