Ik vond hem eerder hoog begaafd zo... (je moet toch wat, hij rolt nog niet, heeft geen tanden, zit niet, en slaapt niet door. Hij moet ergens in uitblinkenquote:
Luuk van 7 maanden rolt ook "nog" niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef Fieder het volgende:
Belle wat liefwat ligt ze lekker te genieten
Luukstaat je goed!
Ons dagje was lekker maar ik miste L heel erg.
Ik had laatst met de meiden van mn pufclub afgesproken. Alle andere baby's rollen al, alleen die van mij nog niet. Ik weet dat het nog lang niet hoeft maar omdat hij de enige was ging ik toch weer twijfelen. En dat vind ik stom van mezelf![]()
Ik ga morgen een poging tot eerste hapje doen. Maar moet je fruithapje nou koud geven en groente warm? Of maakt dat niks uit
No worries, mijne heeft twee tanden en rolt wel, maar zit niet, slaapt ook niet door, staat niet, praat niet en heeft nog weinig haar. Maar hij is wel heel leuk!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:12 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik vond hem eerder hoog begaafd zo... (je moet toch wat, hij rolt nog niet, heeft geen tanden, zit niet, en slaapt niet door. Hij moet ergens in uitblinken)
Ik bedoel hier niks mee he? Gewoon een geintje
Ik lees hier over baby's die al lopen en mijn dreumes van bijna 1,5 kruipt nog vrolijk rond. Ook al weet je dat wat later ook normaal is......quote:Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef Fieder het volgende:
Ik had laatst met de meiden van mn pufclub afgesproken. Alle andere baby's rollen al, alleen die van mij nog niet. Ik weet dat het nog lang niet hoeft maar omdat hij de enige was ging ik toch weer twijfelen. En dat vind ik stom van mezelf
Gek he!quote:Op maandag 1 juli 2013 08:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat sneu Troeta! Beterschap voor N!
Gek idee is dat he Fieder! Jij weet nu wat haar te wachten staat, zij heeft nog eigenlijk geen flauw idee![]()
. En 4 maanden alweer
Mijn E'tje is vandaag ong (ze is van de 31e) 11 maanden! Deze maand wordt ze 1 en 'moet' ik alweer naar het dreumes topic verhuizen
. Ik ben er geloof ik nog niet echt aan toe hoor!
Ja, bizar he? Ik ben er nu ook echt zoveel mee bezig, had ik nooit verwacht van mezelfquote:Op maandag 1 juli 2013 09:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Gek he!
Lijkt nog zo kort geleden dat we zwanger waren!
Hier merk ik trouwens ook verschil, met en zonder knuffel. Ze is gek op dr nijntje. Heeft ze al vanaf t begin![]()
Als ik haar in,bed leg, geef ik nijn, legt ze op/tegen dr gezicht en gaat slapen.
Zonder gaat ze een stuk minder makkelijk slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |