Fransozen en goede organisatie gaan gewoon niet goed samen. Kunnen ze het niet aan Duitsers over laten?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:37 schreef marcodej het volgende:
twitter:nygaardbn twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:35:38Joking aside, our bus driver is devasted. He's an awesome guy and (unlike me) a great driver. He was being told to keep moving forward. reageer retweet
Mijn reputatie is te veel geschaad.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zal best, je bent er wel de hele tijd.
Ik stem tegenquote:
Dit dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Wilfried Peeters moet helemaal niet klagen, het was notabene zijn eigen renner die de valpartij veroorzaakt heeft.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef marcodej het volgende:
Tony Martin in ambulance met sleutelbeenbreuk.
Opgave #1 dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:41 schreef lytsewiete het volgende:
Grappen over Kivilev en de Euskaltel chauffeur vind ik erg ongepast! Gewoon te triest voor woorden eigenlijk.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef marcodej het volgende:
Tony Martin brak vorig jaar een beentje in zijn pols in de eerste rit, zoveel pech verzin je nietquote:
Zonde ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een echte schande, ik ga het melden aan de admins
Zelfde met het gezeik op de NOS. Zij hadden geen verbinding dus ik weet niet hoe ze het verder moesten weten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik snap trouwens niet dat men dit typisch Tour (of ASO) vindt. Normaal gezien vind ik de Tour erg goed georganiseerd.
Het gedoe over tijdsverlies zit bij de jury, daar heeft ASO of Frankrijk of whatever niets mee te maken.
De nerveuze finish is wel typisch voor de Tour.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik snap trouwens niet dat men dit typisch Tour (of ASO) vindt. Normaal gezien vind ik de Tour erg goed georganiseerd.
Het gedoe over tijdsverlies zit bij de jury, daar heeft ASO of Frankrijk of whatever niets mee te maken.
Onzin, de TDF is prima georganiseerd. Dit is gewoon een incident.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fransozen en goede organisatie gaan gewoon niet goed samen. Kunnen ze het niet aan Duitsers over laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |