* AdoraBelle stopt een tosti in Crack_.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel makkelijker met bakken jaquote:Op zondag 30 juni 2013 01:20 schreef Rezania het volgende:
Boter op de buitenkanten van een tosti, briljant.
gewoon in de grillquote:Op zondag 30 juni 2013 01:22 schreef LETMEIN het volgende:
Wat voor een tosti-apparaat hebben jullie?
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle stopt een tosti in Crack_.Ohgod, een feederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Zo'n eentje die ook een grill en een wafelijzer kan zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:22 schreef LETMEIN het volgende:
Wat voor een tosti-apparaat hebben jullie?
Ik ookquote:Op zondag 30 juni 2013 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, bolle crack, ik zag het voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Je hoeft geen irl ava te zetten hoor is je eigen keusquote:Op zondag 30 juni 2013 01:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja, xcachet had het eerst ook. Nouja, nu ben ik de enige in dit topic.
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Wie is dat in de spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |