Wie is negatief dat er geen grote bedragen worden uitgegeven? Veel supporters zijn alleen bezorgd dat we straks moeten strijden met NEC voor het linkerrijtje. Ze hebben nog geen één wedstrijd gespeeld waarin je ziet dat dat de toekomstige 11 moeten worden. Zo een maand voor het begin wordt dat wel eens tijd eigenlijk. Ik zit helemaal niet te springen om grote transfers, maar je kan niet ontkennen dat we nogal dunbezaaid zijn in de voorhoede. Met Castaignos, Tadic, Zschusschen en voorals nog Plet en Hölscher (die geen echte buitenspeler is), hebben we niet echt veel keus.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:11 schreef blaatschaapvsmekkergeit het volgende:
wat een negativisme omdat er geen ultra grote bedragen worden neergelegd voor spelers, ik ben er juist wel blij mee dat we niet meer 5 miljoen neerleggen voor mensen als fer. in het verleden heeft twente het ook goed gedaan zonder die grote aankopen, dan moet dat nu ook weer kunnen.
ik denk ook dat twente nog een talentvol team heeft, de 2 centrale verdedigers heb ik veel vertrouwen in, het middenveld moet nog even afwachten wat het wordt met die Kyle Ebecilio en waarschijnlijk tim holscher en gutierrez maar ik denk dat dat wel goed komt, voorin hebben we nog altijd tadic en castaignos liet op het eind van het seizoen ook al meer zien en als hij die lijn doortrekt dan komt dat ook wel goed.

quote:Op maandag 22 juli 2013 15:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wie is negatief dat er geen grote bedragen worden uitgegeven? Veel supporters zijn alleen bezorgd dat we straks moeten strijden met NEC voor het linkerrijtje. Ze hebben nog geen één wedstrijd gespeeld waarin je ziet dat dat de toekomstige 11 moeten worden. Zo een maand voor het begin wordt dat wel eens tijd eigenlijk. Ik zit helemaal niet te springen om grote transfers, maar je kan niet ontkennen dat we nogal dunbezaaid zijn in de voorhoede. Met Castaignos, Tadic, Zschusschen en voorals nog Plet en Hölscher (die geen echte buitenspeler is), hebben we niet echt veel keus.

Bedoelde dat we niet veel keus hebben op de vleugels. Daar zou nog wel iemand bij kunnen komen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:12 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Jeugd, jeugd, jeugd en dan nog een paar jonge gasten erbij. Inderdaad geen miljoenen meer neerleggen. En geduld is een schone zak.

Tadic, Gyasi, Cabral, Born, Gutiérrez en Hölscher. En de rest halen ze maar uit het tweede.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bedoelde dat we niet veel keus hebben op de vleugels. Daar zou nog wel iemand bij kunnen komen.

Gyasi en cabral mogen/moeten wegquote:Op maandag 22 juli 2013 16:38 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Tadic, Gyasi, Cabral, Born, Gutiérrez en Hölscher. En de rest halen ze maar uit het tweede.

Cabral is weg he. Gutierrez kan niet op de vleugel en Holscher is van oorsprong een 10. Net zoals Born officieel een spits is. Houdt je dus Gyasi en Tadic over als echte buitenspelers. Al vind ik Holscher daar zeker niet slecht hoor.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:38 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Tadic, Gyasi, Cabral, Born, Gutiérrez en Hölscher. En de rest halen ze maar uit het tweede.

Oh je was me al voor zie ik.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:58 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Gyasi en cabral mogen/moeten weg
Born is meer spits
Guiterrez en holscher zijn middenvelders waarbij holscher nu meer op de vleugels heeft gespeeld bij gebrek aan beter.

Mooi. Had hem liever verkocht gezien maar je kan niet alles hebben.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Cabral voor een jaartje verhuurd aan Ado.

Ja daar vat je aankomend seizoen wel goed mee samen denk ik zo.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
dit seizoen is het gewoon KWW, onder andere qua jeugd

Dat plan was toch allang afgeketst?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Twente schijnt ook rond te zijn met Dico Koppers als ik de geruchten mag geloven.

Leon ten Voorde@deBankzitter 6mquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat plan was toch allang afgeketst?

twitter:deBankzitter twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 14:09:40En de speler is...koppers. Vanmiddag meer duidelijkheid. Laatste plooien moeten nog glad worden gestreken reageer retweet

Geniet er maar van, want morgen staat alles weer blank in Enschede. Net als in juni.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:10 schreef bambino het volgende:
Vanavond naar Osasuna, heb er zin aan.
Is al heel wat maandjes geleden dat ik met zulk lekker weer in het stadion heb gezeten

Toch wel dus.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:11 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:deBankzitter twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 14:09:40En de speler is...koppers. Vanmiddag meer duidelijkheid. Laatste plooien moeten nog glad worden gestreken reageer retweet

Op zich. Een linksback hebben is altijd beter dan helemaal geen linksback hebben.quote:

daaromquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Op zich. Een linksback hebben is altijd beter dan helemaal geen linksback hebben.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |