PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ik heb sowieso de neiging om 200 coins te zeggen op dit soort vragen. Met die nieuwe site heb je meteen de laagste bin en dat is nog minder werk dan hier vragen.quote:
Als je een parachute krijgtquote:
Ik krijg echt alleen maar bout non-rare's en een paar contractjes..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het event begint nu later, tussen 20:30 en 20:45. Dan kan ik nog een paar packs openen. Arias nu in een pack in 4-3-3
En Tony Martin raus waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb sowieso de neiging om 200 coins te zeggen op dit soort vragen. Met die nieuwe site heb je meteen de laagste bin en dat is nog minder werk dan hier vragen.
Johnny H 15-20 hechtingen.
Dat had ik in het vorige topic gemeld jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Tony Martin raus waarschijnlijk
Dat is een fase. Vanmiddag had ik dat ook, nu zit het ineens weer mee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:52 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik krijg echt alleen maar bout non-rare's en een paar contractjes..
Mijn beste silver dit jaar was Miyiachi.. open je gewoon 2,5k?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is een fase. Vanmiddag had ik dat ook, nu zit het ineens weer mee.
Ja, dat doet bijna iedereen hier (sommige openen nog wel eens 1 van 3.75k maar die vind ik zelf slechter)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Mijn beste silver dit jaar was Miyiachi.. open je gewoon 2,5k?
Ik ben ook nogal slecht in waardes van non-rare's eerlijk gezegd..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat doet bijna iedereen hier (sommige openen nog wel eens 1 van 3.75k maar die vind ik zelf slechter)
Bij mij lukt het ook nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nog steeds niet kunnen vinden hoeveel packs ik in totaal geopend heb.Ik krijg altijd deze melding als ik op preview klik in Chrome:
[ afbeelding ]
Dan was hij de betere in de wedstrijd dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:11 schreef Ajacied7 het volgende:
Na een zenuwslopende finale met penalties te winnen vervolgens via een bericht van je tegenstander te vernemen dat hij de coins en de pack heeft gekregen. Het is mij net overkomen.
Heeft dat niet met de resultaten van de eerdere wedstrijden te maken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan was hij de betere in de wedstrijd dus.
Niemand die het zeker weet, maar de keren dat het mij is overkomen was het altijd dat er een team veel beter was in de reguliere speeltijd en alsnog verloor na penalties.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heeft dat niet met de resultaten van de eerdere wedstrijden te maken?
Je moet op Store klikken, dan krijg je als het goed is wel de goede.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nog steeds niet kunnen vinden hoeveel packs ik in totaal geopend heb.Ik krijg altijd deze melding als ik op preview klik in Chrome:
[ afbeelding ]
Okéquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niemand die het zeker weet, maar de keren dat het mij is overkomen was het altijd dat er een team veel beter was in de reguliere speeltijd en alsnog verloor na penalties.
Hee tobi hoe hangt iequote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je moet op Store klikken, dan krijg je als het goed is wel de goede.
Bijna net zo veel als jij, hoe gaat ie ermee?quote:
Lukte hier niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je moet op Store klikken, dan krijg je als het goed is wel de goede.
Moet je ff in de webapp switchen naar home en weer terug naar je tradepile.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg Green van Leeds United te vaak. Vandaag ook alweer 3x ofzo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
Die packs kunnen gewoon niet random zijn. Ik krijg de Botafogo away kit in een pack en het pack daarna de home kit.
Maakt echt niets uit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je ff in de webapp switchen naar home en weer terug naar je tradepile.
Als ik al een paar doelpunten voor sta probeer ik in fifa zo uit een corner te scoren, is me nog niet geluktquote:
Ja weer een prima weekendje tot nu toe. Donderdag al Haarlem in geweest, afschuwelijk veel gezopen. Gister heerlijk uit eten geweest in een verschrikkelijk dure tent, 7 gangen menu en 3 flessen wijn p.p.. Gelukkig vanavond even rustig aan, ik word hier veel te oud voor.quote:
Pfoe dat klinkt chillquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja weer een prima weekendje tot nu toe. Donderdag al Haarlem in geweest, afschuwelijk veel gezopen. Gister heerlijk uit eten geweest in een verschrikkelijk dure tent, 7 gangen menu en 3 flessen wijn p.p.. Gelukkig vanavond even rustig aan, ik word hier veel te oud voor.
En dan dit RT'entwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 20:29:16To enter: tweet us a #FUT squad pic featuring @CH14_ along with #CH14FUT. The more creative, the better. We'll pick 14 of the best ones! reageer retweet
Het Oude Dykhuis, de eigenaar is de schoonvader van een vriend van me. Hadden daarom wel een leuke deal. Sloeg echt nergens op hoe lekker het was. Heb wel eens gehoord dat ze in aanmerking komen voor een michelin ster maar dat de baas dat niet ziet zitten.quote:
quote:
Dat menu ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het Oude Dykhuis, de eigenaar is de schoonvader van een vriend van me. Hadden daarom wel een leuke deal. Sloeg echt nergens op hoe lekker het was. Heb wel eens gehoord dat ze in aanmerking komen voor een michelin ster maar dat de baas dat niet ziet zitten.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:43 schreef wieisboos het volgende:
En dan dit RT'entwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 20:29:16To enter: tweet us a #FUT squad pic featuring @CH14_ along with #CH14FUT. The more creative, the better. We'll pick 14 of the best ones! reageer retweet
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 20:45:27That's brilliant! RT @ryantrevelyan: @EASPORTSFIFA #CH14FUT #boom http://t.co/ii7SNqOG3F reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:46 schreef n0ir het volgende:
[..]![]()
Rugtas vol wijn mee en dan
McDonalds Salade
McDonalds Garnalen
McDonalds Chicken Wings
McWrap Honing Mosterd
Big Mac Menu met extra fritessaus
McFlurry
Koffie met muffin
7 gangen bam
Dit hoef je dus niet eens te proberen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 20:45:27That's brilliant! RT @ryantrevelyan: @EASPORTSFIFA #CH14FUT #boom http://t.co/ii7SNqOG3F reageer retweet
Haha, 7 gangen menu bij macdonalds zie ik ook wel zitten hoor! We hadden niet het 7 gangen menu wat op de kaart stond, hij gaf ons een beetje een mix van alles. Geen idee wat ik allemaal heb gegeten, voor het 3e voorgerecht hadden we al een fles de man op + wat bier vooraf aan de bar.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:46 schreef n0ir het volgende:
[..]![]()
Rugtas vol wijn mee en dan
McDonalds Salade
McDonalds Garnalen
McDonalds Chicken Wings
McWrap Honing Mosterd
Big Mac Menu met extra fritessaus
McFlurry
Koffie met muffin
7 gangen bam
[..]
Dat menu ziet er goed uit ja
Heb je wel geproefd wat je hebt gegeten na die 3e fles?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, 7 gangen menu bij macdonalds zie ik ook wel zitten hoor! We hadden niet het 7 gangen menu wat op de kaart stond, hij gaf ons een beetje een mix van alles. Geen idee wat ik allemaal heb gegeten, voor het 3e voorgerecht hadden we al een fles de man op + wat bier vooraf aan de bar.
Thanks Otbi-nawquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij is overgestapt naar het fut topic op tweakers.
Haha ja ik kon er wel goed tegen. Maar een vriend die naast me zat die was echt straalbezopen. Kleine oogjes etc..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je wel geproefd wat je hebt gegeten na die 3e fles?
Gewoon een live-versie van hookers.nl bij jullie aan tafelquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja ik kon er wel goed tegen. Maar een vriend die naast me zat die was echt straalbezopen. Kleine oogjes etc..
Heel net restaurant en wij hebben het na een paar wijntjes alweer over hoeren.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja ik kon er wel goed tegen. Maar een vriend die naast me zat die was echt straalbezopen. Kleine oogjes etc..
Heel net restaurant en wij hebben het na een paar wijntjes alweer over hoeren.
Is het gelukt met Chrome?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:00 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand hier weleens met deze broeder gespeeld? Lijkt me echt een bazenspits.
Ja, baasquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:00 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand hier weleens met deze broeder gespeeld? Lijkt me echt een bazenspits.
Onmogelijk.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Kijk je wel bij "tradepile" onder het tabblad "network"?
Zie je bij die andere requests ook niks? Newcards etc.
Je moet trouwens wel de laatste pakken in de lijst.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:12 schreef Toefjes het volgende:
Op de 4 trade accounts nu 834K. Ik heb slechtere weken gehad
umtitiforfortoe@hotmail.comquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:12 schreef n0ir het volgende:
Geef je accountgegevens maar dan kijk ik wel voor je [ afbeelding ]
Dat is een heel verdrietig verhaalquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
Bn egt in sentimenteLe bui.. :$ :$
[ afbeelding ]
Ja, ik zal even mijn geheim verklappen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:23 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Nog 5k en dan weer de 100k grens bereikt! Iemand nog een goede handelstip?
mls spelers nu natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:23 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hij had iets meer schoten ja. Om te winnen had ik dus 10 nutteloze extra schoten moeten afvuren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan was hij de betere in de wedstrijd dus.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik zal even mijn geheim verklappen.
In totaal al 15k winst op gemaakt, en weet niet waar ik nu nog direct makkelijk winst op kan makenquote:
Heb al een aantal keer geroepen dat mls spelers inslaan slim is ivm een toernooi. Er komen hier bijna dagelijks tips voorbij. Alleen moet je ze wel willen lezen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:23 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nog een stuk of 11 MLS'ers in m'n club zitten van MLS, dus dat moet goed komen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb al een aantal keer geroepen dat mls spelers inslaan slim is ivm een toernooi. Er komen hier bijna dagelijks tips voorbij. Alleen moet je ze wel willen lezen.
Het schijnt een bug geweest te zijn in Chrome 23. Heb je wel versie 27?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zowel bij Trade Pile en Store.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het schijnt een bug geweest te zijn in Chrome 23. Heb je wel versie 27?
Ik zou z'n kop ook verbouwen denk ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:34 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik zou die dude helemaal naar de tering helpen.
Zoiets flik je gewoon niet man.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou z'n kop ook verbouwen denk ik.
Vermoedelijk wel ja, maar dat neemt nog steeds niet weg dat ik wél iemand z'n kop zou verbouwen als 'ie dat bij mij flikt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
Die gasten hebben miljoenen coins, die flikken dit gewoon voor de aandacht.
ja invite maarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:41 schreef Shygirl18 het volgende:
Lekker Tim86. 2x voor open goal missen.![]()
Nog een keer?
Ga zilver danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja invite maar
Al heb ik de laatste 3x geen seconde plezier kunnen beleven aan die potjes haha, ook al won ik nu
Handicap?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:45 schreef quer het volgende:
Winnen van een full bayern team met 4 TOTS en de rest if's en dan verliezen van een 5atb russisch team
Ribery niet gehad, maar Ibra lijkt me veel en veel meer de coins waard dan mini-scarface. Zlatan is geweldig.quote:
quote:
Suggesties voor een leuk teampje met goedkope spelers en Zlatannetje?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ribery niet gehad, maar Ibra lijkt me veel en veel meer de coins waard dan mini-scarface. Zlatan is geweldig.
Maak mijn team na.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Suggesties voor een leuk teampje met goedkope spelers en Zlatannetje?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Suggesties voor een leuk teampje met goedkope spelers en Zlatannetje?
Het is mentaal, als je tegen dat team met die blauwe en zwarte kaartjes kom stijgt je hartslag door de adrenaline en speel je op je best. Als je daarna tegen die Russen moet denk je, al is het onderbewust, dat je die dan ook wel wint en ben je minder scherp.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:45 schreef quer het volgende:
Winnen van een full bayern team met 4 TOTS en de rest if's en dan verliezen van een 5atb russisch team
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maak mijn team na.![]()
[ afbeelding ]
Al heb ik 'm inmiddels iets anders. Lucas en Zlatan aan de rechterkant en links Carlos Alberto en Wallyson.
quote:
Was dit maar zoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:48 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als je elk team gewoon als gelijk beschouwd heb je nooit meer last van de handicap![]()
![]()
Ik kijk niet meer naar het team van m'n tegenstander tijdens het laden. Wat jij hier zegt geldt in ieder geval voor mij. Je hoeft maar even niet scherp te zijn en de goals vliegen om je oren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:48 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het is mentaal, als je tegen dat team met die blauwe en zwarte kaartjes kom stijgt je hartslag door de adrenaline en speel je op je best. Als je daarna tegen die Russen moet denk je, al is het onderbewust, dat je die dan ook wel wint en ben je minder scherp.
En ook zijn de vaardigheden van je tegenstander belangrijker dan het team wat hij gebruikt.
Als je elk team gewoon als gelijk beschouwd heb je nooit meer last van de handicap![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Touré of Fellaini op CDM in 41212?
ik ga zo een team maken met deze kleine baas en Chikhaouiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga nog eens op zoek naar wat hidden sjems.
Kijken of ik wat low-rated of minder bekende silver baasjes kan vinden.
want?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga nog eens op zoek naar wat hidden sjems.
Kijken of ik wat low-rated of minder bekende silver baasjes kan vinden.
Pazzel en Reemi, jullie dwingen me Futhead te gebruiken.
Als ik op Players klik om te zoeken, duurt het belachelijk lang en dan krijg ik een foutmelding.quote:
Dankzij een donaties van een aantal toffe, gulle FOK!ers kunnen we binnenkort over op deze server:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ik op Players klik om te zoeken, duurt het belachelijk lang en dan krijg ik een foutmelding.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dankzij een donaties van een aantal toffe, gulle FOK!ers kunnen we binnenkort over op deze server:
http://149.210.141.39/
GGquote:
Ja als ik online speel scoor ik ook niet zo vaak met dit team.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
GG
Was je enige schot in het eerste 70 minuten volgens mij. Ik speelde nog steeds niet goed, maar nu tenminste wel dominant..alleen veel te weinig uitgespeelde kansen met het overwicht en toen lag hij er ineens aan de andere kant in via Suk![]()
Mijn internet werkt nu weer, dus als je nog een potje silvers wil..
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:59 schreef Rogan het volgende:
Mag ik ook mee clubben?![]()
Mic zit nog wel in verhuisdoos.
En moet gold kopen
Die Velazquez deed het erg goed..wally was vrij kansloos.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:10 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ja als ik online speel scoor ik ook niet zo vaak met dit team.Moet echt een andere voorhoede hebben. Verdedigend zit het wel goed tho
Die stond ff flink voor lul toen ik er langs was met een rainbowflick. Toen ging je beter je best doenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Velazquez deed het erg goed..wally was vrij kansloos.
Ik vond Angbwa echt geniaal spelen bij mij trouwens..begon met direct geel, daarna won hij ieder duel
Negers moeten ff warmdraaien, maar toen kwam het wel goed met hem. Diego Mauricio was wat minder scherp..had echt moeten scoren eigenlijk..2 kopballen en een bal over.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:18 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Die stond ff flink voor lul toen ik er langs was met een rainbowflick. Toen ging je beter je best doen
Doe hem samen met okotiequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
Dit zijn degenen die de laatste schifting hebben overleefd:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tuurlijk, er zijn er een paar wat bekender dan anderen, maar toch.Niet vaak gebruikt en toch lijken ze me stuk voor stuk prima spelers.
Allemaal 4* skills en 4+ weak foot.
Ik neig naar een team met Burgstaller. Eens kijken of er iets valt te hybridden met een paar van deze bazen erin. Burgstaller is 1.87 met 82 strength en 77 pace.
Dit snap ik niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:29 schreef ThadCastle het volgende:
Ndj in slaap gevallen op de bank. Wakker worden, verder slapen en dan dromen dat je opstaat en je bril pakt etc. Ik werd wakker keek echt zo verward om me heen van wtf net stond ik nog
Ik zag 'm ja. Kan niet echt een leuk team bedenken. Ik was sowieso van die Burgstaller afgestapt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doe hem samen met okotieook groot en 4 star skills
Dat is die bronze ST zeker? Dat was de eerste die ik tegenkwam toen ik vanmorgen ging zoeken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef Toefjes het volgende:
Elke keer als ik op MLS en max BIN 200 sorteer, krijg ik alleen maar pagina's vol met 1 Argentijnse speler. Die is dus echt niet in trek. Hopelijk morgen alles voor 500 a 600 lozen
Ja, mij een raadsel waarom hij als laatste overblijft..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is die bronze ST zeker? Dat was de eerste die ik tegenkwam toen ik vanmorgen ging zoeken.
Hoezo morgen pas?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef Toefjes het volgende:
Elke keer als ik op MLS en max BIN 200 sorteer, krijg ik alleen maar pagina's vol met 1 Argentijnse speler. Die is dus echt niet in trek. Hopelijk morgen alles voor 500 a 600 lozen
Nu verkoopt ook al meer dan de helft van die bronzes voor 500 hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef Toefjes het volgende:
Anders ik wel. Had eerst misschien 50k en een club vol spelers, loop nu weer richting de 800k. En dan heb ik nog alle niet-MLS spelers in mn club overquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat ik morgen weer zon leuke winst wil draaien als vandaag
Ik heb niet 1 speler van boven de 3k gehadquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot vandaag had ik 2 keer een speler boven de 10k
Wtfffffff.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot vandaag had ik 2 keer een speler boven de 10k (1gold, 1 silver)
Hysen is rond de 35k denk ik
Lukaku maar 38k wtf.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ging voor 39 open bid - 43 bin niet weg dus toen maar dit gedaan, was meteen weg dus misschien wat te goedkoopquote:
Ik dacht dat hij nog voor 50-60 gingquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ging voor 39 open bid - 43 bin niet weg dus toen maar dit gedaan, was meteen weg dus misschien wat te goedkoop
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.ultimateteamtrading.netquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:26 schreef Zhano het volgende:
Wat was die site met die prijzen ook alweer?
Thanks brah, beter zet iemand m in de OP.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.ultimateteamtrading.net
Echt ideaal, meeste discard ik gewoon maar bij twijfel gevallen alleen maar de naam in typen en klaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.ultimateteamtrading.net
Afgelopen week niets goeds, Bassong en Lukaku achter elkaar, daarna weer alleen troep en toen nog die IFquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel blij met mijn pulls van vandaag. Ik heb veel mindere dagen gehad. Ik was vanmiddag alleen wat te negatief, ik zal proberen dat niet meer te doen
Beter bookmark je die shit broeder.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Thanks brah, beter zet iemand m in de OP.
En je kan via de advertenties zo een autobuyer regelenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Echt ideaal, meeste discard ik gewoon maar bij twijfel gevallen alleen maar de naam in typen en klaar.
[..]
Afgelopen week niets goeds, Bassong en Lukaku achter elkaar, daarna weer alleen troep en toen nog die IF
Gebruik dan chrome swaquote:
Dan weten we ook weer hoe de AB mensen onder ons daaraan zijn gekomen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En je kan via de advertenties zo een autobuyer regelen
[ afbeelding ]
Betalen voor een ABquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan weten we ook weer hoe de AB mensen onder ons daaraan zijn gekomen.
Ik weet niet hoeveel tijd je erin hebt gestoken (als je dat hebt gedaan) maar ik denk dat het voor veel mensen voordeliger is om te werken en daarvan te kopen. Zelfde geldt voor coins kopen t.o.v. handelen.quote:
Tot een tweetal maanden geleden was je 1000 pond kwijt voor een werkende AB, daaronder was alles scam. Dan zou ik er liever één zelf maken dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel tijd je erin hebt gestoken (als je dat hebt gedaan) maar ik denk dat het voor veel mensen voordeliger is om te werken en daarvan te kopen. Zelfde geldt voor coins kopen t.o.v. handelen.
Maar zo'n ding maken lijkt mij echt tering moeilijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tot een tweetal maanden geleden was je 1000 pond kwijt voor een werkende AB, daaronder was alles scam. Dan zou ik er liever één zelf maken dan.
Omdat je die serverlink gebruikt wellicht?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wilde Emnes, Kazim en Sigurdarsson in 1 team. En door Sig z'n workrates wilde ik eigenlijk de andere twee in de spits.
[ afbeelding ]
Om een of andere reden werkt de webapp-optie bij WeFut niet meer, dus dan maar zo.
Dat zal de reden wel zijn ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omdat je die serverlink gebruikt wellicht?
Ben ik nou gek of kan je beter je CDM´s omdraaien en Zouma centraal zetten..dan kan je wellicht ook een betere RCB (als die er zijn in league1). En probeer Pele eens op doel..heeft bij mij nu 6 clean sheets in zijn eerste 6 wedstrijden..fenomeen. 100x beter dan Vercoutrequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wilde Emnes, Kazim en Sigurdarsson in 1 team. En door Sig z'n workrates wilde ik eigenlijk de andere twee in de spits.
[ afbeelding ]
Om een of andere reden werkt de webapp-optie bij WeFut niet meer, dus dan maar zo.
Thanks!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of kan je beter je CDM´s omdraaien en Zouma centraal zetten..dan kan je wellicht ook een betere RCB (als die er zijn in league1). En probeer Pele eens op doel..heeft bij mij nu 6 clean sheets in zijn eerste 6 wedstrijden..fenomeen. 100x beter dan Vercoutre
Uiteraard, die is eigenlijk niet eens bedoeld om te gebruiken.quote:
Johnson is een prima CB hoor. Alleen dan wel voor in het midden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of kan je beter je CDM´s omdraaien en Zouma centraal zetten..dan kan je wellicht ook een betere RCB (als die er zijn in league1). En probeer Pele eens op doel..heeft bij mij nu 6 clean sheets in zijn eerste 6 wedstrijden..fenomeen. 100x beter dan Vercoutre
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Uiteraard, die is eigenlijk niet eens bedoeld om te gebruiken.
Kom je als CDM snel bij Kayal, maar Israelische CBs???quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, ik wil die Fransen sowieso niet.(de autist in mij vindt het te standaard.
)
[ afbeelding ]
Weet iemand iets origineels voor de linkerkant?
Ik denk dat ik Refaelov op LM prop.
Via Club Brugge kun je prima linken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kom je als CDM snel bij Kayal, maar Israelische CBs???
Hoe weet je dat het een neger is? Was zn nickname "Niggermasterpro"?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:56 schreef pascal08 het volgende:
Weer een titel erbij.Nog even geraged door een neger die achterin ging rondtikken bij de 1-2 in de 75e minuut, maar ik heb me mentaal sterk kunnen houden. Wat een baas ben ik toch ook. Een echte FIFA Pro.
Hij komt uit Jamaica volgens z'n profiel, dus dan ga ik ervan uit dat het een neger is.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:00 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een neger is? Was zn nickname "Niggermasterpro"?
Was ie een pacehoer?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij komt uit Jamaica volgens z'n profiel, dus dan ga ik ervan uit dat het een neger is.
Dit is bijna meme-waardigquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Via Club Brugge kun je prima linken.Niet erg origineel maar fucking goed.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij komt uit Jamaica volgens z'n profiel, dus dan ga ik ervan uit dat het een neger is.
Hehe,quote:Op zondag 30 juni 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is bijna meme-waardig
Vindt Franse silvers te standaard
[ afbeelding ]
Zet er Pro League silvers in
Goede goals ook van Meleg en Boilesen.quote:
Ja die corner was geniaalquote:Op zondag 30 juni 2013 00:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goede goals ook van Meleg en Boilesen.En aardige assist van Sana op Klaassen.
Zou nice zijn jaquote:Op zondag 30 juni 2013 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja die corner was geniaal
En Boilesen speelde wel goed schijbaar..nice. Boilesen LB, Blind op 6
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is bijna meme-waardig
Vindt Franse silvers te standaard
[ afbeelding ]
Zet er Pro League silvers in
Laat PES alsje-alsje-alsje-blieft een keer met een goede game komen. Ik kan niet wachten om EA weer geowned te zien worden. Zou mij zoveel voldoening geven.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:25 schreef BDIL het volgende:
http://tweakers.net/video(...)t-game-features.html
PES 2014 ziet er niet slecht uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:33 schreef wieisboos het volgende:
Haha ik zit een beetje rond de kijken op de site van EA data editors, vind ik ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
Haha ik zit een beetje rond de kijken op de site van EA data editors, vind ik ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Concurrentie zou in ieder geval goed voor ze zijn..worden ze weer eens wakker.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Laat PES alsje-alsje-alsje-blieft een keer met een goede game komen. Ik kan niet wachten om EA weer geowned te zien worden. Zou mij zoveel voldoening geven.
Gelukkig blijven die Jappen wel volhouden met PES. Misschien koop ik die game wel vanuit het oogpunt dat ik EA haat en dat ik Konami wil steunen om FIFA te rapen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Concurrentie zou in ieder geval goed voor ze zijn..worden ze weer eens wakker.
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Da's toevallig. Ik zet 'm net aan.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:07 schreef ThadCastle het volgende:
Autobuyer op Monaco home kitHij is 4,5k waard zette die van mij voor 1,1k erop en voordat ik naar tradepile ging was hij al verkocht
Oké.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toe maar
Zet hem ff op IF Barrantes onder 35k.
jij bent echt goed snap niet dat je nog FIFA speel geen uitdaging aan tochquote:Op zondag 30 juni 2013 01:14 schreef Lindgren. het volgende:
Tegen een 4-3-3 Npower championship pacehoer, nog nooit zo'n bazig begin gehad. Hij had aftrap, maar na 4(!) ingame minuten stond het 2-0 voor mij. 2x Kazim.
morgen wel leuke etappe toch?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij bent echt goed snap niet dat je nog FIFA speel geen uitdaging aan toch
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij bent echt goed snap niet dat je nog FIFA speel geen uitdaging aan toch
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sio is kut. Verder leuk team
[..]
Jammer dat het niet bergop eindigt.
Sio is een baasquote:Op zondag 30 juni 2013 01:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet Cyriac nemen die is veel beter neger.
Nja dit maakt het op zich wel interessant omdat sprinters (die redelijk bergop kunnen, ik noem een Goss) ook nog kans houden. Duel aanvallers vs sprinters is altijd mooi.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sio is kut. Verder leuk team
[..]
Jammer dat het niet bergop eindigt.
Sioquote:
Loties is een baasquote:Op zondag 30 juni 2013 01:37 schreef Lindgren. het volgende:
In 4 potjes 12 goals gemaakt. Alle vier gewonnen.
7x Kazim, 3x Sigurdarson, 1x Refaelov en 1x Emnes.Teampje speelt tot nu toe erg lekker. Defensief blok is prima. Refaelov en Sigurdarson prima schakels tussen CDM's en aanval en Kazim is dodelijk.
Echt belachelijk goed. 84 pace is precies goed en door zijn hoge agility voelt hij nog sneller aan. Dat, plus de 1.85m die hij is en de 76 strength die hij heeft en de 4* skills en weak foot.
Hij heeft maar 68 finishing, maar ingame merk je daar echt niets van. Net nog een goal vanaf randje zestien met zijn weakfoot, keihard onderkant lat.
Emnes heeft al een aantal assists, maar staat tot nu toe in de schaduw van Kazim.. Mijn rechtshalf heb ik amper gezien.Vadis en Doumbia zijn verdedigend top, net als de opvallend goede verdediger Lotiès.
Ik had hem voor 300 coins.quote:
De hele wedstrijd vanaf de middenlijn op doel schieten.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:46 schreef DuTank het volgende:
13 schoten op goal. 1 doelpunt. Dank je EA.
Hooguit van 20 meter.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De hele wedstrijd vanaf de middenlijn op doel schieten.
Dat kind van 11.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:49 schreef ThadCastle het volgende:
Please be the japanese guy
Zo irritant maar wel vet als hij dat lied mee rapt
quote:
Geef mij maar een lekkere pijpbeurt.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:08 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vermiste_mok_op.html
Ik heb alleen de eerste minuut gezien maar moet nu al lachen
http://www.dumpert.nl/med(...)eens_een_handje.html
Nu wil ik een aap
http://www.dumpert.nl/med(...)b/de_peuterhaka.html
En een peuter
Vast wel. Kan nu ook amper connecten met internet via dat kreng ineens. Vreemd.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als het goed is telt het dan niet als een DNF.
Zullen wij nog eens proberen te connecten G?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vast wel. Kan nu ook amper connecten met internet via dat kreng ineens. Vreemd.
Andere keer. Kan helemaal niet meer op live komen nu..xbox flipt hard. En om half 3 in de nacht is dat wellicht een goed teken om te gaan pittenquote:Op zondag 30 juni 2013 02:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zullen wij nog eens proberen te connecten G?
Je durft dus niet toe te geven dat je sinds kort ook een tijdslot hebt? Flauw hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Andere keer. Kan helemaal niet meer op live komen nu..xbox flipt hard. En om half 3 in de nacht is dat wellicht een goed teken om te gaan pitten
WAT DOE IK HIER DAN JONGEUHquote:Op zondag 30 juni 2013 02:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je durft dus niet toe te geven dat je sinds kort ook een tijdslot hebt? Flauw hoor.
Ik moest net eentje die ging met die formatie ultra defensivequote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 03:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik moest net eentje die ging met die formatie ultra defensive. Ik verloor 2-1, omdat hij twee keer uitbrak en mijn poppetjes in stapten, terwijl dat bij 6e klasse zondag niet eens gebeurd
Zooo lekker! Leuk begin van de dagquote:Op zondag 30 juni 2013 08:06 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt weer een winstgevende dag
Dacht dat hij richting de 60K was gegaan, maar zijn prijs is weer hersteld. Te koop gezet voor 97.5Kquote:
niceeeequote:Op zondag 30 juni 2013 08:06 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt weer een winstgevende dag
quote:Op zondag 30 juni 2013 08:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dacht dat hij richting de 60K was gegaan, maar zijn prijs is weer hersteld. Te koop gezet voor 97.5K
En..
[ afbeelding ]
beter peterquote:Op zondag 30 juni 2013 10:36 schreef Fuszy het volgende:
Nou dat was me het feestje wel weer.
Echt vreemd genoeg nergens last van
Allemaal Borderlands 2 halen?quote:Volgende week start Microsoft met ''The Xbox Live Ultimate Game Sale''.
Vet veel geluk man, Johnsonquote:Op zondag 30 juni 2013 10:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan dit krijg ik het vaak niet
Gisteren had ik wel de enige Peruaanse silver GK. Die staat er nu alleen maar op voor 20k BIN. Ik heb 'm erop gezet voor 10k
Je kan hem bij een webshop halen voor 26 euro, dat is helemaal niet veel inderdaad. Even afwachten hoe laag de prijs van Microsoft wordt. Schijnt wel echt een leuke game te zijn.quote:
Kloptquote:Op zondag 30 juni 2013 11:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je kan hem bij een webshop halen voor 26 euro, dat is helemaal niet veel inderdaad. Even afwachten hoe laag de prijs van Microsoft wordt. Schijnt wel echt een leuke game te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |