PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ik heb sowieso de neiging om 200 coins te zeggen op dit soort vragen. Met die nieuwe site heb je meteen de laagste bin en dat is nog minder werk dan hier vragen.quote:
Als je een parachute krijgtquote:
Ik krijg echt alleen maar bout non-rare's en een paar contractjes..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het event begint nu later, tussen 20:30 en 20:45. Dan kan ik nog een paar packs openen. Arias nu in een pack in 4-3-3
En Tony Martin raus waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb sowieso de neiging om 200 coins te zeggen op dit soort vragen. Met die nieuwe site heb je meteen de laagste bin en dat is nog minder werk dan hier vragen.
Johnny H 15-20 hechtingen.
Dat had ik in het vorige topic gemeld jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Tony Martin raus waarschijnlijk
Dat is een fase. Vanmiddag had ik dat ook, nu zit het ineens weer mee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:52 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik krijg echt alleen maar bout non-rare's en een paar contractjes..
Mijn beste silver dit jaar was Miyiachi.. open je gewoon 2,5k?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is een fase. Vanmiddag had ik dat ook, nu zit het ineens weer mee.
Ja, dat doet bijna iedereen hier (sommige openen nog wel eens 1 van 3.75k maar die vind ik zelf slechter)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Mijn beste silver dit jaar was Miyiachi.. open je gewoon 2,5k?
Ik ben ook nogal slecht in waardes van non-rare's eerlijk gezegd..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat doet bijna iedereen hier (sommige openen nog wel eens 1 van 3.75k maar die vind ik zelf slechter)
Bij mij lukt het ook nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nog steeds niet kunnen vinden hoeveel packs ik in totaal geopend heb.Ik krijg altijd deze melding als ik op preview klik in Chrome:
[ afbeelding ]
Dan was hij de betere in de wedstrijd dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:11 schreef Ajacied7 het volgende:
Na een zenuwslopende finale met penalties te winnen vervolgens via een bericht van je tegenstander te vernemen dat hij de coins en de pack heeft gekregen. Het is mij net overkomen.
Heeft dat niet met de resultaten van de eerdere wedstrijden te maken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan was hij de betere in de wedstrijd dus.
Niemand die het zeker weet, maar de keren dat het mij is overkomen was het altijd dat er een team veel beter was in de reguliere speeltijd en alsnog verloor na penalties.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heeft dat niet met de resultaten van de eerdere wedstrijden te maken?
Je moet op Store klikken, dan krijg je als het goed is wel de goede.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nog steeds niet kunnen vinden hoeveel packs ik in totaal geopend heb.Ik krijg altijd deze melding als ik op preview klik in Chrome:
[ afbeelding ]
Okéquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niemand die het zeker weet, maar de keren dat het mij is overkomen was het altijd dat er een team veel beter was in de reguliere speeltijd en alsnog verloor na penalties.
Hee tobi hoe hangt iequote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je moet op Store klikken, dan krijg je als het goed is wel de goede.
Bijna net zo veel als jij, hoe gaat ie ermee?quote:
Lukte hier niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je moet op Store klikken, dan krijg je als het goed is wel de goede.
Moet je ff in de webapp switchen naar home en weer terug naar je tradepile.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg Green van Leeds United te vaak. Vandaag ook alweer 3x ofzo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
Die packs kunnen gewoon niet random zijn. Ik krijg de Botafogo away kit in een pack en het pack daarna de home kit.
Maakt echt niets uit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je ff in de webapp switchen naar home en weer terug naar je tradepile.
Als ik al een paar doelpunten voor sta probeer ik in fifa zo uit een corner te scoren, is me nog niet geluktquote:
Ja weer een prima weekendje tot nu toe. Donderdag al Haarlem in geweest, afschuwelijk veel gezopen. Gister heerlijk uit eten geweest in een verschrikkelijk dure tent, 7 gangen menu en 3 flessen wijn p.p.. Gelukkig vanavond even rustig aan, ik word hier veel te oud voor.quote:
Pfoe dat klinkt chillquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja weer een prima weekendje tot nu toe. Donderdag al Haarlem in geweest, afschuwelijk veel gezopen. Gister heerlijk uit eten geweest in een verschrikkelijk dure tent, 7 gangen menu en 3 flessen wijn p.p.. Gelukkig vanavond even rustig aan, ik word hier veel te oud voor.
En dan dit RT'entwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 20:29:16To enter: tweet us a #FUT squad pic featuring @CH14_ along with #CH14FUT. The more creative, the better. We'll pick 14 of the best ones! reageer retweet
Het Oude Dykhuis, de eigenaar is de schoonvader van een vriend van me. Hadden daarom wel een leuke deal. Sloeg echt nergens op hoe lekker het was. Heb wel eens gehoord dat ze in aanmerking komen voor een michelin ster maar dat de baas dat niet ziet zitten.quote:
quote:
Dat menu ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het Oude Dykhuis, de eigenaar is de schoonvader van een vriend van me. Hadden daarom wel een leuke deal. Sloeg echt nergens op hoe lekker het was. Heb wel eens gehoord dat ze in aanmerking komen voor een michelin ster maar dat de baas dat niet ziet zitten.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:43 schreef wieisboos het volgende:
En dan dit RT'entwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 20:29:16To enter: tweet us a #FUT squad pic featuring @CH14_ along with #CH14FUT. The more creative, the better. We'll pick 14 of the best ones! reageer retweet
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 20:45:27That's brilliant! RT @ryantrevelyan: @EASPORTSFIFA #CH14FUT #boom http://t.co/ii7SNqOG3F reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:46 schreef n0ir het volgende:
[..]![]()
Rugtas vol wijn mee en dan
McDonalds Salade
McDonalds Garnalen
McDonalds Chicken Wings
McWrap Honing Mosterd
Big Mac Menu met extra fritessaus
McFlurry
Koffie met muffin
7 gangen bam
Forum Opties | |