Ik zou zeggen start met het downloaden en klikken op alles wat los en vast zit.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:13 schreef 430 het volgende:
Ik zou eerder de applicatie weleens willen zien die het uitvoert.
Dat gebeurt al jaren. Zoek bv. op "Mebromi".quote:Op zondag 30 juni 2013 22:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Benieuwd hoe dit verder gaat evolueren. [...] Maar ongetwijfeld gaat deze methode opduiken in malware die het als een stap in een meertrapsraket inzet om uiteindelijk Windows zelf in te infecteren.
Lol, ook met verwijzing naar dit topicquote:Op zondag 30 juni 2013 22:48 schreef Oledanmaarweer het volgende:
Tis nu officieel.
https://www.security.nl/a(...)rgrendelt_pc%27.html
Hij heeft het nu zeker ook op z'n andere computerquote:Op zondag 30 juni 2013 22:52 schreef 430 het volgende:
Gezellig avondje wordt dit
Zou nog veel gezelliger zijn als ik die executable had, TS is al een tijdje stil
Volgens mij is het idee van die tweede bios dat je die juist niet kan overschrijven en dat je dus altijd een backup hebtquote:Op zondag 30 juni 2013 16:48 schreef Bart het volgende:
Oplossing is een moederbord met dual bios. Tenzij dit virus daar ook rekening mee houdt en het tweede bios ook overschrijft...
ja maar zonder nuttige info en oerdomme mensen als:quote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?p=2247622
Goed security forum met veel info
bitch fucking pleasequote:I totally agree. Stealing is stealing, and Karma's a beotch. Don't steal, don't get computer locked.....There's all the signature updates you need.
dat zeker, moet nog even posten bij collegas maar die hebebn er vast wat over te vertellenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Vanuit een programmeertechnisch oogpunt werkelijk fascinerend. Als die makers hun talent toch eens zouden inzetten voor het goede..
Gewoon niet van pruts sites illegaal gaan downloadenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hmm, wat leek op een hoax kan nog best een ravage aan gaan richten.
Of je leest het topic even en geeft niet zulk dom advies.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef baljeetx het volgende:
''You steal music, i have your PC' dat staat er voor zover ik kan lezen.. Lijkt me duidelijk. Je hebt met utorrent of zoeits muziek 'gestolen'
wat ik zou doen:
Back-up maken op externe hardeschijf(lukt dat niet, vraag een lokaal computerbedrijf/winkel of ze dat voor je willen doen)
na het backuppen; windows opnieuw installeren.. en je hardeschijf leeg halen.
Begin eens bij post 1 te lezen.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef baljeetx het volgende:
''You steal music, i have your PC' dat staat er voor zover ik kan lezen.. Lijkt me duidelijk. Je hebt met utorrent of zoeits muziek 'gestolen'
wat ik zou doen:
Back-up maken op externe hardeschijf(lukt dat niet, vraag een lokaal computerbedrijf/winkel of ze dat voor je willen doen)
Als je je ingelezen had, wist je dat dat dus niet kan.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef baljeetx het volgende:
wat ik zou doen:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |