quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Behalve dan dat niet rokers netzo hard naar de tering gaan omdat ze de uitgeblazen rook moeten inademen.
Nee dus, als je niet bij die medemens in de buurt rookt (buiten of in je eigen huis) dan heeft die medemens meer last van de uitlaatgassen in steden en langs snelwegen dan van jouw sigaren of sigarettenrook.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:37 schreef stoereboii het volgende:
Roken, het smerigste wat er toch wel bestaat, lekker je eigen lichaam kapotmaken en dat van je medemens erbij...
Je laatste bewering is sowieso te onnozel om op te reageren, maar je redenatie was inderdaad erg onzinnig. Volgens jouw logica wordt het automobilisten immers onmogelijk gemaakt om in een vliegtuig te zitten en worden kraanmachinisten stelselmatig geweerd uit alle horeca.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:13 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
wat een onzin redenatie, vroeger mochten niet-rokers ook gewoon in een cafe zitten... en dan zeiden mensen, als je er niet tegen kan, blijf je toch lekker thuis...
jij loopt jouw waarden op mij af te dwingen, net zoals vroeger jij gedwongen last van rokers had.
totaal onbegrijpelijk antwoord, dit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:29 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je laatste bewering is sowieso te onnozel om op te reageren, maar je redenatie was inderdaad erg onzinnig. Volgens jouw logica wordt het automobilisten immers onmogelijk gemaakt om in een vliegtuig te zitten en worden kraanmachinisten stelselmatig geweerd uit alle horeca.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 05:54 schreef arjan1212 het volgende:
15 februari, 2013 - 13:44
Rokers vormen een minderheid die met een hysterische haat worden vervolgd, paria’s zijn zij, outcasts die op geen enkel mededogen hoeven te rekenen nu het verbod om op het werk of in een café/restaurant te roken, hen definitief naar de stoep heeft verbannen. Inmiddels staan bijna 1800 cafés te koop, omdat het rookverbod tot een afname van het aantal bezoekers heeft geleid. Er zijn al mensen ontslagen omdat ze weliswaar buiten maar wel op het eigen terrein van een instelling stonden te roken. Niemand die het iets kan schelen; geen vakbond die het voor de bedreigde roker opneemt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 05:54 schreef arjan1212 het volgende:
15 februari, 2013 - 13:44
Rokers vormen een minderheid die met een hysterische haat worden vervolgd, paria’s zijn zij, outcasts die op geen enkel mededogen hoeven te rekenen nu het verbod om op het werk of in een café/restaurant te roken, hen definitief naar de stoep heeft verbannen. Inmiddels staan bijna 1800 cafés te koop, omdat het rookverbod tot een afname van het aantal bezoekers heeft geleid. Er zijn al mensen ontslagen omdat ze weliswaar buiten maar wel op het eigen terrein van een instelling stonden te roken. Niemand die het iets kan schelen; geen vakbond die het voor de bedreigde roker opneemt.
Niet mogen roken = geen vrijheid volgens de TS in kwestie. Maar volgens mij is hij niet helemaal lekker in zijn hersenpan.quote:
Hij heeft wel wat gelijk. Hoor hij bedoelt dat die dag het begonnen ons vrijheid af namen. Dadelijk mogen we helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet mogen roken = geen vrijheid volgens de TS in kwestie. Maar volgens mij is hij niet helemaal lekker in zijn hersenpan.
Wanneer mensen roken worden er door deze rokers en/of de mensen in hun omgeving minder boeren en scheten gelaten?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:12 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
en loopt te boeren en scheten te laten
Nou ja. Niet roken in een vliegtuig lijkt mij niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik word zo langzamerhand een beetje moe van die anti-rook fascisten van tegenwoordig.
Dat leek mij ook, maar dan nog, in de OP staat dat er nog wel gerookt mocht worden bij Air Holland, dus dat vrijheid toen nog niet gestorven was.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet mogen roken = geen vrijheid volgens de TS in kwestie. Maar volgens mij is hij niet helemaal lekker in zijn hersenpan.
Niet mogen roken is een beperking van de vrijheid, oftewel minder vrijheid. Wat natuurlijk niet helemaal gelijk staat aan 'geen vrijheid'.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |