Wie weet, wie weet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Krijg je wel een speelgoedje bij het kindermenu?
Een toetertje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Krijg je wel een speelgoedje bij het kindermenu?
Binnenkort maar 's doenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vor nu zul je naar Amsterdam moeten afreizen of als je een keer in de buurt bent.
Eten moeten we allemaal, dus een markt is er altijd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:30 schreef Strani het volgende:
Als het om eten gaat, is het altijd goed nieuws.
Wat een prachtige panden zeg.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja het is echt een keten. Geen standaard tokotje ofzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat snap ik ook wel. Mijn boog was niet ook niet letterlijk zo groot maar dat is dus ook niet duidelijk. Jammurrrquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Hap hap hap
Wat ik schreef is natuurlijk complete lariekoek. Ik dacht dat dat wel duidelijk was, maar blijkbaar niet dus.
Of Den Haag of Rotterdam volgens de site.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Voor nu zul je naar Amsterdam moeten afreizen of als je een keer in de buurt bent.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of Den Haag of Rotterdam volgens de site.
Deze man weet.quote:
Jouw kleingeld kunnen ze missen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:16 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Met een grote boog omheen dus.
Het lijkt mij sterk dat het College B&W een vergunning gaat afgeven om zo'n gebouw te laten bouwen, maar dat doet er niet toe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |