Dat deed ie ook toen hij in het prikkeldraad was beland...Je weet het niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:15 schreef dichelsey het volgende:
Nou dat klink niet al te positief... Zal dus denk ik niet in de aanval gaan wat denken jullie?
Lijkt me niet nee.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:15 schreef dichelsey het volgende:
Nou dat klink niet al te positief... Zal dus denk ik niet in de aanval gaan wat denken jullie?
Zat wel een rustdag tussen, dat ik weet.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat deed ie ook toen hij in het prikkeldraad was beland...Je weet het niet.
Ja daar heb je compleet gelijk in, maar het was wel een veel zwaardere val.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat wel een rustdag tussen, dat ik weet.
Netjes van Kittelquote:Op zondag 30 juni 2013 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.sporza.be/cm/s(...)r&utm_source=dlvr.it
Yup, Puus omdat mijn te bestaat uit klassement renners en sprintersquote:Op zondag 30 juni 2013 11:35 schreef Mr_Scofield het volgende:
VRaagje voor degene die ook op scoritomeespelen,, gaan jullie voor de sprinters ofniet?
Nee, want tijden worden altijd al geneutraliseerd op 3 km van de finish. En toen ze vielen lag de streep op 3 km van de finish, dus vielen ze minder dan 3 km voor de finish. Net na de valpartij hebben ze de streep weer verplaatst naar de finish.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:34 schreef Ferdii het volgende:
Heeft Cavendish wel een punt.
https://twitter.com/markcavendish/status/351265760045314048
Je hebt bij het posten een Twitter-icoontje, daar moet je op klikken en dan de link van de Tweet plakken.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:34 schreef Ferdii het volgende:
Heeft Cavendish wel een punt.
https://twitter.com/markcavendish/status/351265760045314048
/ edit wat zijn de tags voor tweets hier te krijgen?
En met uitzondering van Kristoff en heeeel misschien Rojas doet er toch niemand van de top 20 mee voor groen, dus zoveel schade heeft hij niet opgelopen. Nou ja, wel een kans om uit te lopen op Sagan natuurlijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, want tijden worden altijd al geneutraliseerd op 3 km van de finish. En toen ze vielen lag de streep op 3 km van de finish, dus vielen ze minder dan 3 km voor de finish. Net na de valpartij hebben ze de streep weer verplaatst naar de finish.
Gaat niet km de streep. Gaat erom dat wel de tijd is geneutraliseerd maar niet de punten voor de groene trui, terwijl hier ook kandidaten boor waren die bij de val betrokken warenquote:Op zondag 30 juni 2013 11:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, want tijden worden altijd al geneutraliseerd op 3 km van de finish. En toen ze vielen lag de streep op 3 km van de finish, dus vielen ze minder dan 3 km voor de finish. Net na de valpartij hebben ze de streep weer verplaatst naar de finish.
De punten voor groen worden nooit geneutraliseerd door valpartijen.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:39 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Gaat niet km de streep. Gaat erom dat wel de tijd is geneutraliseerd maar niet de punten voor de groene trui, terwijl hier ook kandidaten boor waren die bij de val betrokken waren
Voorin de sprinters niet, maar wel de uitvallers en idd weglopen op saganquote:Op zondag 30 juni 2013 11:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En met uitzondering van Kristoff en heeeel misschien Rojas doet er toch niemand van de top 20 mee voor groen, dus zoveel schade heeft hij niet opgelopen. Nou ja, wel een kans om uit te lopen op Sagan natuurlijk.
Voor een groot deel wel. Ik heb wel een Valverde en een Nieve erin gegooid. Cav en Greipel heb ik niet genomen.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:35 schreef Mr_Scofield het volgende:
VRaagje voor degene die ook op scoritomeespelen,, gaan jullie voor de sprinters ofniet?
De vraag ia waarom nietquote:Op zondag 30 juni 2013 11:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De punten voor groen worden nooit geneutraliseerd door valpartijen.
Dus een onzinnig argument van Cavendish.
Zou je denken ja ? ze hebben toch nog aardig wat tijd om terug tekomen ofniet..? zit te twijvelen manquote:Op zondag 30 juni 2013 11:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Voor een groot deel wel. Ik heb wel een Valverde en een Nieve erin gegooid. Cav en Greipel heb ik niet genomen.
Omdat ze dan bijna nooit punten kunnen uitkeren, er is bijna altijd wel een valpartij in de laatste 3 km.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:42 schreef Ferdii het volgende:
[..]
De vraag ia waarom nietgele trui wordt blijkbaar als klasse apart gezien terwijl groen voor veel sprinters ook veel vanaf hangt. Wat als sagan wel had door kunnen fietsen en Cavendish niet? Had ie direct dik achter gestaan
Als ze dit hadden toegepast zou Johnny niet dezelfde tijd moeten krijgen. Ze hebben hier echt een generaal pardon afgegeven, wat volgens mij toch wel anders is.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Omdat ze dan bijna nooit punten kunnen uitkeren, er is bijna altijd wel een valpartij in de laatste 3 km.
Itt wat gedacht wordt, is er geen hele bijzondere uitzondering gemaakt. Op 10 km voor de finish is gezegd dat de finish 3 km eerder is. Dan geldt dus dat valpartijen 3 km voor die finish (dus 6 voor de oorspronkelijke finish) niet meetellen. Vervolgens vallen ze op 5,5 km voor de finish, dus binnen die 3 km. Daarna wordt de finish weer teruggelegd naar de oorspronkelijke finish.
Het bijzondere is het geschuif met de finish, niet dat de valpartij niet doorgerekend is.
Johnny was de enige die op achterstand lag. Waarschijnlijk hebben ze die voor het gemak maar meegenomen.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:49 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Als ze dit hadden toegepast zou Johnny niet dezelfde tijd moeten krijgen. Ze hebben hier echt een generaal pardon afgegeven, wat volgens mij toch wel anders is.
Denk je dat ze Mollema laten gaan?quote:Op zondag 30 juni 2013 11:48 schreef Fox-McCloud het volgende:
EBH, maar geef Mollema ook een kans. Sagan zie ik niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |