Ik heb acht jaar in Lunetten gewoond. Niet geweldig, maar nou ook weer niet al te slecht. Inderdaad ver van het centrum, maar met de bus ben je er zo, en je kunt er in elk geval je auto kwijt. Dat is dichterbij het centrum nog wel eens anders.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:48 schreef MaJo het volgende:
Hoograven, Oog in Al, lunetten en Leidschenrijn zou ik niet snel doen omdat het ver van het centrum is.
thanks!quote:Op zondag 30 juni 2013 00:04 schreef MaJo het volgende:
Het huis in Leidschenrijn is heel tof inderdaad! Alleen wel wat ver van het centrum.
Vriendin zal ik morgen sms'en. Het is geen open ruimte, gewoon aparte slaapkamers en de rest gedeeld. Alleen geen idee of ze nu al een huisgenoot heeft
Maar nu echt tukken, ik hou je op de hoogte!
Euhm... Ja!quote:Op zondag 30 juni 2013 02:52 schreef B.ertha het volgende:
Hee cobra![]()
Nog iets vermakelijks te melden terwijl ik slapeloos in bed lig?
De single, LP en CD versie had ik al jaren. De 12" nog niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 03:27 schreef B.ertha het volgende:
Lekker nummerMaar daar zocht je dus al lang naar?
Ik heb inmiddels warme melk gescoord en ga nogmaals proberen te slapen
als je echt in het centrum woont is het lastig ja, daarom heb ik ook wijken rondom het centrum aangegevenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:07 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik heb acht jaar in Lunetten gewoond. Niet geweldig, maar nou ook weer niet al te slecht. Inderdaad ver van het centrum, maar met de bus ben je er zo, en je kunt er in elk geval je auto kwijt. Dat is dichterbij het centrum nog wel eens anders.
Morning en graag!quote:Op zondag 30 juni 2013 09:46 schreef B.ertha het volgende:
Goedemorgen!
Coffee, anyone?
[ afbeelding ]
Haha, dat check engine- lampje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het morgen mooi weer is gaan we dan verder met strepen zetten. Vandaag weer een stukje met de auto gereden, en dat wil prima. Loopt alleen niet helemaal soepel bij stationair draaien en het check engine-lampje staat standaard aan. Verder blijkt de cassette-adapter die ik heb aangeschaft enorm veel herrie te maken tijdens het draaien, dus ik denk dat we alsnog de FM-zender gaan gebruiken
Maandag, allejezusvroeg in de ochtendquote:Op zondag 30 juni 2013 10:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Haha, dat check engine- lampje.Doet me denken aan The big bang theory.
Wanneer vertrekken jullie?
Had hij toen ook al grijs haar...?quote:Op zondag 30 juni 2013 07:01 schreef iamredleader het volgende:
Ergens vind ik het heel moeilijk om me C4 als jochie voor te stellen
Wat zij zegtquote:Op zondag 30 juni 2013 11:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Koffie! Graag!Ik had niet zo'n beste nacht ...
De eerste grijze haar had ik op mijn 13de. Jaartje later dus...quote:
Ken nog een deelnemend team, de Juliana's. Ook een knaloranje auto met gouden kroon er op. Als je whiskt wil hebben, moet je bij hun zijn...quote:Op zondag 30 juni 2013 11:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maandag, allejezusvroeg in de ochtend
quote:Op zondag 30 juni 2013 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De eerste grijze haar had ik op mijn 13de. Jaartje later dus...
Super!! Over max een uurtje staan de foto's op mijn Facebookquote:
Asmodian was ook heel vroeg grijs, PhysicsRules begon ook vrij vroeg... Ik ben zelf kalende middenboven opquote:Op zondag 30 juni 2013 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De eerste grijze haar had ik op mijn 13de. Jaartje later dus...
Kleine acrobaat.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn kind kan trouwens wel op mijn schoot staan terwijl ze zich met twee handen aan mijn hoofdhaar overeind houdt en en passant met haar anderhalve tand in mijn wijsvinger bijt. *au
ze is gewoon blij dat mama morgen jarig isquote:Op zondag 30 juni 2013 14:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn kind kan trouwens wel op mijn schoot staan terwijl ze zich met twee handen aan mijn hoofdhaar overeind houdt en en passant met haar anderhalve tand in mijn wijsvinger bijt. *au
Facbookmelding gehad?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ze is gewoon blij dat mama morgen jarig is
je mag niet meer radenquote:
Voor later:quote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het klimt overal in en valt dus ook overal vanaf en uit.Ze staat vol blauwe plekken.
Ik was in de veronderstelling dat je net wat ouder was dan ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Grijze haren, daar heb ik er ook al teveel van. En ik ben nog niet eens 30
nee, ik ben nog een jonkiequote:Op zondag 30 juni 2013 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor later:
[ afbeelding ]
[..]
Ik was in de veronderstelling dat je net wat ouder was dan ik.
getrouwd, een kind, zwanger, ja zo mag je je wel voelen danquote:
nou waar vind je nou dat selfie dat ik vannochtend maakte?quote:
Vanochtend heb ik iets gehad dat verkocht werd als koffie, maar wat meer leek op vloeibaar asfalt met een soort van bittere smaak. Moest nog 2 euro kosten ook, schandalig...quote:
Je bent bij de Ikea geweest?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanochtend heb ik iets gehad dat verkocht werd als koffie, maar wat meer leek op vloeibaar asfalt met een soort van bittere smaak. Moest nog 2 euro kosten ook, schandalig...
Nu maar aan een eigen bakkie koffie, dat meer dan 2 euro waard is, maar aanzienlijk minder kost.
Uiteraard.quote:
truste.quote:
dank je, menu ziet er ok uitquote:
Je bedoelt toch niet de pottenbakker of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb net eindelijk de roos weggegooid die ik van mijn ex kreeg op Valentijn's dagMaar de vazen die hij heeft gemaakt en me heeft gegeven wel ingepakt
Heb het toch liever vers...quote:Op zondag 30 juni 2013 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik hou wel van die trend van oud Hollands eten
jawelquote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet de pottenbakker of heb ik iets gemist?
Oh noquote:
Het ligt nog steeds wat gevoelig...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh noWhat happened? Mag ook per PM of helemaal niet als je er niet over wil praten natuurlijk
Snap ik! Is altijd erg balen als het uitgaatquote:Op zondag 30 juni 2013 23:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het ligt nog steeds wat gevoelig...En het is al weken zo
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 30 juni 2013 18:43 schreef MadMaster het volgende:
HT, je concurrentie:
[ afbeelding ]
Ze schijnen ook een tapinstallatie met oranjebitter bij zich te hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |