abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juli 2013 @ 07:26:12 #121
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_128448514
goedemorgen c_/ :O
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_128448766
Moggeh.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
  maandag 1 juli 2013 @ 09:05:52 #123
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_128449370
Hallo.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 1 juli 2013 @ 09:06:01 #124
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_128449374
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 07:26 schreef lipje het volgende:
goedemorgen c_/ :O
Weer een beetje beter daar?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_128450837
Goedemorgen.

Ik ben illegaal aan 't werk. Vanochtend naar het uzb gereden om mijn contract te tekenen. Het lag ook klaar, maar de desbetreffende persoon met wie ik sprak wilde toch even voor de zekerheid checken met haar collega (die er uiteraard nog niet was) of ze het goed had gedaan. Ik rij over een minuutje maar weer even terug.
  maandag 1 juli 2013 @ 10:26:37 #126
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_128450875
Het lef!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_128450910
quote:
3s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:26 schreef Duvel het volgende:
Het lef!
Stoer eh *) ?

Morgenvroeg heb ik trouwens een afspraak met een voor mij onbekende huisarts.
Ben benieuwd..
  maandag 1 juli 2013 @ 10:28:46 #128
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_128450921
Kleed u zich maar uit mevrouw :7
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 1 juli 2013 @ 10:30:20 #129
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_128450955
quote:
12s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:28 schreef Anne het volgende:

[..]

Morgenvroeg heb ik trouwens een afspraak met een voor mij onbekende huisarts.
Ben benieuwd..
Altijd leuk. Ik hoop dat hij/zij iets zinnigs kan zeggen. 75% van mijn huisartsbezoeken eindigt met "kijk het nog even aan".
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 1 juli 2013 @ 10:37:44 #130
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_128451108
Daarom ga ik zo goed als niet naar de huisarts :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 1 juli 2013 @ 10:41:10 #131
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_128451206
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:37 schreef daNpy het volgende:
Daarom ga ik zo goed als niet naar de huisarts :')
Ik dus ook niet meer. :')
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 1 juli 2013 @ 10:45:49 #132
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_128451307
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:30 schreef Duvel het volgende:

[..]

Altijd leuk. Ik hoop dat hij/zij iets zinnigs kan zeggen. 75% van mijn huisartsbezoeken eindigt met "kijk het nog even aan".
Herkenbaar. Al twee keer heen geweest vanwege m'n rugpijn: "als het na twee weken niet goed is, bel dan maar voor een afspraak".

Ik bellen: "Heb nog steeds last van m'n rug, wanneer kan ik weer langskomen?.

Kom ik daar, is mijn huisarts er niet. Die is met vakantie. Kreeg dus een ander, en die zegt precies hetzelfde als de vorige ;(.

Binnenkort maar weer even bellen.
pi_128452248
Jasses. Op de heenweg naar het uzb begon ineens 't olielampje te branden.
Nu weet ik wel dat de Seat best aardig wat olie verbruikt, maar ik heb 'm 3 weken geleden nog bijgevuld en sindsdien geen lange ritten gedaan; Alleen maar woon-werk-verkeer.

Anyway, olie gepeild. En inderdaad, leger dan leeg.
Toevallig werkt mijn moeder tegenover het uzb waar ik was, dus daarheen gereden en in d'r Benz gezocht naar een flesje olie. En daar lag gelukkig een litertje in, dus die zit nu in de kanarie.

Straks op de terugweg naar huis maar even wat liters scoren en vanaf nu maar elke week olie peilen.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:26:14 #134
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_128452284
Hoe kan dat ding zo veel olie verbranden? Is ie zo oud/gaar?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_128452640
Geen idee. SD dacht eerst aan de Turbo, maar die is nog niet zo lang geleden gereviseerd.
Ik geloof dat ie laatst een andere ingeving had, maar die weet ik niet meer.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:39:35 #136
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_128452652
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 00:02 schreef Dingest het volgende:
Paal heel kort gezien, die was ook vrij laat er pas. Wel één van zijn Chinese reisgenoten meegenomen tijdens de tweede ronde, volgens mij wist die gast niet helemaal wat er ging gebeuren _O- Nadat Barca en DS4 naar huis gingen ben ik nog even Alex achterna gereden en hebben we tot 19:15 of zo nog gezellig bij Brünnchen gestaan. Mazdaatje heeft zich ook goed gehouden :Y
Voortaan gewoon ff telefoonnummers uitwisselen, dat is sowieso wel praktisch als je bijvoorbeeld een chinees terug moet brengen ;) Ik dacht trouwens dat jij belde toen Barca hem af kwam zetten _O-

Ik had hem niet veel meer verteld dan dat het een circuit was waarop mensen snel probeerden te rijden met hun priveauto. Toen jij aangaf dat er nog een plek vrij was bij DS4 heb ik'm maar naar voren geduwd ;) Chinezen ervaren vakanties sowieso te weinig (beetje japans achtig, vooral foto's maken), zo zien de meesten de dorpjes in de Provence zoals wij 2cv's BX zien :') Cochem vonden ze wel fantastisch, vandaar dat we ook wat laat aankwamen :X

Ik heb trouwens nog een carbagerunschildje in de kofferbak liggen...

Maar nu eerst uitpakken en aandelen Pirelli verkopen terwijl ik F1/TG kijk _O_
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 1 juli 2013 @ 12:18:12 #137
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_128454044
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:39 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

ik heb stom genoeg vergeten om nummers te vragen bij de mac. Ik dacht dat ik mijn nummer online had ingevuld op dat aanmeldformulier in de op.

Maargoed, mijn verhaal.

Op de heenreis werd ik door de navigatie constant de verkeerde kant uitgestuurd. Was ik bijna bij het circuit, knalt er voor me een motorrijder frontaal op een auto. Van die motor en de voorkant van de auto was niks meer over, weet niet hoe het met de motorijdder is. Iemand anders heeft de hulpdiensten gebeld. Was een dikke chaos op dat kruispunt. Ik kon op tijd remmen en heb er niks an overgehouden.

Later toen ik bij het circuit was zag ik ds4 nog weer wegrijden, maar ze zagen mij niet.. ik heb vervolgend een uurtje zitten zoeken, maar ben ze niet meer tegengekomen met de rest. Ok kon ik daar niet op mobiel internet om dit forum re raadplegen.

had mijn auto bij de jeep geparkeerd op het veld achter de baan.

Toen werd ik vervolgens gebeld dat erweer iets in de familie aan de hand was en dusk moest thuis komen. Er is weer een opname in het ziekenhuis, en dit keer ziet het er niet zo fijn uit.

Al met al, geen geslaagde dag voor mij. Ben nu nog onderweg, ben met anderhalf uur wel thuis.

Ik vind het jammer dat ik zo snel moest weggaan, had graag nog even gebleven. Wens iedereen daar nog een leuke avond.

Anne, bel/sms ze maar dat ik naar huis moest.

Nogmaals mijn excuses.
Ow, die motorrijder die in de Speedster lag hebben wij de berging van gezien. En naast die jeep stond ook nog een tijdje een Cordoba geparleerd :P

Wij waren pas om 2 uur vannacht weer thuis :X Was gezellig :P
  maandag 1 juli 2013 @ 12:57:04 #138
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_128455461
quote:
3s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:39 schreef Anne het volgende:
Geen idee. SD dacht eerst aan de Turbo, maar die is nog niet zo lang geleden gereviseerd.
Ik geloof dat ie laatst een andere ingeving had, maar die weet ik niet meer.
Ik had laatst iemand uit mijn klas waarvan het blok ook veel olie verbruikte. Bleek dat z'n zuigerveren niet meer goed waren.

achteraf toch maar goed geweest om niet naar de Ring te rijden :P
  maandag 1 juli 2013 @ 12:57:48 #139
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_128455493
wat was ook alweer die site waar je vaneen onderdeel kon zien welke dichtbijzijnde sloper het heeft liggen? http://www.onderdelenlijn.nl/ werkt niet echt lekker.
pi_128455789
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:39 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Voortaan gewoon ff telefoonnummers uitwisselen, dat is sowieso wel praktisch als je bijvoorbeeld een chinees terug moet brengen ;) Ik dacht trouwens dat jij belde toen Barca hem af kwam zetten _O-

Ik had hem niet veel meer verteld dan dat het een circuit was waarop mensen snel probeerden te rijden met hun priveauto. Toen jij aangaf dat er nog een plek vrij was bij DS4 heb ik'm maar naar voren geduwd ;) Chinezen ervaren vakanties sowieso te weinig (beetje japans achtig, vooral foto's maken), zo zien de meesten de dorpjes in de Provence zoals wij 2cv's BX zien :') Cochem vonden ze wel fantastisch, vandaar dat we ook wat laat aankwamen :X

Ik heb trouwens nog een carbagerunschildje in de kofferbak liggen...

Maar nu eerst uitpakken en aandelen Pirelli verkopen terwijl ik F1/TG kijk _O_
Ik zat je ook te bellen per ongeluk, ik zocht eigenlijk alleen je nummer even voor Barca :P Die stond veel dichterbij. Ik heb niet zoveel met telefoons dus ik zit er nog wel eens mee te klungelen als ik meer moet doen dan bellen/sms-en/wekker zetten :+

Op weg naar de ingang deed DS4 al even leuk (en op de terugweg ook, na de baansluiting) en toen hebben we hem geprobeerd duidelijk te maken dat het nog iets heftiger wordt op het circuit zelf. Maar het kwam niet helemaal door volgens mij wat er exact ging gebeuren. Toen was het zoiets van 'nou ja, hij merkt het vanzelf wel' _O-

Nadat ik mijn auto had opgepikt reed ik wel richting T13, maar toen kwam ik dus Alex tegen en ben ik daar achteraan gereden naar Brünnchen. Toen zei hij dat jullie al weer naar huis waren gegaan. Maar misschien kan ik na de Run wel eens langskomen of zo - misschien als Chris ooit nog eens die bbq zou doen :+ - ik heb jullie nu nauwelijks gezien.
pi_128455836
Verkeerde knopje -O-
pi_128455873
En nog een keer :') Kom net van een ander forum af waar edit/quote precies andersom zitten _O- :|W
pi_128456012
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:57 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Ik had laatst iemand uit mijn klas waarvan het blok ook veel olie verbruikte. Bleek dat z'n zuigerveren niet meer goed waren.

achteraf toch maar goed geweest om niet naar de Ring te rijden :P
Als we naar de Ring waren geweest, had ik van tevoren wel even olie gepeild hoor ;).
  maandag 1 juli 2013 @ 13:37:38 #144
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_128459078
Leuke foto's :).

En Grr... ik wilde morgen en overmorgen graag vrij. Maar ze weten niet of de collega van wie ik het werk heb overgenomen de afgelopen 2 weken, morgen terug is en ze kunnen d'r niet bereiken .

Echt.. hoe kan dat :') .. Daar heb je toch een vakantieplanning voor.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:42:14 #146
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_128459975
morgen moet je er dan sowieso toch ff zijn om het werk weer terug over te dragen als ze er dan wel is? of kan dat per mail in jou functie?
pi_128460115
Ik ben ooit ook van plan om over de ring te gaan, maar hoe doen jullie dat eigenlijk. Halen jullie het uiterste uit jullie auto's of cruisen jullie min of meer eroverheen.

en dan doel ik niet op de nieuwere auto's (zoals DS4) maar meer de mensen met oudere auto's zoals ik.
life happens while you're pusing the throttle.
pi_128460147
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen moet je er dan sowieso toch ff zijn om het werk weer terug over te dragen als ze er dan wel is? of kan dat per mail in jou functie?
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij mij kan dat per mail ;).

Alles wat 'open' staat, is mijns inziens duidelijk. Het staat voor dat account in een overview (en daar maak ik altijd een comment met waarom hoe en wat) + dat in de mailbox een e-mail staat met de laatste status (meestal in afwachting van een reactie van de klant, aangezien ik de eigenlijk altijd alles af heb wat af kan zijn) en dan heb ik nog een bakje met het bijbehorende papierwerk met wederom de comment erop.

Dus nee, overdracht is niet echt nodig.
pi_128460173
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:45 schreef eXplorer1 het volgende:
Ik ben ooit ook van plan om over de ring te gaan, maar hoe doen jullie dat eigenlijk. Halen jullie het uiterste uit jullie auto's of cruisen jullie min of meer eroverheen.

en dan doel ik niet op de nieuwere auto's (zoals DS4) maar meer de mensen met oudere auto's zoals ik.
En nu mogen wij gaan raden wat voor een auto je hebt en hoe oud ie is :P ?
pi_128460214
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:46 schreef Anne het volgende:

[..]

En nu mogen wij gaan raden wat voor een auto je hebt en hoe oud ie is :P ?
Sorry :X ik heb een Saab 9-3 2.0T 2001, bochtenwerk wordt het hem zowiezo niet omdat hij meer onderstuur heeft dan een boot en geen LSD.
life happens while you're pusing the throttle.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')