Kenniknie?quote:
Deze keten is ook geniaal: http://www.newscafe.co.za/quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef El_Matador het volgende:
Het Spaanse Pans & Company blijft de beste broodjesketen.![]()
Een of andere Limburgse keten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kenniknie?
De Nederlandse snackbar.. *zucht*...raspatat, frikandel speciaal, kroketten, kipkorns en een milkshakeje banaan.
Ik zou er nu (bijna) een moord voor doen.
Ziet er peppie uit! Het zou al een reden zijn om dat land es te bezoeken...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:03 schreef Fides het volgende:
[..]
Deze keten is ook geniaal: http://www.newscafe.co.za/
Hmm, kwam vaak in Heerlen en elders in Limburg, nooit gezien.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Een of andere Limburgse keten.
Lekkere broodjes gezond en goddelijke beenham.
Venezuela heeft meer olie dan het midden oosten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nope. Ik help de Latijns-Amerikaanse landen meer van het zwarte goud vinden, ben geoloog. En gashydraten, waar ik voor naar dat congres ga:
[ afbeelding ]
I know. Venezuela is het olierijkste land ter wereld. Des te schrijnender om te zien hoe het land erbij ligt. Dood- en doodzonde.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:12 schreef polderturk het volgende:
[..]
Venezuela heeft meer olie dan het midden oosten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oil_reserves_in_Venezuela
Vooral in de Orinoco gordel is er gigantisch veel olie. Volgens de United States Geological Survey zou er 1400 miljard vaten in de grond kunnen zitten waarvan er 652 miljard vaten uit de grond gehaald kan worden.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Nando's mis ik ook nog in Nederland, lijkt overal te zitten behalve hier![]()
Heb er heerlijk gegeten in London![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Nando%27s
Het land pompt 2 miljoen vaten per dag uit de grond terwijl ze makkelijk 30 miljoen vaten uit de grond kunnen halen. Dan hebben ze nog genoeg olie voor 100 jaar. De olieprijs op de wereldmarkt zou dan wel kelderen. Ze zouden toch minimaal 10 miljoen vaten op moeten pompen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I know. Venezuela is het olierijkste land ter wereld. Des te schrijnender om te zien hoe het land erbij ligt. Dood- en doodzonde.
Nou, overalquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Nando's mis ik ook nog in Nederland, lijkt overal te zitten behalve hier![]()
Heb er heerlijk gegeten in London![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Nando%27s
Ze zouden vooral al die inkomsten moeten investeren in het land. En dat wordt niet gedaan. De corruptie is torenhoog en de armen blijven arm en ongeletterd. De Elite leeft goed en je wordt voor niets kapodtgeschoten op straat. Straatverlichting staat dag en nacht aan, LPG is gratis en benzine kost 0.03 eurocent per liter.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het land pompt 2 miljoen vaten per dag uit de grond terwijl ze makkelijk 30 miljoen vaten uit de grond kunnen halen. Dan hebben ze nog genoeg olie voor 100 jaar. De olieprijs op de wereldmarkt zou dan wel kelderen. Ze zouden toch minimaal 10 miljoen vaten op moeten pompen.
Nuja andere landen kom ik zelden behalve voor een dagjequote:
En het wordt gerunt door Chinezen..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kenniknie?
De Nederlandse snackbar.. *zucht*...raspatat, frikandel speciaal, kroketten, kipkorns en een milkshakeje banaan.
Ik zou er nu (bijna) een moord voor doen.
Meer landen in Afrika dan in Europaquote:
Ja, dat heb je weleens met Afrikaanse bedrijven hè...quote:Op zondag 30 juni 2013 01:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meer landen in Afrika dan in Europa
Ze hebben aangegeven dat ze de komende jaren vooral aandacht zullen hebben voor de Europese, Amerikaanse, Marokkaanse en Egyptische markt.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand een idee of er ook vestigingen in België wordt geopend?
Kan zeker. Er zijn de laatste jaren ook mooie Afrikaanse bedrijven opgericht. Vooralsnog zijn de meeste behoorlijk klein gebleven. Dit is een uitzondering op de regel en dat is mooi om te zien. Lees dat het een Zuid-Afrikaanse keten is. Logisch dat ze hun vestigingen dan eerst geopend hebben in Zuid-Afrika, Botswana en andere buurlanden.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meer landen in Afrika dan in Europa
Ze zaten ooit in Rotterdam op de Coolsingel, maar gezien de concurrentie in de nabije omgeving hebben ze het daar moeten afleggen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Maoz doet het ook wel aardig, is ooit in Amsterdam begonnen maar zijn streng wbt franchisers dus dat gaat langzaam, wel gezond allemaal dus daar zou nog wel muziek inmoeten zitten.
Maar het bedrijf komt dus uit Zuid-Afrika. Dan is Swaziland niet zo'n grote stap hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:40 schreef Jellereppe het volgende:
Ik moet glimlachen om het feit dat zelfs Swaziland een vestiging heeft van Nando's. Zo ver je dat een land kunt noemen. Zelfs voor Afrikaanse begrippen is dat een bananen'''republiek'''.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:08 schreef Scootermuisje het volgende:
Een Turkse voedselketen heb ik geen moeite mee zolang ik niet direct word geconfronteerd met de islam.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:08 schreef Scootermuisje het volgende:
Een Turkse voedselketen heb ik geen moeite mee zolang ik niet direct word geconfronteerd met de islam.
Een Kentucky Fried Chicken heb ik geen moeite mee zolang ik niet direct word geconfronteerd met de baptisten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:08 schreef Scootermuisje het volgende:
Voor zover ik weer wonen er vrij veel Turken in Belgie, dus dat zal dan best wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze hebben aangegeven dat ze de komende jaren vooral aandacht zullen hebben voor de Europese, Amerikaanse, Marokkaanse en Egyptische markt.
Nederland en Duitsland is de kans heel groot dat er snel vestigingen zullen herrijzen. Geen idee hoe het zit met België en de affiniteit met Turkije, maar als het goed gaat lopen met deze keten dan komt ook België een keer aan de beurt.
Minder dan in NL.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor zover ik weer wonen er vrij veel Turken in Belgie, dus dat zal dan best wel.
Er wonen sowieso minder mensen in Belgie als in NL, maar percentueel zal het niet ver uit elkaar liggen gok ik.quote:
Ik dacht van wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er wonen sowieso minder mensen in Belgie als in NL, maar percentueel zal het niet ver uit elkaar liggen gok ik.
Een broodjeszaak zal het meer interesseren hoeveel Turken er in 1 stad of wijk wonen. Het is niet alsof de Turken uit Knokke een broodje gaan halen in Luik ofzo. In Brussel (Schaarbeek) en Antwerpen wonen er in ieder geval vrij veel.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er wonen sowieso minder mensen in Belgie als in NL, maar percentueel zal het niet ver uit elkaar liggen gok ik.
Paar geleden dit boek gekocht. Afhankelijk van de streek wordt bijvoorbeeld meer vis, fruit of graan gebruikt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zeker in het zuiden waar veel slaven zaten, hoop cajun gerechten met enorm veel invloeden uit de halve (zwarte) wereld.
Ik vraag me af wat voor Hollandse gerechten je nou echt zou kunnen exporteren..
De oer-hollandse keuken is voornamelijk stamppotten en da's nou niet echt een culinair hoogstandje..
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:59 schreef De_Guidance het volgende:
Zeg dan "niet alleen op Turken". Nu doe je alsof Turken niet welkom zijn.
die komen toch welquote:Op zondag 30 juni 2013 15:02 schreef waht het volgende:
Of ik welkom ben deert me niet, ik ga er sowieso heen.
mijn ogen!!!.. das geen design hequote:Op zondag 30 juni 2013 15:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Paar geleden dit boek gekocht. Afhankelijk van de streek wordt bijvoorbeeld meer vis, fruit of graan gebruikt.
[ afbeelding ]
Dat is ook mijn instelling.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:02 schreef waht het volgende:
Of ik welkom ben deert me niet, ik ga er sowieso heen.
Boek is 13 jaar geleden uitgegevenquote:
Bij Nando's moet ik altijd denken aan deze reclame van zequote:Op zondag 30 juni 2013 02:40 schreef Jellereppe het volgende:
Ik moet glimlachen om het feit dat zelfs Swaziland een vestiging heeft van Nando's. Zo ver je dat een land kunt noemen. Zelfs voor Afrikaanse begrippen is dat een bananen'''republiek'''.
Hier in Leidsestraat is MAOZ ook weg.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ze zaten ooit in Rotterdam op de Coolsingel, maar gezien de concurrentie in de nabije omgeving hebben ze het daar moeten afleggen.
Design is als mode. Heeft weinig met ontwikkeling te maken vind ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In het jaar 2000 leefden we niet meer in grotten
maar de inhoud zal wel ok zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |