Stoer ehquote:
Altijd leuk. Ik hoop dat hij/zij iets zinnigs kan zeggen. 75% van mijn huisartsbezoeken eindigt met "kijk het nog even aan".quote:Op maandag 1 juli 2013 10:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Morgenvroeg heb ik trouwens een afspraak met een voor mij onbekende huisarts.
Ben benieuwd..
Ik dus ook niet meer.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:37 schreef daNpy het volgende:
Daarom ga ik zo goed als niet naar de huisarts
Herkenbaar. Al twee keer heen geweest vanwege m'n rugpijn: "als het na twee weken niet goed is, bel dan maar voor een afspraak".quote:Op maandag 1 juli 2013 10:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Altijd leuk. Ik hoop dat hij/zij iets zinnigs kan zeggen. 75% van mijn huisartsbezoeken eindigt met "kijk het nog even aan".
Voortaan gewoon ff telefoonnummers uitwisselen, dat is sowieso wel praktisch als je bijvoorbeeld een chinees terug moet brengenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:02 schreef Dingest het volgende:
Paal heel kort gezien, die was ook vrij laat er pas. Wel één van zijn Chinese reisgenoten meegenomen tijdens de tweede ronde, volgens mij wist die gast niet helemaal wat er ging gebeurenNadat Barca en DS4 naar huis gingen ben ik nog even Alex achterna gereden en hebben we tot 19:15 of zo nog gezellig bij Brünnchen gestaan. Mazdaatje heeft zich ook goed gehouden
Ow, die motorrijder die in de Speedster lag hebben wij de berging van gezien. En naast die jeep stond ook nog een tijdje een Cordoba geparleerdquote:Op zondag 30 juni 2013 18:39 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik heb stom genoeg vergeten om nummers te vragen bij de mac. Ik dacht dat ik mijn nummer online had ingevuld op dat aanmeldformulier in de op.
Maargoed, mijn verhaal.
Op de heenreis werd ik door de navigatie constant de verkeerde kant uitgestuurd. Was ik bijna bij het circuit, knalt er voor me een motorrijder frontaal op een auto. Van die motor en de voorkant van de auto was niks meer over, weet niet hoe het met de motorijdder is. Iemand anders heeft de hulpdiensten gebeld. Was een dikke chaos op dat kruispunt. Ik kon op tijd remmen en heb er niks an overgehouden.
Later toen ik bij het circuit was zag ik ds4 nog weer wegrijden, maar ze zagen mij niet.. ik heb vervolgend een uurtje zitten zoeken, maar ben ze niet meer tegengekomen met de rest. Ok kon ik daar niet op mobiel internet om dit forum re raadplegen.
had mijn auto bij de jeep geparkeerd op het veld achter de baan.
Toen werd ik vervolgens gebeld dat erweer iets in de familie aan de hand was en dusk moest thuis komen. Er is weer een opname in het ziekenhuis, en dit keer ziet het er niet zo fijn uit.
Al met al, geen geslaagde dag voor mij. Ben nu nog onderweg, ben met anderhalf uur wel thuis.
Ik vind het jammer dat ik zo snel moest weggaan, had graag nog even gebleven. Wens iedereen daar nog een leuke avond.
Anne, bel/sms ze maar dat ik naar huis moest.
Nogmaals mijn excuses.
Ik had laatst iemand uit mijn klas waarvan het blok ook veel olie verbruikte. Bleek dat z'n zuigerveren niet meer goed waren.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:39 schreef Anne het volgende:
Geen idee. SD dacht eerst aan de Turbo, maar die is nog niet zo lang geleden gereviseerd.
Ik geloof dat ie laatst een andere ingeving had, maar die weet ik niet meer.
Ik zat je ook te bellen per ongeluk, ik zocht eigenlijk alleen je nummer even voor Barcaquote:Op maandag 1 juli 2013 11:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voortaan gewoon ff telefoonnummers uitwisselen, dat is sowieso wel praktisch als je bijvoorbeeld een chinees terug moet brengenIk dacht trouwens dat jij belde toen Barca hem af kwam zetten
Ik had hem niet veel meer verteld dan dat het een circuit was waarop mensen snel probeerden te rijden met hun priveauto. Toen jij aangaf dat er nog een plek vrij was bij DS4 heb ik'm maar naar voren geduwdChinezen ervaren vakanties sowieso te weinig (beetje japans achtig, vooral foto's maken), zo zien de meesten de dorpjes in de Provence zoals wij 2cv's BX zien
Cochem vonden ze wel fantastisch, vandaar dat we ook wat laat aankwamen
Ik heb trouwens nog een carbagerunschildje in de kofferbak liggen...
Maar nu eerst uitpakken en aandelen Pirelli verkopen terwijl ik F1/TG kijk
Als we naar de Ring waren geweest, had ik van tevoren wel even olie gepeild hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 12:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik had laatst iemand uit mijn klas waarvan het blok ook veel olie verbruikte. Bleek dat z'n zuigerveren niet meer goed waren.
achteraf toch maar goed geweest om niet naar de Ring te rijden
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen moet je er dan sowieso toch ff zijn om het werk weer terug over te dragen als ze er dan wel is? of kan dat per mail in jou functie?
Bij mij kan dat per mailquote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen moet je er dan sowieso toch ff zijn om het werk weer terug over te dragen als ze er dan wel is? of kan dat per mail in jou functie?
En nu mogen wij gaan raden wat voor een auto je hebt en hoe oud ie isquote:Op maandag 1 juli 2013 14:45 schreef eXplorer1 het volgende:
Ik ben ooit ook van plan om over de ring te gaan, maar hoe doen jullie dat eigenlijk. Halen jullie het uiterste uit jullie auto's of cruisen jullie min of meer eroverheen.
en dan doel ik niet op de nieuwere auto's (zoals DS4) maar meer de mensen met oudere auto's zoals ik.
Sorryquote:Op maandag 1 juli 2013 14:46 schreef Anne het volgende:
[..]
En nu mogen wij gaan raden wat voor een auto je hebt en hoe oud ie is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |