Ja. Maar het werd zo subtiel herhaaltquote:Op zondag 30 juni 2013 00:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat had hij gisteravond zelf aangekondigd?
Al teveel op? Slechte ervaring?quote:
Dat snap ik dus echt niet dat je dat lekker kan vindenquote:
leren apprecieren.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet dat je dat lekker kan vinden
Je bent niet de enige hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het gewoon een nare user![]()
Heb 1 keer slok gehad en mijn slokdarm brandde eruit, dus neequote:
Ik deed ook even rustig aan toen ik een keer over mijn grens was gegaan. Ik snap hetquote:
is lekkerquote:Op zondag 30 juni 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb 1 keer slok gehad en mijn slokdarm brandde eruit, dus nee
En je leeft nog!?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:47 schreef TienVingers het volgende:
Ik heb nog niks gedronken sinds acht uur
Ik vind iemand die elke dag post hoelang hij al niet gefapt heeft en aankomt dat hij zijn nichtje zo sexy vindt en verliefd op dr is niet veel beter.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor.
Maar beter negeer je hem gewoon, dan gaat 'ie vanzelf wel weer weg.
Dit is niet de eerste keerquote:Op zondag 30 juni 2013 00:47 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik deed ook even rustig aan toen ik een keer over mijn grens was gegaan. Ik snap het
het gaat over mij, schat.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind iemand die elke dag post hoelang hij al niet gefapt heeft en aankomt dat hij zijn nichtje zo sexy vindt en verliefd op dr is niet veel beter.
ik heb je back etsuquote:Op zondag 30 juni 2013 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
het gaat over mij, schat.
maar hey, ik laat me niet wegjagen.
Je bedoeld dat het er weer uit komt? Of dat je 'te los' wordt?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer![]()
Na een tijdje stap ik net over de grens en dan gaat het echt mis ...
Dat is best lekker spulquote:Op zondag 30 juni 2013 00:48 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Tosti hiermee, ben benieuwd.
Godverdomme man, ga nou eens weg.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat at ik vroeger gewoon zonder tostiquote:Op zondag 30 juni 2013 00:48 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Tosti hiermee, ben benieuwd.
Weet ikquote:Op zondag 30 juni 2013 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het doet me aan Heinz Sandwichspread denken.quote:
Die hard jij!quote:Op zondag 30 juni 2013 00:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ook nog niks gegeten.
totaal anders.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het doet me aan Heinz Sandwichspread denken.
je hebt ramadan?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ook nog niks gegeten.
Het kwam er niet uit en vanaf 02:00 uur tot 13:00 uur is een zwart gat nuquote:Op zondag 30 juni 2013 00:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je bedoeld dat het er weer uit komt? Of dat je 'te los' wordt?
Negeren kan jij niet.quote:
Nee, het is gemaakt van groente.quote:
eigenlijk is het net GTST hier, met mij als hoofdpersoonquote:Op zondag 30 juni 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ikMaar ik had het over Spatieloos
Oh zoiets heb ik nog nooit gehad. Wel dat ik niet meer goed kon denken en dat alles eruit kwam.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het kwam er niet uit en vanaf 02:00 uur tot 13:00 uur is een zwart gat nu![]()
Weet niet hoe ik thuis ben gekomen en dat wil ik niet nog eens meemaken
Sommige mensen nemen dit ook ietsjes te serieusquote:Op zondag 30 juni 2013 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
eigenlijk is het net GTST hier, met mij als hoofdpersoon
ik heb iets van; negeer mensen die je niet moet en reageer enkel op mensen die je wel mag, en als je er aan ergert, dan ga je maar een uurtje iets anders doen.
Dagelijks hier aan de eettafel als d'r weer iets gebeurt met m'n zusje of d'r vriendinnenquote:
Je bent niet serieus toch?quote:
I know.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen dit ook ietsjes te serieus
TR gemacht.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know.
Maar goed, het is iets voor mods om er iets aan te doen.
En het erge is nog dat ik onder de schaafwonden zitquote:Op zondag 30 juni 2013 00:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh zoiets heb ik nog nooit gehad. Wel dat ik niet meer goed kon denken en dat alles eruit kwam.
Daar kan je nooit teveel van etenquote:
Ik had jou wel willen zienquote:Op zondag 30 juni 2013 00:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En het erge is nog dat ik onder de schaafwonden zit
Minpuntjes ditquote:
Hmmm, dat is wel onhandig!quote:
Niemand die jou kan vertellen wat er is gebeurd?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En het erge is nog dat ik onder de schaafwonden zit
Ja ben nog bezig met uitzoekenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wel onhandig!
[..]
Niemand die jou kan vertellen wat er is gebeurd?
gewoon snel zuipen, ik hoef nooit over te gevenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:53 schreef Rezania het volgende:
Hoe kan je nou zoveel drinken dat je niks meer kunt onthouden? Ik ga over me nek voordat ik überhaupt echt dronken kan worden, laat staan zo dronken dat ik niks kan onthouden.
misschien heb je in dat zwarte gat wel 10 chicks gehosseld :s :squote:Op zondag 30 juni 2013 00:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bovendien was mijn achterband in dtc al lek geraakt dus hoe ik thuis ben gekomen...
ja, dat snap ik ook niet, ik heb wel een keer lopen ijlen de volgende dagquote:Op zondag 30 juni 2013 00:53 schreef Rezania het volgende:
Hoe kan je nou zoveel drinken dat je niks meer kunt onthouden? Ik ga over me nek voordat ik überhaupt echt dronken kan worden, laat staan zo dronken dat ik niks kan onthouden.
En nu een fotoquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:53 schreef Rezania het volgende:
Katers heb ik ook nooit, hooguit droge lippen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon snel zuipen, ik hoef nooit over te geven
maar ga wel vaak blackout maar nooit overgeven ozfo
ook nooit kater verder
Wat?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook niet, ik heb wel een keer lopen ijlen de volgende dag
Ik hoop voor je dat de dingen die je hebt gedaan niet heel erg zijn. Succes met uitzoeken!quote:
Dat denk ik nietquote:Op zondag 30 juni 2013 00:54 schreef nodig het volgende:
[..]
misschien heb je in dat zwarte gat wel 10 chicks gehosseld :s :s
Ja toen was ik zwaar van de kaart, kutnacht gehad, en volgende middag in de zon gewoon dingen lopen lullen die ik niet meer weetquote:Op zondag 30 juni 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Katers heb ik ook nooit, hooguit droge lippen.
[..]
Wat?
misschien heb je wel dingen zitten slopen zoals ruiten en bushaltesquote:
Van jouquote:
Zojuist maar gedaan op zowel het forum als voor DM'squote:Op zondag 30 juni 2013 00:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor.
Maar beter negeer je hem gewoon, dan gaat 'ie vanzelf wel weer weg.
Dat zou best wel eens kunnen. Zou ook kunnen dat ik in elkaar ben geslagenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien heb je wel dingen zitten slopen zoals ruiten en bushaltes
ook nergens een tattoo zitten?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen. Zou ook kunnen dat ik in elkaar ben geslagen
Dus jij bent zo'n kerel die met alcohol op ruzie gaat zoekenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen. Zou ook kunnen dat ik in elkaar ben geslagen
doe het onder de kraanquote:Op zondag 30 juni 2013 00:57 schreef Rezania het volgende:
Waarom moet eten altijd zo heet zijn als je het net hebt bereidt?
heb ik ook last van, altijd vechtpartij met andere groepen uitzoeken als ik zat ben en over straat loopquote:Op zondag 30 juni 2013 00:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus jij bent zo'n kerel die met alcohol op ruzie gaat zoeken
Oke, van jou zelf dan.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb zelf geen foto's gemaakt van mijn patat
maar waaromquote:Op zondag 30 juni 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb ik ook last van, altijd vechtpartij met andere groepen uitzoeken als ik zat ben en over straat loop
Nee, dat normaliter niet. Ik weet niet hoe het nu is afgelopen en dat ben ik dus aan het uitzoekenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus jij bent zo'n kerel die met alcohol op ruzie gaat zoeken
Alle Duitsers zijn homo zingenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb ik ook last van, altijd vechtpartij met andere groepen uitzoeken als ik zat ben en over straat loop
Ik kwam hier een keer Amsterdammers tegen in een dronken buiquote:Op zondag 30 juni 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle Duitsers zijn homo zingenen toen kwam er echt eentje
NICCCCCK NEUKEEEENNNNNquote:Op zondag 30 juni 2013 00:57 schreef Rezania het volgende:
Ik word echt extreem melig als ik aangeschoten ben.
Nee, toen had ik niks op.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:58 schreef nodig het volgende:
[..]
NICCCCCK NEUKEEEENNNNN
NICCCCCK HIERKOMEEEEN
Mattenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam hier een keer Amsterdammers tegen in een dronken bui_!
nou dan weet je het wel.
Ik denk dat er nu iemand een foto van eten gaat posten.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:02 schreef d4v1d het volgende:
Ik haat mensen die foto's van eten posten als ik zelf geen eten heb
Ik volg het gesprek niet echt meer, word afgeleid door andere dingen.quote:
Goedzo. Je schiet er anders toch niets mee op.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zojuist maar gedaan op zowel het forum als voor DM's
omdat je capslock aan staatquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:02 schreef d4v1d het volgende:
Ik haat mensen die foto's van eten posten als ik zelf geen eten heb
fuck you, seriouslyquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:02 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu iemand een foto van eten gaat posten.
Ik kan goed denkenquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
fuck you, seriouslyfucking zin in tosti nu
gewoon beidequote:Op zondag 30 juni 2013 01:06 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, die Tosti Quick hè, wat een flop.Beter maak je een gewone tosti en flikker je wat ketchup ernaast.
Mensen die een tosti-apparaat gebruikenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:06 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, die Tosti Quick hè, wat een flop.Beter maak je een gewone tosti en flikker je wat ketchup ernaast.
Moeilijk doen met een koekenpan.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die een tosti-apparaat gebruikenIn de koekenpan veel beter
Ook lekker.quote:
Ik kan allebei wel waarderen, maar ik zie het wel een beetje als verschillende gerechten. Oké, het zijn beiden tosti's, maar vanwege de verschillen in bereiding is de smaakervaring ook net wat anders.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die een tosti-apparaat gebruikenIn de koekenpan veel beter
Op FOK?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:11 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh.
Ik dacht even dat ik iemand gevonden had die zichzelf ook als avatar had.
* AdoraBelle stopt een tosti in Crack_.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel makkelijker met bakken jaquote:Op zondag 30 juni 2013 01:20 schreef Rezania het volgende:
Boter op de buitenkanten van een tosti, briljant.
gewoon in de grillquote:Op zondag 30 juni 2013 01:22 schreef LETMEIN het volgende:
Wat voor een tosti-apparaat hebben jullie?
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle stopt een tosti in Crack_.Ohgod, een feederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Zo'n eentje die ook een grill en een wafelijzer kan zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:22 schreef LETMEIN het volgende:
Wat voor een tosti-apparaat hebben jullie?
Ik ookquote:Op zondag 30 juni 2013 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, bolle crack, ik zag het voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Je hoeft geen irl ava te zetten hoor is je eigen keusquote:Op zondag 30 juni 2013 01:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja, xcachet had het eerst ook. Nouja, nu ben ik de enige in dit topic.
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Wie is dat in de spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik dacht meer aan dit formaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik heb het over dat eerste plaatje?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er iemand in zo'n strakke pyjama slaapt hoor.
Maar jij speelt vals, bij jou is het pas half 1.quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 30 juni 2013 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar jij speelt vals, bij jou is het pas half 1.
11 eerste en tweede 21 maar dat figuur had ik toen ik 13 wasquote:Op zondag 30 juni 2013 01:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoe oud was je op die eerste dan, en hoe oud ben je nu?
Het verschil is echt enorm namelijk
Ben even lang op beide fotosquote:Op zondag 30 juni 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je ging van liliputter naar normaal?
Oh, nee man.. was mn tankini!quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan dit formaatje:
[ afbeelding ]
totaal andere verhouding man maar misschien ook camerastandpuntquote:
Maar dan met jouw hoofd. Maar wel gewoon zwart, dat wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
11 eerste en tweede 21 maar dat figuur had ik toen ik 13 was
[..]
Ben even lang op beide fotos![]()
[..]
Oh, nee man.. was mn tankini!
[..]
Denk 't.. ik ben maar 158 dus dan zou ik op de eerste foto echt HEEL klein zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
totaal andere verhouding man maar misschien ook camerastandpunt
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
maar wel knap lady, weinig vrouwen heb ik zo'n goeie prestatie zien doen.
158quote:Op zondag 30 juni 2013 01:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk 't.. ik ben maar 158 dus dan zou ik op de eerste foto echt HEEL klein zijn
[..]
Zal der ook uit zien zeg.. blank hoofd en dan zwart lichaamquote:Op zondag 30 juni 2013 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan met jouw hoofd. Maar wel gewoon zwart, dat wel.
wow wtf, hoeveel woog je toen als ik vragen magquote:Op zondag 30 juni 2013 01:31 schreef Crack_ het volgende:
Denk 't.. ik ben maar 158 dus dan zou ik op de eerste foto echt HEEL klein zijn
Dan komt wat wel goed?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:32 schreef Rozzje het volgende:
Als het warmer begint te worden dan komt het wel goed
yesquote:
60quote:Op zondag 30 juni 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wow wtf, hoeveel woog je toen als ik vragen mag
Nee ik verzin dit, je hebt helemaal gelijk. Dan maak ik er wel 70 van, dan wel goed?quote:
Ik ben bijna altijd wel verkouden. Komt denk ik door mijn astmaquote:Op zondag 30 juni 2013 01:33 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je verkoudheid
Anders ff sauna pakken ben je er zo vanaf
ja , of je verzint. of je woog meer of je bent liliputter geweest vroeger.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik verzin dit, je hebt helemaal gelijk.
Halve Micheal Jackson.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zal der ook uit zien zeg.. blank hoofd en dan zwart lichaam
Jaquote:Op zondag 30 juni 2013 01:35 schreef Ezell het volgende:
wat naar crackgelukkig gaat het nu wel goed met je
Half? Micheal Jackson was niet half of weet jij meer dan ik *winkwink*quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:35 schreef Ezell het volgende:
wat naar crackgelukkig gaat het nu wel goed met je
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Half? Micheal Jackson was niet half of weet jij meer dan ik *winkwink*
dat zou kunnen opzichquote:Op zondag 30 juni 2013 01:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik verzin dit, je hebt helemaal gelijk. Dan maak ik er wel 70 van, dan wel goed?
Mooi.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Nog niet helemaal maar gaat echt stuuuuuuuuukkkeeen beter dus ben echt al heel erg blij
.
maar hoe dan ook nu wel goede body ben trots op jequote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar hoe dan ook nu wel goede body ben trots op je
squat je ook
Je vraagt nu eigenlijk of ze een mooie reet heeft.quote:
Nietquote:Op zondag 30 juni 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mooi.Mag ik vragen hoelang je 'er vanaf bent'?
Neenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar hoe dan ook nu wel goede body ben trots op je
squat je ook
Krijg je daar een mooie kont van?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je vraagt nu eigenlijk of ze een mooie reet heeft.
Neu, ik wil weer gaan hardlopen in de vakantie wnat dat is er nu een tijd niet van gekomen omdat ik het druk had en dan vind ik het wel weer bestquote:
Ja, maar met boter is lekkerder.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
In zo'n apparaat kan het toch ook gewoon zonder boter?
Ik ga niet squatten!!quote:Op zondag 30 juni 2013 01:43 schreef FL_Freak het volgende:
Crack DM drommel voor tips over squatten.
Ik heb al een grote reet.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh.. nou nee dus.
Niks voor jou dan Rez?
Ja maar dan krijg je een mooi bolletje! Kun je ook zo'n streepjesonderbroek aanquote:
Freek, skatje.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:43 schreef FL_Freak het volgende:
Crack DM drommel voor tips over squatten.
Thanksquote:Op zondag 30 juni 2013 01:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omg. Neeeeeeeeee.
Ik wil gewoon niet dat je honger hebt.
Jij ziet er goed uit nu trouwens.
Ik begin gelijk, oké.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je een mooi bolletje! Kun je ook zo'n streepjesonderbroek aan
TR. Praten namens gebanden.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, iedereen krijgt hier de groeten van xcachet. En een kusje.
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Wanneer mag ze hier weer posten?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Jaa, kun je je broeken aanquote:Op zondag 30 juni 2013 01:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen sporten om er uiteindelijk ook zo uit te zien als jij.
Oke!quote:
als je goed doet niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:45 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me slecht voor je rug.
Ze doen het toch niet voor niks op die manier? Ik denk dat 't wel meevalt maar dat baseer ik op eh ja niks. Maar je gaat toch vanuit je benen?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:45 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me slecht voor je rug.
Haha, hoeft ook niet hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Blegh.Weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet zeggen.
Maar wel top dat die groep helpt.
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, kun je je broeken aan.
[..]
Oke!
Waar zou je zo'n billending trouwens moeten kopen? Verkopen ze die gewoon in een beetje lingeriezaak?
Joh, die fitnessfiguren doen de meest rare dingen om sneller spieren te kweken en zo.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze doen het toch niet voor niks op die manier? Ik denk dat 't wel meevalt maar dat baseer ik op eh ja niks. Maar je gaat toch vanuit je benen?
wie bedoel je met fitnessfigurenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
[..]
Joh, die fitnessfiguren doen de meest rare dingen om sneller spieren te kweken en zo.![]()
Is juist goed voor je rug als je goede form hebtquote:Op zondag 30 juni 2013 01:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze doen het toch niet voor niks op die manier? Ik denk dat 't wel meevalt maar dat baseer ik op eh ja niks. Maar je gaat toch vanuit je benen?
Figuren zoals mijn broer, die leven op kwark, eiwitshakes en kipfilet, en minstens 4 keer per week naar de sportschool gaan.quote:
wat is daar mis meequote:Op zondag 30 juni 2013 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Figuren zoals mijn broer, die leven op kwark, eiwitshakes en kipfilet, en minstens 4 keer per week naar de sportschool gaan.
Enge foto'squote:Op zondag 30 juni 2013 01:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verhaal trouwens.
Vrouw verslaafd aan meth en toen ze zelf meth ging maken kwam er een explosie en is ze voor 70% verbrand.
Die ouders van der hebben een oproep gedaan in de media (krant geloof ik) met een oude foto erbij waar ze er nog super mooi uit zag om geld te doneren. Ze gaven er alleen niet de reden bij waardoor ze zo verbrand is..
Nog steeds verslaafd natuurlijk
Beetje overdreven imo. Mijn broer flipt hem helemaal als we eens geen kwark in huis hebben.quote:
Bij de sportzaak of online.quote:
Ja.. al die foto's van meth gebruikers zijn eng..quote:
Gewoon lief zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, hoeft ook niet hoor.
Zou 't zelf ook niet echt weten. Ook niet als andere mensen tegen mij zeggen dat ze een eetprobleem hebben weet ik niet wat ik moet zeggen
.
Bizar gewoonquote:Op zondag 30 juni 2013 01:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. al die foto's van meth gebruikers zijn eng..
Maar las ergens dat die foto's die ze lieten zien van mensen en hoe ze veranderen niks helpt om mensen tegen te houden het te gaan gebruiken.
Ik kijk nu Breaking Bad. Raad eens waar het over gaat? Padum, drugs.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:50 schreef Crack_ het volgende:
Die ouders van der hebben een oproep gedaan in de media (krant geloof ik) met een oude foto erbij waar ze er nog super mooi uit zag om geld te doneren. Ze gaven er alleen niet de reden bij waardoor ze zo verbrand is ..
Oh, waar ben je?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kijk nu Breaking Bad. Raad eens waar het over gaat? Padum, drugs.
Leuke seriequote:Op zondag 30 juni 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kijk nu Breaking Bad. Raad eens waar het over gaat? Padum, drugs.
En Homeland mee gestopt natuurlijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
S01E03, dus niet zo heel ver..Krijg van sommige scenes echt de kriebels.
Nou nou, niet scheldenquote:
tofquote:Op zondag 30 juni 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou, niet schelden![]()
hoe vond ej hem?
Daarom ook seizoen 2 kijken, of heb je die ook al gezien?quote:
Alles wat uitgezonden is.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom ook seizoen 2 kijken, of heb je die ook al gezien?
Baasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |