Heb native american genetics.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:34 schreef Sapstengel het volgende:
Dat feel wanneer je triceps zichtbaar zijn tijdens de cut (inb4 ecto onderarmen)Ziet er goed uit. Je huid ziet er erg smooth uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mis wel de massa in kleding man. Zie er echt dyel uit met shirt aan.Als je opstaat kan het ook gebeuren. Lang leve de pilquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon niet niezen of lachen. Opgelost.Nope.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:41 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Draag jij weleens een hoofddoekje?
Gewoon ff kleine cut, ga niet sub 10% ofzo. Gewoon paar procent eraf, even buikje weg en daarna een vol jaar bulken.quote:
Dat feel wanneer je triceps zichtbaar zijn tijdens de cut (inb4 ecto onderarmen)Wtf, geen haartje te bekennen. Heb je alles getransplanteerd naar je hoofd ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mis wel de massa in kleding man. Zie er echt dyel uit met shirt aan.
Ben Nederlander die hebben dat nooitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:49 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wtf, geen haartje te bekennen. Heb je alles getransplanteerd naar je hoofd ofzo?
Ik laat m'n baard groeien op het moment.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben Nederlander die hebben dat nooit. Gelukkig heb ik wel baardgroei, anders heb je helemaal zo'n kinderlichaam.
Srsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben Nederlander die hebben dat nooit. Gelukkig heb ik wel baardgroei, anders heb je helemaal zo'n kinderlichaam.
Ik vind het een beetje onzinnig om m'n haar te bedekken voor mannen die hun zogenaamde lusten niet kunnen bedwingen.quote:
Nee helaas.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Srs? Was me nog nooit opgevallen. Ben je op hetzelfde level als lazar angelov met beard aesthetics?
Eens met songtitel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik laat m'n baard groeien op het moment.
Helaas heb ik alleen echte haargroei onder m'n neus en op m'n kin.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzinnig om m'n haar te bedekken voor mannen die hun zogenaamde lusten niet kunnen bedwingen.
Je hoeft het niet met die reden te dragen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzinnig om m'n haar te bedekken voor mannen die hun zogenaamde lusten niet kunnen bedwingen.
Ze kijkt een beetje schaapachtig...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:55 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je hoeft het niet met die reden te dragen.
Je kan het ook gewoon dragen omdat het geil staat
[ afbeelding ]
Post dan een beter voorbeeld:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:55 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede bulk iig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:58 schreef ZetaOS het volgende:
jongens hoe vinden jullie mijn gains!
[ afbeelding ]
Dreamer_?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:58 schreef ZetaOS het volgende:
jongens hoe vinden jullie mijn gains!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Post dan een beter voorbeeld:
[ afbeelding ]
Hoofddoek staat me sowieso niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:55 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee helaas.
[..]
Eens met songtitel.
Ik heb alleen in het midden van m'n kin niet heel veel dus heb een beetje zo'n baard met strookje niks in het midden.
Dat feel wanneer je triceps zichtbaar zijn tijdens de cut (inb4 ecto onderarmen)Zijn je bovenarmen zo groot of je onderarmen zo klein? Of is het de hoek van de foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mis wel de massa in kleding man. Zie er echt dyel uit met shirt aan.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Hoek van de foto. Ik had m'n telefoon best hoog en arm ook nog schuin.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zijn je bovenarmen zo groot of je onderarmen zo klein? Of is het de hoek van de foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |