Telegraaf heeft wel een goede aankoop gedaan met Danny N.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En Martje heeft het niet zo op de Telegraaf.
Dit.quote:
Mart.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om in de kilometers daarna teruggepakt te worden. Nee, die spaart zich.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:59 schreef Pedroso het volgende:
Rodriguez zal wel even een km vol gas geven zometeen.
Waar ligt Callerfonië?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit jaar ga ik niet alleen de tour vogen, heb al de giro, en de ronde van Callerfonië gevolgd
Hartstikke tof voor je, wanneer log je uit van dit forum?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit jaar ga ik niet alleen de tour vogen, heb al de giro, en de ronde van Callerfonië gevolgd
Te weinig zo te zien.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zijn anders ook een hele hoop mensen die het niet zo op de Mart hebben.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Peter Saganquote:
Beetje liev zijn tegen elkaar he.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartstikke tof voor je, wanneer log je uit van dit forum?
Saganquote:Op zondag 30 juni 2013 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Peter Sagan
De balotelli van het wielrennen
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Peter Sagan
De balotelli van het wielrennen
Sporza kijken, daar hebben ze het net uitgelegd.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
heb ik ook aan gedacht...heb eerlijk gezegd geen idee wat de regels zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |