16 volgens mij, en hoezo respect?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:31 schreef papernote het volgende:
[..]
Gast... ze is veertien, beetje respect mag wel.
Daar zijn ze toch voor?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:31 schreef papernote het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is ze geboren op 1 juli 1998 en dat maakt haar dus veertien jaar, elf maanden en achtentwintig dagen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
16 volgens mij, en hoezo respect?kijk haar Twitter eens, pure jailbait
Nou als je die memmen ziet van derquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:39 schreef papernote het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is ze geboren op 1 juli 1998 en dat maakt haar dus veertien jaar, elf maanden en achtentwintig dagen.
Emosie doet het altijd goed in een film die draait om emosiequote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:50 schreef Crisisstudent het volgende:
Die halve trailer bestaat uit moeilijk kijkende gezichten.
Dit inderdaad. En sowieso, Nederlandse filmsquote:
Ja omfg sielig voor die dikke Jochem.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Emosie doet het altijd goed in een film die draait om emosie
Dat kan ik aan die foto's toch niet zien gekkie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:31 schreef papernote het volgende:
[..]
De Marathon vond ik geen slechte Nederlandse film en ook Plan C (mede door Ton Kas) vond ik goed.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En sowieso, Nederlandse films
"De vijanden zijn de Hollanders!"quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:58 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Bende van Oss is ook goeie film overigens.
Wat heeft dit liedje met pesten te maken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:47 schreef Bonzai. het volgende:
Ook die mislukte Chris Brown in de titelsong![]()
Ik denk dat je er iemand goed mee kunt treiteren door het op te zetten.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:32 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Wat heeft dit liedje met pesten te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |