Meer dan minuten, gewoon een paar basisplaatsen en bij iedere stand van 2 doelpunten voor.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
die moet dit seizoen toch wel eens minuten gaan pakken
Want PS heeft nog nooit een hele Deense enclave gahad....quote:
Ik denk dat het gros van de jeugd het moet doen met PSV2. Jozefszoon zie ik daar wel de nodige minuten maken. Maar er loopt genoeg rond om PSV2 op te vullen, denk ik. Gerichte aankopen die eerst in de eerste divisie moeten spelen en vervolgens in de top van de eredivisie lijkt me niet echt logisch...quote:Op zondag 30 juni 2013 17:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Gaan jullie ook nog spelers halen die een jaartje in Jong PSV mogen spelen of is er genoeg vertrouwen in de huidige selectie?
Ik denk niet dat PSV Jozefzoon voor Jong PSV heeft gehaald. Die gaat echt niet structureel in de Jupiler League spelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van de jeugd het moet doen met PSV2. Jozefszoon zie ik daar wel de nodige minuten maken. Maar er loopt genoeg rond om PSV2 op te vullen, denk ik. Gerichte aankopen die eerst in de eerste divisie moeten spelen en vervolgens in de top van de eredivisie lijkt me niet echt logisch...
Ik denk dat die jong-teams ergens onder in de middenmoot zullen spelen. Maar dat is goed voor ze, worden ze hard van. Het wordt pas vervelend en contraproductief als ze daar compleet kansloos onder de voet worden gelopen elke weekquote:Op zondag 30 juni 2013 17:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PSV Jozefzoon voor Jong PSV heeft gehaald. Die gaat echt niet structureel in de Jupiler League spelen.
Ik ken de kwaliteit niet van de spelers die in Jong PSV komen te zitten maar ik verwacht wel dat de Jong XXX teams het heel moeilijk gaan krijgen.
Jozefzoon is echt niet voor het tweede gehaald hoor. Die moet Depay scherp houden. Ik denk vooral dat een groot deel van de jeugdspelers die zijn vastgelegd de laatste weken met het oog op het tweede zijn vastgelegd. Een aantal daarvan is gewoon veldvulling en heeft geen potentie voor PSV 1.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van de jeugd het moet doen met PSV2. Jozefszoon zie ik daar wel de nodige minuten maken. Maar er loopt genoeg rond om PSV2 op te vullen, denk ik. Gerichte aankopen die eerst in de eerste divisie moeten spelen en vervolgens in de top van de eredivisie lijkt me niet echt logisch...
Ik had het over het kopen van jeugd...quote:Op zondag 30 juni 2013 17:08 schreef Kenju het volgende:
[..]
Want PS heeft nog nooit een hele Deense enclave gahad....
Heeft PSV opeens jeugd?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Want PSV heeft nog nooit jeugd gekocht?
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:49 schreef StijnDa het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-06-2013 om 16:39:04Toptalent Jorrit #Hendrix tekent deze week inderdaad een contract bij #PSV bevestigt zijn zaakwaarnemer. reageer retweet
Ze zijn gewoon de strategie van Ajax aan het kopiėren. Dat maakt verder niet uit hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Want PSV heeft nog nooit jeugd gekocht?
Zal ook wel moeten omdat de Eredivisie steeds meer een kweekvijver van talenten aan het worden is. Financieel kunnen de Nederlandse clubs al lang niet meer mee met de top. Ik vind het een goede ontwikkeling.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:18 schreef Devv het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon de strategie van Ajax aan het kopiėren. Dat maakt verder niet uit hoor.
Helaas wel. Ze zijn nu bezig om te proberen 6 jaar op rij geen kampioen te worden. Ik hoop dat die poging mislukt.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:18 schreef Devv het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon de strategie van Ajax aan het kopiėren. Dat maakt verder niet uit hoor.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-06-2013 om 20:49:36#Maher komt naar #PSV, meldt een betrouwbare bron me net, later meer. reageer retweet
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:51 schreef MRN89 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-06-2013 om 20:49:36#Maher komt naar #PSV, meldt een betrouwbare bron me net, later meer. reageer retweet
twitter:
Pas jij maar op je moeder jonge.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een speler die zich nog niet heeft bewezen, ik zou oppassen jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |