Soort Armin van Buuren effect.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik denk eerder dat Keith er wel in is geplugged, maar dat ze hem gewoon op stil hebben staan.
Misschien heeft hij een oortje zodat hij wel van zichzelf kan genietenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik denk eerder dat Keith er wel in is geplugged, maar dat ze hem gewoon op stil hebben staan.
2,5u optreden hequote:Op zondag 30 juni 2013 00:08 schreef Felixa het volgende:
Ik snap niet dat ze voor dit publiek niet alleen hun grootste hits spelen.
public enemy op 4 zie ik, over legendes gesprokenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:08 schreef abraham het volgende:
Leuk,muzieklegendes live maar heb een enorme neiging te zappen naar the Otherstage.
Podium is toch vrij licht hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 00:12 schreef ddx het volgende:
Al die mensen met mobieltjes in het donker iets proberen te filmen
Je hoort 'm nu wel goed spelen btwquote:Op zondag 30 juni 2013 00:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou, Keith valt ieder moment om. Kan niet anders, die komt niet meer op de wereld.
Ja, net ineens een paar keer iddquote:
Ook gewoon op BBC2 hoor. Of heb je geen tv in de buurt?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:19 schreef Timo20 het volgende:
Een minuut of 20 geleden de stream opgezet, ziet er goed uit. Wat een geweldige beelden net bij Sympathy for the devil![]()
Ik zit er nu ook over te denken. Maar ja, ALS ze komen moet je wel heeeel veel mazzel hebben om een kaartje te kunnen bemachtigen denk ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:24 schreef exile79 het volgende:
Dit klinkt gewoon zoveel beter dan allen YT video's. Ik ga als ze komen!
Tja ik ook, maar twijfel of dat ook echt gaat gebeurenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:24 schreef exile79 het volgende:
Dit klinkt gewoon zoveel beter dan allen YT video's. Ik ga als ze komen!
Als alle oude fans kaartjes willen, heb je meer kans omdat die zo sloom typen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit er nu ook over te denken. Maar ja, ALS ze komen moet je wel heeeel veel mazzel hebben om een kaartje te kunnen bemachtigen denk ik.
Die liggen allemaal in een slaapzak bij de GWK om er 's ochtends achter te komen dat de VVK online gaat tegenwoordigquote:Op zondag 30 juni 2013 00:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als alle oude fans kaartjes willen, heb je meer kans omdat die zo sloom typen.
Hehe ik heb weleens gehoord dat je beter naar een postkantoor kunt gaan en daar een kaartje kopen. En dan een niet zo heel groot postkantoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als alle oude fans kaartjes willen, heb je meer kans omdat die zo sloom typen.
Mijn vader denkt dat nog steeds ja, vorige keer lag hij er nog wel toen de Stones kwamen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die liggen allemaal in een slaapzak bij de GWK om er 's ochtends achter te komen dat de VVK online gaat tegenwoordig
Moet je eens doen dan, succesquote:Op zondag 30 juni 2013 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik heb weleens gehoord dat je beter naar een postkantoor kunt gaan en daar een kaartje kopen. En dan een niet zo heel groot postkantoor.
Jawel maar m`n ma zit een film te kijkenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook gewoon op BBC2 hoor. Of heb je geen tv in de buurt?
Klinkt idd goed. Maar Bruce is echt wel een maatje of wat beter.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:31 schreef tim. het volgende:
Ik vind het goed. Beter vermaak dan Broes of Beyoncé!
True maar er is tegenwoordig helemaal geen verkoop meer via postkantorenquote:
Kan bij de meeste grote concerten alleen nog maar via internetquote:
Niet? Oh ik dacht dat sommige sigarenwinkels met postagentschap ook nog wel verkochten.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
True maar er is tegenwoordig helemaal geen verkoop meer via postkantoren
Mmm zorgen dat je heeeel snel internet hebt die dag.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan bij de meeste grote concerten alleen nog maar via internet
Sommige concertkaarten kun je bij Primera kopen maar dat zijn meestal geen grote concerten.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet? Oh ik dacht dat sommige sigarenwinkels met postagentschap ook nog wel verkochten.
Nee, alleen nog platen speciaal zaken. En dan alleen voor festivals en kleine concertzalen (tenminste, onze platenwinkel hier in de stad)quote:Op zondag 30 juni 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet? Oh ik dacht dat sommige sigarenwinkels met postagentschap ook nog wel verkochten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |