Dagelijks hier aan de eettafel als d'r weer iets gebeurt met m'n zusje of d'r vriendinnenquote:
Je bent niet serieus toch?quote:
I know.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen dit ook ietsjes te serieus
TR gemacht.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know.
Maar goed, het is iets voor mods om er iets aan te doen.
En het erge is nog dat ik onder de schaafwonden zitquote:Op zondag 30 juni 2013 00:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh zoiets heb ik nog nooit gehad. Wel dat ik niet meer goed kon denken en dat alles eruit kwam.
Daar kan je nooit teveel van etenquote:
Ik had jou wel willen zienquote:Op zondag 30 juni 2013 00:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En het erge is nog dat ik onder de schaafwonden zit
Minpuntjes ditquote:
Hmmm, dat is wel onhandig!quote:
Niemand die jou kan vertellen wat er is gebeurd?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En het erge is nog dat ik onder de schaafwonden zit
Ja ben nog bezig met uitzoekenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wel onhandig!
[..]
Niemand die jou kan vertellen wat er is gebeurd?
gewoon snel zuipen, ik hoef nooit over te gevenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:53 schreef Rezania het volgende:
Hoe kan je nou zoveel drinken dat je niks meer kunt onthouden? Ik ga over me nek voordat ik überhaupt echt dronken kan worden, laat staan zo dronken dat ik niks kan onthouden.
misschien heb je in dat zwarte gat wel 10 chicks gehosseld :s :squote:Op zondag 30 juni 2013 00:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bovendien was mijn achterband in dtc al lek geraakt dus hoe ik thuis ben gekomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |