Ja, niemand anders heeft die renners opgenomen.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk rijden Gilbert en Sagan goede uitslag, dan is me poule nog gered
Waarom rijdt het hier niet?quote:
Bokkema gaat winnen.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:28 schreef Pedroso het volgende:
Op 12 km van de meet nog een steile klim van een km.
Daar gaan al (semi)klassementrenners op achterstand boven komen. Dat ligt niet iedereen.
Ik denk niet dat er veel mensen Gilbert hebben.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja, niemand anders heeft die renners opgenomen.
Hij doelde misschien op de postbode-dichtheid.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:28 schreef marcodej het volgende:
"Deze berg is vergelijkbaar met de Cauberg, maar dan langer en een ander stijgingspercentage."
Aldus Ducrot een paar jaar geleden.
Ik denk dat je Molkema bedoeldquote:
Niemand heeft die 2.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk rijden Gilbert en Sagan goede uitslag, dan is me poule nog gered
Kan ik tenminste de inactieve deelnemers inhalenquote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja, niemand anders heeft die renners opgenomen.
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan ik tenminste de inactieve deelnemers inhalen
Gaat misschien mee met de Vuelta?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom rijdt het hier niet?
Deed het ook prima in de Giro
Ja precies, laten we een ventje van net 22 twee grote rondes achter elkaar laten rijden.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom rijdt het hier niet?
Deed het ook prima in de Giro
Poe, dat zou een flinke prestatie zijn. Ik ben onder de indruk.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan ik tenminste de inactieve deelnemers inhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |