quote:
Ja toch?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja precies, laten we een ventje van net 22 twee grote rondes achter elkaar laten rijden.
Danku jongen, nog ziekjes? moet je niet in bed?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Poe, dat zou een flinke prestatie zijn. Ik ben onder de indruk.
Ik lig daar met laptop en tv aan ja. Bedankt voor je zorgen.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Danku jongen, nog ziekjes? moet je niet in bed?
Is het laat geworden bij de Crazy Pianos?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lig daar met laptop en tv aan ja. Bedankt voor je zorgen.
Lijkt me niet verstandig, was in Zwitserland ook al duidelijk vermoeid.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ja toch?gewoon 2 weken laten rijden en dan afstappen, kan toch?
Die waren failliet dacht ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het laat geworden bij de Crazy Pianos?
Al heel snel maar schijnt volgens v.Poppel vlak achter het peloton te hangen.quote:
Jaquote:
Heb nog mazzel dat ik Bouhanni er nog uit had gegooid. Cavendish, Greipel, Gavazzi,en Kristoff al achter. En ik weet niet waar Boeckmans, Rojas en Impey zijn....quote:
Alsof zo'n jonge renner 2 grote rondes achter elkaar moet rijden. Lekker verstandig.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom rijdt het hier niet?
Deed het ook prima in de Giro
Misschien is er een verband met het optreden van Wilfred Genee.quote:
Dat zijn geen pooltjes.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb nog mazzel dat ik Bouhanni er nog uit had gegooid. Cavendish, Greipel, Gavazzi,en Kristoff al achter. En ik weet niet waar Boeckmans, Rojas en Impey zijn....
Ik heb daar 2 sets. Een set sprinters en een set klassementsrennersquote:Op zondag 30 juni 2013 16:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die heb ik bij Scorito. Mijn enige gok Greipel pakte slecht uit.
Die heb ik ook bij scorito maar vandaag niet opgesteld. Weet ik veel.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die heb ik bij Scorito. Mijn enige gok Greipel pakte slecht uit.
Aha, dus die kan nog gewoon terugkomen?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Al heel snel maar schijnt volgens v.Poppel vlak achter het peloton te hangen.
Poolsquote:
geneequote:Op zondag 30 juni 2013 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is er een verband met het optreden van Wilfred Genee.
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 30-06-2013 om 16:34:35Paar vragen over microfoontje in beeld: Dan is Franse koersradio te horen. Is dingetje van France 2. http://t.co/tEofzxHGpg reageer retweet
Waar is Poels?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Laten het topic nou niet volspammen met "oh nee mijn poule" posts.
Laat die maar stoppen inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Kittel verliest vandaag zijn gele trui.
Scherpquote:Op zondag 30 juni 2013 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Maar wie moet je dan opstellen op scorito. KLassementsrenners heeft ook totaal geen zin.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik ook bij scorito maar vandaag niet opgesteld. Weet ik veel.
Verrassend zeg.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
no shit?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Uh, oké.quote:
En waarom horen wij dat niet?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 30-06-2013 om 16:34:35Paar vragen over microfoontje in beeld: Dan is Franse koersradio te horen. Is dingetje van France 2. http://t.co/tEofzxHGpg reageer retweet
Nee. Deze dag was te lastig voor mij.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar wie moet je dan opstellen op scorito. KLassementsrenners heeft ook totaal geen zin.
24:00 uur, ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
effe tussendoor, is da nu vanacht de finale van de confederation cup?
Volgens mij vanaf 00.00 uur.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Confederations Cupquote:Op zondag 30 juni 2013 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jaquote:Op zondag 30 juni 2013 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |