Net zoveel als diezelfde kleuter een fles whiskey meegeven.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
nou mag je daar pas op je 21ste peuken kopen.. de nos had nog heel wat rokende mensen gevonden...
daar ben ik ook tegen natuurlijk...
wat is er mis mee om als 5 jarige een pakje sigaretten voor je moeder te kopen?
waarom zou dat niet mogen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:14 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Net zoveel als diezelfde kleuter een fles whiskey meegeven.
ik zie er geen enkel probleem inquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:15 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Zet voor de grap die grijze massa eens aan het werk.
Gelukkig wordt jouw visie niet al te breed gedragen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik zie er geen enkel probleem in
Fijn dat je kwaad bent maar een gewone discussie in je eigen topic kan geen kwaad. Rokers zijn immers geen onruststokers.quote:
Calma, calmaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Geboren na 1990 zeker ? onwetende slaaf ben je
Alle rokers zijn zo Frank, het bewijs is geleverdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Fijn dat je kwaad bent maar een gewone discussie in je eigen topic kan geen kwaad. Rokers zijn immers geen onruststokers.
We zijn elkaar weleens eerder tegengekomen in rooktopics en ik sluit me hier volledig bij aan. Als je rookt, terwijl je anderen geen overlast bezorgd dan is dit een individuele keuze die je hebt in een vrij land met een parlementaire democratie. Of dit nu roken, alcohol drinken, lijm snuiven, schilderen in een ongeventileerde ruimte of andere ongezonde dingen betreft.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Fijn dat je kwaad bent maar een gewone discussie in je eigen topic kan geen kwaad. Rokers zijn immers geen onruststokers.
Precies. Als ik drie minuten lang om de tien seconden een vieze stinkscheet laat in gezelschap ben ik asociaal. Hetzelfde geldt dus voor mensen die drie minuten lang om de tien seconden een stinkende rookwolk uitblazen. Die, in tegenstelling tot mijn scheten, nog in je kleren en haren blijft hangen en kankerverwekkend is ook.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Welkom in Nederland, waar werkende mensen al decennia onevenredig worden belast met belasting op belasting voor een kleinere groep handophouders. En ik vind het niet ascociaal als die ene gevraagd wordt zijn sigaret uit te doen als 10 anderen dar last van hebben.
Mag ik even vragen waar jij nog zo een situatie tegenkomt? Je mag nergens meer roken, behalve in de buitenlucht. Die is niet alleen van niet-rokers, maar daar heb ik ook nog eens meer last van brommers, andere uitlaatgassen, mensen die barbequen in de zomer of de lucht van een of andere stinksloot.quote:Op zondag 3 november 2013 13:03 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Precies. Als ik drie minuten lang om de tien seconden een vieze stinkscheet laat in gezelschap ben ik asociaal. Hetzelfde geldt dus voor mensen die drie minuten lang om de tien seconden een stinkende rookwolk uitblazen. Die, in tegenstelling tot mijn scheten, nog in je kleren en haren blijft hangen en kankerverwekkend is ook.
Zelfs in de buitenlucht is roken aan banden gelegd. Denk aan rookpalen op stations.quote:Op zondag 3 november 2013 13:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mag ik even vragen waar jij nog zo een situatie tegenkomt? Je mag nergens meer roken, behalve in de buitenlucht. Die is niet alleen van niet-rokers, maar daar heb ik ook nog eens meer last van brommers, andere uitlaatgassen, mensen die barbequen in de zomer of de lucht van een of andere stinksloot.
Van de luchtkwaliteit wordt er minder 1% verziekt door roken (en niet meer dan 8% door auto's overigens). Buiten geldt=niet zeiken. (Uiteraard ga ik het niet in iemands gezicht uitblazen en in een drukke menigte loop een stukje verder of blaas omhoog).
Ik ben overigens voor rookvrije inpandige openbare ruimten en dus ook voor het rookverbod in de horeca. Ik vind echter dat men de 3 vrijheden die een roker nu nog heeft: 1)in z'n eigen huis roken, 2)buiten roken of 3)in afgesloten rookruimten roken niet verder moet aantasten.quote:Op maandag 29 juli 2013 07:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat gelijk. Hoor hij bedoelt dat die dag het begonnen ons vrijheid af namen. Dadelijk mogen we helemaal niks meer.
En station is niet echt in de buitenlucht, het is meer een niet afgesloten gedeelte. Met buiten bedoel ik op straat of in een park.quote:Op zondag 3 november 2013 13:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zelfs in de buitenlucht is roken aan banden gelegd. Denk aan rookpalen op stations.
Vanmiddag nog, toen degene die naast me zat in het stadion een sigaret opstak. Dan mag het wel buiten zijn, maar als je daar schouder aan schouder zit krijg je evengoed elke keer een rookwolk in je gezicht.quote:Op zondag 3 november 2013 13:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mag ik even vragen waar jij nog zo een situatie tegenkomt? Je mag nergens meer roken, behalve in de buitenlucht.
Een los perron van een niet overdekt flutstation wel hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 13:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En station is niet echt in de buitenlucht, het is meer een niet afgesloten gedeelte. Met buiten bedoel ik op straat of in een park.
Daar valt wel iets over te zeggen, het is erg onaangenaam als je zit te eten, dat je een wolk rook naar binnen hapt.quote:Op maandag 4 november 2013 01:48 schreef arjan1112 het volgende:
Ben uit eten geweest, eetcafé met 30 zitplaatsen.. 2 keer naar buiten geweest omdat je daar niet mag roken tussen de gangen door, gewoon een totalitaire regiem dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |