Wat is dat voor battieboy klacht? Keihard raakbaar deze chimiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:48 schreef Fok-it het volgende:
En die Fabienne Bergmanswat een tienerhoer is dat zeg, die is pas klachtwaardig
Dat is toch Oorlogswinterquote:Op zondag 30 juni 2013 15:42 schreef Crocodi1e het volgende:
Dat is toch van dat boek, dat die kerel op het eind zijn vader doodsteekt ofzo? Van Carry Slee, heb het ooit eens gelezen weet ik nog.
Je kleren uittrekken en een random dude pijpen op camera die zegt dat hij een agent is die voor grote modellen/casting bureau's werkt. Succes gegarandeerd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:58 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ik zou het best goed doen als acteur, ik weet alleen niet hoe ik moet gebeginnen
Ik vrees dat die studiebeurs van 10.000 euro niet zal volstaan bij haarquote:Op zondag 30 juni 2013 16:00 schreef PatriciaPrecies het volgende:
http://nl.gosupermodel.com/profiles/?id=4619498
Nederland toch
slechte producties, slechte acteurs
ZIJ KOMT UIT MIJN GEMEENTEquote:Op zondag 30 juni 2013 16:00 schreef PatriciaPrecies het volgende:
http://nl.gosupermodel.com/profiles/?id=4619498
Nederland toch
slechte producties, slechte acteurs
Neuk haar danquote:Op zondag 30 juni 2013 16:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ZIJ KOMT UIT MIJN GEMEENTEOM DE ZOVEEL TIJD STAAT DIE MUTS WEER IN DE KRANT OM NIETS.
Ze is 14 en ik ben bezet. Oja, en er woont ook een talentje van Juniorvisie Songfestival in mijn dorp. Dubbele pret.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:16 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik vrees dat die studiebeurs van 10.000 euro niet zal volstaan bij haar
Wat is het al uit? Weet je waar ik het kan zien?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:47 schreef Bonzai. het volgende:
Spijtig dat dit soort neppe Amerikaanse troep nu ook de Nederlandse filmwereld is binnengedrongen.
In een talkshow zag ik recent een dame tekst en uitleg geven bij een nieuwe film: Spijt! (met uitroepingsteken). Ze onderstreepte het maatschappelijke belang van de film. Een veelbelovend project, zo leek het wel. Nu kwam ik toevallig de trailer tegen op YouTube en dit is toch echt niet om aan te zien.
Dit is gewoon de Nederlandse high school musicalHet enige positieve is dat het voor de verandering eens niet rond een kiddo draait met adhd, asperger of weet ik veel welke andere modeverschijning.
Ik niet, maar vond het wel stom van David dat hij Jochem liet liggen op dat schoolfeestquote:Op zondag 30 juni 2013 17:42 schreef Micson het volgende:
Ik had de tranen in mijn ogen staan toen ik het boek las tien jaar geleden.
Heb 't boek gelezen, vond ik idd best goed, jammer alleen dat alle boeken van die Carry Slee op hetzelfde neerkomen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:53 schreef Piles het volgende:
Generatiekloofje geloof ik. Niemand die het boek hier gelezen heeft?
De hele clue van het boek wordt ook al gewoon verklapt in de trailer. Dat David zegt: "rot op" is de apotheose van het boek. Daarna pleegt die gezette knaap zelfmoord en is het afgelopen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik niet, maar vond het wel stom van David dat hij Jochem liet liggen op dat schoolfeest
Vanessa Hudgens dan, die heeft naaktfotos op internet laten slingerenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:48 schreef Fok-it het volgende:
En die Fabienne Bergmanswat een tienerhoer is dat zeg, die is pas klachtwaardig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |