En hij is geactiveerd.. allemaal rond de zelfde tijd. Misschien onderdeel van een bot netwerk?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
is trouwens wel opvallend dan het allemaal nederlanders zijn. Vast en zeker fransje bouwer o.i.d.
Ok, 6 inc deze.quote:
Lees het topic. De instellingen van de BIOS zijn niet veranderd, de hele BIOS is vervangen door een ASCII plaatje en verder niets.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
heeft TS al gerobeerd het batterijtje van de bios te verwijderen en er weer in te doen.
wel computer van het stroom halen en als batterij verwijderdt is even nog de powerknop een keer in drukken om moederbord helemaal te ontladen van stroom.
Is dat al duidelijk dan? User m1st1g zegt het tegenovergestelde. Zolang TS niet terug komt, weten we volgens mij nog niets.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef jogy het volgende:
Lees het topic. De instellingen van de BIOS zijn niet veranderd, de hele BIOS is vervangen door een ASCII plaatje en verder niets.
Er komen (sporadisch) meerdere meldingen op het internet die hierover gaan maar zoals het er nu naar uitziet is de BIOS gewoon verneukt.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:06 schreef GS42 het volgende:
[..]
Is dat al duidelijk dan? User m1st1g zegt het tegenovergestelde. Zolang TS niet terug komt, weten we volgens mij nog niets.
Het was mijn eerste ingeving dat er alleen getracht was het biosbootscreen aan te passen en een ww op de bios geknald was. Zolang er niet ergens een sample van het virus beschikbaar is, blijft het gokken.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:06 schreef GS42 het volgende:
[..]
Is dat al duidelijk dan? User m1st1g zegt het tegenovergestelde. Zolang TS niet terug komt, weten we volgens mij nog niets.
tegenwoordig zit deze vastgesoldeerd, vroeger zaten ze wel in een soort "slot" en voor bios update moest je dan de chip vervangen en of als die kapot was.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:07 schreef Ronaldsen het volgende:
kun je een bios chip eigenlijk makkelijk loshalen van het moederbord of zit dat vast gesoldeerd?
Lees het topic nou eens. Nee en nee.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:13 schreef Syd het volgende:
Kon niet uitmaken maar kun je nog wel in de bios? En is F8 ook nog mogelijk om in veilige modus te starten?
Welke comment van TS geeft dit aan? heb namelijk 3x zijn comments doorgelezenquote:
TS heeft z'n PC weggebracht naar een vriend, hier gaan wij weinig meer van horen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:14 schreef summer2bird het volgende:
TS, reageer nou eens.
Hoe heeft je vader precies dat virus opgelopen? Waar?
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:15 schreef Syd het volgende:
[..]
Welke comment van TS geeft dit aan? heb namelijk 3x zijn comments doorgelezen
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:04 schreef Daniel80403 het volgende:
[..]
als ik de pc inschakel dan word het scherm eerst zwart dit blijft zo 2/3 seconden en dan komen al die tekens die dat plaatje vormen. Normaal gesproken zie je een plaatje van AMD volgens mij, waarna de pc opstart. Maar dat zie ik nu allemaal niet. Voor mijn gevoel wordt er ook niks op de achtergrond geladen. Hij hangt vast als al die tekens eenmaal daar staan denk ik.
ninja editquote:Op maandag 1 juli 2013 12:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
TS heeft z'n PC weggebracht naar een vriend, hier gaan wij weinig meer van horen.
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |