Ik heb acht jaar in Lunetten gewoond. Niet geweldig, maar nou ook weer niet al te slecht. Inderdaad ver van het centrum, maar met de bus ben je er zo, en je kunt er in elk geval je auto kwijt. Dat is dichterbij het centrum nog wel eens anders.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:48 schreef MaJo het volgende:
Hoograven, Oog in Al, lunetten en Leidschenrijn zou ik niet snel doen omdat het ver van het centrum is.
thanks!quote:Op zondag 30 juni 2013 00:04 schreef MaJo het volgende:
Het huis in Leidschenrijn is heel tof inderdaad! Alleen wel wat ver van het centrum.
Vriendin zal ik morgen sms'en. Het is geen open ruimte, gewoon aparte slaapkamers en de rest gedeeld. Alleen geen idee of ze nu al een huisgenoot heeft
Maar nu echt tukken, ik hou je op de hoogte!
Euhm... Ja!quote:Op zondag 30 juni 2013 02:52 schreef B.ertha het volgende:
Hee cobra![]()
Nog iets vermakelijks te melden terwijl ik slapeloos in bed lig?
De single, LP en CD versie had ik al jaren. De 12" nog niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 03:27 schreef B.ertha het volgende:
Lekker nummerMaar daar zocht je dus al lang naar?
Ik heb inmiddels warme melk gescoord en ga nogmaals proberen te slapen
als je echt in het centrum woont is het lastig ja, daarom heb ik ook wijken rondom het centrum aangegevenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:07 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik heb acht jaar in Lunetten gewoond. Niet geweldig, maar nou ook weer niet al te slecht. Inderdaad ver van het centrum, maar met de bus ben je er zo, en je kunt er in elk geval je auto kwijt. Dat is dichterbij het centrum nog wel eens anders.
Morning en graag!quote:Op zondag 30 juni 2013 09:46 schreef B.ertha het volgende:
Goedemorgen!
Coffee, anyone?
[ afbeelding ]
Haha, dat check engine- lampje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het morgen mooi weer is gaan we dan verder met strepen zetten. Vandaag weer een stukje met de auto gereden, en dat wil prima. Loopt alleen niet helemaal soepel bij stationair draaien en het check engine-lampje staat standaard aan. Verder blijkt de cassette-adapter die ik heb aangeschaft enorm veel herrie te maken tijdens het draaien, dus ik denk dat we alsnog de FM-zender gaan gebruiken
Maandag, allejezusvroeg in de ochtendquote:Op zondag 30 juni 2013 10:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Haha, dat check engine- lampje.Doet me denken aan The big bang theory.
Wanneer vertrekken jullie?
Had hij toen ook al grijs haar...?quote:Op zondag 30 juni 2013 07:01 schreef iamredleader het volgende:
Ergens vind ik het heel moeilijk om me C4 als jochie voor te stellen
Wat zij zegtquote:Op zondag 30 juni 2013 11:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Koffie! Graag!Ik had niet zo'n beste nacht ...
De eerste grijze haar had ik op mijn 13de. Jaartje later dus...quote:
Ken nog een deelnemend team, de Juliana's. Ook een knaloranje auto met gouden kroon er op. Als je whiskt wil hebben, moet je bij hun zijn...quote:Op zondag 30 juni 2013 11:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maandag, allejezusvroeg in de ochtend
quote:Op zondag 30 juni 2013 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De eerste grijze haar had ik op mijn 13de. Jaartje later dus...
Super!! Over max een uurtje staan de foto's op mijn Facebookquote:
Asmodian was ook heel vroeg grijs, PhysicsRules begon ook vrij vroeg... Ik ben zelf kalende middenboven opquote:Op zondag 30 juni 2013 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De eerste grijze haar had ik op mijn 13de. Jaartje later dus...
Kleine acrobaat.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn kind kan trouwens wel op mijn schoot staan terwijl ze zich met twee handen aan mijn hoofdhaar overeind houdt en en passant met haar anderhalve tand in mijn wijsvinger bijt. *au
ze is gewoon blij dat mama morgen jarig isquote:Op zondag 30 juni 2013 14:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn kind kan trouwens wel op mijn schoot staan terwijl ze zich met twee handen aan mijn hoofdhaar overeind houdt en en passant met haar anderhalve tand in mijn wijsvinger bijt. *au
Facbookmelding gehad?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ze is gewoon blij dat mama morgen jarig is
je mag niet meer radenquote:
Voor later:quote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het klimt overal in en valt dus ook overal vanaf en uit.Ze staat vol blauwe plekken.
Ik was in de veronderstelling dat je net wat ouder was dan ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Grijze haren, daar heb ik er ook al teveel van. En ik ben nog niet eens 30
nee, ik ben nog een jonkiequote:Op zondag 30 juni 2013 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor later:
[ afbeelding ]
[..]
Ik was in de veronderstelling dat je net wat ouder was dan ik.
getrouwd, een kind, zwanger, ja zo mag je je wel voelen danquote:
nou waar vind je nou dat selfie dat ik vannochtend maakte?quote:
Vanochtend heb ik iets gehad dat verkocht werd als koffie, maar wat meer leek op vloeibaar asfalt met een soort van bittere smaak. Moest nog 2 euro kosten ook, schandalig...quote:
Je bent bij de Ikea geweest?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanochtend heb ik iets gehad dat verkocht werd als koffie, maar wat meer leek op vloeibaar asfalt met een soort van bittere smaak. Moest nog 2 euro kosten ook, schandalig...
Nu maar aan een eigen bakkie koffie, dat meer dan 2 euro waard is, maar aanzienlijk minder kost.
Uiteraard.quote:
truste.quote:
dank je, menu ziet er ok uitquote:
Je bedoelt toch niet de pottenbakker of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb net eindelijk de roos weggegooid die ik van mijn ex kreeg op Valentijn's dagMaar de vazen die hij heeft gemaakt en me heeft gegeven wel ingepakt
Heb het toch liever vers...quote:Op zondag 30 juni 2013 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik hou wel van die trend van oud Hollands eten
jawelquote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet de pottenbakker of heb ik iets gemist?
Oh noquote:
Het ligt nog steeds wat gevoelig...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh noWhat happened? Mag ook per PM of helemaal niet als je er niet over wil praten natuurlijk
Snap ik! Is altijd erg balen als het uitgaatquote:Op zondag 30 juni 2013 23:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het ligt nog steeds wat gevoelig...En het is al weken zo
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 30 juni 2013 18:43 schreef MadMaster het volgende:
HT, je concurrentie:
[ afbeelding ]
Ze schijnen ook een tapinstallatie met oranjebitter bij zich te hebben...
Was ook wel erg mooi geweest. Toch bedankt!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:56 schreef MaJo het volgende:
Familiedag was erg gezellig
Nu wel helemaal kapot
B., mijn vriendin heeft al een huisgenoot gevonden helaasMaar ik blijf mijn ogen voor je open houden!
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb net eindelijk de roos weggegooid die ik van mijn ex kreeg op Valentijn's dagMaar de vazen die hij heeft gemaakt en me heeft gegeven wel ingepakt
Ik ben ook blond, maar ik zie ze toch heel duidelijk bij mezelfquote:Op zondag 30 juni 2013 17:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb ze nog niet kunnen ontdekken, maar aangezien ik blond ben vallen ze ook minder op
Heb er nog geen 1 bespeurdquote:Op maandag 1 juli 2013 08:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ook blond, maar ik zie ze toch heel duidelijk bij mezelfEen week voor mijn 25e verjaardag vond ik de eerste
Ophelia, gefeliciteerd met je verjaardag!Any plans?
heb je vakantie of even lekker een dagje vrij? Geniet van dat vrolijke mannetjequote:Op maandag 1 juli 2013 09:17 schreef iamredleader het volgende:
Zo. Jair naar school gebracht. Daarna tinu naar werk gebracht. Nu thuis met Lior, muziekje aan en ontspannen
Amenquote:Op maandag 1 juli 2013 09:39 schreef Etcetera het volgende:
Zo, eerst mailtje van collega of ik er ben. Nope. Ben je er morgen wel? Nope, tenzij ik mijn contract heb getekend, dan wel.
Parttimer meldt zich zeg maar
Wat een prutsers zegquote:Op maandag 1 juli 2013 09:39 schreef Etcetera het volgende:
Zo, eerst mailtje van collega of ik er ben. Nope. Ben je er morgen wel? Nope, tenzij ik mijn contract heb getekend, dan wel.
Here IS troublequote:Op maandag 1 juli 2013 09:53 schreef Etcetera het volgende:
Net telefoon van m'n opdrachtgever: 'laat het maar lekker in de soep lopen'![]()
Prima, geen énkel probleem mee
Lekker op tijdquote:Heb net <leidinggevende> er nadrukkelijk op gewezen, ze schrok ervan, en zal in de loop van de ochtend bij P&O er achteraan gaan.
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Gheghe, dosis seroxat verhoogd van 20mg naar 40mg
Prima toch?quote:Paroxetine vermindert de depressieve klachten. U voelt zich energieker en uw stemming verbetert. Het is belangrijk het medicijn dan nog ongeveer een halfjaar te blijven gebruiken. Daarmee verkleint u de kans dat de depressie terugkomt. Bij ouderen en mensen die eerder een depressie hebben gehad adviseren artsen vaak om dit medicijn langer te gebruiken.
Nee ik zat zelf te kijken en het was offlinequote:
Hell yeah! Ga vanavond ook kijkenquote:
Relativeren noemen ze dat, maar ik begrijp dat je hier niet happy mee bent.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Ja. Ik doe er wat luchtig over maar dat ik nu al sinds vrijdag enige hoofdpijn heb zegt wel genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Neem dan nu alvast maar een flinke plak chocolade.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Het is het enige wat in m'n hoofd zit zo ongeveer, dus dat moet wel lukken
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem dan nu alvast maar een flinke plak chocolade.
Schijnt rustgevend te zijn...
Oh dat kan ik ook wel eens proberenquote:
quote:
quote:I said a hip, hop, the hippie - the hippie
To the hip hip-hop, and you don't stop
The rock it to the bang-bang, boogie say "up jump"
The boogie to the rhythm of the boogie: the beat
Dat klinkt eigenlijk best oké, dan kan ik de stad even proeven terwijl sheep ook nog niet op straat staatquote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef MaJo het volgende:
B. als je Utrecht alvast uit wil proberen dan ken ik iemand die haar huis in de maand augustus onderverhuurd, midden in het centrum (Steenweg, die lange winkelstraat). 23m2 met eigen keuken voor 455 euro. Laat maar weten als je interesse hebt maar ik denk dat je voor wat structurelers gaat?
dat is waarquote:Op maandag 1 juli 2013 12:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk best oké, dan kan ik de stad even proeven terwijl sheep ook nog niet op straat staat
Haha, toepasselijkquote:Op maandag 1 juli 2013 12:39 schreef B.ertha het volgende:
Veel gezeik met mijn project hier. Nu plande ik via mijn telefoon een afspraak in daarover, veranderde autocorrect de naam ervan naar 'sores'
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Ja. Ik doe er wat luchtig over maar dat ik nu al sinds vrijdag enige hoofdpijn heb zegt wel genoeg.
Niet heel erg hoorquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:39 schreef B.ertha het volgende:
Veel gezeik met mijn project hier. Nu plande ik via mijn telefoon een afspraak in daarover, veranderde autocorrect de naam ervan naar 'sores'
Aangesneden:quote:Op maandag 1 juli 2013 06:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
http:// http://www.nsmbl.nl/wp-co(...)orn-cake-ooit-2.jpeg
hmmmm, minder. Blij dat ik dat niet heb.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef MaJo het volgende:
Ik denk niet dat zij psychotisch zijn ERHet ziet er naar uit dat mijn zwager dat wel is namelijk
Is een NNG veteraan, oftewel, een veteraan uit Nederlands Nieuw Guinea toen het nog een kolonie was.quote:
Ik kijk zo wel ffquote:Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef MaJo het volgende:
En als je een vriendschapsverzoek hebt gekregen waar je niks van snapt ER, dat ben ik
Zie DMquote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop dat ik de goede te pakken heb, je profielfoto is niet duidelijkMaar als het goed is heb ik je naam goed onthouden
Wat is er niet duidelijk aan die foto?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop dat ik de goede te pakken heb, je profielfoto is niet duidelijkMaar als het goed is heb ik je naam goed onthouden
ze zijn niet eens zo mooiquote:Op maandag 1 juli 2013 08:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles weg te gooien toch? Als het mooie vazen zijn, gewoon bewaren en dan heb je 'later als je groot bent'een mooie herinnering.
Goeie beslissingquote:Op maandag 1 juli 2013 09:39 schreef Etcetera het volgende:
Huh? Babi is varkensvlees.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:00 schreef iamredleader het volgende:
Heerlijk - Lior is de hele verdieping aan het verkennen, Jair en ik kijken Cars, straks Tinu ophalen van werk, en als avondeten Babi Pangang / fusion Chinees
Money money money...quote:Op maandag 1 juli 2013 16:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goeie beslissingIk snap überhaupt niet dat je er nog wíl werken
ja fair enough natuurlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Money money money...
Neem tenminste aan dat dat ook voor Etc een goeie reden is om er toch weer heen te gaan als ze een contract krijgt. Ik weet iig dat het de enige reden is dat ik volgende week weer op de fiets stap...
Wat is dat snel gegaan.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Money money money...
Neem tenminste aan dat dat ook voor Etc een goeie reden is om er toch weer heen te gaan als ze een contract krijgt. Ik weet iig dat het de enige reden is dat ik volgende week weer op de fiets stap...
quote:
Inkomenquote:Goeie beslissingIk snap überhaupt niet dat je er nog wíl werken
Dat is wel het plan hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja fair enough natuurlijkDaarom blijf ik haar aanmoedigen om (actiever) door te zoeken ook, zelfs als ze terug gaat
Lijkt me een puik planquote:Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zullen we afspreken dat ik vandaag een baan krijg trouwens?
mja ik bleek dus een verkeerd iemand toegevoegd te hebbenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is er niet duidelijk aan die foto?
Dat moet LompeHork zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
mja ik bleek dus een verkeerd iemand toegevoegd te hebbeniemand die cobra, Bart en red als vriend hebben en een naamgenoot van jou is. Ben wel benieuwd wie dat nu is
B. heb je mijn Facebook bericht gehad?
Als het maar smaaktquote:Op maandag 1 juli 2013 16:30 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dan is het geen babi maar dendeng (als ik me goed herinner).
quote:
het is een beetje een lompe horkquote:
Zekers.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
mja ik bleek dus een verkeerd iemand toegevoegd te hebbeniemand die cobra, Bart en red als vriend hebben en een naamgenoot van jou is. Ben wel benieuwd wie dat nu is
B. heb je mijn Facebook bericht gehad?
Werken.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ophelia, gefeliciteerd met je verjaardag!Any plans?
Beetje laat Ophelia, maar gefeliciteerdquote:Op maandag 1 juli 2013 19:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Werken.![]()
Dank voor de felicitaties allemaal!
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Aangesneden:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet iig dat het de enige reden is dat ik volgende week weer op de fiets stap...
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En ik zit maar naar FB te staren met de gedachte: "Wie de neuk is dat nou weer?"
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik las dit (onbewust) met de intonatie van de sunweb-reclame
En gaat het iets worden denk je?quote:
Ik weet niet of ik die reclame kenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik las dit (onbewust) met de intonatie van de sunweb-reclame
Hoi dat was ikquote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En ik zit maar naar FB te staren met de gedachte: "Wie de neuk is dat nou weer?"
Aangenaam kennis te makenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi![]()
ik ben die kale die je toegevoegd had per ongeluk.
Die is echt heel gaaf geworden!quote:
Slim om afleiding te zoeken.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, goeie toevoeging aan je post
En mn verlof is veel te snel om jaE gaat morgen voor het eerst wennen...
Ik heb mezelf een ochtendje shoppen beloofd als afleiding
En ik ben een secretaresse-opleiding van de LOI aan het bestellenLijkt me een betere kans op de arbeidsmarkt bieden dan ik nu heb...
Is twitter geen optie?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Weet iemand het e-mail adres van Premier Mark Rutte?
Niet het rechtstreekse maar de coördinator van het ministerie wel: r.vanzwol@minaz.nlquote:Op maandag 1 juli 2013 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Foto van hem en mijquote:Op maandag 1 juli 2013 20:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is twitter geen optie?
Wat wil je hem mailen?
Apart is datquote:Op maandag 1 juli 2013 20:30 schreef Soempie het volgende:
Deze zwangerschap heb ik echt van die gekke cravings. Laatst wilde ik dus per se Chinees, vorige week witte bonen in tomatensaus, terwijl ik dat echt nooit eet. En nu is Wiebel een Turkse pizza voor me aan het halen. Hoop dat die zaak nu wel open is.
Dat is best heel enthousiast.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:30 schreef MaJo het volgende:
Mijn collega is 9 weken zwanger. Superleuk voor haar maar ik vind dat ze nu al een beetje doordraaitZo heeft ze dit weekend een afspraak bij de kinderopvang en gaat ze volgende week naar een cursus voor nieuwe ouders. Ook heeft ze al allemaal gratis pakketten enzo aangevraagd. Ik snap best dat ze enthousiast is maar stel nou dat het nog mis gaat, 9 weken is best vroeg toch om allemaal dit soort dingen al te doen?
Contact gaat per post.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat heb ik dus nooit zo. Weleens dat ik ergens trek in heb, maar nooit zo'n verlangen naar bepaald voedsel. Bepaalde dingen lust ik nu ook echt niet meer, dat vind ik ook zo gek.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Apart is datMaar is het echt zwangerschapsgebonden? Ik heb ook wel eens van die obsessies met eten dat ik opeens iets MOET eten als het in mijn hoofd zit
Oh ik laat ze ook lekker hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 20:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is best heel enthousiast.Maarja, lekker laten gaan. Ik vind het ook zo wat om maar te denken: ik wacht tot 12 weken met alles, want misschien gaat het wel mis. Zo stond ik er bij M. in elk geval ook niet in.
Kut, moet ik het gaan uitprinten, laat dat mijn zwakke punt zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Contact gaat per post.
http://www.rijksoverheid.(...)e-minister-president
Misschien ben ik ook wel apart hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit zo. Weleens dat ik ergens trek in heb, maar nooit zo'n verlangen naar bepaald voedsel. Bepaalde dingen lust ik nu ook echt niet meer, dat vind ik ook zo gek.
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kut, moet ik het gaan uitprinten, laat dat mijn zwakke punt zijn
Ja, 't is ook wel wat overdreven bij deze termijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ik laat ze ook lekker hoorMaar vind het af en toe wat overdreven
Maar snap ook wel dat ze enthousiast zijn
Misschien wordt dat dan wel nog erger als je zwanger bent.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel apart hoorIk had het een tijdje terug met tikkels. Opeens zat dat in mijn hoofd en toen ben ik echt op zoek gegaan
En uiteindelijk gevonden
Dingen niet meer lusten is volgens mij ook een natuurlijke manier van je lichaam om slechte dingen uit te bannen
Inderdaad jaquote:Op maandag 1 juli 2013 20:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, 't is ook wel wat overdreven bij deze termijn.Straks moet ze nog 10 weken en heeft ze niks meer te doen.
Dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien wordt dat dan wel nog erger als je zwanger bent.
Lotusss doet nu een welverdient tukkiequote:Op maandag 1 juli 2013 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Je meent het?
Vraag Lotusss dan? Of staat zij nog verplicht aan de afwas?
Of je kijkt even naar de reacties van MaJo op jouw vraag.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kut, moet ik het gaan uitprinten, laat dat mijn zwakke punt zijn
Ik zie het niet, medicatie is verdubbeld dus ik ben een beetje wazigquote:Op maandag 1 juli 2013 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of je kijkt even naar de reacties van MaJo op jouw vraag.
Ahhh, die had ik al gebruikt. werd "gebounced". Wellicht omdat ik een gmail accoint gebruik?quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahhh, die had ik al gebruikt. werd "gebounced". Wellicht omdat ik een gmail accoint gebruik?
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet het rechtstreekse maar de coördinator van het ministerie wel: r.vanzwol@minaz.nl
Doe ik morgen dan wel, anders bel ik hem wel ff.quote:
Ja, dat lijkt me ook wel confronterend.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad jaMaar ik denk dan ook wat als het nou nog mis gaat, dan zit je met je huis vol kleertjes, luiers en babyspul, dat is toch heel confronterend
Veel zaken heben daar een retourregeling voor. Maar terugbrengen is op zo'n moment ook niet alles.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad jaMaar ik denk dan ook wat als het nou nog mis gaat, dan zit je met je huis vol kleertjes, luiers en babyspul, dat is toch heel confronterend
Ik gebruik geen twitterquote:Op maandag 1 juli 2013 20:55 schreef iamredleader het volgende:
@MinPres kun je gebruiken voor Twitter
Twitterberichten aan hem gericht worden alleen gelezen als die een bedreiging bevatten.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:55 schreef iamredleader het volgende:
@MinPres kun je gebruiken voor Twitter
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Twitterberichten aan hem gericht worden alleen gelezen als die een bedreiging bevatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef B.ertha het volgende:
LB niet lezenDat klinkt ranzig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Dat ga je wel merken.quote:
wat voor melding krijg je?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:58 schreef Tinuviel het volgende:
Misschien is er hier een techniek freak, die me kan helpen. Ik kan niet meer inloggen bij mijn hotmail. Heb het wachtwoord al gereset via Microsoft account en toch kan ik niet meer inloggen via de link, die ik dan per mail ontvang. Hier iemand een idee?
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef B.ertha het volgende:
LB niet lezenHoe verzin je het. Dat lijkt me dus echt een vreselijke combinatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is prima, hij moest me morgen toch bellenquote:
Nope.:)quote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef B.ertha het volgende:
Hebben jullie allemaal nog nooit chocoladefondue gehad?
Dat wordt bijna altijd geserveerd met druiven
Het staat niet op de planningquote:
Yuk ...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
Niemand die ooit chocoladerozijnen eet?
Grote pluchen staart achterop dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het staat niet op de planning. Zou ook niet weten wat we daar mee kunnen doen om het mooier te maken
Daar begon mijn broer ook al overquote:
"Internet is de toekomst. Stop met de papieren versie" ?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:49 schreef MaJo het volgende:
Fruit met chocola vind ik ook maar niksFruit en chocola los daarentegen
Ik heb net een ideetje gestuurd naar een landelijk tijdschrift, ben heel benieuwd!
Grappig dat je het zegt, ze zijn onlangs overgegaan op alleen onlinequote:Op maandag 1 juli 2013 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Internet is de toekomst. Stop met de papieren versie" ?
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt, ze zijn onlangs overgegaan op alleen online
Ik ben zaterdag vrij dus als je het leuk vindt dan kan ik iets eerder komenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:49 schreef MaJo het volgende:
Fruit met chocola vind ik ook maar niksFruit en chocola los daarentegen
Ik heb net een ideetje gestuurd naar een landelijk tijdschrift, ben heel benieuwd!
Vind ik leuk!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag vrij dus als je het leuk vindt dan kan ik iets eerder komen
Truste.quote:
quote:
Jij ook alvastquote:
Schilder er Angry Birds op.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het staat niet op de planning. Zou ook niet weten wat we daar mee kunnen doen om het mooier te maken
Een patroon dat alleen een leuk plaatje oplevert als de wielen draaien.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
No way!quote:
Op snelheid wordt het dan toch een soort blur en in stilstand zie je het niet goed.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een patroon dat alleen een leuk plaatje oplevert als de wielen draaien.
Beeeeeeeeeeeeeetje verboden. Plus, Clarkson had een keer niet al te beste ervaringen met die dingen in een aflevering Top Gearquote:Of van die spikes aan de zijkant die ze bij die romeinse strijdwagens hadden.
Nou lekker danquote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Misschien word ik paranoïde, maar volgens mij hoorde ik net, toen ik even buiten was, weer schoten. Voor vuurwerk lijkt het me nog te vroeg en het klonk als een salvo. Daarna hoorde ik piepende banden en een wegscheurende auto...
Je woont nu echt in het Wilde Westen?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Misschien word ik paranoïde, maar volgens mij hoorde ik net, toen ik even buiten was, weer schoten. Voor vuurwerk lijkt het me nog te vroeg en het klonk als een salvo. Daarna hoorde ik piepende banden en een wegscheurende auto...
Hoe is het afgelopen met die schietpartij voor de deur?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik hoor hier al dagen niks andersMaar het is dan ook al bijna July 4th
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |