abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 juni 2013 @ 15:11:24 #1
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128421150
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_128424436
Mijn reactie was ook niet perse op nu toegespitst, maar meer in zijn algemeenheid. Soms (nu niet hoor) word je als moeder gewoon boos aangekeken als je dingen met je kind doet die een ander verkeerd vindt. Het valt me gewoon op nu ik zelf moeder ben hoeveel zo'n kleintje kan hebben. Niet dat je moet gaan experimenteren of niet voorzichtig hoeft te zijn, maar ze vallen heus niet zomaar uit elkaar van een nachtje doorslapen, of een extra voeding, of even op de beentjes staan :) heel mooi eigenlijk, vooral voor onervaren ouders :D
Sarcasme. Herken het.
pi_128424624
Ik vind dat ook een hele opluchting :D
  zondag 30 juni 2013 @ 16:55:20 #4
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128424768
Tuurlijk, hoewel een nacht doorslapen bij een hele jonge baby wel degelijk gevolgen kan hebben. En zo zijn er wel meer relatief onschuldige dingen die niet onschuldige gevolgen kunnen hebben. En dan is het wel fijn als je die kennis ergens op kunt doen toch?
pi_128424974
Oh ja dat zeker. :)
  zondag 30 juni 2013 @ 17:40:26 #6
381212 Gulara
From the future
pi_128426602
Ik vraag echt superveel hier. Soms echt op het stomme af. Maar ik vind het heel erg fijn dat hier best een groot draagvlak aan kennis is. En op basis van alle adviezen, ideeën en meningen kijk ik dan zelf wat het beste is voor Pi en voor mezelf. Ik vind het fijn om op de hoogte te zijn van de verschillende mogelijkheden en theorieën.
En hoewel ik op sommige vlakken best wel hele sterke meningen heb uit ik die vrijwel niet naar andere moeders. Ik vind dat vooral belangrijk voor mezelf.
Júist nu ik zelf moeder ben weet ik hoe ontzettend :% }:| |:( o|O :( het is als andere moeders beweren de wijsheid over jouw baby in pacht hebben. Echt voor mij de grootste frustratie van het hele moederschap tot nu toe. :@
Maar gelukkig ervaar ik dat hier helemaal niet. Anders was ik al lang weg. :P
  zondag 30 juni 2013 @ 17:52:25 #7
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128426993
Helemaal mee eens Gulara!
pi_128427293
Ook eens met Gulara :Y
pi_128428822
Haha ik vind je emoticonreeks heel mooi :)
pi_128429512
Zo ik zit met een kater en een kegel voor de laptop :P

Het logeren van F bij opa en oma is goed gegaan. Natuurlijk slaapt ze daar uit tot 8.15 }:| En ik had er zelf dit keer nauweljks moeite mee. Heb echt genoten van de me-time. Maar het was wel heel fijn om ze dan vandaag weer lekker te kunnen knuffelen.

F.leur heeft zichzelf in de afgelopen week al zeker 10x ondergepoept. Stomme tandjes. Zelfs de pampers houden die gekke poep niet vast. Gelukkig zijn haar billetjes nauwelijks schraal. En de tandjes zijn bijna door! Lijkt me zo'n gek gezicht, twee boventandjes :)

Verder doet mijn dametje het prima. We zijn vanavond voor het eerst met haar gaan fietsen. Ze vond het maar zo-zo :')
pi_128429633
Op welke manier is tandjespoep eigenlijk anders dan normale? Otje is bezig aan haar tweede tandje en er is me nog niets opgevallen. (op een nog groter gebrek aan nachtrust dan anders na :O )
  zondag 30 juni 2013 @ 19:46:16 #12
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128430105
Het is zurige poep en het stinkt :X. Ook is het hier dunner dan normaal maar bij E's eerste 2 tandjes heb ik niks gemerkt... Nu heeft ze wel die vreemde poep maar er is nog niets nieuws door
  zondag 30 juni 2013 @ 20:17:26 #13
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128431203
Zuriger. Bij M was dat ook het enige moment dat hij last had van kapotte billen.
pi_128433313
Oooeeeeh Belle wat een popje!! O+ O+ O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_128433482
Oohw Belle <3

Luuk greep vanavond steeds naar de bril van zijn opa. Dus kreeg hij hem even op..

*poef* nu is het weg
pi_128433617
Guus Meeuwis look-a-like zo KJ! :D
  zondag 30 juni 2013 @ 21:09:45 #18
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128433702
Oooh Belle, wat schattig O+

Leuke foto KJ! :D

Mijn meisjes gaan morgen naar het kdv en ik vind het he-le-maal niet leuk ;(
pi_128433847
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:08 schreef bellelena het volgende:
Guus Meeuwis look-a-like zo KJ! :D
Ik vond hem eerder hoog begaafd zo... (je moet toch wat, hij rolt nog niet, heeft geen tanden, zit niet, en slaapt niet door. Hij moet ergens in uitblinken :D )

Ik bedoel hier niks mee he? Gewoon een geintje

[ Bericht 4% gewijzigd door kaatjejannie op 30-06-2013 21:21:34 ]
*poef* nu is het weg
pi_128434237
Haha hij heeft de looks KJ!!

En Belle O+ mooi z8pak ook!
pi_128434559
Haha KJ. Die bril maakt hem inderdaad meteen slimmer. Leuke foto

Becky wat een vrolijk dansende baby heb jij O+

Die mobile vind ik leuk Belle.

En bedankt voor de info over het staan en rollen van buik naar rug. Die van mij heeft dat een keer gedaan. Inderdaad om te ontsnappen. Wat me nu wel verbaast is dat Riley zich de hele tijd omdraait van rug naar buik, terwijl ze echt niet van buikliggen houdt. :)
pi_128434644
Belle wat lief O+ wat ligt ze lekker te genieten
Luuk :D staat je goed!

Ons dagje was lekker maar ik miste L heel erg.

Ik had laatst met de meiden van mn pufclub afgesproken. Alle andere baby's rollen al, alleen die van mij nog niet. Ik weet dat het nog lang niet hoeft maar omdat hij de enige was ging ik toch weer twijfelen. En dat vind ik stom van mezelf o|O

Ik ga morgen een poging tot eerste hapje doen. Maar moet je fruithapje nou koud geven en groente warm? Of maakt dat niks uit
pi_128434694
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef Fieder het volgende:
Belle wat lief O+ wat ligt ze lekker te genieten
Luuk :D staat je goed!

Ons dagje was lekker maar ik miste L heel erg.

Ik had laatst met de meiden van mn pufclub afgesproken. Alle andere baby's rollen al, alleen die van mij nog niet. Ik weet dat het nog lang niet hoeft maar omdat hij de enige was ging ik toch weer twijfelen. En dat vind ik stom van mezelf o|O

Ik ga morgen een poging tot eerste hapje doen. Maar moet je fruithapje nou koud geven en groente warm? Of maakt dat niks uit
Luuk van 7 maanden rolt ook "nog" niet.
*poef* nu is het weg
pi_128434779
Oh en zinkolie dun smeren? De ha zei juist heel dik, plamuren noemde hij het. Jullie zullen het wel beter weten :Y En dan maizena erop ga ik proberen ^O^
  zondag 30 juni 2013 @ 21:43:04 #25
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128435561
Isabel volop in d'r ontwikkeling
haaaaaaai

doei!!

[ Bericht 0% gewijzigd door becky27 op 30-06-2013 21:53:06 ]
pi_128435869
Whaha doeiii :W die bovenste foto vind ik prachtig O+
pi_128435881
Ohh wat een superleuke foto's becky! O+ you look great *O*

Belle wat lief, zo leuk dat enthousiaste getrappel! En wat een mooie mobile :)

Ik zie er ook een kleine Guus Meeuwis in KJ :D
pi_128435898
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:12 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ik vond hem eerder hoog begaafd zo... (je moet toch wat, hij rolt nog niet, heeft geen tanden, zit niet, en slaapt niet door. Hij moet ergens in uitblinken :D )

Ik bedoel hier niks mee he? Gewoon een geintje
No worries, mijne heeft twee tanden en rolt wel, maar zit niet, slaapt ook niet door, staat niet, praat niet en heeft nog weinig haar. Maar hij is wel heel leuk! O+

Net ook, hij was net weer in slaap gevallen na een voeding, besloot die gekke mama een foto te gaan maken. 8)7 Meneer werd even wakker, zag dat het mama was, even een grooooote glimlach en ging toen lekker weer slapen. O+

Wat een gezellige familiefoto Becky! Isabel in actie :)

Fieder, ik geef fruit koud en groente een beetje lauw als het vers is, en als het gister gemaakt is ook koud.
Maar ik ben denk ik een slecht voorbeeld, meneer eet werkelijk alles zonder blikken of blozen, warm, koud, vers, opgewarmd van gister, ontdooid, etc. Gister vertrok zijn gezicht even een fractie van een seconde bij de eerste hap yoghurt, maar daarna ging het weer onverstoorbaar in grote hoeveelheden naar binnen, terwijl hij het voor het eerst at.
  zondag 30 juni 2013 @ 21:51:09 #29
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128436028
oooh Nin, wat ben jij een poepie zeg!

KJ, die Luuk! whahaha staat hem echt wel heel goed hoor!
  zondag 30 juni 2013 @ 21:55:20 #30
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128436280
thanx Lot!

Fijn als je kindjes alles met smaak eet, Isabel moet er duidelijk nog aan wennen, maar ik had een keer een potje (AH biologische wortel 4+ maanden) en dat vond ze wel lekker. Ze kan alleen nog steeds nog steeds niet zo goed happen zeg maar. Ze slurpt het dan naar binnen.
pi_128436394
Nin O+

Die foto's van jullie 3tjes zijn ook geweldig Becky!
Mag ik Isabel hebben? ;)

Luuk :D

Ik zat net even filmpjes te kijken op mn fototoestel. En dan zie je eigenlijk wat een ontwikkeling die kleintjes doormaken. Was filmpje van Elise van een paar maanden geleden. Toen lag ze een beetje om dr as te draaien op dr buik en beetje te roepen. En als je dr nu ziet staan, hoort kletsen. Bijzonder eigenlijk :D
Pfff en over een maand is ze gewoon 1 dag 1 :o
Wat is dat jaar toch voorbij gevlogen!
  zondag 30 juni 2013 @ 22:22:22 #32
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128437717
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef Fieder het volgende:
Ik had laatst met de meiden van mn pufclub afgesproken. Alle andere baby's rollen al, alleen die van mij nog niet. Ik weet dat het nog lang niet hoeft maar omdat hij de enige was ging ik toch weer twijfelen. En dat vind ik stom van mezelf
Ik lees hier over baby's die al lopen en mijn dreumes van bijna 1,5 kruipt nog vrolijk rond. Ook al weet je dat wat later ook normaal is......
  zondag 30 juni 2013 @ 22:23:18 #33
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128437750
Leuke foto's Becky!
pi_128437912
Becky wat een leuke foto's. Die eerste ik echt heel mooi O+
pi_128439780
Becky echt leuke foto's! De eerste heel mooi en de tweede maakt er een grappige serie van :D

Ik vroeg me af of een van jullie een tip heeft voor wat verkoeling in de maxicosi. F zweet zich telkens rot en gaat krijsen omdat hij het te warm heeft. En dan bedoel ik écht krijsen. Als ik hem eruit haal is zijn rug en haar helemaal nat :'(
Ik kleed hem al tot zijn romper uit als we gaan rijden en ik doe een hydrofiel tussen de mc en zijn rug. Ik zet het raam een stukje open zodat hij wat wind heeft. Dat helpt iets maar niet lang (en om hem nou vol in de wind te zetten anderhalf uur lijkt me ook niet gezond).
Nu stoppend we vaak om even te luchten en blijf ik naast hem zitten want als ik maar hardnekkig de speen blijf aanbieden valt hij na een uur in slaap. Om drijfnat op zijn bestemming aan te komen. :(
pi_128440107
Bij de Kruidvat verkopen ze van die hoezen voor over de maxicosi, dat scheelt een hoop.

Handig je ticker, ik zie dat hij 2,5 maanden oud is. Maar flesje diksap ofzo kan dan niet. Maar misschien een nat washandje waar hij een beetje mee kan spelen en op sabbelen?

Nena is heel ziek, 40 graden koorts steeds en harde poep. Maar wat ze nou precies heeft weet ik niet.
Ook pijn in haar mond, maar kan je zoveel verhoging hebben van tandjes krijgen? en ze heeft ook weer spruw, dus dat zal ook pijn doen. Prikjes waren dinsdag al
pi_128443085
Troeta dat is een leuke tip dat washandje! En zo'n hoes moet ik morgen maar eens opsnorren. Dit is gewoon zielig, verder is hij echt niet snel sip dus blijkbaar vindt hij het echt naar.

Maar bij jou is alle pech wel tegelijk op je meisje gedoken zeg! Is 40 niet erg hoog? Helpt een zetpil niet? En dan zweet ze natuurlijk waardoor de poep nog harder wordt, vervelend.. Sterkte! :*
pi_128448317
Troeta. Dat is echt hoog. Hopelijk knapt ze gauw op :*
pi_128448583
Och Troeta wat vreselijk zielig :* heel veel beterschap
Suiker, hier ook zo'n zweterd. Ik heb ook zo'n badstof zomerhoes maar die moet ik er nog omdoen. Verder gluur ik met de tips mee :)

Ik ben pas voor het eerst weer ongesteld geworden. Dat duurde wel 2 weken en was zo hevig. Nu ben ik halverwege de eerste pilstrip en heb ik doorbraakbloedingen. Blijft het voorlopig nog zo rommelig? :(

Gister was ik bij mijn hoogzwangere vriendinnetje met lief buikje O+ toen we afscheid namen en wegreden moest ik onwijs huilen in de auto :D volgende keer dat ik haar zie is ze gewoon moeder!

L is vandaag 4 maanden O+ *O*
pi_128448714
Wat een bijzonder idee is dat Fieder O+

En gefeliciteerd met de 4 maanden *O*
  maandag 1 juli 2013 @ 08:01:42 #41
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128448751
Wat sneu Troeta! Beterschap voor N!

Gek idee is dat he Fieder! Jij weet nu wat haar te wachten staat, zij heeft nog eigenlijk geen flauw idee ;) :D. En 4 maanden alweer *O*

Mijn E'tje is vandaag ong (ze is van de 31e ;) ) 11 maanden! Deze maand wordt ze 1 en 'moet' ik alweer naar het dreumes topic verhuizen :o . Ik ben er geloof ik nog niet echt aan toe hoor!
pi_128448796
Wat gaat dat toch snel. E alweer bijna 1. Gefeliciteerd met de 11 maanden

Wij hebben sinds vandaag een nieuwe werkomgeving op onze werk. Alleen alles is hier weg. Dus ik kan even niet werken. Dan maar internetten :o

Ik heb een vraag trouwens. Riley is nu 5 maanden en 1 week (die ene week vindt ze megabelangrijk uiteraard) Maar als ik nu de kamer uitloop gaat ze klagend huilen. Nu huilt ze tegenwoordig zo weinig dat ik meteen reageer als ze gaat klagen. Ik kan haar nu toch nog niet verwennen hiermee?
pi_128449109
Is het niet zo dat ze nu denkt dat jij weg bent als ze je niet ziet? Helpt het als je wel tegen haar blijft praten. Dat ze weet dat je er nog bent?

Leuk foto's Becky O+

Arme nena, beterschap.
pi_128449168
Leuke en lieve foto Becky! Je meiden lijken niet sprekend op elkaar, maar door de uitstraling zie je toch goed dat het zusjes zijn. Én dat het jouw dochters zijn! En wat ben jij alweer slank zeg!

F.leur heeft een goede nacht gehad. Klokje rond van 7 tot 7 :)
Misschien een tip voor de mama's met iets oudere babytjes. Maar F.leur is zooooveel beter gaan slapen toen ze eenmaal een knuffeltje in bed had. Met het inslapen speelt ze ermee totdat ze in slaap valt. Maar ook als ze wakker wordt ligt ze er nog zeker een half uur mee te spelen voordat ze ons 'roept'.
Ik durfde wel pas iets in haar bed te leggen vanaf 4-5 maanden, vanwege stikgevaar.

Dit is F haar knuffeldoekje O+ Ik heb ondertussen al een 2e gekocht.
En het staartje dient zich prima als 'tepel/speen' om lekker op te sabbelen:P
pi_128449883
Soesa heeft een bijna-dreumes :o
Omen lekker rustig dagje dus? Ze zeggen altijd dat je niet kunt verwennen maar wel gewennen. Maar dat is eigenlijk net zo lastig lijkt mij. :?
Kwisted wat een schattig doekje O+
pi_128450095
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat sneu Troeta! Beterschap voor N!

Gek idee is dat he Fieder! Jij weet nu wat haar te wachten staat, zij heeft nog eigenlijk geen flauw idee ;) :D. En 4 maanden alweer *O*

Mijn E'tje is vandaag ong (ze is van de 31e ;) ) 11 maanden! Deze maand wordt ze 1 en 'moet' ik alweer naar het dreumes topic verhuizen :o . Ik ben er geloof ik nog niet echt aan toe hoor!
Gek he!
Lijkt nog zo kort geleden dat we zwanger waren!

Hier merk ik trouwens ook verschil, met en zonder knuffel. Ze is gek op dr nijntje. Heeft ze al vanaf t begin O+
Als ik haar in,bed leg, geef ik nijn, legt ze op/tegen dr gezicht en gaat slapen.
Zonder gaat ze een stuk minder makkelijk slapen.

maandag 1 juli 2013 @ 09:56:21 #47
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128450200
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 09:50 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Gek he!
Lijkt nog zo kort geleden dat we zwanger waren!

Hier merk ik trouwens ook verschil, met en zonder knuffel. Ze is gek op dr nijntje. Heeft ze al vanaf t begin O+
Als ik haar in,bed leg, geef ik nijn, legt ze op/tegen dr gezicht en gaat slapen.
Zonder gaat ze een stuk minder makkelijk slapen.

Ja, bizar he? Ik ben er nu ook echt zoveel mee bezig, had ik nooit verwacht van mezelf :'). Mijn E. is ook gek op d'r knuffel idd :Y. Maar, het maakt haar dan weer niet zoveel uit wat ze in haar handen heeft in d'r bedje als ze gaat slapen, als ze maar íets vastheeft. Dus dat wisselt wel eens :). Nijntje vind ze wel heel erg lief O+ en als ik aan haar vraag: 'waar is Nijntje?' dan pakt ze 'm. Dan vraag ik ook meestal nog: 'krijgt Nijntje een kusje'? en dan krijgt 'ie een dikke kus O+.
pi_128450422
Sons mini met nijntje O+ en andere knuffelverhalen ook schattig. Mini hier is ook fan van zijn knuffel. Hij praat er tegen, houdt hem omhoog, pakt hem vast en gaat weer slapen ook midden in de nacht, babbabababaaababaaa door de babyfoon :D .
En ook heel schattig, als het inslapen (na enig gekwebbel met knuffel) niet lukt gaat ie huilen en als ik dan in zijn slaapkamer kom pakt ie mijn hand vast, legt ie zijn hoofd opzij en gaat ie slapen O+

Troeta zieke mini :*

Oh en mijnes is ook niet zo snel hoor fieder. 7,5 maand pas rollen.

Hier trouwens een allergische reactie op ik denk perzik. Maar weet niet zeker. Helemaal onder de bultjes het arme schaap.

En alweer 11 maanden voor soesa (en meer toch) *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Zolena op 01-07-2013 10:50:44 ]
  maandag 1 juli 2013 @ 10:08:57 #49
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128450454
suiker, er zijn ook een soort aerosleep dingen voor in mc's te koop. Die adsorberen vocht en zo. Ik vond hem wel fijn toen we met de auto naar frankrijk gingen. :Y

Meisjes op het kdv. Ver weg van mama ;(
pi_128450763
Wat een mooie foto's weer O+

Troeta wat zielig! ;( (en idd zetpil?).

Fieder, mijlpaal! *O* (Noa is 6juli alweer 5mnd, toch raar dat er zoveel tussen zit terwijl we dezelfde UD hadden).

Kyara sterkte vandaag :* :* :*

Kwisted: Noa heeft exact dezelfde, laatst zat hij 2dgn in de wasmachine en heeft ze 2dgn gehuild, pas toen ze hem terugkreeg en ineens niet meer mopperde maakten we de link en zijn we een double gaan halen :D
Het konijntje is ook op bijna elke foto van haar terug te vinden :D :D ( http://instagram.com/p/bN2fPcMhkF/ ).

Suiker wat Kyara zegt idd, een soort matrasje is dat laatst nog bij de prenatal gezien.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 10:28:09 ]
  maandag 1 juli 2013 @ 11:05:48 #51
381212 Gulara
From the future
pi_128451770
Kwisted proost! Me time is fijn. :) En wat een lieve knuffel. Pi heeft er ook een, die leg ik bij z'n wangetje als hij gaat slapen, zo zoet. O+

Nin. O+ Wat een mooie mobiel heb jij. En ik vind je kleedje ook tof.

En ik zag een kleine intellectuele Guus. O+ Ik snapte het grapje hoor KJ. ;) En volgens mij blinkt hij uit in het feit dat het zo'n lekker ding is.

Kyara. :* Dat KDV boft maar met twee van die leukerds erbij. En M. die het kruipen voordoet voor z'n zusjes. O+

Fieder die van mij rolde een paar keer op een ochtend en deed het daarna nooit meer. En van rug naar buik rollen zie ik hier ook nog laaaang niet gebeuren. En mijn baby is heel normaal hoor. :P
Toen ik aan de pil ging (zo'n lichte borstvoedingspil) werd ik ook meteen ongesteld. En daarna bleef ik ook (behoorlijk oud :X ) bloed verliezen. Ik ben voor nu gestopt met de pil.

Becky, wat zijn jullie leuk! O+

Mineola held! Foto's maken als hij slaapt! :o

Je kletskous gaat inderdaad hard Sonnetje. Zo bizar dat veel van de pasgeboren baby'tjes al 1 worden. :o

Vervelend suiker, ik kom zelf niet verder dan de airco aanzetten.

Beterschap voor Nena, arm ding. :*

Kleine E. ook al weer bijna 1 jaar. *O*

Omentielvo, ik ga meestal even terug voor het speentje of een aai. Afentoe laat ik hem ook wel eens even huilen. Ligt een beetje aan het huilen.

En kan iemand mijn baby vertellen dat hij op moet houden met steeds leuker worden! Het loopt volledig uit de hand! :o O+
  maandag 1 juli 2013 @ 11:07:31 #52
381212 Gulara
From the future
pi_128451802
Halve pagina gemist!

Lieve dames met hun knuffies! O+
pi_128452181
Aww, knuffeltjes! Lief, mijnes doet niet aan knuffeltjes. Wel boekjes! Gek op boekjes, lezen en opeten. En als ik 'voorlees' gaat ze er echt voor zitten... De kartonnen angry birds boekjes van de zijn een dikke hit hier O+
pi_128452199
Sterkte kyara :* lijjt me heel gek als ze er even niet zijn. Maar ze vinden het vast heel leuk bij de andere kinderen.

Wij wachten op onze beurt voor de echo van de heupjes van Rosalie. We zijn om 11.10 aan de beurt :')
pi_128452501
Succes Danic

Wanneer ga je ze weer halen kyara? Voor je het weet zijn ze weer terug :*

Gulara je klinkt heerlijk verliefd. En ik kan vertellen, hoe ouder ze worden hoe leuker ze worden O+

Son je bijna peuter O+

Kyan heeft gelukkig wel wat met doekjes en knuffels. Zijn broer heeft dat nu pas en vond ik echt jammer in het begin.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:38:14 #56
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128452604
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:07 schreef Zolena het volgende:

En alweer 11 maanden voor soesa (en meer toch) *O*
Ja :P, ze loopt achter haar loopwagen de hele kamer door maar dat verzandde een beetje in andere berichten ;)

De meisjes van Kyara hebben het vast heel erg naar hun zin :*. Ik vond het ook zo moeilijk om E. daar achter te laten maar nu heeft ze het daar volgens mij leuker dan thuis :')

SE, E. is ook gek op boekjes ja! Vooral van die knisperboekjes zijn hier een hit. Ook is ze nu heel erg bezig met 'geven & nemen', met zowel eten als speelgoed. Ze voert ons ook :D. En spullen in en uit bakjes halen is ze nu heel erg druk mee. Het spelen wordt ook heel anders nu, leuk om te zien!

Gulara, megapost! En idd, wat As zegt, je geloof het bijna niet maar ze worden steeds leuker O+
pi_128452834
Kyara bedankt voor de tip, wist niet van het bestaan! Kende alleen die badstoffen hoezen. Ik ga het gewoon proberen. Als je altijd zo'n pretletter hebt ga je je echt zorgen maken als hij helemaal van streek raakt. En dan kun je toch weinig anders doen dan hem weer terugzetten na een pauze, want je kunt niet gaan lopen vanaf het tankstation!

Ik wil proberen F te laten slapen met Shaun the Sheep, maar hij vindt hem vooral heel grappig en leuk, ik denk omdat hij zwart wit is. Onze zwart-witte kat is ook zijn favoriet (maar dat is wederzijds O+). F heeft wel vaak een doekje in bed want daar heb ik zijn speen aan vastgemaakt en daardoor ruikt dat doekje al naar "bed". Daarbij kan hij het zelf pakken, en daar is Shaun nog wat te groot voor.

Ohja! Ik heb via MP een Lilliputiens speelkleed voor weinig gekocht en F vindt het geweldig! Ik denk vooral door het spiegeltje dat er in het midden boven hangt :+ Maar ook het geritsel in het kleed vindt hij spannend :)
pi_128452893
Net bij cb geweest voor eerste prikjes. Zo zielig, maar huilen was heel snel weer over en toen viel ze als een blok in slaap O+ Wijkverpleegkundige legde Isa op haar buik, rolt dat kind ineens om :o waarschijnlijk was haar hoofd te zwaar :')

Kom ik net bij de apotheek om 60mg paracetamol te halen, probeert die muts me 120mg aan te smeren met de melding dat er geen lagere dosis is :{ Je dacht toch dat ze bij de apotheek verstand van zaken zouden hebben -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_128453761
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:38 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ja :P, ze loopt achter haar loopwagen de hele kamer door maar dat verzandde een beetje in andere berichten ;)

*O* Lopende baby. ;)

Boekjes vindt mini ook gaaf, zo grappig ook dat enthousiasme als hij zelf een bladzijde van zijn kartonnen boekje omgeslagen heeft w/ en dan vervolgens ding in de mond en bijten :+

Spirit prikjes :*
pi_128454011
Heupjes goedgekeurd!

Ze vond het wel nodig om eerst het bed onder te spugen en bij het omwisselen van de luier het bed vol te plassen :Y)
Ze weten gelijk hoe ze erover dacht.

Spirit wat een muts. Je zou idd denken dat ze weten wat ze doen.

Kyara zijn ze alweer thuis?
pi_128454018
Wat lief al die knuffeltjes en doekjes O+ ik ben meteen aan het googlen voor een leuke
Kyara :* :*
Logi daar dacht ik laatst ook nog aan idd :Y
Danic ben je al aan de beurt geweest :') hoop dat alles in orde is
Soesa *O* knappe meid
Och spirit zielig! en stomme apotheek :( Ik had laatst ook zoiets, toen hadden ze het niet en wilde ze eromheen lullen en idd iets anders aansmeren

Ik heb L net zijn eerste hapjes gegeven. Worteltjes zijn best ok :D :Y) best even een momentje zeg ;(
pi_128454077
Danic wat fijn! *O*
pi_128454127
Oh daar was je al Danic *O* goed nieuws!
  maandag 1 juli 2013 @ 12:23:49 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128454250
Go Rosalie *O*

En Fieder aan de hapjes... wow!

Ik vind het zo leuk om de vorderingen van de oudere kindjes te lezen, en dat E en mij dat dan ook nog allemaal te wachten staat! O+ Ik reageer maar matig, maar dat heeft er echt vooral mee te maken dat ik veel met een baby op mn arm en op mobiel internet zit.

Knuffel wil ik hier ook graag introduceren, maar ze kan nog niet echt iets vastpakken :{
  maandag 1 juli 2013 @ 12:25:16 #65
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128454291
Ik ben trouwens mijn laatste verlofweek ingegaan :{ ;( -O- nog maar even wat leuke dingen plannen!
pi_128454888
Ligt ze op een hydrofiel? Want toen F die met zijn handen ging pakken en verfrummelen heb ik dat doekje ingevoerd. En als hij zijn speen in heeft geef ik hem wel eens een spuugdoekje zodat hij niet aan zijn speen gaat zitten. Niet dat hij het echt goed kan pakken, maar hij kan wel knijpen en graaien en dat is leuker met een doekje in je hand (denk ik dan) :+
  maandag 1 juli 2013 @ 12:50:41 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128455226
Ik doe soms een spuugdoekje als een slabbetje voor, en dat grijpt ze soms wel :Y meer per ongeluk dan expres though :') Maar als ik dan het doekpopje dat mijn moeder heeft gemaakt geef, kan ze er niks mee :')
pi_128455347
Nou dat is ook het niveau van F hoor. Maar als ik hem nu in bed leg kijkt hij er wel naar en hij gaat alvast naar hem ruiken enzo..
pi_128455470
L pakt wel dingen maar hij laat ze ook vrij snel weer los. In bed ligt hij met zijn handjes uitgestrekt en opengevouwen. Ik leg wel altijd zo'n 'knuffel je speen' ding tegen zn wangetje, daarmee klem ik de speen in zn mond :')
  maandag 1 juli 2013 @ 12:58:25 #70
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128455523
Ohja, speen.... ook zoiets. E kijkt me heel vies aan als ik die in haar mond stop ;(

Het weeguurtje bij het cb begint zo, dus ik ga even kijken of mn meiske nog goed groeit!
pi_128455613
Gulara wat een megapost. En het is al gezegd, maar ze blijven maar leuker worden. Bijna elke dag denk ik dat Riley nu wel op de top van haar leuk zijn is. Maar een dag later is ze gewoon weer leuker.

Knuffeltje heb ik nu ook in bed. En Ollie is nu grote favoriet van Riley. Ze kletst er ook tegen. Ze klaagt tegen hem als ik haar om 6 uur wakker maak, omdat ik moet werken en zij naar het KDV moet. En ik vind het heerlijk om ’s avonds te kijken op mijn babyfoon hoe ze nog even vijf minuten met hem speelt voordat ze gaat slapen O+

Kyara :* Hoe laat mag je ze halen?

Spirit, wat stom van die apotheek dat ze dat zeiden :* Wat waren de stats van je baby?

Danic, fijn dat de heupjes goedgekeurd zijn *O*

LB, die laatste verlofweek is helaas zo voorbij. :*

Troeta, hoe gaat het nu met je meisje?
  maandag 1 juli 2013 @ 13:00:58 #72
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128455636
ze worden pas tegen 6 uur opgehaald. Ze moeten echt de complete openingstijden.

Lief die knuffeltjes O+
pi_128455686
LB, F kijkt ook vies, maar geeft zich dan toch over en dan zakken zijn ogen als vanzelf dicht O+ Maar ik moet dan vaak wel tegendruk geven want hij heeft de neiging om hem eruit te sabbelen. Dit doe ik dus alleen in de maxi cosi of als hij krampjes heeft ofzo. In bed blijkt het buikliggen ideaal voor een speen ;) Weeg ze!

Omen dat klinkt echt zo lief! Ik vind het ook zo leuk als hij tegen het schaap praat :D Laatst toen ging ik kijken want ik dacht dat hij me "riep" maar toen bleek dat hij het tegen de eendenlamp had die zijn bed in kijkt O+ Maar die Ollie is ook zo geweldig :)
  maandag 1 juli 2013 @ 13:02:15 #74
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128455694
oh en suiker, volgens mij heet het aero move of zo. Weet niet of dat ook is wat logi heeft gepost. Zit mobiel (kolven).
pi_128455797
Ik weet het ook niet, maar dit ziet er wel goed uit toch? Zoiets ga ik zoeken in Harlingen vandaag en anders bestel ik hem ergens. Logi jij ook bedankt trouwens, had helemaal gemist dat jij ook gereageerd had :@
  maandag 1 juli 2013 @ 13:09:56 #76
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128456114
kan je niet ff een plaatje posten? Ik heb een prehistorische smartphone....
pi_128456271
Haha, bij deze ;)
pi_128456338
Wat lief, al die knuffelverhalen! Riley en Ollie O+ Mijn jochie is ook dol op zijn aapje, dat ligt sinds zijn geboorte bij hem. We hebben er inmiddels drie (ook eentje op het KDV). Aap wordt voor het slapen gaan eerst vermoord en daarna wordt de hele dag met hem doorgenomen. O+

Kyara, hoe gaat het? Even bellen hoe je meisjes het doen? Stom hè, die lange dagen... Hier ook. Hij is altijd de eerste die om half acht gebracht wordt en idd pas na half zes halen.

En zieke Nena, hoe is het daarmee? En Sparkling, hoe is het met jouw E?

Mijn baby is vandaag 36 weken en 3 dagen, oftewel net zo lang uit de buik als er in. Ik vind het wat zeg, nog meer dan de uitgerekende datum. En ik heb het moment maar meteen aangegrepen om terug gaan kijken :@ Wel een beetje vroeg nog.

Worden jullie baby's ook zo achterlijk vroeg wakker? Hier is het half zes en dan is hij ook klaarwakker. Ik dus nog niet, pfff...
pi_128456418
Ja sinds we de nachtvoeding overslaan, maar hij valt wel weer in slaap gelukkig!

Ik vroeg me daar nog iets over af. Dat droomvoeden (slapend aan de borst leggen zonder luier verschonen), is dat ook iets om met de fles te doen of werkt dat toch anders?
  maandag 1 juli 2013 @ 13:16:40 #80
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128456419
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:14 schreef Mineola het volgende:

Worden jullie baby's ook zo achterlijk vroeg wakker? Hier is het half zes en dan is hij ook klaarwakker. Ik dus nog niet, pfff...
Jep... Hier is het de laatste paar dagen ook half 6 :O. Heel erg vermoeiend. Ze is dan ook gewoon zo blij en wil meteen achter d'r loopwagen :'). Ik denk dat het komt door de sprongen die ze nu maakt, gaat zo hard!
pi_128456438
Ohja, hoe is het met Nena inderdaad?
  maandag 1 juli 2013 @ 13:18:10 #82
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128456483
ja, die bedoel ik inderdaad :Y

Heb al lang gebeld hoor ;) gaat goed, geloof dat ze nog niet in de bedjes willen slapen dus in box of wippertje. Bij M duurde dat ook best lang en die sllaapt tot de dag van vandaag nog amper op het kdv. Net genoeg om de dag door te komen zeg maar....
  maandag 1 juli 2013 @ 13:21:30 #83
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128456636
Kijk nou!

Waar is mn baby?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_128456700
Huh? Dat is echt bizar. Is het ook een beetje de foto of is hij ineens volwassen?
pi_128456723
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:16 schreef Suikertante het volgende:
Ja sinds we de nachtvoeding overslaan, maar hij valt wel weer in slaap gelukkig!

Ik vroeg me daar nog iets over af. Dat droomvoeden (slapend aan de borst leggen zonder luier verschonen), is dat ook iets om met de fles te doen of werkt dat toch anders?
Dat doen wij wel hoor. Als ze 's nachts voor een voeding komt krijgt ze een fles maar geen schone luier. Vanmorgen was het 06.00 en daarna skiep ze door tot 09.30 *O*
pi_128456865
quote:

Hou op over nachtvoedingen... Kind heeft vanaf een week of zes/acht tot hij een maand of zes was prima doorgeslapen van 23-7, maar nu ik hem niet meer uit bed vis voor een late droomvoeding hebben we weer 1-2 nachtvoedingen én dan nog eens om zes uur wakker. Je zou denken, dan toch maar die droomvoeding, maar we zijn daar vanaf gestapt omdat hij daarna niet meer insliep en vrolijk anderhalf uur wakker was :X :X :X

/persoonlijke frustratie, hij zal het wel nodig hebben en zo goed drinkt hij overdag niet -> oh, rooibosthee is een hit hier! Meneer tikt zo 50 cc ervan weg (is dus veel hier).

Maar goed, met fv kan dat ook wel denk ik. Idee is dat je niet wacht tot hij wakker wordt voor een voeding maar hem slapend geeft. Of is de houding anders waardoor ze zich dan verslikken? Ik geef nooit een fles, geen idee.
pi_128456925
Oh en speciaal voor wandelende E!! *O* *O* *O* Wat goed! Lijkt me zo raar, je baby die zich verticaal voortbeweegt!
  maandag 1 juli 2013 @ 13:36:01 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128457239
*egopost*

*O* Mijn kind weegt 5 kilo! *O* en is 61 cm!! Zo tof dat het nu toch lekker gaat O+ De temperatuurproblemen zijn ook helemaal weg _O_
pi_128457321
Brammiekleuter O+

Fieder, dat is idd echt even een momentje he?
Noa hapte zo het halve bakje leeg de eerste keer en het staat mooi op film O+

Suiker :)

Hoe gaat het nu met Nena?
pi_128457397
quote:

Geen idee, dat lijkt mij wel?
Ik doe het wel altijd als ze na 23:30 nog niet voor haar voeding is gekomen anders komt ze geheid rond 4u en als ik droomvoed dan komt ze altijd pas rond 6:30 a 7u weer.
Vannacht heeft ze gewoon van 23:30 tot 8u geslapen :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 13:40:06 ]
pi_128457727
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:42 schreef Suikertante het volgende:
Ligt ze op een hydrofiel? Want toen F die met zijn handen ging pakken en verfrummelen heb ik dat doekje ingevoerd. En als hij zijn speen in heeft geef ik hem wel eens een spuugdoekje zodat hij niet aan zijn speen gaat zitten. Niet dat hij het echt goed kan pakken, maar hij kan wel knijpen en graaien en dat is leuker met een doekje in je hand (denk ik dan) :+
Hm, goeie. :)
Aiden pakt de laatste tijd ook de doeken en slabbetje steeds meer vast.
Trouwens, in het begin gebruikte we weleens een speentje maar hij sabbelde er dan maar even op en spuugde het dan weer uit. Als hij sikkeneurig is, wilt hij het al helemaal niet.
Hij sabbelt wel heel regelmatig aan zijn handjes en dat vind ik eigenlijk wel lief.
Wanneer is een speentje echt een toevoeging dan?
  maandag 1 juli 2013 @ 13:49:54 #92
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128457844
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:22 schreef Suikertante het volgende:
Huh? Dat is echt bizar. Is het ook een beetje de foto of is hij ineens volwassen?
Ja ik weet het niet. Bram wilt ook opeens niet meer liggen, das zo voor babies. Slapen overdag is max een uurtje...
pi_128457919
Btw, laatst had ik hier van een aantal van jullie wat support gehad rond mijn onzekerheid. Nog bedankt daarvoor. :) Het heeft wel geholpen eigenlijk.
pi_128457942
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja ik weet het niet. Bram wilt ook opeens niet meer liggen, das zo voor babies. Slapen overdag is max een uurtje...
Hoe oud is hij? :)
  maandag 1 juli 2013 @ 13:53:04 #95
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128457980
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hoe oud is hij? :)
6 maanden.

Hij is niet vervelend ofzo, en om 7 uur op bed leggen en dan gaat hij wel gewoon tot 7 slapen. Maar nu is papa ook iemand die eigenlijk heel weinig slaapt... Maar ergens denk ik wel, das niet normaal.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:11:06 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128458750
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

E wordt al chagrijnig als ik haar als een kleine baby vasthou :') da's alleen goed als ze aan de borst ligt. Verder *moet* ze rechtovereind :Y

Gelukkig is op de rug liggen wel goed in de box of op haar speelkleed... daar kan ze zich tegenwoordig prima een tijdje vermaken! O+
  maandag 1 juli 2013 @ 14:11:20 #97
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128458763
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef vencodark het volgende:
Btw, laatst had ik hier van een aantal van jullie wat support gehad rond mijn onzekerheid. Nog bedankt daarvoor. :) Het heeft wel geholpen eigenlijk.
^O^
  maandag 1 juli 2013 @ 14:12:23 #98
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128458802
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:11 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

E wordt al chagrijnig als ik haar als een kleine baby vasthou :') da's alleen goed als ze aan de borst ligt. Verder *moet* ze rechtovereind :Y

Gelukkig is op de rug liggen wel goed in de box of op haar speelkleed... daar kan ze zich tegenwoordig prima een tijdje vermaken! O+
Ja en in de kinderwagenbak heeft hij het ook maar te pikken. Gister had ik even de buggyzit erop om door het tuincentrum te lopen, maar toen was liggen echt niet ok. Hij kon opeens dingen zien en moest rechtop, want dan kun je nog meer zien.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:07:20 #99
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128461103
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef vencodark het volgende:
Fijn! Durf je het al beter aan om samen op pad te gaan?

En wat ik in de haast verder onthouden heb:
Kyara succes vandaag!
Hoop dat het met Nena inmiddels al een stuk beter gaat.
Mineola: dat vind ik ook een mijlpaal, echt een terugblikmoment waard. Wel sucky van de nachtvoedingen -O- Beeb hier wordt ook erg vroeg wakker, rond 5 uur, daarna korte hazenslaapjes tot 6 uur a half 7.
Suikertante, dat zweten in de MC heeft Silvijn ook heel erg (gehad). Hij heeft het sowieso erg snel warm. Een badstofhoes heeft hier best wel wat geholpen, en idd in een rompertje met dun broekje vervoeren. Soms maakte ik ook zijn haartjes een beetje nat voordat we vertrokken, als het echt warm was. Die andere tip die ik voorbij zag komen leek me ook wel wat, zal nog wel wat effectiever zijn dan de badstof hoes.
Soesa, wat stoer dat ze loopt! Lijkt me zo gek!
LB, heel veel plezier in je laatste verlofweek!

Weet niet of ik nu ergens een belangrijke mijlpaal heb gemist :P heb snel gelezen want heel veel op te ruimen en te wassen na een weekendje weg (Silvijn heeft zich goed staande gehouden in de drukte van 4 andere stuiterende kinderen 8-) ) en zo door naar mijn werk.
pi_128461573
Tico wat wordt ie al groot. Op die foto lijkt het al een bijna dreumes O+

Droomvoedingen heeft nooit gewerkt bij Riley. Als ze slaapt wilt ze slapen en niet eten.

Spees-Eend werkse.

LadyBlack, gaat goed met je dame zeg. *O*
Ik hoef pas eind van de maand weer bij het CB zijn (met mijn baby die dan een half jaar is :o ) Ik ben benieuwd naar de stats dan.

Venco fijn dat de adviezen die je gekregen hebt een beetje geholpen heeft. :*
  maandag 1 juli 2013 @ 15:21:21 #101
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128461651
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:00 schreef Omentielvo het volgende:
Ze klaagt tegen hem als ik haar om 6 uur wakker maak, omdat ik moet werken en zij naar het KDV moet.
Ik moest hier nog zo om lachen Omen :D O+
pi_128461669
Woew, Bram al 6 maanden ! damn ! :D
Son, Se, Troeta en Soesa : Bijna he ! *O*
Beterschap voor Nena. Sam en Zoe hadden ook al een ziek meisje vlak voor de eerste verjaardag. Vreemd !
Lopen Soesa, hoe knap ! *O*
Fieder: 4 maanden *O*
LB: 5 kilo *O*
Kyara: succes met de meiden op het KDV vandaag. Spannend.
Suiker: droomflesje kan makkelijk hoor ;)

rest : c_/
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_128461695
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik moest hier nog zo om lachen Omen :D O+
Zo schattig ja O+

En nog bedankt voor jullie reacties op mijn opvoed angsten :) ^O^
  maandag 1 juli 2013 @ 15:22:57 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128461712
Oeh, da's een goeie KZ c_/
pi_128461832
Omen joehoe :W

Gister in de Tripp Trapp ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet quoten asje, haal hem straks weer weg.
Bijna dreumes toch ? *;

[ Bericht 6% gewijzigd door kleinzusje op 01-07-2013 15:37:14 ]
  maandag 1 juli 2013 @ 15:26:51 #106
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128461859
Ja! Ik heb d'r weer gezien O+! Jemig, wat ziet ze er toch ouder uit dan mijn kale meisje!
pi_128461905
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ja! Ik heb d'r weer gezien O+! Jemig, wat ziet ze er toch ouder uit dan mijn kale meisje!
Tis eigenlijk nooit een baby geweest :D Een soort mini meisje
  maandag 1 juli 2013 @ 15:30:20 #108
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128462006
Eerste keer dat ik je dochter zie KZ, en dat is jammer want wat een pláátje is ze!! :o Ze kon zo in een tekening van Rie Cramer O+
  maandag 1 juli 2013 @ 15:31:34 #109
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128462057
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:27 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Tis eigenlijk nooit een baby geweest :D Een soort mini meisje
O+. die van mij was wel echt zo'n kale baby! Ik zal zo ook nog ff een foto'tje posten. Moment...
pi_128462086
Dank LB O+
  maandag 1 juli 2013 @ 15:32:48 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128462105

Ja toch? O+
pi_128462127
_O_ *;
pi_128462149
KZ het is net een jonge kleuter joh! Kan zo aanschuiven hoor! O+

En LB :D Wow!
  maandag 1 juli 2013 @ 15:34:46 #114
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128462194
Lachende bijna kale E. met rode wangen stond hier

Twee weken leeftijdsverschil met beeb van KZ :D

[ Bericht 47% gewijzigd door Tante_Soesa op 01-07-2013 16:18:40 ]
pi_128462229
Actiefoto _O_ *; wat lief ! En haar *O*
pi_128462236
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:33 schreef Suikertante het volgende:
KZ het is net een jonge kleuter joh! Kan zo aanschuiven hoor! O+

En LB :D Wow!
:Y
  maandag 1 juli 2013 @ 15:47:04 #117
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128462725
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef Tante_Soesa het volgende:

O+

[ Bericht 16% gewijzigd door Spees_Eend op 01-07-2013 23:05:52 ]
  maandag 1 juli 2013 @ 15:55:20 #118
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128463038
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:35 schreef kleinzusje het volgende:
Actiefoto _O_ *; wat lief ! En haar *O*
Hihi, ze zit nooit stil :'). En waar ze zo gelukkig mee was? Een lepeltje en de tube gengigel (tegen tandenpijn) :') O+
pi_128463207
Die rode wangetjes, schattig! :D
  maandag 1 juli 2013 @ 16:00:55 #120
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128463278
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[plaatje] O+
Wat een heerlijk vrolijk kind! O+

[ Bericht 15% gewijzigd door LadyBlack op 01-07-2013 16:23:44 ]
  maandag 1 juli 2013 @ 16:05:02 #121
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128463439
soesa O+

Kz weer gemist -O-

LB mooie stats *O*
Ben benieuwd of ze mijn meisje ingehaald heeft. Hoop het niet eigenlijk ;) ze is best lang ook toch?

Troeta, hoe is het met Nena?

Rest weer vergeten.... :@
  maandag 1 juli 2013 @ 16:06:20 #122
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128463501
Rode toet <3
  maandag 1 juli 2013 @ 16:12:39 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128463726
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:05 schreef Kyara het volgende:
LB mooie stats *O*
Ben benieuwd of ze mijn meisje ingehaald heeft. Hoop het niet eigenlijk ;) ze is best lang ook toch?
Ze heeft lang niet zulke spekkies als jouw meisjes hoor! Een deel van het gewicht zit in de lengte denk ik :Y 11 cm gegroeid in 3 maanden! :o Volgens mij was ze een maand geleden al langer dan D en J...
pi_128463982
Jouw baby is nu toch drie maanden LB? Als ik kijk naar Riley. Die was met vier maanden 2 cm kleiner en iets zwaarder dan jouw meisje.

Foto van KZ weer gemist. Ik zit op mijn werk -O-
  maandag 1 juli 2013 @ 16:18:20 #125
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128463999
Thanks ladies! Hollands welvaren O+. Oh, LB'tje, wil je misschien je quote aanpassen? Thx :*
pi_128464071
Die van jou kon ik niet zien Tante Soesa -O-
  maandag 1 juli 2013 @ 16:24:01 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128464298
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
Thanks ladies! Hollands welvaren O+. Oh, LB'tje, wil je misschien je quote aanpassen? Thx :*
Done! ^O^
  maandag 1 juli 2013 @ 16:25:13 #128
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128464370
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:19 schreef Omentielvo het volgende:
Die van jou kon ik niet zien Tante Soesa -O-
Nog ffies dan:

en weg!
pi_128464428
Oh! O+ O+ O+
pi_128464591
Wat een schatje O+
pi_128465232
Aww! Lief Soesa! Een week ouder dan mijn M, maar wel echt veel groter! Mijnes is nu denk ik ruim 8 kilo en 70 cm? Had van de week nog een broekje maat 62 aan iig... En sommige korte mouwen shirtjes maat 62 kan ook nog wel :') ze is ook heel erg van het delen, ze voert ons en geeft dingen aan en pakt ze weer af *;

Kz weeer gemist, volgens mij heb ik dr echt nog nooit gezien! :)

Was net boodschappen doen, in een winkelcentrum waar een hoop allochtonen en lager opgeleiden komen. Niks mis mee verder, maar ik kijk soms mn ogen uit! Baby's in buggy's die ècht nog niet zelf kunnen zitten, peuters en kleuters met overgewicht die gesust worden met snoep, kinderen die stil moeten zijn van hun ouders terwijl ze vrolijk aan het kletsen zijn... Dat vind ik dan altijd zonde voor de kindjes...

Oh en op de parkeerplats komt een bellende man naar me toe terwijl ik alles sta in te laden, hangt op en zegt 'hebben wij al een kaartje ingevuld voor babytv?' Ik denk man waar héb je het over. Maar er was dus blijkbaar een actie van babytv en of h ij de naam van Mini ook mocht invullen want dan kregen we een of andere doos thuisgestuurd. Ik heb vriendelijk bedankt, rare mamier van klantenwerving en mijn baby kijkt heul geen tv. Tv staat uit als M wakker is, soms kijken we een nijntje filmpje oid op de ipad...

Oh enne, zijn er ook soepstengels zonder zout?

[ Bericht 1% gewijzigd door SupremeEvil op 01-07-2013 16:50:30 ]
pi_128467480
Net die draagzak teruggebracht. 5 minuten in huis omgehad en voelde het al aan mijn schouders en nek.
Nu even bedenken of ik online verder kijk of het gewoon laat zitten.
  maandag 1 juli 2013 @ 17:52:21 #133
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128467700
Venco, je kunt ook een draagconsult overwegen; misschien zat de draagzak wel niet goed.

Het meisje waar ik hier een folder van heb vroeg maar 30 euro voor een consult, misschien is er in jouw regio ook wel een :)

Het geeft wel echt fijne bewegingsvrijheid namelijk, zeker met een bovenwoning :Y
pi_128467815
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Venco, je kunt ook een draagconsult overwegen; misschien zat de draagzak wel niet goed.

Het meisje waar ik hier een folder van heb vroeg maar 30 euro voor een consult, misschien is er in jouw regio ook wel een :)

Het geeft wel echt fijne bewegingsvrijheid namelijk, zeker met een bovenwoning :Y
Nou, de draagzak is niet ingewikkeld. Gewoon om doen en alles goed afstellen. :) En ik ga hiervoor absoluut niet nog eens extra 30 euro uitgeven. Wel bedankt voor de tip. :)

Ja, dat laatste is ook zo. Daarom nog niet erover uit wat ik nu ga doen.
pi_128468393
De meeste dragers zijn toch wel even lastig hoor met afstellen en hoe je ze het beste kan dragen.
Welke drager is het?
pi_128468757
Sorry voor niet bijlezen en weinig reactie, druk druk druk.

Stats bij 8 weken en 4 dagen 59 cm en 5448 gram. Blijft een lange meid. Ze is ook heel zielig na de prikjes ;( niet echt huilen, maar jammeren en zich duidelijk niet lekker voelen, arm meisje... En dat over een maand en twee maanden gewoon weer -O- no fun...
Sarcasme. Herken het.
  maandag 1 juli 2013 @ 18:26:53 #137
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128468886
Ahw, arme Isa... :* misschien gaat t volgende keer wel beter joh.

En damn, lange meid maar ook goed gewicht zeg! Kom ik hier jompelen met de 5 kilo van E, die nu 11 weken is :D
pi_128469105
Ja gek is dat he? Maar het zegt niks over later hoor! Mijn man heeft een foto van vroeger waar hij als krielkipje naast een groter jongetje lag, even oud. Man is 194, breed en fors en dat andere kereltje is niet verder dan 164 gekomen :)
Sarcasme. Herken het.
pi_128469327
Venco ik heb een spierziekte en na 3min draagzak krijg ik zo'n last.. maar met een draagdoek kan ik gerust 3u dragen zonder de dag er na spierpijn te hebben ^O^

En hier leg ik Noa s'morgens altijd op het kleed vanwaar ze als ze wil tv kan kijken.
Ze mag dan een half uurtje babytv, Noa vind het erg leuk, vooral als Tulli er op komt gaat ze helemaal stralen en lachen en brabbelen.
pi_128469438
Even zonder bij te lezen. Maar mijn baby wilde allen maar zitten. En nu gaat hij van zit in 1x door naar staan als je zijn handen vast houdt :o
pi_128469513
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:15 schreef Pvoesss het volgende:
De meeste dragers zijn toch wel even lastig hoor met afstellen en hoe je ze het beste kan dragen.
Welke drager is het?
Chico to Go, ofzo. Scheen ook niet ergonomisch te zijn, zei iemand hier.
pi_128469671
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:43 schreef As1981 het volgende:
Even zonder bij te lezen. Maar mijn baby wilde allen maar zitten. En nu gaat hij van zit in 1x door naar staan als je zijn handen vast houdt :o
:D

De baby hier wil ook alleen nog maar zitten, of op (vooral van) het kleed op de grond :D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 18:50:21 ]
  maandag 1 juli 2013 @ 19:09:10 #143
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128470465
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je kan bij sommige webshops dragers lenen. Heel handig, kun je eens testen of een andere drager wel wat voor je is.
pi_128471035
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ohh ja die is inderdaad totaal niet ergonomisch en zal nooit lekker dragen :D
pi_128474964
bedankt voor de beterschapswensen en het vragen naar Nena...ze was vandaag weer zo ziek, 40,1 graden.
Huisarts geweest en alles wat hij kon onderzoeken was in orde, urine is ook schoon en er staat nu een kweekje.
Dus geen idee wat het is, maar ze houd ons lekker bezig!
pi_128475553
Haai ladies!!

Heel druk hier ... dus haak hier maar even aan :)

Troeta wat een zorgen om je meisje! Beterschap voor jullie!
pi_128476632
40,1 da's niet niks ;( Voelt ze zich ook erg ziek? Veel beterschap!
  maandag 1 juli 2013 @ 21:39:06 #148
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128476977
Beterschap troeta!

Mooie stats spirit!

En ik zag ook nog een megaBram! O+

Ik ga wel een draagconsult doen, combi om peuterdragers uit te proberen en om te leren tweelingzwangerschappen. Hier kost het 25 euro dus nog te overzien. Moet alleen wel even checken of ze ook de dragers heeft die ik wil proberen.

Dames hebben het vandaag supergedelegeerden gedaan. Bijna niet gehuild, veel gelachen en zelfs in de slaapkamer geslapen. Zelfs 2 uur achter elkaar :o. Iedereen vond ze superleuk en schattig. Ging dus heel erg goed. Grappig om te zien dat ze zo verschillend zijn met M wat dat betreft. Ze zijn natuurlijk ook veel meer gewend mbt lawaai van M en elkaar. Bij M was het duidelijk dat hij de enige thuis was.
pi_128477071
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:39 schreef Kyara het volgende:
en om te leren tweelingzwangerschappen.
Dat kun je al! :D
pi_128477115
Troeta beterschap :*

E'tje 5 kilo *O*
  maandag 1 juli 2013 @ 21:43:02 #151
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128477207
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:40 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dat kun je al! :D
Stomme autocorrect.... :(

Tweelingdragen dus....

En zo goed was ik er ook niet in, nou ja, tot 33 weken wel ;)
pi_128477843
Lijkt je dat echt handig tweeling dragen? Bukken met eentje vind ik al lastig,haha

Ze is ook echt ziek ja, kreunen,steunen,hangen, hele tijd bij me willen zijn. Ze schrikt van harde geluiden en lijkt pijn te hebben als je d'r optilt.
Net werd ze even wakker voor een speen en ze is wel minder warm als vanmiddag gelukkig, maar ze ademt zo zwaar en snel.
Ik maak me niet snel zorgen, maar dit vind ik echt niks.
Ga om 23 uur een flesje maken en haar in de co-sleeper doen.

Ik heb de slaapkamer trouwens veranderd, de cosleeper tegen de muur aan met de zijkant die niet tegen bed staat, ons hoofdeinde tegen de muur en een hoog nachtkastje tegen haar voeteneinde gezet.
Voelt een stuk veiliger zo.
pi_128478125
Kyara fijn dat de dag goed ging

Troeta, hopelijk is je meisje snel opgeknapt. :*
pi_128478634
Ohh wat zielig ;( Kon je het dan maar over nemen van zo'n kleintje he.. Succes vannacht :*.
pi_128478695
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:39 schreef Kyara het volgende:
Beterschap troeta!

Mooie stats spirit!

En ik zag ook nog een megaBram! O+

Ik ga wel een draagconsult doen, combi om peuterdragers uit te proberen en om te leren tweelingzwangerschappen . Hier kost het 25 euro dus nog te overzien. Moet alleen wel even checken of ze ook de dragers heeft die ik wil proberen.

Dames hebben het vandaag supergedelegeerdengedaan. Bijna niet gehuild, veel gelachen en zelfs in de slaapkamer geslapen. Zelfs 2 uur achter elkaar :o. Iedereen vond ze superleuk en schattig. Ging dus heel erg goed. Grappig om te zien dat ze zo verschillend zijn met M wat dat betreft. Ze zijn natuurlijk ook veel meer gewend mbt lawaai van M en elkaar. Bij M was het duidelijk dat hij de enige thuis was.
Gaat lekker ;)
Fijn dat het zo goed ging met de dames! En ze zijn ook superleuk en schattig natuurlijk. Geruststelling voor jou?

Troeta, t zou mij ook niet lekker zitten, groot gelijk dat je haar in de cosleeper legt. Beterschap!
  maandag 1 juli 2013 @ 22:10:35 #156
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128478808
Kan die autocorrect op de IPad niet uit of zo.... :')

Troeta, wat sneu! Arm meiske.
pi_128478938
Jawel hoor via de instellingen ;)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 1 juli 2013 @ 22:14:28 #158
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128479018
ik ga wel even zoeken. Maar zit nu weer op de laptop :D
pi_128479397
Ze is net wakker geworden voor een flesje en zit nu lekker tv te kijken. Wel schattig, als er maar iets van muziek op tv is gaat ze "dansen" Hoe suf ze ook is.
Ik hoop maar dat het de zesde ziekte is, dat is ook met hoge koorts ineens.
Maar ja, dan zit ik over een week met een zieke peuter,pff:D
pi_128479512
Dat dansen vind ik zo leuk! Daar verheug ik me op :) Maar hoop dat je er in elk geval achter komt wat er aan de hand is, zal toch wat geruststelling geven Troeta.

F is helemaal van 't padje :'( Zo sneu!
Ik denk doordat we niet thuis zijn? Vorige keer dat we hier waren ging het beter.
Vanmorgen ging het nog prima. Maar vanmiddag wilde hij ineens niet slapen. Hij blijft weer happen, wil geen speen, huilen, valt moeilijk in slaap en wordt dan na 3 kwartier zo wakker dat hij niet meer zelf in slaap valt en wij het ook niet voor elkaar krijgen.

Geven jullie dan ook een beetje toe, wat sneller een fles geven en wat meer in de doek? Hopelijk wordt dit niet de eerste nacht waarin hij niet wil slapen!
  maandag 1 juli 2013 @ 22:25:42 #161
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128479658
Fases. Bram blijft ook happen en dan leg ik m aan dan gaat hij op m'n tepel kauwen. Tandjes. Wat een ellende.
  maandag 1 juli 2013 @ 22:26:34 #162
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128479706
Ja, geef dan zeker toe hoor. Beetje meeveren met je baby. Zeker als de omstandigheden ook nog anders zijn.

Succes :*

Tico, tandjes :( sterkte....
pi_128479903
Beterschap lTroeta, klinkt heel sneu. Isa had anderhalf uur terug 38 graden. Zetpil erin en een uur
later weer 37 maar dan weet je dat het door de prikjes komt. Hilarisch trouwens, mijn man die een zetpil geeft "hij komt er steeds uit!" en "ja die pil moet nu natuurlijk die hele darmen door" _O-

Suiker, ik geef toe als ze van de rel is, zowel met flessen als met oppakken.
Sarcasme. Herken het.
pi_128480053
Suiker ik zou ook toegeven. Ik hoop dat de nacht goed gaat :*

Tico au. Niet fijn dat ie op je tepels kauwt.

Spirit fijn dat de zetpil geholpen heeft :*
pi_128481468
Tico :o au?! Hopelijk breekt de volgende fase snel aan.

Bedankt voor de bevestiging. Ik ben meteen moe :@ ik weet dat velen van jullie dit dagelijks meemaken en ook over langere periodes maar ik ben echt niks gewend merk ik. Als ik niet kan ontdekken hoe ik hem kan troosten ben ik eigenlijk instant gevloerd. Krijg telkens meer respect voor alle moeders met gevoelige baby's. :*
(En die met tandjes :+)
  maandag 1 juli 2013 @ 23:04:14 #166
381212 Gulara
From the future
pi_128482146
Vervelend suiker. Beetje meeveren, je bent op vakantie dus misschien gewoon even lekker meegaan in zijn ritme.

Troeta je arme meisje. Beterschap!

Tico au! :X

Pi kan echt bíjna iets pakken. En dat kost hem zoveel moeite elke keer dat ie al dagen véél slaapt. Zo bizar als we straks terug gaan, ik denk dat mensen hem niet meer herkennen. Hij kan opeens zo veel.
Stiekem wel heel leuk dat hij z'n nieuwe dingetjes bewaard heeft voor hier. O+
pi_128484005
Dat schijnt toch vaak te zijn op vakantie, dat ze dan ineens van alles leren?
Mijn vriend en ik hadden vandaag allebei los van elkaar het idee dat hij sinds gisteren ineens zo was gegroeid en een andere gezichtsuitdrukking had gekregen :') Blijkbaar was dat de "wachtmaarikgazoheelsipenvervelendworden"-blik.
Is het fijn op je nieuwe logeeradres?
pi_128485823
Suiker, ik wacht nog steeds op het moment dat eva gaat dansen. Ze is afgelopen mei 2 geworden :')

Kyara wat fijn dat de meisjes het zo goed gedaan hebben op het kdv. Geeft toch een gerust gevoel denk ik. Ben je de dag een beetje doorgekomen?

Troeta, Beterschap voor nena. Zo sneu als ze zo ziek zijn :*
pi_128486678
Danic haha! Balen, dacht dat elke baby die fase had! Niet zulke dansers als ouders..? ;)

F slaapt. Oei, of je hem dan wakker maakt voor een voeding.. Toch gedaan maar hij was zo soezig dat ik hem na 60 cc gauw weer heb weggelegd. Hopelijk slaapt ie nu lekker tot morgenochtend! Net als ik :z

[ Bericht 0% gewijzigd door Suikertante op 02-07-2013 08:22:30 ]
pi_128488113
Beterschap troeta :* hoop niet dat peuter t ook krijgt
Kyara fijn dat het goed ding!
Suiker het kan zeker door de vakantie komen. Maar het klinkt ook wel als een sprongetje? Zeker omdat je zegt dat hij anders is. Wij hebben hier regelmatig dagen/ periodes dat het neit goed gaat. Dan slaapt hij lekker op mijn arm of in de wagen of ik wieg hem. De volgende keer gaat hij dan weer in zn eigen bed zonder problemen. Lekker toegeven
Oh ja ik had nog niet op Bram gereageerd, wel gezien gister. Wat een mannetje wordt het al :o tepel kauwen met tandjes :X

Dat is alles wat ik kon onthouden, hier was het vroeg dag, poepexplosie }:| En nu komen mn afspraken in de knel. Ik had het zo gepland dat hij tijdens de fles naar de fysio moest bijvoorbeeld. Nu moet hij tijdens een slaapje :') dat wordt moord en brand. Ze gaat trouwens zn hoofd opmeten met een of ander bandje :? ivm voorkeurshouding/ afplatting. Ben benieuwd.
pi_128488185
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 06:30 schreef Fieder het volgende:
Beterschap troeta :* hoop niet dat peuter t ook krijgt
Kyara fijn dat het goed ding!
Suiker het kan zeker door de vakantie komen. Maar het klinkt ook wel als een sprongetje? Zeker omdat je zegt dat hij anders is. Wij hebben hier regelmatig dagen/ periodes dat het neit goed gaat. Dan slaapt hij lekker op mijn arm of in de wagen of ik wieg hem. De volgende keer gaat hij dan weer in zn eigen bed zonder problemen. Lekker toegeven
Oh ja ik had nog niet op Bram gereageerd, wel gezien gister. Wat een mannetje wordt het al :o tepel kauwen met tandjes :X

Dat is alles wat ik kon onthouden, hier was het vroeg dag, poepexplosie }:| En nu komen mn afspraken in de knel. Ik had het zo gepland dat hij tijdens de fles naar de fysio moest bijvoorbeeld. Nu moet hij tijdens een slaapje :') dat wordt moord en brand. Ze gaat trouwens zn hoofd opmeten met een of ander bandje :? ivm voorkeurshouding/ afplatting. Ben benieuwd.
Dat heeft Ow ook gehad... Het is een of ander bandje, wat ze in kokend water doen zodat t soepel wordt. Dan doen ze t om t hoofdje heen (als t is afgekoeld natuurlijk) en laat het weer hard worden. Dan lijkt hij net een indiaantje :) was eigenlijk best wel schattig :)
Maar hopelijk heeft hij geen afwijking en is hij een beetje rustig! Succes in ieder geval :)

Wij waren vorige week van een afwijking van 113 naar 103 gegaan :) best wel trots en ontslagen bij de fysio :)

Verder echt niets gelezen, moest studeren en heb een baby die tegenwoordig 8x per nacht wakker wordt van t hoesten :) je wilt m'n wallen niet zien joh :)
Kom snel weer sociaal doen keej :)
pi_128488189
Suiker, klopt wel idd. Ik heb heel lang muziekles gehad en meerdere instrumenten gespeeld, maar dansen is niet een van mijn vaardigheden. En die van papa ook niet.

Fieder, klinkt heel herkenbaar. Rosalie komt al heel lang rond 07.00 voor dr fles, volgende zou dan 11.00 zijn. Dus onze cb afspraak van straks staat om 10.20 zodat we op tijd thuis zijn.
Helaas had ze vandaag al eerder honger en om 06.15 de fles. Haar volgende fles moet ze dus......precies tijdens de afspraak :')
Ik baal er wel een beetje van wat dat wordt huilen natuurlijk. Ik neem spulletjes voor een voeding mee maar geef hem liever thuis ivm spugen en peuter die mee moet.

En as we speak hoor ik ook allemaal kreun en steun geluidjes uit dr kamer dus ik hoop op een poepluier want de laatste was donderdag. (Wordt dus straks ook onderwerp van gesprek)
pi_128488329
Ik ben voor slaapzakjes aan t kijken maar ik bedenk me nog een vraag.
Ik heb een tijdje terug een Jollein zomerslaapzakje gekocht van katoen. Maar het is heel stug materiaal. Het lijkt wel een jutezak. Heb m al gewassen maar hij blijft stug. Herkent iemand dat?

Danic precies dat ja :Y je kunt baby's niet plannen maar vorige keer huilde L ook en toen leek de fysio wel geïrriteerd :@ op het cb krijste hij ook en toen vroeg ze of ik hem niet een fles kon geven; oftewel hou je kind eens stil. Ik hoop ook dat je een poepluier aangetroffen hebt!

Loj, fijn dat je niet terug hoeft naar de fysio!

[ Bericht 3% gewijzigd door Fieder op 02-07-2013 07:43:22 ]
  dinsdag 2 juli 2013 @ 08:07:41 #174
381212 Gulara
From the future
pi_128488550
Wat een onzin Fieder. Een cb zou toch wel aan huilende baby's gewend zijn. Daarbij als hij gegeten heeft en wil slapen, lijkt mij nog een fles geven niet heel zinvol.

Sowieso dat gedoe over huilende baby's. Ik kan het gelukkig goed langs me heen laten gaan. Voor al die mensen is het tijdelijk en het gehuil van baby's hoort er gewoon bij.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 08:14:12 #175
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128488622
Fieder, wat een stomme reacties zeg :N. Helemaal van het CB! Lekker niks van aantrekken hoor. Baby's huilen nou eenmaal soms. Ik herken 't overigens niet van het slaapzakje. Vreemd!

Loj, fijn dat O ontslagen is bij de fysio!

Kyara, wat goed dat je meisjes het zo supergedelegeerden hebben gedaan! Dat stelt gerust :).

Danic, ik hoop op poep! En ja, heel herkenbaar hoor, dat plannen door de war gooien. Dat doen ze nou altijd!

Suiker, hoe is jullie nacht geweest? Hij moet vast even wennen aan de nieuwe omgeving.

Ik moet hier vaker klagen over het vroege opstaan want vanochtend was het ipv 5/half 6 maar liefst half 7 *O*. En dat terwijl ze gister al om 18:45 sliep ipv 19:15/19:30. Herkent iemand dit (later opstaan en vroeger naar bed)?! Apart maar wel heel fijn. Dat uurtje extra doet een mens goed :). Toen ze wakker werd trouwens moest ze een beetje huilen en dat doet ze normaal niet dus ik ging meteen kijken. Zat ze tegen de zijkant van haar bed aan, met haar hoofdje een beetje naar beneden hangend :?. Als een lappenpop. Vraag me af hoe lang ze zo al zat :'). Slaapt niet heel lekker denk ik zo.
pi_128489514
Over slechte planning gesproken: ik was weer in slaap gevallen :') en werd wakker van peuterom 08.45.
Dus nu opschieten omdat we om 10.00 de deur uit moeten. Klinkt raar maar peuter kan niet snel een boterham eten dus ik hoop dat ik nog mag douchen. Erna lukt ook niet meer want dan moet Rosalie dus de fles en moet ik naar cursus tot vanavond 19.00
pi_128489572
Oh en Loj wat fijn dat je niet meer naar de fysio hoeft met de kleine!

Fieder ik ken het niet echt. Ik heb ook een katoenen slaapzak en die is wel wat stugger maar niet extreem. Beetje zoals een stevige theedoek. Je hebt hem al gewassen neem ik aan?

Nog geen poep hier -O-
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:37:53 #178
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128489911
Boh nog geen poep is niet handig danic. Hopelijk komt het snel.

Fieder heb je een droger? Misschien even op de laagste stand in de droger die slaapzak?

Wij zitten zo te rommelen met die flessen. Gisteravond 19.15 uur een fles van 140. Daarna maken we haar wakker rond 23.00 uur en drinkt ze nauwelijks iets. Misschien 60/70 ml. Daarna werd ze om 02.30 voor zo'n 100 ml wakker en toen weer om 06.00 uur voor 100 ml. Schiet allemaal niet echt op. Ik wil misschien die avondfles laten schieten. Gisteren werd ze wakker maar met speen sliep ze snel weer verder om haar een uurtje later de fles te geven. Maar ja hoe laat gaat ze dan s nachts komen? En hoe vaak? Ze is al 6.5 maand.
pi_128489987
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 08:14 schreef Tante_Soesa het volgende:

Ik moet hier vaker klagen over het vroege opstaan want vanochtend was het ipv 5/half 6 maar liefst half 7 *O*. En dat terwijl ze gister al om 18:45 sliep ipv 19:15/19:30. Herkent iemand dit (later opstaan en vroeger naar bed)?! Apart maar wel heel fijn. Dat uurtje extra doet een mens goed :). Toen ze wakker werd trouwens moest ze een beetje huilen en dat doet ze normaal niet dus ik ging meteen kijken. Zat ze tegen de zijkant van haar bed aan, met haar hoofdje een beetje naar beneden hangend :?. Als een lappenpop. Vraag me af hoe lang ze zo al zat :'). Slaapt niet heel lekker denk ik zo.
Nee helaas, bij ons maakt het geen bal uit hoe laat hij slaapt. Meneer sliep om kwart voor acht, maar half zes it was vanmorgen. Maar hij bleef wel lief en een beetje stil ipv hyper toen hij tussen ons in lag, dus ik was al soort van gelukkig!

Hoe je referentiekader verandert hè, met een kind. Dat je gelukkig kunt zijn met uitslapen tot half zeven :+

En een CB dat klaagt over huilende baby's is stom! Met die temperatuur daar en die uitlopende afspraken daar is het een wonder als er eentje niet huilt.

En jeeeeej voor Loj, wat een goede verbetering!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:51:28 #180
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128490206
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:41 schreef Mineola het volgende:

[..]

Nee helaas, bij ons maakt het geen bal uit hoe laat hij slaapt. Meneer sliep om kwart voor acht, maar half zes it was vanmorgen. Maar hij bleef wel lief en een beetje stil ipv hyper toen hij tussen ons in lag, dus ik was al soort van gelukkig!

Hoe je referentiekader verandert hè, met een kind. Dat je gelukkig kunt zijn met uitslapen tot half zeven :+

En een CB dat klaagt over huilende baby's is stom! Met die temperatuur daar en die uitlopende afspraken daar is het een wonder als er eentje niet huilt.

En jeeeeej voor Loj, wat een goede verbetering!
Hmm...bummer. Misschien was het hier ook een toevalstreffer hoor. Vanavond iig weer proberen. Ze had gister overdag wel redelijk geslapen maar minder dan thuis. Misschien dat dat het dan is. Maarja, naar 1 slaapje over gaat écht nog niet. We shall see. Ik leef iig met je mee ;(.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:51:43 #181
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128490210
Loj, wat een verschil, fijn zeg! En Fieder die reactie van het CB is wel heel vreemd ja. Je zou zeggen dat die wel iets gewend zijn met de prikjes etc :') . Over de slaapzak, met azijn wassen (azijn in het wasverzachterbakje) kan helpen.

Silvijn doet sinds dit weekend zoiets liefs: hij zwaait O+ . Als hij uit bed komt en/of er zwaaien mensen naar hem, zwaait hij terug met een grote glimlach. Lievelingsmijlpaal O+

Ik hoop dat het ondertussen weer beter gaat met Nena! Goed idee van de cosleeper.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:53:30 #182
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_128490250
Hoi! Ik breek weer even in.. Jullie hebben vast op het nieuws die mazelen epidemie gehoord. Weet niet of jullie ook in die regio wonen, maar ik wel. Ik belde dus even het CB om te vragen of mijn meisje in aanmerking kwam voor een vervroegde mazelen prik. Schijnbaar niet dus, omdat in mijn gemeente geen uitbraak is en de vaccinatiegraad >90% is. -O- Wel jammer, want er zijn wel 3 gemeenten hier in de buurt waar dus wel een uitbraak is.. En ik heb zoiets van; wat niet is kan nog komen :') Aangezien het zo besmettelijk is. Magoed. Schijnbaar als je je niet in de reformatorische kringen begeeft zal het allemaal wel meevallen..
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_128490460
Bedankt voor de tips! Slaapzakje ga ik wassen met beetje azijn en dan in de droger. En anders gaat ie weg :P
Haha Danic oeps! Jammer van de poep
Becky lastig met die flessen!
Soesa gewoon nog eens proberen!
Spees wat schattig

L heeft een heeeele lichte afplatting maar we hoeven niet terug. Verder ontwikkelt ie zich precies gemiddeld.

Hebben jullie nog tips voor n fijne creme voor droge gezichtjes? Ik had Zwitsal Op t Wangetje crem, maar volgens mij kan hij daar niet zo goed tegen. Liefst parfumvrij enzo
pi_128490724
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:37 schreef becky27 het volgende:
Boh nog geen poep is niet handig danic. Hopelijk komt het snel.

Fieder heb je een droger? Misschien even op de laagste stand in de droger die slaapzak?

Wij zitten zo te rommelen met die flessen. Gisteravond 19.15 uur een fles van 140. Daarna maken we haar wakker rond 23.00 uur en drinkt ze nauwelijks iets. Misschien 60/70 ml. Daarna werd ze om 02.30 voor zo'n 100 ml wakker en toen weer om 06.00 uur voor 100 ml. Schiet allemaal niet echt op. Ik wil misschien die avondfles laten schieten. Gisteren werd ze wakker maar met speen sliep ze snel weer verder om haar een uurtje later de fles te geven. Maar ja hoe laat gaat ze dan s nachts komen? En hoe vaak? Ze is al 6.5 maand.
Oei dat is wel slopend Becky zeker omdat je ook best veel werk.

Hier maken we hem nog wel wakker voor de laatste fles. Soms drinkt hij 150 maar de laatste twee dagen maar 80/90.
Maar ben ook bang dat hij anders in de nacht komt of te weinig drinkt. Na de avondfles komt hij tussen 05.00-06.00 uur weer.

Npu hebben we wel een "sprongetje" hier. Langer wakker overdag. Langere slaapjes overdag (gister 2,5"uur en 1,5 uur en vanmorgen ook 2 uur tov de 45 min hiervoor). En hij kan/wil meer. Staan, serieuze pogingen tot draaien en vooruit komen.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 10:21:31 #185
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_128490916
oooh hoi :W

ik neem me steeds maar weer voor om mee te posten, ik lees wel mee.
maar het is gewoon druk met werk en zo'n mini en als ik uit werk kom is het eten douchen met de dame en haar voeden en dan val ik zelf ook al in slaap dus de avonden zijn heel gezellig hier ;(

afgelopen week naar het cb geweest ze weegt 6 kilo en is 66 cm.
ze zit de hele tijd op handjes en knietjes en vaak vind je haar opeens op een andere plek
het is niet echt kruipen maar door het naar voor en achter bewegen komt ze nog eens ergens.

slapen doet ze in haar eigen bed en als ze dan s'nachts voor een voeding komt gaat ze verder in de co.

verder zag ik allemaal mooie stats voorbij komen ^O^
en een foto van bram wow wat een lekker ding.

vandaag is Zoë een dagje thuis van het kdv ze was aan het spugen ze had verder geen koorts en vandaag gaat het ook al stukken beter :)
W
Z
E
  dinsdag 2 juli 2013 @ 10:27:41 #186
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_128491113
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 10:03 schreef Fieder het volgende:
Bedankt voor de tips! Slaapzakje ga ik wassen met beetje azijn en dan in de droger. En anders gaat ie weg :P
Spees wat schattig

L heeft een heeeele lichte afplatting maar we hoeven niet terug. Verder ontwikkelt ie zich precies gemiddeld.

Hebben jullie nog tips voor n fijne creme voor droge gezichtjes? Ik had Zwitsal Op t Wangetje crem, maar volgens mij kan hij daar niet zo goed tegen. Liefst parfumvrij enzo
Ik vind de neutral creme erg fijn :) en als ie een erg droog huidje heeft dan gewoon vaseline lanette bij de apotheek! :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_128491451
Even twee specifieke reacties:

Tante, F sliep laatst ook al om 22 en werd pas negen uur later wakker! Hoopte dat het zo zou blijven gaan maar nee. Helaas!!

En op de wang doe ik soms sudocreme, als het een beetje pukkelig is vind ik Zwitsal ook wat te chemisch lijken (zit ms gewoon tussen mijn oren hoor).
  dinsdag 2 juli 2013 @ 10:46:49 #188
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128491669
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 10:03 schreef Fieder het volgende:
Spees wat schattig

Weleda crème is ook heel fijn.

Wat fijn van de afplatting, goedzo *O*! Ontwikkling precies gemiddeld is ook top, niet druk om maken dus ;) :D

Spees, ik ben ook zo verliefd dat zwaaien he O+. Zo schattig! Ze doet het nu ook steeds wel op de juiste momenten itt eerst, waarbij het gewoon compleet random was :').
pi_128492724
Mijne zwaait niet, ze wuift :)

Loj: Wat fijn !
Rest komt later, ze wordt wakker :W
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:33:29 #190
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128495091
Mijn baby heeft van 00:30 tot 08:00 geslapen :o Ze was mee naar de laatste koorrepetitie en aansluitende borrel, dus helemaal hyper. Ik heb haar toen na de voeding ook nog een flesje van 50cc gegeven, en toen zat ze blijkbaar goed vol! :D

En vanochtend lag ze niet meer op haar zij maar op haar buik :D eerst met dr koppie naar links, en even later naar rechts O+

Wennen op het kinderdagverblijf bleek alleen een gesprekje met de groepsleiding te zijn, dus ze mocht gewoon fijn weer mee naar huis *;
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:35:31 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128495171
Oh en wat een raar verhaal van een cb-arts die niet tegen een huilende baby leek te kunnen :{w
pi_128496357
Oeh Fieder. Poepexplosie. Niet fijn. En ook niet fijn dat meteen je hele planning niet meer klopt. Succes vandaag :*
En wat een stomme reactie van het CB en de fysio.
Wel fijn dat de afplatting zo minimaal is dat je niet terug hoeft *O*

Loj :* dat is zielig voor zowel jou als jouw baby

Danic, kan je de fles dan niet iets eerder geven? Dat doe ik als ik een afspraak heb die echt tijdgebonden is en Riley komt net niet goed uit qua tijden dan geef ik het flesje gewoon net iets eerder, zodat ik in ieder geval geen hongerige baby heb. Het volgende flesje krijgt ze dan iets eerder.

Tante Soesa fijn dat ze zo goed geslapen heeft *O*

Becky wat een gedoe met die flessen. Helaas geen tips. Misschien een paar dagen proberen wat ze doet als je de avondfles laat vallen? Sterkte in ieder geval :*

Spees wat lief dat je baby zwaait O+

Ass wat leuk dat je die ontwikkelingen zo ziet tijdens een sprong. Helaas zijn die sprongetjes meestal wat minder

Enf niet fijn dat ze niet in aanmerking komt. Ik hoop zodat het niet in jullie gemeente komt :*

RA, fijn dat alles goed gaat. Alleen jammer van de avonden. Gelukkig is dat maar een faaaase :*

LB wat een lekkere nacht. En wat lief hoe ze vanmorgen lag O+
pi_128497494
Voor Omen en SE even kort

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet quoten ajb

[ Bericht 11% gewijzigd door kleinzusje op 02-07-2013 13:47:56 ]
pi_128497517
Wat een poppetje. Ze lijkt echt al een dreumes O+
pi_128497537
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:42 schreef Omentielvo het volgende:
Wat een poppetje. Ze lijkt echt al een dreumes O+
Dankl ! :* Ja he ! Zo groot ! Ben nu haar verjaardag aan het plannen. Zo spannend *O*
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:44:49 #196
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128497569
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:42 schreef kleinzusje het volgende:
Voor Omen en SE even kort

baby

Niet quoten ajb
Eindelijk!! Ik ben al-tijd te laat. Wat een beautyqueen!
pi_128497582
Oh!!! Ik was zomaar weer op tijd voor babyzusje! Wat een echt heel kind toch, geen baby!
pi_128497617
Tis gewoon al een kind :+ :D
Zonder tanden hahahaha

En dank :* Deze ubertrotse moeder gaat hem weer weghalen
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:46:42 #199
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128497636
Gebrek aan tanden maakt ze ruimschoots goed met haar ogen en wimpers!
pi_128497660
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Gebrek aan tanden maakt ze ruimschoots goed met haar ogen en wimpers!
Die van jou is al aan Danic gekoppeld toch ? ;)
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:48:47 #201
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128497716
Ja, maar wie weet hoe ruimdenkend ze zijn
pi_128497773
Alle opties open houden he! Oudere dames, jongere dames, leuke heren, je kunt maar beter wat te kiezen hebben :Y) :7
pi_128498732
Haha weer gemist kz _O- :D
pi_128498803
Ik hoop danics kroost, anders vind ik het eng :D
pi_128498841
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:43 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Dankl ! :* Ja he ! Zo groot ! Ben nu haar verjaardag aan het plannen. Zo spannend *O*
Jullie mogen over 2 weken al :D
Hier gelukkig nog 4 weken (-1 dag). Hoewel we het volgende week zaterdag al vieren.
Peuter is volgende week al jarig :o
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:25:59 #206
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_128499047
Poeh, het lukt me echt niet om bij te lezen!

Zondag is Lauren opgedragen, echt veen mijlpaal weer. Daarna bijna mijn hele familie hier gehad, ik vind dat ze het goed heeft doorstaan!
pi_128499351
Pessie: Gefeliciteerd !
Son: Klopt ! nog 2,5 week *O* Heb er het hele jaar tegen opgezien, maar nu heb ik er zin in :D
pi_128499379
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:17 schreef SupremeEvil het volgende:
Haha weer gemist kz _O- :D
:o

Nog 1 x tje dan voor SE ;)
SPOILER

[ Bericht 20% gewijzigd door kleinzusje op 02-07-2013 15:17:33 ]
pi_128500912
Jaaa, eindelijk! :) wat een mooi meisje O+

Hier stond een loopfilmpje van mijnes even ;)

[ Bericht 31% gewijzigd door SupremeEvil op 02-07-2013 15:43:42 ]
pi_128500974
Oh wat schattig ! Wat knap en wat een lieffie O+
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:18:09 #211
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128501005
Oh SE O+. Wat een heerlijk herkenbaar filmpje (zelfde poppenwagen ook hier :D maar dan roze en ook met verzwaring erin :')) en mijn meisje loopt op dezelfde manier! Knap he *O*. Ze oogt idd een stuk kleiner dan E. die was met 9 mnd 72,5 cm en 8970 :+. Vrijdag de nieuwe stats! Ze is wel gegroeid denk ik want ook broeken moeten nu wel echt naar mt 80 toe.
pi_128501058
Hier ook zo'n filmpje :D
Mijnes lijkt dan misschien een kleuter, maar is 8,8 kilo en 74 cm :)

edit: ze wil hier trouwens alleen nog losstaan en langs de bank lopen. aan de hand of aan de wagen niet ? En de hele tijd op dr hurken. Hurkzit/ staan enz enz
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:21:40 #213
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128501144
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:19 schreef kleinzusje het volgende:
Hier ook zo'n filmpje :D
Mijnes lijkt dan misschien een kleuter, maar is 8,8 kilo en 74 cm :)

edit: ze wil hier trouwens alleen nog losstaan en langs de bank lopen. aan de hand of aan de wagen niet ? En de hele tijd op dr hurken. Hurkzit/ staan enz enz
Het komt écht door het haar :Y

Hurken is idd heel herkenbaar. Continue bukken en dan weer staan. Mijn dame wil dan weer niet echt losstaan en langs de bank lopen :+ en alleen maar aan de hand en wagen! Grappig
pi_128501215
Mijnes is net aan 70 cm en 8 kilo, ongeveer, de 11e nieuwe stats :). Ik moet er zó om lachen, zo'n klein popje die dan broem broem (oid) roept terwijl ze met een big smile achter dr wagentje zwalkt _O-
pi_128501240
Leuk die verschillen !
Ze zegt nog geen woordjes en is ook niet bezig met geven/nemen ( wat ik hier las).
Ze klimt zelf over de hoge drempel van de balkondeur en ze kan zelf van ons bed afklimmen :+
Haar lievelingsknuffel is de autosleutel :o
pi_128501258
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:23 schreef SupremeEvil het volgende:
Mijnes is net aan 70 cm en 8 kilo, ongeveer, de 11e nieuwe stats :). Ik moet er zó om lachen, zo'n klein popje die dan broem broem (oid) roept terwijl ze met een big smile achter dr wagentje zwalkt _O-
Dat is ook echt super schattig ! O+
pi_128501326
Lijst:

- jip en janneke boek
-Pluck van de pettenflet
-Gouden boekjes
-Kikker boekjes
-Rie kramer boekjes :D
- houten puzzel
- theeservies van fisher price/ikea
- herrie in de jungle voorleesboek met geluid
-Zandbak speelgoed van Ijzer
- vormen en blokpuzzel
- houten activiteitenkubus
-letterbak
- wasco krijtjes
-knopjes puzzels
-vingerverf
-Stapelbekers
- Vintage of houten speelgoed
-Mooi retro boxkleed
-Meeneem mapje luiers (retrolook of kitchkitchen)
-Retro lunchtrommeltje en beker
-Gekleurde maillotjes maat 80
-Klein lampje konijn
-Peuter dekbedhoesjes Mag nog niet :(
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:26:32 #218
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128501346
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:23 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk die verschillen !
Ze zegt nog geen woordjes en is ook niet bezig met geven/nemen ( wat ik hier las).
Ze klimt zelf over de hoge drempel van de balkondeur en ze kan zelf van ons bed afklimmen :+
Haar lievelingsknuffel is de autosleutel :o
Jaaa, daarom lijkt het mij ook zo leuk om al die meisjes bij elkaar te zien. Allemaal ongeveer net zo oud en toch allemaal anders!

E. is idd heel erg bezig met geven en nemen. Soms maakt ze er ook een grapje van door te doen alsof. Dan moet ze lachen O+. Mijnes kan dan weer niet van bed/bank afklimmen. Die stort zich gewoon voorover :+.

SE, echt schattig ja O+. Nu werd die van mij vanmorgen ook een krielkip genoemd dus ze oogt niet echt groot ofzo. Ik vind haar ook nog zo klein als ik haar zie lopen

Edit: KZ, vieren jullie de verjaardag groot? Wij doen alleen opa's/oma's/overgrootmoeder/tantes + aanhang. Totaal zijn we met 17 man. Best al veel vind ik!
pi_128501448
Ja ja geven en nemen idd. En dan grapjes maken, doen alsof je iets geeft en dan snel weer terug trekken en gaan lachen. Ik vind het nu echt leuk worden. Maar moet wel zeggen dat het echte opvoeden ook nu begint, ze begint nep te huilen en jammeren als ze iets niet mag...
pi_128501511
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:26 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Jaaa, daarom lijkt het mij ook zo leuk om al die meisjes bij elkaar te zien. Allemaal ongeveer net zo oud en toch allemaal anders!

E. is idd heel erg bezig met geven en nemen. Soms maakt ze er ook een grapje van door te doen alsof. Dan moet ze lachen O+. Mijnes kan dan weer niet van bed/bank afklimmen. Die stort zich gewoon voorover :+.

SE, echt schattig ja O+. Nu werd die van mij vanmorgen ook een krielkip genoemd dus ze oogt niet echt groot ofzo. Ik vind haar ook nog zo klein als ik haar zie lopen

Edit: KZ, vieren jullie de verjaardag groot? Wij doen alleen opa's/oma's/overgrootmoeder/tantes + aanhang. Totaal zijn we met 17 man. Best al veel vind ik!
We hebben net besloten dat we de verjaardag met vrienden en familie samen doen.
Ik voelde me zelf altijd een beetje buitengesloten als ik bij vrienden niet werd uitgenodigd op de kinder verjaardag. Omdat ik zelf geen kinderen had en niet in dat wereldje zat.
Heb altijd gehoopt dat ik het "anders" zou doen.

+ Dat we weinig familie hebben. Veel ruzie en doden :Y)
Dus een soort leuke combi van een bijelkaar geraapt zootje. Met taart en broodjes en geen kringetje :D
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:31:17 #221
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128501524
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:29 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja ja geven en nemen idd. En dan grapjes maken, doen alsof je iets geeft en dan snel weer terug trekken en gaan lachen. Ik vind het nu echt leuk worden. Maar moet wel zeggen dat het echte opvoeden ook nu begint, ze begint nep te huilen en jammeren als ze iets niet mag...
+1. Echt al een dreumes qua gedrag. Tijdens het eten met name...Dan wil ze per sé wat wij eten en dat kan nou eenmaal niet altijd. Dan blijft ze huilen (zonder tranen weliswaar ;) ) en eten wij ook niet echt prettig :').
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:33:38 #222
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_128501649
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:15 schreef SupremeEvil het volgende:
Jaaa, eindelijk! :) wat een mooi meisje O+

Hier mijnes even ;)
aaaah zo schattig die broem broem geluidjes

[ Bericht 15% gewijzigd door rebel-angel op 02-07-2013 16:22:13 ]
W
Z
E
pi_128502116
Ja, cute he :)
RebelAngel zou je je quote willen wijzigen en t filmpje weghalen :) thanks!
(Sorry van mijn kant, had er ff bij moeten zetten dattie tijdelijk was)

Ja, dreumes gedrag... Vooral tijdens eten idd! Meestal houdt ze zich wel even bezig met een speeltje of lepeltje... Binnenkort ook maar eens oefenen met het zelf met lepel eten, het wordt moooi weer dus dat kan dan buiten!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:49:49 #224
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128502196
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:47 schreef SupremeEvil het volgende:

Ja, dreumes gedrag... Vooral tijdens eten idd! Meestal houdt ze zich wel even bezig met een speeltje of lepeltje... Binnenkort ook maar eens oefenen met het zelf met lepel eten, het wordt moooi weer dus dat kan dan buiten!
Oh, dat oefenen wij idd iedere dag :Y. Ze kan 't ook al echt heel goed. Met haar lepeltje in haar bordje en dan proberen er iets op te doen (daar helpen we mee) en daarna brengt ze het lepeltje naar haar mond om dan met een big smile de lepel in haar mond te doen en helemaal af te likken. Ze is dan zo trots O+. Kwark is een goede om mee te oefenen. Stevig dus blijft op de lepel liggen :+
pi_128502432
M. is nog heel wild met die lepel aan het zwaaien... Ze snapt wel wat ze er mee moet doen, maar ben een beetje bang dat de kwark aan t plafond hangt dan :P. Alles moet sowieso heel ruw en lomp...
pi_128502450
Knap van M Se!
Dat doet de mijne niet :D die durft niet achter dr loopauto te lopen. Zet ik haar erachter en dan laat ze 1 hand los op zoek naar mijn hand.
Losstaan doet ze ook nog niet.
Geven/nemen wel, begint woordjes te zeggen, lopen langs bank en tafel ook en komt zelf naar buiten (en binnen), tijgeren gaat prima, dus waarom zou je kruipen ;).
Nieuwste hit is hier de fatboy (ik had de hoofdprijs bij de fancy fair op mn nichtjes school...ik zei nog tegen meisje dat de lootjes verkocht dat ik wel wat wilde winnen....hoofdprijs had dab weer niet gehoeven :P dat ding is GROOT). Ze kruipt erop en laat zich weer eraf glijden :D
Eten, idd alles wat wij hebben. Ze eet dan ook grotendeels mee met ons.

Ze is nergens echt snel mee en ook niet langzaam :D
Verschil met grote broer, die rende de hele kamer rond achter de loopauto met 8/9 maanden :D
Loslopen gaat ze m niet mee verslaan ;) dan heeft ze nog 3 weken (op de parkmeet.moet ze.dan los gaan lopen ;))
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:03:52 #227
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128502659
pessie, wat is opgedragen? Een soort dopen?

Grote baby's. Leuk dat jullie straks doorgaan naar het dreumestopic, kunnen we daar weer doorkletsen :D
pi_128502803
Waar is mn baby?!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:07:56 #229
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128502817
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:57 schreef SupremeEvil het volgende:
M. is nog heel wild met die lepel aan het zwaaien... Ze snapt wel wat ze er mee moet doen, maar ben een beetje bang dat de kwark aan t plafond hangt dan :P. Alles moet sowieso heel ruw en lomp...
Dat is hier ook wel een beetje zo en er beland ook heel veel naast. Maar ach, ze heeft er zo veel lol van en wordt al steeds een beetje handiger. En papa en mama maken wel weer schoon :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Knap van M Se!
Dat doet de mijne niet :D die durft niet achter dr loopauto te lopen. Zet ik haar erachter en dan laat ze 1 hand los op zoek naar mijn hand.
Losstaan doet ze ook nog niet.
Geven/nemen wel, begint woordjes te zeggen, lopen langs bank en tafel ook en komt zelf naar buiten (en binnen), tijgeren gaat prima, dus waarom zou je kruipen ;).
Nieuwste hit is hier de fatboy (ik had de hoofdprijs bij de fancy fair op mn nichtjes school...ik zei nog tegen meisje dat de lootjes verkocht dat ik wel wat wilde winnen....hoofdprijs had dab weer niet gehoeven :P dat ding is GROOT). Ze kruipt erop en laat zich weer eraf glijden :D
Eten, idd alles wat wij hebben. Ze eet dan ook grotendeels mee met ons.

Ze is nergens echt snel mee en ook niet langzaam :D
Verschil met grote broer, die rende de hele kamer rond achter de loopauto met 8/9 maanden :D
Loslopen gaat ze m niet mee verslaan ;) dan heeft ze nog 3 weken (op de parkmeet.moet ze.dan los gaan lopen ;))
Het lopen aan de loopwagen vonden ze op het KDV juist weer heel vlot :? Volgens mij redelijk volgens de gemiddelde lijn. Zo ging het hier eerst ook, niet ons los durven laten en ineens kroop ze op haar knietjes achter de loopwagen en ging staan. Binnen 5 minuten liep ze alsof ze dat al jaaaaren deed O+.

Oh, Eetje eet ook grotendeels mee met ons maar gisteren aten we bijvoorbeeld nasi. Dan krijgt zij wel rijst met courgette/paprika maar nasi vind ik te kruidig voor d'r. Vanavond eten we broccoli en dan eet ze gewoon mee uiteraard :Y) zo, weten jullie dat ook weer :') . Ze eet trouwens wel beter als ze eerder eet dan wij! Ik geef haar nu eten (of mijn man) terwijl de ander kookt. Dan eet ze, wanneer wij eten, zelf nog wat stukjes enzo en dan daarna toetje. Als we haar zelf laten eten terwijl wij eten eet ze zo ongeveer niks :') en zit ze alleen maar te muiten dat ze van ons bord wil eten O+
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:15:33 #230
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128503072
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:57 schreef SupremeEvil het volgende:
Klein voorbeeldje in het babymeet topic ;)
pi_128503096
SE wat superschattig!
Son das geen baby meer nee :o

L heeft een minimale afplatting. Omdat hij zijn nek alle kanten goed opdraait hoeven we niet terug naar de fysio *O*
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:19:59 #232
381212 Gulara
From the future
pi_128503240
Kz! }:|
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:23:32 #233
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_128503345
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:47 schreef SupremeEvil het volgende:

geen probleem :)
W
Z
E
pi_128503540
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 16:07 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Dat is hier ook wel een beetje zo en er beland ook heel veel naast. Maar ach, ze heeft er zo veel lol van en wordt al steeds een beetje handiger. En papa en mama maken wel weer schoon :')

[..]

Het lopen aan de loopwagen vonden ze op het KDV juist weer heel vlot :? Volgens mij redelijk volgens de gemiddelde lijn. Zo ging het hier eerst ook, niet ons los durven laten en ineens kroop ze op haar knietjes achter de loopwagen en ging staan. Binnen 5 minuten liep ze alsof ze dat al jaaaaren deed O+.

Oh, Eetje eet ook grotendeels mee met ons maar gisteren aten we bijvoorbeeld nasi. Dan krijgt zij wel rijst met courgette/paprika maar nasi vind ik te kruidig voor d'r. Vanavond eten we broccoli en dan eet ze gewoon mee uiteraard :Y) zo, weten jullie dat ook weer :') . Ze eet trouwens wel beter als ze eerder eet dan wij! Ik geef haar nu eten (of mijn man) terwijl de ander kookt. Dan eet ze, wanneer wij eten, zelf nog wat stukjes enzo en dan daarna toetje. Als we haar zelf laten eten terwijl wij eten eet ze zo ongeveer niks :') en zit ze alleen maar te muiten dat ze van ons bord wil eten O+
Ik vind t ook vlot hoor, elise is best gemiddeld denk ik.

Oh en eten deden we bij Floris ook zo. Elise eet wel wat meer mee. Eigenlijk eet ze alles wel. Maar goed tis een vreetzak ;) Eerder eten werkt nu weer niet, omdat we op tijd moeten eten voor Floris ;)
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:30:49 #235
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_128503578
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 16:03 schreef Kyara het volgende:
pessie, wat is opgedragen? Een soort dopen?

Grote baby's. Leuk dat jullie straks doorgaan naar het dreumestopic, kunnen we daar weer doorkletsen :D
Opdragen is bidden voor baby en ouders. Dopen doen wij bij volwassenen :)

Ridder dat is goed nieuws *O*

Son, een heuse dreumes al! Nog 27 nachtjes en dan is ze er echt 1.
pi_128503663
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 16:30 schreef pessie het volgende:

[..]

Opdragen is bidden voor baby en ouders. Dopen doen wij bij volwassenen :)

Ridder dat is goed nieuws *O*

Son, een heuse dreumes al! Nog 27 nachtjes en dan is ze er echt 1.
Bwuh zo snel al! :X

Moet nog een kado hebben voor haar :o

Oh en gefeliciteerd met Lauren (of wat zeg je dan :@)

Oh en kijk dan O+ beetje jammer dat er hele handen zand naar binnen gewerkt werden :')
pi_128504647
Mijn baby slaapt, ik lees weer mee!

Echt he KZ, ik mis iedere keer je foto! Maar zo te lezen is het een plaatje O+

Silvijn kan zwaaien! :W

Fieder, fijn zo'n poepexplosie op de vroege ochtend. Wij hoorden vanochtend gekreun en gigantische scheten uit bed komen, ook een volle luier. En wat fijn dat jullie niet terug hoeven komen!

Jemig danic, al zo lang geen poep. Heeft ze er geen flinke last van?

Troeta, beterschap voor Nena! Hopelijk knapt ze snel op.

LB, wat lekker!!

Ik heb geloof ik wel wat selectief gereageerd, heb een poging gedaan om op iedereen van de laatste pagina te reageren. Ik kan niet zover terug reageren, dan ben ik over 3 uur nog aan het typen :D
E.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:56:58 #238
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128506383
Sparkling! :W hoe gaat het met jouw Eva dan? O+

En ik vergeet ook steeds te zeggen dat ik hoop dat Nena gauw opknapt.... lijkt me niks zo hoge koorts ;(
  dinsdag 2 juli 2013 @ 18:09:40 #239
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128506764
Mijn E ligt te slapen in de draagdoek die ik als hangmat in de box heb geknoopt O+

Oh, wait... toch alweer wakker :') maar even wiegen en ze is weer vertrokken _O_
Was een tip van het kinderdagverblijf! Dus die zullen haar daar ook wel in gaan leggen denk ik ^O^
pi_128507040
Dat klinkt relaxed LB! Ik had toevallig ook het plan opgevat om een doek als hangmat op te hangen, maar het was er nog niet van gekomen.

O+ zwaaiende Silvijn :W

Verder zag ik ook mooie stats voorbij komen!
LB, Nin weegt bijna evenveel als E (4900), maar is dan 7cm korter :D Propje haha!

Grote Bram O+

Beterschap voor je meisje Troeta!

En Sonnetje, das heul geen baby meer! O+ Wat een lieve foto bij de zandbak ook!

Hier wordt het eens tijd voor een poepexplosie, de laatste poepluier is alweer 3 dagen geleden!

Spark :W Hier slaapt ze nu ook even, net lag ze nog op mijn arm, maar nu even in de wagen dus heb ik ook even mijn handen vrij om de laptop open te slaan :D
pi_128507692
Wat lief Son O+
pi_128507713
Wat slim, LB! Lijkt mij zelfs nog wel relaxed ;)

Met mijn Eva gaat het steeds beter! We kennen haar bijna niet terug sinds ze Nutramigen krijgt. Ze kan wakker zijn zonder krijsen :o ze is nog wel heel onrustig en heeft echt baat bij een heel strak ritme. Niet zo gezellig maar anders is het nog ongezelliger. Zaterdag voor het eerst mijn schoonouders even op laten passen, die vonden het zielig dat ze zo snel weer slapen moest en hebben haar zo een uur rond laten kijken. Toen wij terug kwamen huilde ze van vermoeidheid en ze nog durfde m'n schoonvader te beweren dat ze echt niet moe was want: ze kijkt nog zo lekker om zich heen.
De dag erna heeft ze de hele dag gehuild omdat ze zichzelf in de weg zat van vermoeidheid :')
E.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 18:47:16 #243
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128507825
:o volgende keer dus je regels duidelijker stellen! o|O

Maar wat fijn dat ze zo goed is opgeknapt met die nutramigen O+
pi_128507856
Oh belle had ik al gezegd wat een mooie beeb en een mooie mobiel en een mooi boxkleed je hebt ? :) ^O^
pi_128508564
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:43 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat slim, LB! Lijkt mij zelfs nog wel relaxed ;)

Met mijn Eva gaat het steeds beter! We kennen haar bijna niet terug sinds ze Nutramigen krijgt. Ze kan wakker zijn zonder krijsen :o ze is nog wel heel onrustig en heeft echt baat bij een heel strak ritme. Niet zo gezellig maar anders is het nog ongezelliger. Zaterdag voor het eerst mijn schoonouders even op laten passen, die vonden het zielig dat ze zo snel weer slapen moest en hebben haar zo een uur rond laten kijken. Toen wij terug kwamen huilde ze van vermoeidheid en ze nog durfde m'n schoonvader te beweren dat ze echt niet moe was want: ze kijkt nog zo lekker om zich heen.
De dag erna heeft ze de hele dag gehuild omdat ze zichzelf in de weg zat van vermoeidheid :')
Herkenbaar :Y ik heb mn moeder eindelijk overtuigd, heeft lang geduurd
Fijn he als het zo goed gaat O+
  dinsdag 2 juli 2013 @ 19:31:33 #246
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128509342
Fijn zeg, Sparkling -O- Het zal vast niet kwaad bedoeld zijn maar het is wel heel erg frustrerend als anderen de noodzaak niet inzien van zo'n ritme. Zeker als je net zelf eindelijk die ellende hebt doorbroken. Wel erg fijn dat die Nutramigen zo goed werkt!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 19:45:49 #247
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128509871
Ik ben totaal niet bijgelezen maar de komende tijd heb ik tijd genoeg om hele dagen te fokken :{
Functie is opgeheven -O-

sorry, totaal offtopic maar moest het even kwijt.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 19:46:15 #248
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128509890
Wat klote!!! Sterkte.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 19:48:04 #249
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128509969
Ach, Kyara, wat een rotnieuws!

Sprak, fijn om te horen dat het beter gaat!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 19:56:19 #250
381212 Gulara
From the future
pi_128510300
Oh Kyara wat stom! :*
pi_128510313
Kyara, klote zeg!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 19:56:41 #252
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128510314
gelukkig hebben ze genoeg kleertjes voor het komende jaar :')

We moeten de 24e naar de logopedist in het ziekenhuis. Kreeg bij de afspraak een kaartje met daarop de mededeling dat we fruithapje of vla + lepeltje en een koekje mee moesten nemen. Dus ik bellen, want is het de bedoeling dat ze daar hun 1e hapje gaan krijgen en wtf met het koekje? Ik ga mijn 6 maanders toch geen koekjes voeren??? Bleek foutje van het secretariaat te zijn. Koekje hoeft nog lang niet en het is wel de bedoeling dat ze al een beetje dagelijks wat aangeboden krijgen. Afgesproken dat we niet de afspraak verzetten maar een weekje eerder starten met bijvoeding. Dat is over 1,5 week af! :o Dan zijn ze bijna 6 maanden en gecorrigeerd iig > 4 maanden.
Vind het best wel een mijlpaal weer. Kleine meisjes worden groot!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:01:15 #253
381212 Gulara
From the future
pi_128510513
Vraagje!

Het inloopspreekuur op het cb. Dat is om te meten en te wegen of is er ook een verpleegkundige oid aanwezig? Moet je je verzekeringspas meenemen/ in hun bestand staan, of kun je gewoon binnen lopen?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:02:45 #254
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128510578
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:45 schreef Kyara het volgende:
Ik ben totaal niet bijgelezen maar de komende tijd heb ik tijd genoeg om hele dagen te fokken :{
Functie is opgeheven -O-

Nah zeg!
Wat voor werk deed je en welke omgeving?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:02:57 #255
381212 Gulara
From the future
pi_128510590
Spannend Kyara. Toch wel een stap hè. En bizar van dat koekje. Waarom gaan ze naar de logopediste?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:04:34 #256
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128510641
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:01 schreef Gulara het volgende:
Vraagje!

Het inloopspreekuur op het cb. Dat is om te meten en te wegen of is er ook een verpleegkundige oid aanwezig? Moet je je verzekeringspas meenemen/ in hun bestand staan, of kun je gewoon binnen lopen?
Bij ons kun je gewoon binnenlopen en je kan ook vragen stellen aan de verpleegkundige als je wil en als het niet te druk is.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:05:42 #257
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128510678
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:01 schreef Gulara het volgende:
Vraagje!

Hier zit er altijd een verpleegkundige waar je ook vragen aan kan stellen. Ze noteren het wel altijd in het systeem maar je mag met uitleg vast ook wel een keertje zo. Is tenslotte een gesubsidieerde instantie van de overheid. Verzekeringspasje is niet nodig.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_128511443
Pressie gefeliciteerd met je dochter en het opdragen. Fijn dat ze zo goed de dag met familie is doorgekomen

Sonnetje jouw baby is een echte dreumes nu O+

LB wat fijn dat die tip van het KDV zo goed geholpen heeft

Spark lekker dat zo'n ritme zo'n goed effect heeft op jouw baby. Jammer dat je schoonouders er dan zo van afwijken, zodat jij daarna met een huilende baby zit. :*

Kyara wat rot zeg. :*
En bijna de eerste hapjes. Spannend en leuk. Riley heeft vrijdag voor het eerst bijvoeding gehad. Ze snapt er nog weinig van. O+
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:54:10 #260
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128512670
Kyara :o wat klote!!! :{
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:56:54 #261
381212 Gulara
From the future
pi_128512791
Dankjewel dan wandel ik volgende week even binnen.

Ik heb Pi vanavond voor het eerst niet ingebakerd en in z'n slaapzak in bed gelegd. Hij lag zo lekker met z'n knuffie tussen z'n handjes. O+ Alleen jammer dat ik al drie keer terug moest voor z'n speentje. :P
pi_128513340
Kyara -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_128513703
Kyara, dat sucks zeg... Ben je al per direct thuis? :o
pi_128513798
Jemig Kyara wat erg -O- :*
Bijvoeden, spannend!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:22:56 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128513867
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:02 schreef Gulara het volgende:
Spannend Kyara. Toch wel een stap hè. En bizar van dat koekje. Waarom gaan ze naar de logopediste?
Is onderdeel van het follow up programma ivm hun vroeggeboorte. Logopedie was ook betrokken bij het uit de fles leren drinken en nu dus ook bij het leren eten van "lepelvoeding". En zal ze later brood (of koekjes ;) ) krijgen dan moeten we ook weer een keer. Kijken of hun mondmotoriek goed is om te eten zeg maar.
pi_128513886
Kyara, man! Dat is echt ruk, al was er wel al sprake van dat zoiets kon gaan gebeuren toch?

Reminds me, ik zit nu ook al een jaar thuis...
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:25:24 #267
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128513981
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:02 schreef Ticootje het volgende:

Wat voor werk deed je en welke omgeving?
Marketing, omgeving 0318. Maar zoek in omgeving Arnhem.

bedrijf in de bouwsector dus er zal wel wat aan te komen.

Ben vrijgesteld van werkzaamheden maar wel oproepbaar. Ben alleen wel benieuwd wat ze daar onder verstaan. Morgen ook daarover juridisch advies inwinnen. Niet dat ze ineens bellen dat ik over een uur daar moet zijn en geen oppas heb of zo.

Meisjes halen we dus maar weer van het kdv af. M probeer ik zo lang mogelijk er op te houden.
pi_128514133
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:45 schreef Kyara het volgende:
Functie is opgeheven -O-

Hier dus ook. Ook vrijgesteld van werkzaamheden maar niet oproepbaar.
Tot 1 september in ieder geval mijn loon. En daarna kijken we wel verder.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:29:48 #269
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128514184
Kutberichten! J heeft ook geen baan meer per 1 sept.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:31:09 #270
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128514261
Oh, dat is ook balen Tico.

klotecrisis
pi_128514300
Jeetje wat een rot nieuws voor Kyara en Tico en J. Sterkte met de veranderende situaties dames en heer.
pi_128514393
He wat een nare berichten :{
En Kyara: al 6 maanden ! wouw
pi_128514396
Jemig wat rot allemaal! -O-
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:33:44 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128514397
Oei... dat zijn wel erg veel berichten :{
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:36:52 #275
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128514535
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
He wat een nare berichten :{
En Kyara: al 6 maanden ! wouw
Nog niet hoor. Ze zijn net 5 maanden.
pi_128514882
zie het in je tikker !
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:49:54 #277
381212 Gulara
From the future
pi_128515083
Jeetje Kyara echt ellendig. Handig om inderdaad juridisch advies in te winnen.

Hopelijk komt er snel iets nieuws op je pad. :*
pi_128515097
-O-
Kyara, Tally, Tico, Joene, das zuur zeg.

Ik zit vanuit HR middenin dat soort trajecten maar dan aan de andere kant van de tafel. Mijn PM staat open voor evt advies. :*
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:56:06 #279
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128515341
Jeetje wat een hoop slecht nieuws :(
pi_128516320
Zeker een hoop slecht nieuws zeg :(
pi_128518341
Sorry hoor, ik kom een paar uur niet en iedereen zit ineens thuis? Wat zijn dit voor snertberichten, wat rot voor jullie :* Hopelijk komt er toch gauw iets anders op jullie pad, en juridisch advies inwinnen lijkt me altijd handig.

Kyara hapjes voor je meiden lijkt inderdaad zo snel! Hoewel ze op de foto's ook ineens een stuk ouder lijken (en hongerig! :+) Maar een bitterkoekje als eerste hapje is ook een uitdaging! ;)

Hier dachten we zo goed te plannen en na slaapje snel de fles te doen, hup de kinderwagen in voor een wandelingetje. Werd een iets te lang wandelingetje en F wilde ineens niet meer slapen in de wagen. We zagen hem gewoon met de minuut hyperactiever en gestresster worden -O- Maar we moesten nog best een stuk! Toen we bijna thuis waren beseften we dat we de speen waren vergeten :') Die heeft hij eigenlijk altijd in als hij in de wagen slaapt.
Heb er lang over gedaan hem rustig te krijgen en hij zit nu half dubbelgevouwen met de speen zo strak mogelijk in zijn mond in de Manduca.

Er is trouwens een datum en tijd in het meetingtopic voor de mensen die een beetje waren afgehaakt: 21 juli in het Julianapark in Utrecht.
pi_128519216
Nou das mooi kut allemaal :{ :*

Sparkling fijn dat het zo goed gaat nu! Beetje jammer van je schoonouders, zou ze proberen duidelijk te maken wat het effect is geweest van het wakker houden. Of je man laten doen natuurlijk ;)

Kyara, bijvoeding over 1,5 week, mijlpaal! :o Lijkt me ook wel weer heel leuk om mee te beginnen maar wel weer een soort afsluiting van een periode..

Ohh Suiker, wat kun je je zelf dan ook gestresst voelen he, als je weet dat het nog ff duurt voordat je thuis bent.

Wij zijn vanavond met z'n tweeën uit eten geweest terwijl schoonouders voor het eerst oppasten. Ze gaan straks 1 dag in de week oppassen dus konden even oefenen nu. Ging de eerste paar uren goed maar het laatste uur heeft ze gehuild, wilde niet meer uit het flesje drinken en was hartstikke moe maar kon maar niet in slaap vallen. Toen wij thuis waren was ze binnen 5 minuten stil gelukkig. Vraag me af of ze ons dan echt gemist heeft. Aan de ene kant zou ik dat wel leuk vinden dat ze al aan ons gehecht is maar ook wel weer heel sneu dat ze dan straks regelmatig van 6:45 tot 18 uur zonder ons is.. Nouja, daar zal ze ook wel weer aan wennen. Was iig fijn om weer even samen te kunnen eten zonder baby op schoot. Gewoon weer even als stel :).
  dinsdag 2 juli 2013 @ 23:05:32 #283
381212 Gulara
From the future
pi_128519349
Gezellig L0t.

Vervelend hè suiker als je dan opeens zo ver van huis bent.

Ik ga mezelf maar eens in bed schoppen. Welterusten ladies. :z
pi_128519397
L0t zo ging het bij ons ook de eerste keer! En ook zij gaan een dagje per week oppassen. Rond etenstijd is hier vaak het rommeligste tijdvakje en dat was toen dus ook zo. Mijn moeder vond het wel vol te houden maar mijn vader grapte dat het verschrikkelijk was :D
Zaterdag hadden we een bruiloft en hebben mijn ouders de hele dag opgepast en heeft hij zich als een engeltje gedragen. Vond ik toch een stuk fijner en ze stuurden zo nu en dan berichtjes met foto's van een slapende F O+ Nu heb ik er echt een gerust gevoel bij, terwijl het natuurlijk weinig zegt één zo'n dagje.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 23:10:04 #285
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128519582
Klinkt goed L0t! De volgende keer zijn je schoonouders ook weer bekender dus zal het weer beter gaan :Y

Suiker, wat een nasleep :{ Hier liep ik vanmiddag met een heel vrolijk kind, en van de een op de andere minuut met een krijsend kind :? Ik was ook al een tijdje met dr op stap, dus misschien was het te lang... Mijn vriend zegt nu steeds dat ze chagrijntjes heeft gegeten :')

Maar t was gelukkig een leuke middag: met mn twee vriendinnen + hun baby's op een kleedje in het park :)
pi_128519672
Hihi dat is echt een opmerking die mijn vriend ook had kunnen maken :D
Maar ik heb wel weer wat supergoede oorwurmgezichten voorbij zien komen, dus ik ben niet ongelukkig geworden ;)

Klinkt als een leuke middag! :Y
pi_128520098
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 23:06 schreef Suikertante het volgende:
L0t zo ging het bij ons ook de eerste keer! En ook zij gaan een dagje per week oppassen. Rond etenstijd is hier vaak het rommeligste tijdvakje en dat was toen dus ook zo. Mijn moeder vond het wel vol te houden maar mijn vader grapte dat het verschrikkelijk was :D
Zaterdag hadden we een bruiloft en hebben mijn ouders de hele dag opgepast en heeft hij zich als een engeltje gedragen. Vond ik toch een stuk fijner en ze stuurden zo nu en dan berichtjes met foto's van een slapende F O+ Nu heb ik er echt een gerust gevoel bij, terwijl het natuurlijk weinig zegt één zo'n dagje.
Haha ja volgens mij waren m'n schoonouders ook wel een beetje onder de indruk :P Maar op zich ook wel goed voor ze om te zien dat het niet alleen maar altijd lachen en slapen is.
Al voelt het natuurlijk wel heel fijn als je van die modelbaby-foto's geappt krijgt O+.

Lijkt me zo leuk LB, met andere vriendinnen met baby's af kunnen spreken! Daarom heb ik ook zo'n zin in de meet *O* Niet dat ik geen vriendinnen heb ofzo maar niemand heeft een baby :P
pi_128520133
Ik haak ook weer even aan... teveel moeten bijlezen om alles te onthouden, maar ik weet nog een paar ontslagen, oppas-generale-repetities en nachtbraakverhalen...
Niet veel, sorry...

Hier gaat het steeds beter O+ Femke groeit als kool (met alleen melk van mij!), ze is steeds wakkerder tussen de slaapjes door, probeert steeds meer contact te maken, en soms doet ze zelfs iets met haar gezicht dat je een lachje zou kunnen noemen...
Vanochtend met haar naar mijn werk geweest, showtour.. Zo leuk! Heerlijk om mijn collega's weer eens te zien en te spreken, en zo lekker trots om mijn meisje te laten zien. Alleen heb ik nu nóg meer zin om weer te gaan werken... maar goed, over 4 weken...
En vanmiddag tussen twee voedingen door weer wezen sporten: baantjes zwemmen (incl heen en terug op de fiets) Was heerlijk! Even weer gewoon met mezelf bezig zijn. Al ben ik wel bang dat ik dat morgen moet bekopen met spierpijn, maar dat zien we dan wel weer...
  dinsdag 2 juli 2013 @ 23:32:07 #289
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128520625
Zin om te werken... stuur maar door naar mij :{ Ik moet volgende week dinsdag weer en ik kan nu al wel janken bij het vooruitzicht -O-

Misschien wat cru voor de mensen die geen baan (meer) hebben, maar de mijne is ook maar een stom callcenterbaantje.
pi_128520960
Wat shit, Kyara! En voor Tico en Joene ook. Zitten jullie dan maar mooi mee -O-

Shandaly, dat klinkt goed! Fijn hè, om af en toe even tijd voor jezelf te pakken.

Afspreken met andere vriendinnen met baby's lijkt mij ook leuk. Die van mij zitten meer in het leven van iedere vrije avond zuipen :')

Lot, dat klinkt best goed! Misschien was het voor J. ook wat onwennig en gaat het de volgende keer nog weer beter!
E.
pi_128522997
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:18 schreef Suikertante het volgende:
Ik hoop danics kroost, anders vind ik het eng :D
Ik dacht nu net hetzelfde bij het lezen :D

Omen, flesje eerder wilde ik liever niet omdat ze dan gelijk erna in de mc moet en alles weer uitspuugt. Daarbij was ze al een uur te vroeg qua ritme en dat moesten we al rechttrekken, dan is nog meer tijdverschil niet handig.
Maar ze sliep tot het moment van weggaan om 10.00 en werd ook echt alleen maar wakker omdat ik haar uit bed viste.
Ze had ook nog geen honger, pas om eigen vertrouwde tijd van 11.00 O+ dus ze corrigeerde zelf haar schema weer.

Stats: 60,7 cm (vooral die ,7 is zeer belangrijk! )en 5360 gram. Netjes op de middellijn.
PPrikjes weer gehad. Blijft sneu. Ze huilde ook een geschrokken, pijnhuiltje.

We hebben een doorverwijzing gekregen voor de dysio ivm de voorkeurshouding, maar meer voor de zekerheid want ze vond de afplatting heel erg summier. Dus meer om erger te voorkomen. Als je het niet weet valt het ook echt niet op.
En advies gekregen om lactulose te gaan geven.

'S middags was er dan eindelijk poep :Y) oma had de twijfelachtige eer aangezien ik op cursus was.

Zo nu verder bijlezen...
pi_128523674
Kyara wat een k*tnieuws zeg! En Tally, Tico en Joene ook al.
Hier wordt het ook wel spannend. Gisteren een bijeenkomst gehad. Er moet op landelijk niveau 8000 mensen uit (nu 28.000 mensen in dienst) bij onze locale organisatie houdt dat in dat er 30% uit moet. Niet alleen in mijn functie maar toch :{
Dat doel moet in 2016 bereikt zijn.
  woensdag 3 juli 2013 @ 04:32:21 #293
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128525703
Jeetje, 30% :X ook niet leuk om te horen...

Goeie stats voor je meisje, en fijn dat je lactulose kunt geven. Scheelt vast!
pi_128525873
Suiker fijn gewandeld. Alleen jammer dag je de speen was vergeten en het even geduurd heeft voordat ie getroost was :*

LB, leuk vriendinnen met baby's. O+

Lot gezellig uit eten geweest.

Danic mooie stats. En prikjes blijven stom. En rot van die reorganisatie. :*

Shandaly leuk dat je je baby hebt geshowd op je werk.

Hier geen fijne nacht. En weer door mezelf. Ik had alleen maar stomme nachtmerries en ben nu wakker met hoofdpijn (wat ik eigenlijk nooit heb)
Nu mijn nog slapende baby uit bed plukken en knuffelen. O+
pi_128525897
Oh... :( even helemaal niet bij stilgestaan dat mijn ik-kan-niet-wachten-tot-ik-weer-mag-werken een beetje lullig overkomt voor degenen die net hun baan kwijt zijn. Sorry!

Afspreken met vriendinnen met babies zit er hier ook niet echt in... Één heb ik er maar, maar daar ben ik toevallig net vorige week langs geweest op kraamvisite. Haar zoontje is drie weken ouder dan Femke, maar wel twee keer zo groot...wat een beertje zeg! De meeste andere vriendinnen hebben wel kinderen, maar geen babies meer.

Danic, fysio voor de zekerheid, fijn! Wordt het goed in de gaten gehouden dus. En yay voor poep!
(hier is het andersom, bij beide kinderen... Gisteren een stuk of acht poepluiers verschoond in totaal, je mag er een paar overnemen?... ;))

Ik dacht gisteren een mooi ritme bij mijn meisje gevonden te hebben... Dat ze altijd tussen 3 en 4 's nachts wakker werd voor een voeding.. Doet ze het vandaag alweer anders! Mutsje...
pi_128525971
Danic en Shandaly, klinkt alsof alles zo zijn gangetje gaat bij jullie O+ Ik geniet ook zo van de me-time. Had dat helemaal niet verwacht, ben best een huismus maar de dingen die ik alleen en buitenshuis doe heb ik blijkbaar altijd zorgvuldig uitgekozen en echt nodig!

Mijn vriendinnen met baby's zijn altijd net in een andere fase, waardoor het me nog niet een keer gelukt is met een andere baby plus moeder in het park te zitten. Of thee te drinken. Of wat dan ook. Behalve de babymassageles dan. Hopelijk komt dat straks wel als de leeftijd niet meer zo nauw luistert.

Danic hopelijk houd je je baan. Wanneer bieden ze zekerheid?
pi_128526257
Suiker stom is dat dan he :D al 1000x met speen en dan opeens vergeet je het
Lot wat fijn, samen uit eten
LB dat klinkt leuk met vriendinnen en baby's
Shandaly wat fijn dat het zo goed gaat O+
Danic mooie stats. En stomme prikjes :( ik hoop dat je niet naar de fysio hoeft blijven gaan. En poep *O* En je baan misschien -O- wat veel mensen!
Omen is het je baby niet dan ben je het zelf wel :D :*

Bijvoeden gaat hier beter dan ik verwacht had. Van groente gaan er een paar twijfelachtige hapjes in. Maar ik had gister zelf een banaan en hij zat bijna te kwijlen. Voor de grap even voor zn gezicht gehouden en hij hapt opeens toe :D :o Dus een beetje geprakt en dat at ie zo op. Toch de groente ook maar volhouden. Wel zonde van de potjes zo maar een paar hapjes, ik ga zelf maar wat maken en in ijsblokjesvorm invriezen.
  woensdag 3 juli 2013 @ 08:16:34 #298
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128526517
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 06:21 schreef Shandaly het volgende:
Oh... even helemaal niet bij stilgestaan dat mijn ik-kan-niet-wachten-tot-ik-weer-mag-werken een beetje lullig overkomt voor degenen die net hun baan kwijt zijn. Sorry!
Joh, ik had juist totaal geen zin om weer te gaan werken. En nu nog steeds niet hoor. Maar ja, thuis zitten met contract en salaris beviel dan toch beter.

Wel suf, ik heb dit jaar welgeteld 1 maand gewerkt :')

Meisjes hebben goed geslapen. Na de late avondfles tot 05:15 en 05:30 uur geslapen *O*
heb zelf wel even wakker gelegen maar dat viel te verwachten.
pi_128526823
Oh stomme economie. Hier werk man failliet, vandaag heeft hij tweede gesprek voor nieuwe baan hij is enthousiast over het werk dat ie daar kan doen. De voorwaarden zullen wel iets minder zijn, maar met een beetje geluk valt ook dat nog mee, fingers crossed.

L0t oma past hier ook op, inmiddels gaat mini enthousiast stuiteren als ze binnenkomt, is, eerst ook wennen natuurlijk.

Danic fysio beter dat ze even helpen dan weet je zeker dat het goed gaat.

Babymeet lijkt me leuk, maar weet niet of ik kom, heb het nu zo druk op werk dat ik in het weekend voor pampus op de bank lig en blij ben dat ik niks moet (wat is dat toch met deadlines en vakantie moet altijd allemaal tegelijk af...)
Was handiger als het op een zaterdag was geweest had ik nog suikers winkel kunnen kijken :P
pi_128527011
Wauw Rosalie sliep ff uit tot 08.00 Daarna heb ik haar maar wakker gemaakt voor een fles.
Beetje jammer dat peuter dan al om 06.00 wakker was ipv de gebruikelijke 08.00/09.00

Suiker, weckregen de mededeling dat zodra dingen zeker waren ze gecommuniceerd zouden worden. Oftewel: geen idee, maar uiterlijk 2016 :')
Er volgen nu gesprekken met iedereen en er zullen de nodige opleidingen gevolgt moeten worden. Wil je dat niet dan is het sowieso exit.
Dus ik zal aan de bak moeten.
pi_128527018
En dicht......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')