Ik gok dat ze vooral ook wat in de breedte willen hebben vanwege het tweede team, dus dat ze vooral veel spelers moeten kopen en dus geen paar goede kunnen kopen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:46 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat is Twente nou aan het doen met spelers kopen die niet goed genoeg zijn voor andere clubs. Denk Twente dat ze deze beter kunnen maken?
Twente koopt graag veel eenheidsworstenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:46 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat is Twente nou aan het doen met spelers kopen die niet goed genoeg zijn voor andere clubs. Denk Twente dat ze deze beter kunnen maken?
Kips binnenkort weer hoofdsponsorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Twente koopt graag veel eenheidsworsten
goeie leverworstquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kips binnenkort weer hoofdsponsor
Diko Koppers met de beslissende tegen Ajaxquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:04 schreef ShevaJB het volgende:
Laat ze maar lullen die gastjes, Twente gaat het prima doen.
Als je idee van prima is dat ze de middenmoot gaat aanvoeren dan heb je helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:04 schreef ShevaJB het volgende:
Laat ze maar lullen die gastjes, Twente gaat het prima doen.
Met de kopquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Diko Koppers met de beslissende tegen AjaxMark my words.
Bojan die Koppers als directe tegenstander krijgtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Diko Koppers met de beslissende tegen AjaxMark my words.
Wie?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bojan die Koppers als directe tegenstander krijgt.
Was ook zo'n topper vorig seizoen inderdaad...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet wel, de vervanger van Cuenca
Ik heb wel meer vertrouwen in Bojan. Die heeft al wat meer ervaring en is fit. Volgens mij doet ie het goed in de voorbereidingquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Was ook zo'n topper vorig seizoen inderdaad...
Idd, dan heb ik toch liever de toppers als Cabral en Plet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Was ook zo'n topper vorig seizoen inderdaad...
Vergeet vooral Castaignos nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Idd, dan heb ik toch liever de toppers als Cabral en Plet.
Alsof die nog spelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Idd, dan heb ik toch liever de toppers als Cabral en Plet.
Nee, Cuenca ook niet.quote:
Boeiend. Niemand in Twente die verwacht dat Twente mee doet om de titel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, Cuenca ook niet.
Maar goed, misschien is het maar beter voor Twente dat er geen verwachtingen meer voor de top 3 zijn. Die heeft de demagoog zelf kundig de nek omgedraaid.
Nee, dat zou ook extreem bespottelijk zijn met zo'n baggerteam.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Boeiend. Niemand in Twente die verwacht dat Twente mee doet om de titel.
Zou ook niet realistisch zijn. Echter hadden jullie dat de laatste jaren wel als verwachting.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Boeiend. Niemand in Twente die verwacht dat Twente mee doet om de titel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |