Ik doe ook een kakstudie. Het hangt puur van jezelf af of je het gaat maken of niet. Ik mag nu onderzoek doen voor een van de grootste gamepublishers omdat ik er zelf actief mee bezig ben geweest.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dit en HBO Voeding en Diëtiek, net als HBO vrijetijdsmanagement is gewoon vragen om forever werkloos te zijn. Tijden zijn verandert you know, kies een fatsoenlijke studie en geen habbibabbi studie.
wtf did I just readquote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die heeft niet zo'n goed lichaam als dat van jou en is ook niet meer zo jong.
weet nog een leuk verhaaltje van een kennis, die meid had leren laarzen gekocht, maar na 1qx vond ze het niks of pijn aan haar voete(duh)
Dus ze zet die laarzen op MP krijgt ze zo'n bootlover achter haar aan of ze even niet met die laarzen door de plassen wilde lopen en dan hem bevelen om ze schoon te likken, verdiende 75 euro,lol
ga bij Shayetet 13quote:Op zondag 30 juni 2013 16:22 schreef G.R.S. het volgende:
Ik zou wel voor SAS willen solliciteren maar ben te goed en NavySeals vindt me overgekwalificeerd
Je hebt ze allemaal doorlopen?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Maar Navy Seals is een speciale eenheid en valt natuurlijk niet te vergelijken met die standaard kannonenvoer-opleiding hier. Sowieso stelt het Nederlandse leger maar weinig voor.
Russen, Israeliers en balkanleger, die hebben pas echt een keiharde opleiding.
Ook dat van balkan ook echt!quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal doorlopen?
Of iets teveel films gezien zeker
Ik ga gewoon op huurbasis werken. Hoef ik me niet te verantwoorden voor een regering en shit. Geef me veel poen en ik doe je shit.quote:
Ik heb gewerkt met Soap en Ghost ja. Heb een beetje respect.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja, ik zoek ook nog huurling gare roch sanders. Ik betaal goed.
Van Israël is algemeen bekend dat ze vrij een vrij geavanceerd leger hebben.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Aan al die snufjes die hun hebben doe ik niet, je krijgt een mes een een glock. Als je daarmee uit de voeten kunt ben je mijn man! (euh?!)quote:
Is gewoon algemeen bekend en bovendien ook logisch dat daar waar de nood het hoogst is, het leger bestaat uit bikkels. Dat is hier niet het geval.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef fathank het volgende:
[..]
What's the assignment?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Aan al die snufjes doe ik niet, je krijgt een mes een een glock. Als je daarmee uit de voeten kunt ben je mijn man! (euh?!)
Ja en dan aanmelden op silkroad en assassinations uitvoeren tegen betaling.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:50 schreef Kesefkesef het volgende:
We moeten gewoon een freelance team beginnen die z'n oorsprong vindt in het gym topic. Team van 6/7 mensen met elk hun specialiteit
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zit in leger van hardwell!
gwn reallife vrind wat dacht jequote:Op zondag 30 juni 2013 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en dan aanmelden op silkroad en assassinations uitvoeren tegen betaling.
jahh die dus niet mafketelquote:Op zondag 30 juni 2013 16:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
http://www.joymax.com/silkroad/ kk homo
Wat haat je op balkan, vriend? De meeste Nederlandse soldaatjes komen niet eens door de vooropleiding daar. Zware shit.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ook dat van balkan ook echt!_!!
Hmm, da's hevige shit man. Ik hoop dat alles nu weer goed gaat.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:25 schreef Pastapipos het volgende:
Sorry, late reactie, laatste paar dagen niet op pc gezeten dus ik zag de quotes niet op mobiel.
[..]
Hersentumor. Maar als je dus zoiets krijgt sta je gewoon op straat zonder verzekering.
[..]
Volgensmij roestvrij ja
Garage is 6 bij 10 achterin de tuin, ook nog een zolder erop
Moete we em klappe die frikandel?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat haat je op balkan, vriend? De meeste Nederlandse soldaatjes komen niet eens door de vooropleiding daar. Zware shit.
Toch hoor ik er weinig over, misschien blijft het mentale aspect achterquote:Op zondag 30 juni 2013 16:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat haat je op balkan, vriend? De meeste Nederlandse soldaatjes komen niet eens door de vooropleiding daar. Zware shit.
ja eigenlijk wel, ben boos nuquote:
Moet je wat cevape?quote:
Omdat je alleen op Silk Road kan komen met TOR.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:00 schreef Kesefkesef het volgende:
wrm wil deze niet werken kpvz7ki2v5agwt35.onion.to/wiki/index.php/
Hoef jij hem niet meer te klappen. Jij blij en je zusje blij.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:02 schreef VMSDKR het volgende:
Als jullie frikandel klappen, klappen jullie ook mijn ziel.
Heb je nog?quote:
Doe jij dat weleens?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:04 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is een TOR link.
Gewoon TOR downloaden, ip checken op http://www.danasoft.com/ naar hidden wiki ( kpvz7ki2v5agwt35.onion.to/wiki/index.php/ ) gaan.
Nee man, had maar twee porties.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Heb je nog?Ik ga binnenkort daarheen om me vol te eten. Cevape, punjene paprike en pilav, fuck yeah!
Die man is kaki illegaal G.quote:
damn.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man, had maar twee porties.Jelly. Ik ging extra niet om die reden. Dat dere cut. Mijn moeder heeft gisteren voor haar en m'n pa punjene paprike gemaakt. Kwijlen als een mofo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |