Nee joh, zullen wel paar minuten dichterbij komenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:28 schreef Syntix het volgende:
Zal het peloton de koplopers nog even inlopen voor de tussensprint?
Waarom zouden ze?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:28 schreef Syntix het volgende:
Standaard rond de 7/8e etappe pas bergen.quote:
De Sagan van 2013 geeft me de indruk iets beter te klimmen, maar ook wat minder snel te zijn. Kan best verslagen worden door Kristoff of Degenkolb.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
kwa winnaar niet heel interessant, dat wordt SaganMaar z'n berg in het midden bij etappe 2 komt niet vaak voor
neuh die trui komt wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:28 schreef Syntix het volgende:
Kunnen ook makkelijk overige punten pakken in de tussensprint en daarna de extra op de finish.quote:
Degenkolb, Kristoff, Boasson zie ik ook als kanshebbers.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
kwa winnaar niet heel interessant, dat wordt SaganMaar z'n berg in het midden bij etappe 2 komt niet vaak voor
inlopen betekend dat je de laatste 60 kilometer moet gaan vechten tegen gelukszoekers in demarrages. Zitten de sprintploegen niet op te wachtenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen ook makkelijk overige punten pakken in de tussensprint en daarna de extra op de finish.
Ligt eraan of het los gaat in bergen/heuvels. Johnny gaat zowiezo aanvallen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Degenkolb, Kristoff, Boasson zie ik ook als kanshebbers.
Tussensprints sowiesoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen ook makkelijk overige punten pakken in de tussensprint en daarna de extra op de finish.
Ik las al wel even mee. Jammer dat ik geband was, want ik had capuchon jongen graag willen dissen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:51 schreef Momo... het volgende:
Zijn er nog punten voor het peleton zo met de tussensprint?
Ja joh?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Greipel heeft al gezegd dat hij niet meedoet aan tussensprints omdat hij zichzelf toch kansloos acht voor groen.
Houdt zich duidelijk aan zijn woordquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Greipel heeft al gezegd dat hij niet meedoet aan tussensprints omdat hij zichzelf toch kansloos acht voor groen.
Wat een leugenaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |