Alleen volgens iemand van Orica (was hier eerder gepost), was de busschauffeur verteld dat hij door mocht rijden.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's overigens wel traditie bij de NOS, want Smeets had er ook altijd een handje van. "Cipollini, Zabel, Cipolini, Zabel" (ondertussen zie je aan de andere kant van de weg dat McEwen er al langs is) "Cippolini, Zabel,Cipolini, Zabel, McEwen!!""
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat commentaar van Smeets.
HET GAAT TUSSEN ZABEL, CIPOLLINI EN MINALI. ZABEL, ZABEL! OF CIPO! CIPOLIINI! DAAR KOMT TOCH NOG MINALI. MINALI! OF TOCH NOG ZABEL! DAAR IS CIPO!!!!
...
....
....
Steels wint voor Kirsipuu.
Inderdaad, daarom was de reactie achteraf van Kemna ook zo belachelijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:55 schreef Redefine het volgende:
Overigens heeft Argos uiteindelijk nog heel matig gereden. Ze zaten nog met hun trein in zo'n kleine groep. Dan hadden ze Kittel in een zetel moeten brengen. Maar nu zat hij uiteindelijk alleen en raakt zelfs ingesloten.
Het is dat Kittel zo snel is, anders hadden ze alsnog naast de pot gepist.
Die heb ik nog niet gehoord. Maar opportunisme is geen enkele ploegleider vreemd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom was de reactie achteraf van Kemna ook zo belachelijk.
http://sporza.be/cm/sporz(...)F_rit1_Kemna_reax%2Bquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehoord. Maar opportunisme is geen enkele ploegleider vreemd.
Jep dat is Dumoulin. Logisch ook, die gast is dat op dit niveau totaal nog niet gewend.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:01 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/524023-tour-2013-kittel-wint-sprint.html
De man voor Veelers schudt al nee zodra hij op kop komt en moet gelijk afgeven, Brown-style. Waardoor Veelers al op een kilometer voor de streep de laatste man is.
Wie is dat, Dumoulin ofzo?
Denk dat ie even een pitstop moet maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:10 schreef TheArt het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Ferrari is trouwens nadat Bauke 'm vol aanreed.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:10 schreef TheArt het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Ferrari is trouwens nadat Bauke 'm vol aanreed.
twitter:mrconde twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 18:36:39Roberto Ferrari says he's okay despite his spectacular crash. He's the Lampre rider flying on the left side http://t.co/t7tXjsKTt7 #TDF reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:01 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/524023-tour-2013-kittel-wint-sprint.html
De man voor Veelers schudt al nee zodra hij op kop komt en moet gelijk afgeven, Brown-style. Waardoor Veelers al op een kilometer voor de streep de laatste man is.
Wie is dat, Dumoulin ofzo?
Dumoulin had al een stuk daarvoor op kop gereden toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep dat is Dumoulin. Logisch ook, die gast is dat op dit niveau totaal nog niet gewend.
Ja en moest daarna nog een keer inpikken en dat hield ie logischerwijs amper vol.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Dumoulin had al een stuk daarvoor op kop gereden toch?
Nee, daarom dat ik het ook nog even navroeg. Het was geen klassieke Brown-actie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja en moest daarna nog een keer inpikken en dat hield ie logischerwijs amper vol.
Ze zijn niet de enige. NOS teletekst ook.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
Ah, volgens de Televaag is Mollema 190e geworden.
Volgens Letour.fr ook.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn niet de enige. NOS teletekst ook.
Dat is gewoon de officiële uitslag. De wijziging moet van de ASO komen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn niet de enige. NOS teletekst ook.
Kan best, ik hang er ook geen waardeoordeel aan. Slechts een constatering.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is gewoon de officiële uitslag. De wijziging moet van de ASO komen.
Het is ook een beetje onduidelijk of ze dat inderdaad als finish wilden gebruiken, of alleen als moment voor tijdsopname.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:39 schreef Redefine het volgende:
Elke keer als ik door alternatieve streep op 3 km zie denk ik, wat een gigantische valpartij zou dat zijn geworden
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 21:02:28No fractures for Tony Martin. He has a concussion and contusion of the lung. Deep wound on elbow Decision on start stage 2 taken tomorrow reageer retweet
Lijkt me toch niet slim om te starten dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 21:02:28No fractures for Tony Martin. He has a concussion and contusion of the lung. Deep wound on elbow Decision on start stage 2 taken tomorrow reageer retweet
Klopt. De vraag is of de organisatie zichzelf ook een boete geeft voor onkunde.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:16 schreef MarijeH het volgende:
Ik lees op twitter dat Greenedge een boete van 1600 euro zou hebben gekregen.
twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 21:27:48Toch vraag ik me nu af, had Theo Bos deze rit niet kunnen winnen??? reageer retweet
wat een gast....quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 21:27:48Toch vraag ik me nu af, had Theo Bos deze rit niet kunnen winnen??? reageer retweet
Ja laten we nog meer obstakels op de weg plaatsen, heeft niks met wielrennen te maken. De tour is een belachelijke mediahype, morgen op vakantie krijg ik er gelukkig niks van mee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:02 schreef Pedroso het volgende:
Toch weer spraakmakend. Daarom is de Tour zoveel groter dan welke koers / ronde dan ook.
Er gebeurd altijd wat, is nooit saai.
Kijk je toch niet. Prettige vakantie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:49 schreef jasparon het volgende:
[..]
Ja laten we nog meer obstakels op de weg plaatsen, heeft niks met wielrennen te maken. De tour is een belachelijke mediahype, morgen op vakantie krijg ik er gelukkig niks van mee.
Ik denk idd dat Theo Bos deze rit niet had kunnen winnen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
Deze etappe zou ie wel kans gemaakt hebben (als ie er niet bij had gelegen vandaag). Maar in normale omstandigheden zou ie niet veel kans maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Theo Bos deze rit niet had kunnen winnen.
Kijk! Dank u!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kijk je toch niet. Prettige vakantie.
Gelukkig is er naar kijken niet verplicht .quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:49 schreef jasparon het volgende:
[..]
Ja laten we nog meer obstakels op de weg plaatsen, heeft niks met wielrennen te maken. De tour is een belachelijke mediahype, morgen op vakantie krijg ik er gelukkig niks van mee.
triest, terwijl het een fout was van de organisator?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:20 schreef Kingstown het volgende:
GreenEdge heeft trouwens een boete gekregen van 2000 zwitserse francs vanwege het busincident.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |