Gewoon in maart op de platte kar je weet zelf.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:08 schreef S0nic het volgende:
[..]
Waar blijft dat topic? Kan ik daar weer over een jaar stuk gaan
Ik heb het alvast geopendquote:Op zondag 30 juni 2013 21:08 schreef S0nic het volgende:
[..]
Waar blijft dat topic? Kan ik daar weer over een jaar stuk gaan
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het alvast geopend
VBL / PSV, alvast gefeliciteerd met het kampioenschap 2013/2014
Stijn switched nogal de laatste tijd. Eerst Feyenoord, nu PSV.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef Caland het volgende:
Zo'n topic is alleen grappig als het door een PSVer geopend wordt.
Wat is er uiteindelijk nog betaald?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Voor deze prijs eigenlijk onverantwoord. Hopelijk brengt hij wat de aankopen van 2jaar geleden niet konden brengen, en lees ik dit (over 5 jaar) lachend terug.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-06-2013 om 21:14:44@Basmuijs Een jochie van 8 spotte #Lens en #Maher op de A2 en tipte zijn pap. Top toch? reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-06-2013 om 21:20:37#Maher van #AZ naar #PSV is nu al dé binnenlandse toptransfer van deze zomer terwijl de transfermarkt pas morgen open gaat. reageer retweet
Als ik de berichten moet geloven 8miljoenquote:
Die Rik blijft wel de dorpsgek binnen de Psv gerelateerde journalistiek ook hequote:Op zondag 30 juni 2013 21:21 schreef MRN89 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-06-2013 om 21:14:44@Basmuijs Een jochie van 8 spotte #Lens en #Maher op de A2 en tipte zijn pap. Top toch? reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-06-2013 om 21:20:37#Maher van #AZ naar #PSV is nu al dé binnenlandse toptransfer van deze zomer terwijl de transfermarkt pas morgen open gaat. reageer retweet
Dat heeft AZ knap gedaan dan en inderdaad een onverantwoord hoge transfersom .quote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als ik de berichten moet geloven 8miljoen
quote:
Ach, het is minder dan wat Mertens opgeleverd heeft.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat heeft AZ knap gedaan dan en inderdaad een onverantwoord hoge transfersom .
Het is eigenlijk nog lager dan ik verwachtte. Afgelopen winter moest hij (naar wat ik gehoord heb) 9mio kosten. Er zullen nog wel wat haken en ogen aan vastzitten.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat heeft AZ knap gedaan dan en inderdaad een onverantwoord hoge transfersom .
Wat heeft de opbrengst van Mertens er mee te maken? Hoe hoger de aankoopsom hoe groter het risico voor PSV. Dure aankopen hebben PSV in het verleden eerder in de problemen gebracht, dus ik zie liever minder risicovol aankoopgedrag.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, het is minder dan wat Mertens opgeleverd heeft.
Maher is inderdaad een top aankoop, dat kan je toch niet gaan ontkennen?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, wie wordt er nu gekocht? Viergevertje of Arias?
Topaankopen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |