Als je moet pissen moet je pissen. Dan neem je de analiteiten voor lief.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:18 schreef Sapstengel het volgende:
Heb wel een keer toen ik stoned was op die gayparkeerplaats gestaan. Moest toen plassen en durfde niet naar buiten, straks zag een man mijn piemel en wilde hij hem betasten.
Sgoed, kunnen we gelijk tricep poses uitoefenen:quote:Op zondag 30 juni 2013 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee maar kan er zo wel ff heen rijden als je wil.
Meeten we bij Bruggelen okay? Langs de A1, is hier vlakbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Sgoed, kunnen we gelijk tricep poses uitoefenen:Aardige hoefijzer al idd, zou betasten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Angry Andersonquote:Op zondag 30 juni 2013 01:25 schreef Snakey het volgende:
Ook goed voor een work out.
Ik hou wel van funk, zeker als het op een bass gespeeld wordt
Okee, dan dit eens proberen.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:30 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje te zacht voor mij om op te liften. Maar klinkt verder wel okay.
Dat is wel beter idd. Alleen vind Rob Halford's stem + outfits vaak een beetje gay.quote:
Doh...quote:Op zondag 30 juni 2013 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel beter idd. Alleen vind Rob Halford's stem + outfits vaak een beetje gay.
Rob Halford was 1 van de eersten in het hardrockwereldje die uit de kast kwam.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh hij is ook echt gay?
Haha, nouja dat was te verwachten idd
van hardrock naar hardrukquote:Op zondag 30 juni 2013 01:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Rob Halford was 1 van de eersten in het hardrockwereldje die uit de kast kwam.
een zweepslag?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:56 schreef Verbosity het volgende:
Had me toen net toch een godskolere kramp in de hamstrings. Na mijn laatste post begon het, niet een klein beetje ook. Dat ding stond zo strak als een gabber op Thunderdome. Tien minuten moeten rekken. Om vervolgens te denken; Thank god, het is voorbij. Maar nee, 20 seconden later komt hij net zo hard terug.
Zweepslag is een spierscheur in de triceps surea (kuiten). Welke vaak scheurt bij de pees-spier overgang tijdens een explosieve beweging. Hierbij lijkt het alsof je een trap tegen het onderbeen krijgt.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Sgoed, kunnen we gelijk tricep poses uitoefenen:wel matige onderarmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
ik weet niet hoe je fokt of waar je handen zitten tijdens het fokkenquote:Op zondag 30 juni 2013 02:07 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zweepslag is een spierscheur in de triceps surea (kuiten). Welke vaak scheurt bij de pees-spier overgang tijdens een explosieve beweging. Hierbij lijkt het alsof je een trap tegen het onderbeen krijgt.
Hoe denk je dat dit gebeurt als ik aan het fok!en ben?
Zou wat zijn. Zo hevig mastrubberen dat je een spierscheur oploopt. xDquote:Op zondag 30 juni 2013 02:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je fokt of waar je handen zitten tijdens het fokken
deed het veel pijn?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Zo hevig mastrubberen dat je een spierscheur oploopt. xD
Was gewoon een spier spasme/kramp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |