PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ik heb sowieso de neiging om 200 coins te zeggen op dit soort vragen. Met die nieuwe site heb je meteen de laagste bin en dat is nog minder werk dan hier vragen.quote:
Als je een parachute krijgtquote:
Ik krijg echt alleen maar bout non-rare's en een paar contractjes..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het event begint nu later, tussen 20:30 en 20:45. Dan kan ik nog een paar packs openen. Arias nu in een pack in 4-3-3
En Tony Martin raus waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb sowieso de neiging om 200 coins te zeggen op dit soort vragen. Met die nieuwe site heb je meteen de laagste bin en dat is nog minder werk dan hier vragen.
Johnny H 15-20 hechtingen.
Dat had ik in het vorige topic gemeld jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Tony Martin raus waarschijnlijk
Dat is een fase. Vanmiddag had ik dat ook, nu zit het ineens weer mee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:52 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik krijg echt alleen maar bout non-rare's en een paar contractjes..
Mijn beste silver dit jaar was Miyiachi.. open je gewoon 2,5k?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is een fase. Vanmiddag had ik dat ook, nu zit het ineens weer mee.
Ja, dat doet bijna iedereen hier (sommige openen nog wel eens 1 van 3.75k maar die vind ik zelf slechter)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Mijn beste silver dit jaar was Miyiachi.. open je gewoon 2,5k?
Ik ben ook nogal slecht in waardes van non-rare's eerlijk gezegd..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat doet bijna iedereen hier (sommige openen nog wel eens 1 van 3.75k maar die vind ik zelf slechter)
Bij mij lukt het ook nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nog steeds niet kunnen vinden hoeveel packs ik in totaal geopend heb.Ik krijg altijd deze melding als ik op preview klik in Chrome:
[ afbeelding ]
Dan was hij de betere in de wedstrijd dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:11 schreef Ajacied7 het volgende:
Na een zenuwslopende finale met penalties te winnen vervolgens via een bericht van je tegenstander te vernemen dat hij de coins en de pack heeft gekregen. Het is mij net overkomen.
Heeft dat niet met de resultaten van de eerdere wedstrijden te maken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan was hij de betere in de wedstrijd dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |