Daar gaat de eigenaar van het vliegtuig/de horeagelegenheid/het bedrijf over natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 06:00 schreef arjan1212 het volgende:
Poll: Roken weer toestaan ?
• in de horeca
• in de horeca en op de werkplek
• antwoord 1&2 en in het vliegtuig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 06:13 schreef DzjieDub het volgende:
hoe bedoel je eenzijdige poll. Hoe dan ook, uit de poll komt naar voren dat roken weer moet worden toegestaan. Als je nou een optie "Niet" had toegevoegd dan had waarschijnlijk 95% van de mensen daarop geklikt.
Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:17 schreef Lod het volgende:
Horeca is ook te breed. In een café maakt het mij weinig uit, in een restaurant vind ik het verbod een van de beste dingen die ooit zijn doorgevoerd. Niets was zo smerig als je aan het genieten was van lekker eten en iemand in de buurt steekt een sigaret op.
Sinds je niet meer mag roken in een restaurant stinkt het er als de hel , iedereen zweet zich kapot en loopt te boeren en scheten te latenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:17 schreef Lod het volgende:
Horeca is ook te breed. In een café maakt het mij weinig uit, in een restaurant vind ik het verbod een van de beste dingen die ooit zijn doorgevoerd. Niets was zo smerig als je aan het genieten was van lekker eten en iemand in de buurt steekt een sigaret op.
Misschien moet je een fatsoenlijk restaurant zoeken ipv een schaal bitterballen in een kroeg leeg te snaaien.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:12 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Sinds je niet meer mag roken in een restaurant stinkt het er als de hel , iedereen zweet zich kapot en loopt te boeren en scheten te laten
Zoals het vroeger was dat een ieder zelf kon kiezen tussen een rook- of niet rookcoupé, daar was niets mis mee, iedereen tevreden !quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:49 schreef Haque het volgende:
Roken in de trein mag aan de poll worden toevevoegd
En die zelfde figuren hebben nu allemaal chronische longkwalen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:19 schreef LXIV het volgende:
Ik weet nog dat er rookvrije coupees kwamen in de treinen. Zat je lekker te roken (want de asbakjes zaten nog wel in de stoelen), kwam de conducteur heel voorzichtig vragen of je niet ergens anders kon roken, want hier mocht dat niet meer. Hij durfde het bijna niet te vragen, zo onzinnig was het dat er ergens niet gerookt mocht worden.
Veel mensen protesteerden hiertegen. Je mocht toch zelf wel weten waar je zat (en dus rookte!).
Ook op school werd in de klas volop gerookt. Dan waren er van die bleekneusjes die dat niet fijn vonden, blies de leraar expres een wolk rook over hun schoolbankjes. Zaten ze daar te hoesten...!
Nu ondenkbaar eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |