en die hebben het doorgezet vanaf security.nl:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
http://www.computeridee.n(...)your-pc-virus-omloop
hier nog zo'n nieuws bericht.
het filmpje klopt niet ... de bios zou gelocked zijnquote:
Vandaar mijn woordkeuze "fake".quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
het filmpje klopt niet ... de bios zou gelocked zijn
Dat dus...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat, en het begint met een screenrecording, en op 0:32 als die ASCII-melding komt is het gewoon een foto.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:58 schreef SherlockHolmes het volgende:
http://www.computeridee.n(...)k-your-pc-virus-hoax
Geen idee hoe je daar bij komt, virussen die de BIOS aantasten bestaan al jaren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:21 schreef PandaDrop het volgende:
Rotstreek!
Gelukkig bestaat dit soort virus (nog) niet.
Hopelijk blijft het zo.
dude lees het topic, het betrof hier een hoaxquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:37 schreef Iwanius het volgende:
Dit verhaal is volgens mij de zoveelste in een lang rij van problemen die ik eerder heb zien langskomen en waar sommige mensen nog steeds intrappen door naar alle waarschijnlijkheid gedurende hun gebruik ergens mee akkoord te gaan ( op te klikken) met als gevolg wat in de OP omschreven werd. Immers dingen gebeuren niet zo maar.
Ik zeg dit omdat ik in al die jaren dat ik o.a. een Windows computer gebruik nooit dit soort dingen heb meegemaakt. En dat terwijl ik niet eens echt savvy ben.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:37 schreef Iwanius het volgende:
Dit verhaal is volgens mij de zoveelste in een lang rij van problemen die ik eerder heb zien langskomen en waar sommige mensen nog steeds intrappen door naar alle waarschijnlijkheid gedurende hun gebruik ergens mee akkoord te gaan ( op te klikken) met als gevolg wat in de OP omschreven werd. Immers dingen gebeuren niet zo maar.
Ik zeg dit omdat ik in al die jaren dat ik o.a. een Windows computer gebruik nooit dit soort dingen heb meegemaakt. En dat terwijl ik niet eens echt computer savvy ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |