Kan dat niet spellen, help me eensquote:
Gister wachtten ze ook tot het laatst.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:01 schreef marcodej het volgende:
De Belkins komen straks uit het niets, mag ik hopen.
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:02 schreef ejfaar het volgende:
Rasmussen gaat hem pakken. Echt een aankomst voor hem
Haten op Saganquote:
Van Wuyts krijg ik uitslag...ik zie het wel op teletekst.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sporza kijken, daar hebben ze het net uitgelegd.
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 30-06-2013 om 17:01:35In afdaling zit één hele linke blinde bocht naar rechts. #dichtgeknepenbillen reageer retweet
Californiëquote:Op zondag 30 juni 2013 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan dat niet spellen, help me eens
Riccardo Ricco maakt ook een aardige kans.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:02 schreef ejfaar het volgende:
Rasmussen gaat hem pakken. Echt een aankomst voor hem
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:02 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 30-06-2013 om 17:01:35In afdaling zit één hele linke blinde bocht naar rechts. #dichtgeknepenbillen reageer retweet
Zijn ze mee bezig.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:02 schreef Pedroso het volgende:
Nou Molllema, hoog tijd om ook naar voren te gaan.
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Wuyts krijg ik uitslag...ik zie het wel op teletekst.
Niet echt een Riccofinish ditquote:Op zondag 30 juni 2013 17:02 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Riccardo Ricco maakt ook een aardige kans.
Die schijnt achter een boom te staan.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:02 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Riccardo Ricco maakt ook een aardige kans.
Ik ookquote:Op zondag 30 juni 2013 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
waarom staat mijn tweet er niet tussen? Ik had ook iets naar Ray gestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Die zijn druk bezig op het moment.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:04 schreef ejfaar het volgende:
Wel raar dat de pleog gele trui niet het heft in handen neemt en de trui verdedigt
een sprintploeg die het tempo op heuvels aanvoert?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:04 schreef ejfaar het volgende:
Wel raar dat de pleog gele trui niet het heft in handen neemt en de trui verdedigt
Iets met een sprinter...quote:Op zondag 30 juni 2013 17:04 schreef ejfaar het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een sprintploeg die het tempo op heuvels aanvoert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |