Ik vond hem eerder hoog begaafd zo... (je moet toch wat, hij rolt nog niet, heeft geen tanden, zit niet, en slaapt niet door. Hij moet ergens in uitblinkenquote:
Luuk van 7 maanden rolt ook "nog" niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef Fieder het volgende:
Belle wat liefwat ligt ze lekker te genieten
Luukstaat je goed!
Ons dagje was lekker maar ik miste L heel erg.
Ik had laatst met de meiden van mn pufclub afgesproken. Alle andere baby's rollen al, alleen die van mij nog niet. Ik weet dat het nog lang niet hoeft maar omdat hij de enige was ging ik toch weer twijfelen. En dat vind ik stom van mezelf![]()
Ik ga morgen een poging tot eerste hapje doen. Maar moet je fruithapje nou koud geven en groente warm? Of maakt dat niks uit
No worries, mijne heeft twee tanden en rolt wel, maar zit niet, slaapt ook niet door, staat niet, praat niet en heeft nog weinig haar. Maar hij is wel heel leuk!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:12 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik vond hem eerder hoog begaafd zo... (je moet toch wat, hij rolt nog niet, heeft geen tanden, zit niet, en slaapt niet door. Hij moet ergens in uitblinken)
Ik bedoel hier niks mee he? Gewoon een geintje
Ik lees hier over baby's die al lopen en mijn dreumes van bijna 1,5 kruipt nog vrolijk rond. Ook al weet je dat wat later ook normaal is......quote:Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef Fieder het volgende:
Ik had laatst met de meiden van mn pufclub afgesproken. Alle andere baby's rollen al, alleen die van mij nog niet. Ik weet dat het nog lang niet hoeft maar omdat hij de enige was ging ik toch weer twijfelen. En dat vind ik stom van mezelf
Gek he!quote:Op maandag 1 juli 2013 08:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat sneu Troeta! Beterschap voor N!
Gek idee is dat he Fieder! Jij weet nu wat haar te wachten staat, zij heeft nog eigenlijk geen flauw idee![]()
. En 4 maanden alweer
Mijn E'tje is vandaag ong (ze is van de 31e) 11 maanden! Deze maand wordt ze 1 en 'moet' ik alweer naar het dreumes topic verhuizen
. Ik ben er geloof ik nog niet echt aan toe hoor!
Ja, bizar he? Ik ben er nu ook echt zoveel mee bezig, had ik nooit verwacht van mezelfquote:Op maandag 1 juli 2013 09:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Gek he!
Lijkt nog zo kort geleden dat we zwanger waren!
Hier merk ik trouwens ook verschil, met en zonder knuffel. Ze is gek op dr nijntje. Heeft ze al vanaf t begin![]()
Als ik haar in,bed leg, geef ik nijn, legt ze op/tegen dr gezicht en gaat slapen.
Zonder gaat ze een stuk minder makkelijk slapen.
Jaquote:Op maandag 1 juli 2013 10:07 schreef Zolena het volgende:
En alweer 11 maanden voor soesa (en meer toch)
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, ze loopt achter haar loopwagen de hele kamer door maar dat verzandde een beetje in andere berichten
![]()
Jep... Hier is het de laatste paar dagen ook half 6quote:Op maandag 1 juli 2013 13:14 schreef Mineola het volgende:
Worden jullie baby's ook zo achterlijk vroeg wakker? Hier is het half zes en dan is hij ook klaarwakker. Ik dus nog niet, pfff...
Dat doen wij wel hoor. Als ze 's nachts voor een voeding komt krijgt ze een fles maar geen schone luier. Vanmorgen was het 06.00 en daarna skiep ze door tot 09.30quote:Op maandag 1 juli 2013 13:16 schreef Suikertante het volgende:
Ja sinds we de nachtvoeding overslaan, maar hij valt wel weer in slaap gelukkig!
Ik vroeg me daar nog iets over af. Dat droomvoeden (slapend aan de borst leggen zonder luier verschonen), is dat ook iets om met de fles te doen of werkt dat toch anders?
Hou op over nachtvoedingen... Kind heeft vanaf een week of zes/acht tot hij een maand of zes was prima doorgeslapen van 23-7, maar nu ik hem niet meer uit bed vis voor een late droomvoeding hebben we weer 1-2 nachtvoedingen én dan nog eens om zes uur wakker. Je zou denken, dan toch maar die droomvoeding, maar we zijn daar vanaf gestapt omdat hij daarna niet meer insliep en vrolijk anderhalf uur wakker wasquote:Op maandag 1 juli 2013 13:16 schreef Suikertante het volgende:
Ja sinds we de nachtvoeding overslaan, maar hij valt wel weer in slaap gelukkig!
Ik vroeg me daar nog iets over af. Dat droomvoeden (slapend aan de borst leggen zonder luier verschonen), is dat ook iets om met de fles te doen of werkt dat toch anders?
Geen idee, dat lijkt mij wel?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:16 schreef Suikertante het volgende:
Hm, goeie.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:42 schreef Suikertante het volgende:
Ligt ze op een hydrofiel? Want toen F die met zijn handen ging pakken en verfrummelen heb ik dat doekje ingevoerd. En als hij zijn speen in heeft geef ik hem wel eens een spuugdoekje zodat hij niet aan zijn speen gaat zitten. Niet dat hij het echt goed kan pakken, maar hij kan wel knijpen en graaien en dat is leuker met een doekje in je hand (denk ik dan)
Ja ik weet het niet. Bram wilt ook opeens niet meer liggen, das zo voor babies. Slapen overdag is max een uurtje...quote:Op maandag 1 juli 2013 13:22 schreef Suikertante het volgende:
Huh? Dat is echt bizar. Is het ook een beetje de foto of is hij ineens volwassen?
Hoe oud is hij?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet. Bram wilt ook opeens niet meer liggen, das zo voor babies. Slapen overdag is max een uurtje...
6 maanden.quote:
E wordt al chagrijnig als ik haar als een kleine baby vasthouquote:Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet. Bram wilt ook opeens niet meer liggen, das zo voor babies. Slapen overdag is max een uurtje...
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef vencodark het volgende:
Btw, laatst had ik hier van een aantal van jullie wat support gehad rond mijn onzekerheid. Nog bedankt daarvoor.Het heeft wel geholpen eigenlijk.
Ja en in de kinderwagenbak heeft hij het ook maar te pikken. Gister had ik even de buggyzit erop om door het tuincentrum te lopen, maar toen was liggen echt niet ok. Hij kon opeens dingen zien en moest rechtop, want dan kun je nog meer zien.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
E wordt al chagrijnig als ik haar als een kleine baby vasthouda's alleen goed als ze aan de borst ligt. Verder *moet* ze rechtovereind
![]()
Gelukkig is op de rug liggen wel goed in de box of op haar speelkleed... daar kan ze zich tegenwoordig prima een tijdje vermaken!
Fijn! Durf je het al beter aan om samen op pad te gaan?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef vencodark het volgende:
Btw, laatst had ik hier van een aantal van jullie wat support gehad rond mijn onzekerheid. Nog bedankt daarvoor.Het heeft wel geholpen eigenlijk.
Ik moest hier nog zo om lachen Omenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:00 schreef Omentielvo het volgende:
Ze klaagt tegen hem als ik haar om 6 uur wakker maak, omdat ik moet werken en zij naar het KDV moet.
Zo schattig jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten asje, haal hem straks weer weg.
Bijna dreumes toch ?
[ Bericht 6% gewijzigd door kleinzusje op 01-07-2013 15:37:14 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Tis eigenlijk nooit een baby geweestquote:Op maandag 1 juli 2013 15:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ja! Ik heb d'r weer gezien! Jemig, wat ziet ze er toch ouder uit dan mijn kale meisje!
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tis eigenlijk nooit een baby geweestEen soort mini meisje
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:33 schreef Suikertante het volgende:
KZ het is net een jonge kleuter joh! Kan zo aanschuiven hoor!
En LBWow!
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
Twee weken leeftijdsverschil met beeb van KZ
Hihi, ze zit nooit stilquote:
Wat een heerlijk vrolijk kind!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[plaatje]
Twee weken leeftijdsverschil met beeb van KZ
Ze heeft lang niet zulke spekkies als jouw meisjes hoor! Een deel van het gewicht zit in de lengte denk ikquote:Op maandag 1 juli 2013 16:05 schreef Kyara het volgende:
LB mooie stats
Ben benieuwd of ze mijn meisje ingehaald heeft. Hoop het niet eigenlijkze is best lang ook toch?
Done!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
Thanks ladies! Hollands welvaren. Oh, LB'tje, wil je misschien je quote aanpassen? Thx
Nog ffies dan:quote:Op maandag 1 juli 2013 16:19 schreef Omentielvo het volgende:
Die van jou kon ik niet zien Tante Soesa
Nou, de draagzak is niet ingewikkeld. Gewoon om doen en alles goed afstellen.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Venco, je kunt ook een draagconsult overwegen; misschien zat de draagzak wel niet goed.
Het meisje waar ik hier een folder van heb vroeg maar 30 euro voor een consult, misschien is er in jouw regio ook wel een
Het geeft wel echt fijne bewegingsvrijheid namelijk, zeker met een bovenwoning
Chico to Go, ofzo. Scheen ook niet ergonomisch te zijn, zei iemand hier.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:15 schreef Pvoesss het volgende:
De meeste dragers zijn toch wel even lastig hoor met afstellen en hoe je ze het beste kan dragen.
Welke drager is het?
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:43 schreef As1981 het volgende:
Even zonder bij te lezen. Maar mijn baby wilde allen maar zitten. En nu gaat hij van zit in 1x door naar staan als je zijn handen vast houdt
Je kan bij sommige webshops dragers lenen. Heel handig, kun je eens testen of een andere drager wel wat voor je is.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Chico to Go, ofzo. Scheen ook niet ergonomisch te zijn, zei iemand hier.
Ohh ja die is inderdaad totaal niet ergonomisch en zal nooit lekker dragenquote:Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Chico to Go, ofzo. Scheen ook niet ergonomisch te zijn, zei iemand hier.
Stomme autocorrect....quote:
Gaat lekkerquote:Op maandag 1 juli 2013 21:39 schreef Kyara het volgende:
Beterschap troeta!
Mooie stats spirit!
En ik zag ook nog een megaBram!
Ik ga wel een draagconsult doen, combi om peuterdragers uit te proberen en om te leren tweelingzwangerschappen . Hier kost het 25 euro dus nog te overzien. Moet alleen wel even checken of ze ook de dragers heeft die ik wil proberen.
Dames hebben het vandaag supergedelegeerdengedaan. Bijna niet gehuild, veel gelachen en zelfs in de slaapkamer geslapen. Zelfs 2 uur achter elkaar. Iedereen vond ze superleuk en schattig. Ging dus heel erg goed. Grappig om te zien dat ze zo verschillend zijn met M wat dat betreft. Ze zijn natuurlijk ook veel meer gewend mbt lawaai van M en elkaar. Bij M was het duidelijk dat hij de enige thuis was.
Dat heeft Ow ook gehad... Het is een of ander bandje, wat ze in kokend water doen zodat t soepel wordt. Dan doen ze t om t hoofdje heen (als t is afgekoeld natuurlijk) en laat het weer hard worden. Dan lijkt hij net een indiaantjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 06:30 schreef Fieder het volgende:
Beterschap troetahoop niet dat peuter t ook krijgt
Kyara fijn dat het goed ding!
Suiker het kan zeker door de vakantie komen. Maar het klinkt ook wel als een sprongetje? Zeker omdat je zegt dat hij anders is. Wij hebben hier regelmatig dagen/ periodes dat het neit goed gaat. Dan slaapt hij lekker op mijn arm of in de wagen of ik wieg hem. De volgende keer gaat hij dan weer in zn eigen bed zonder problemen. Lekker toegeven
Oh ja ik had nog niet op Bram gereageerd, wel gezien gister. Wat een mannetje wordt het altepel kauwen met tandjes
![]()
Dat is alles wat ik kon onthouden, hier was het vroeg dag, poepexplosieEn nu komen mn afspraken in de knel. Ik had het zo gepland dat hij tijdens de fles naar de fysio moest bijvoorbeeld. Nu moet hij tijdens een slaapje
dat wordt moord en brand. Ze gaat trouwens zn hoofd opmeten met een of ander bandje
ivm voorkeurshouding/ afplatting. Ben benieuwd.
Nee helaas, bij ons maakt het geen bal uit hoe laat hij slaapt. Meneer sliep om kwart voor acht, maar half zes it was vanmorgen. Maar hij bleef wel lief en een beetje stil ipv hyper toen hij tussen ons in lag, dus ik was al soort van gelukkig!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik moet hier vaker klagen over het vroege opstaan want vanochtend was het ipv 5/half 6 maar liefst half 7. En dat terwijl ze gister al om 18:45 sliep ipv 19:15/19:30. Herkent iemand dit (later opstaan en vroeger naar bed)?! Apart maar wel heel fijn. Dat uurtje extra doet een mens goed
. Toen ze wakker werd trouwens moest ze een beetje huilen en dat doet ze normaal niet dus ik ging meteen kijken. Zat ze tegen de zijkant van haar bed aan, met haar hoofdje een beetje naar beneden hangend
. Als een lappenpop. Vraag me af hoe lang ze zo al zat
. Slaapt niet heel lekker denk ik zo.
Hmm...bummer. Misschien was het hier ook een toevalstreffer hoor. Vanavond iig weer proberen. Ze had gister overdag wel redelijk geslapen maar minder dan thuis. Misschien dat dat het dan is. Maarja, naar 1 slaapje over gaat écht nog niet. We shall see. Ik leef iig met je meequote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:41 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nee helaas, bij ons maakt het geen bal uit hoe laat hij slaapt. Meneer sliep om kwart voor acht, maar half zes it was vanmorgen. Maar hij bleef wel lief en een beetje stil ipv hyper toen hij tussen ons in lag, dus ik was al soort van gelukkig!
Hoe je referentiekader verandert hè, met een kind. Dat je gelukkig kunt zijn met uitslapen tot half zeven
En een CB dat klaagt over huilende baby's is stom! Met die temperatuur daar en die uitlopende afspraken daar is het een wonder als er eentje niet huilt.
En jeeeeej voor Loj, wat een goede verbetering!
Oei dat is wel slopend Becky zeker omdat je ook best veel werk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:37 schreef becky27 het volgende:
Boh nog geen poep is niet handig danic. Hopelijk komt het snel.
Fieder heb je een droger? Misschien even op de laagste stand in de droger die slaapzak?
Wij zitten zo te rommelen met die flessen. Gisteravond 19.15 uur een fles van 140. Daarna maken we haar wakker rond 23.00 uur en drinkt ze nauwelijks iets. Misschien 60/70 ml. Daarna werd ze om 02.30 voor zo'n 100 ml wakker en toen weer om 06.00 uur voor 100 ml. Schiet allemaal niet echt op. Ik wil misschien die avondfles laten schieten. Gisteren werd ze wakker maar met speen sliep ze snel weer verder om haar een uurtje later de fles te geven. Maar ja hoe laat gaat ze dan s nachts komen? En hoe vaak? Ze is al 6.5 maand.
Ik vind de neutral creme erg fijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:03 schreef Fieder het volgende:
Bedankt voor de tips! Slaapzakje ga ik wassen met beetje azijn en dan in de droger. En anders gaat ie weg![]()
Haha Danic oeps! Jammer van de poep
Becky lastig met die flessen!
Soesa gewoon nog eens proberen!
Spees wat schattig
L heeft een heeeele lichte afplatting maar we hoeven niet terug. Verder ontwikkelt ie zich precies gemiddeld.
Hebben jullie nog tips voor n fijne creme voor droge gezichtjes? Ik had Zwitsal Op t Wangetje crem, maar volgens mij kan hij daar niet zo goed tegen. Liefst parfumvrij enzo
Weleda crème is ook heel fijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:03 schreef Fieder het volgende:
Bedankt voor de tips! Slaapzakje ga ik wassen met beetje azijn en dan in de droger. En anders gaat ie weg![]()
Haha Danic oeps! Jammer van de poep
Becky lastig met die flessen!
Soesa gewoon nog eens proberen!
Spees wat schattig
L heeft een heeeele lichte afplatting maar we hoeven niet terug. Verder ontwikkelt ie zich precies gemiddeld.
Hebben jullie nog tips voor n fijne creme voor droge gezichtjes? Ik had Zwitsal Op t Wangetje crem, maar volgens mij kan hij daar niet zo goed tegen. Liefst parfumvrij enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten ajb
[ Bericht 11% gewijzigd door kleinzusje op 02-07-2013 13:47:56 ]All I need is for my man to live up to his role
Dankl !quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:42 schreef Omentielvo het volgende:
Wat een poppetje. Ze lijkt echt al een dreumes
Eindelijk!! Ik ben al-tijd te laat. Wat een beautyqueen!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:42 schreef kleinzusje het volgende:
Voor Omen en SE even kort
baby
Niet quoten ajb
Die van jou is al aan Danic gekoppeld toch ?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Gebrek aan tanden maakt ze ruimschoots goed met haar ogen en wimpers!
Jullie mogen over 2 weken alquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dankl !Ja he ! Zo groot ! Ben nu haar verjaardag aan het plannen. Zo spannend
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door kleinzusje op 02-07-2013 15:17:33 ]All I need is for my man to live up to his role
Het komt écht door het haarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:19 schreef kleinzusje het volgende:
Hier ook zo'n filmpje![]()
Mijnes lijkt dan misschien een kleuter, maar is 8,8 kilo en 74 cm
edit: ze wil hier trouwens alleen nog losstaan en langs de bank lopen. aan de hand of aan de wagen niet ? En de hele tijd op dr hurken. Hurkzit/ staan enz enz
Dat is ook echt super schattig !quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:23 schreef SupremeEvil het volgende:
Mijnes is net aan 70 cm en 8 kilo, ongeveer, de 11e nieuwe stats. Ik moet er zó om lachen, zo'n klein popje die dan broem broem (oid) roept terwijl ze met een big smile achter dr wagentje zwalkt
Jaaa, daarom lijkt het mij ook zo leuk om al die meisjes bij elkaar te zien. Allemaal ongeveer net zo oud en toch allemaal anders!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:23 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk die verschillen !
Ze zegt nog geen woordjes en is ook niet bezig met geven/nemen ( wat ik hier las).
Ze klimt zelf over de hoge drempel van de balkondeur en ze kan zelf van ons bed afklimmen![]()
Haar lievelingsknuffel is de autosleutel
We hebben net besloten dat we de verjaardag met vrienden en familie samen doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Jaaa, daarom lijkt het mij ook zo leuk om al die meisjes bij elkaar te zien. Allemaal ongeveer net zo oud en toch allemaal anders!
E. is idd heel erg bezig met geven en nemen. Soms maakt ze er ook een grapje van door te doen alsof. Dan moet ze lachen. Mijnes kan dan weer niet van bed/bank afklimmen. Die stort zich gewoon voorover
.
SE, echt schattig ja. Nu werd die van mij vanmorgen ook een krielkip genoemd dus ze oogt niet echt groot ofzo. Ik vind haar ook nog zo klein als ik haar zie lopen
Edit: KZ, vieren jullie de verjaardag groot? Wij doen alleen opa's/oma's/overgrootmoeder/tantes + aanhang. Totaal zijn we met 17 man. Best al veel vind ik!
+1. Echt al een dreumes qua gedrag. Tijdens het eten met name...Dan wil ze per sé wat wij eten en dat kan nou eenmaal niet altijd. Dan blijft ze huilen (zonder tranen weliswaarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:29 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja ja geven en nemen idd. En dan grapjes maken, doen alsof je iets geeft en dan snel weer terug trekken en gaan lachen. Ik vind het nu echt leuk worden. Maar moet wel zeggen dat het echte opvoeden ook nu begint, ze begint nep te huilen en jammeren als ze iets niet mag...
aaaah zo schattig die broem broem geluidjesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:15 schreef SupremeEvil het volgende:
Jaaa, eindelijk!wat een mooi meisje
![]()
Hier mijnes even
Oh, dat oefenen wij idd iedere dagquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:47 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja, cute he
RebelAngel zou je je quote willen wijzigen en t filmpje weghalenthanks!
(Sorry van mijn kant, had er ff bij moeten zetten dattie tijdelijk was)
Ja, dreumes gedrag... Vooral tijdens eten idd! Meestal houdt ze zich wel even bezig met een speeltje of lepeltje... Binnenkort ook maar eens oefenen met het zelf met lepel eten, het wordt moooi weer dus dat kan dan buiten!
Dat is hier ook wel een beetje zo en er beland ook heel veel naast. Maar ach, ze heeft er zo veel lol van en wordt al steeds een beetje handiger. En papa en mama maken wel weer schoonquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:57 schreef SupremeEvil het volgende:
M. is nog heel wild met die lepel aan het zwaaien... Ze snapt wel wat ze er mee moet doen, maar ben een beetje bang dat de kwark aan t plafond hangt dan. Alles moet sowieso heel ruw en lomp...
Het lopen aan de loopwagen vonden ze op het KDV juist weer heel vlotquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Knap van M Se!
Dat doet de mijne nietdie durft niet achter dr loopauto te lopen. Zet ik haar erachter en dan laat ze 1 hand los op zoek naar mijn hand.
Losstaan doet ze ook nog niet.
Geven/nemen wel, begint woordjes te zeggen, lopen langs bank en tafel ook en komt zelf naar buiten (en binnen), tijgeren gaat prima, dus waarom zou je kruipen.
Nieuwste hit is hier de fatboy (ik had de hoofdprijs bij de fancy fair op mn nichtjes school...ik zei nog tegen meisje dat de lootjes verkocht dat ik wel wat wilde winnen....hoofdprijs had dab weer niet gehoevendat ding is GROOT). Ze kruipt erop en laat zich weer eraf glijden
![]()
Eten, idd alles wat wij hebben. Ze eet dan ook grotendeels mee met ons.
Ze is nergens echt snel mee en ook niet langzaam![]()
Verschil met grote broer, die rende de hele kamer rond achter de loopauto met 8/9 maanden![]()
Loslopen gaat ze m niet mee verslaandan heeft ze nog 3 weken (op de parkmeet.moet ze.dan los gaan lopen
)
Klein voorbeeldje in het babymeet topicquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:57 schreef SupremeEvil het volgende:
M. is nog heel wild met die lepel aan het zwaaien... Ze snapt wel wat ze er mee moet doen, maar ben een beetje bang dat de kwark aan t plafond hangt dan. Alles moet sowieso heel ruw en lomp...
geen probleemquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:47 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja, cute he
RebelAngel zou je je quote willen wijzigen en t filmpje weghalenthanks!
(Sorry van mijn kant, had er ff bij moeten zetten dattie tijdelijk was)
Ik vind t ook vlot hoor, elise is best gemiddeld denk ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat is hier ook wel een beetje zo en er beland ook heel veel naast. Maar ach, ze heeft er zo veel lol van en wordt al steeds een beetje handiger. En papa en mama maken wel weer schoon
[..]
Het lopen aan de loopwagen vonden ze op het KDV juist weer heel vlotVolgens mij redelijk volgens de gemiddelde lijn. Zo ging het hier eerst ook, niet ons los durven laten en ineens kroop ze op haar knietjes achter de loopwagen en ging staan. Binnen 5 minuten liep ze alsof ze dat al jaaaaren deed
.
Oh, Eetje eet ook grotendeels mee met ons maar gisteren aten we bijvoorbeeld nasi. Dan krijgt zij wel rijst met courgette/paprika maar nasi vind ik te kruidig voor d'r. Vanavond eten we broccoli en dan eet ze gewoon mee uiteraardzo, weten jullie dat ook weer
. Ze eet trouwens wel beter als ze eerder eet dan wij! Ik geef haar nu eten (of mijn man) terwijl de ander kookt. Dan eet ze, wanneer wij eten, zelf nog wat stukjes enzo en dan daarna toetje. Als we haar zelf laten eten terwijl wij eten eet ze zo ongeveer niks
en zit ze alleen maar te muiten dat ze van ons bord wil eten
Opdragen is bidden voor baby en ouders. Dopen doen wij bij volwassenenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:03 schreef Kyara het volgende:
pessie, wat is opgedragen? Een soort dopen?
Grote baby's. Leuk dat jullie straks doorgaan naar het dreumestopic, kunnen we daar weer doorkletsen
Bwuh zo snel al!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Opdragen is bidden voor baby en ouders. Dopen doen wij bij volwassenen![]()
Ridder dat is goed nieuws![]()
Son, een heuse dreumes al! Nog 27 nachtjes en dan is ze er echt 1.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:43 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat slim, LB! Lijkt mij zelfs nog wel relaxed
Met mijn Eva gaat het steeds beter! We kennen haar bijna niet terug sinds ze Nutramigen krijgt. Ze kan wakker zijn zonder krijsenze is nog wel heel onrustig en heeft echt baat bij een heel strak ritme. Niet zo gezellig maar anders is het nog ongezelliger. Zaterdag voor het eerst mijn schoonouders even op laten passen, die vonden het zielig dat ze zo snel weer slapen moest en hebben haar zo een uur rond laten kijken. Toen wij terug kwamen huilde ze van vermoeidheid en ze nog durfde m'n schoonvader te beweren dat ze echt niet moe was want: ze kijkt nog zo lekker om zich heen.
De dag erna heeft ze de hele dag gehuild omdat ze zichzelf in de weg zat van vermoeidheid
Nah zeg!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:45 schreef Kyara het volgende:
Ik ben totaal niet bijgelezen maar de komende tijd heb ik tijd genoeg om hele dagen te fokken![]()
Functie is opgeheven![]()
sorry, totaal offtopic maar moest het even kwijt.
Bij ons kun je gewoon binnenlopen en je kan ook vragen stellen aan de verpleegkundige als je wil en als het niet te druk is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:01 schreef Gulara het volgende:
Vraagje!
Het inloopspreekuur op het cb. Dat is om te meten en te wegen of is er ook een verpleegkundige oid aanwezig? Moet je je verzekeringspas meenemen/ in hun bestand staan, of kun je gewoon binnen lopen?
Hier zit er altijd een verpleegkundige waar je ook vragen aan kan stellen. Ze noteren het wel altijd in het systeem maar je mag met uitleg vast ook wel een keertje zo. Is tenslotte een gesubsidieerde instantie van de overheid. Verzekeringspasje is niet nodig.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:01 schreef Gulara het volgende:
Vraagje!
Het inloopspreekuur op het cb. Dat is om te meten en te wegen of is er ook een verpleegkundige oid aanwezig? Moet je je verzekeringspas meenemen/ in hun bestand staan, of kun je gewoon binnen lopen?
Is onderdeel van het follow up programma ivm hun vroeggeboorte. Logopedie was ook betrokken bij het uit de fles leren drinken en nu dus ook bij het leren eten van "lepelvoeding". En zal ze later brood (of koekjesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:02 schreef Gulara het volgende:
Spannend Kyara. Toch wel een stap hè. En bizar van dat koekje. Waarom gaan ze naar de logopediste?
Marketing, omgeving 0318. Maar zoek in omgeving Arnhem.quote:
Hier dus ook. Ook vrijgesteld van werkzaamheden maar niet oproepbaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:45 schreef Kyara het volgende:
Ik ben totaal niet bijgelezen maar de komende tijd heb ik tijd genoeg om hele dagen te fokken![]()
Functie is opgeheven![]()
sorry, totaal offtopic maar moest het even kwijt.
Nog niet hoor. Ze zijn net 5 maanden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
He wat een nare berichten![]()
En Kyara: al 6 maanden ! wouw
Haha ja volgens mij waren m'n schoonouders ook wel een beetje onder de indrukquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:06 schreef Suikertante het volgende:
L0t zo ging het bij ons ook de eerste keer! En ook zij gaan een dagje per week oppassen. Rond etenstijd is hier vaak het rommeligste tijdvakje en dat was toen dus ook zo. Mijn moeder vond het wel vol te houden maar mijn vader grapte dat het verschrikkelijk was![]()
Zaterdag hadden we een bruiloft en hebben mijn ouders de hele dag opgepast en heeft hij zich als een engeltje gedragen. Vond ik toch een stuk fijner en ze stuurden zo nu en dan berichtjes met foto's van een slapende FNu heb ik er echt een gerust gevoel bij, terwijl het natuurlijk weinig zegt één zo'n dagje.
Ik dacht nu net hetzelfde bij het lezenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:18 schreef Suikertante het volgende:
Ik hoop danics kroost, anders vind ik het eng
Joh, ik had juist totaal geen zin om weer te gaan werken. En nu nog steeds niet hoor. Maar ja, thuis zitten met contract en salaris beviel dan toch beter.quote:Op woensdag 3 juli 2013 06:21 schreef Shandaly het volgende:
Oh... even helemaal niet bij stilgestaan dat mijn ik-kan-niet-wachten-tot-ik-weer-mag-werken een beetje lullig overkomt voor degenen die net hun baan kwijt zijn. Sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |